Romahtaako Haaviston kannatus?

Presidenttiehdokas Pekka Haaviston kannatus on kyselyissä jotain kolminkertaista luokkaa verrattuna vihreiden puoluekannatukseen.

Nyt olen havaitsevinani Haaviston haitallisten ominaisuuksien tai tekojen esilletuontia, kuten tässä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ed72ecdd-18f2-4f42-9004-3d169463da6f

Jos pressaehdokkaalla on kova kannatus, mutta se lähtee sitten laskemaan, niin sen kääntäminen uudelleen nousuun ei kaikilta onnistu. Ei nyt näytä onnistuvan Aaltolaltakaan. Tämä sama voinee olla Haavistollakin edessä, jos oikein huonosti sattuu. Esimerkiksi Urpilaisella ja Halla-aholla on kannatus selvästi alle puolueen kyselykannatuksen, joten sieltä niitä nousijoita voisi sitten tulla, jos Haavisto sakkaa. Suoraan ei varmaan monellakaan ole Halla-aho toisena vaihtoehtona Haavistolle, mutta Haaviston lasku voi kuitenkin innostaa Halla-ahoa jotenkin kannattavia. Urpilaisen osalta taas on varsin uskottavaa, että kohtalaisen moni miettii, kumpaako äänestäisi, Juttaa vaiko Pekkaa.

23

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkan vielä vähän selitellen: Haaviston romahdus olisi jo joutuminen 1. kierroksen jälkeen jättämään leikin siihen, siis 3. sija ja kannatus jotain alle 15%.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18198576u

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Caruna verkon alueella suosio on taattu.

      • Anonyymi

        Caruna-verkon myynnistä voitte kiittää Kokoomusta ja sen aikaista hallitusta, jonka talouspoliittinen ministerivaliokunta myynnistä päätti. Etenkin silloinen pääministeri Jyrki Katainen ja elinkeinoministeri Jan Vapaavuori ajoivat voimakkaasti sitä myymistä.

        "Pääministeri Jyrki Kataisen mukaan kauppa ei nosta sähkönsiirron hintaa asiakkaille, “koska sähkönsiirtoa ja sen hinnoittelua säädellään tarkasti”.

        "Elinkeinoministeri Jan Vapaavuori vakuutti, että Fortumin sähkönsiirtoliiketoimintojen myynti on ”turvallinen ratkaisu Suomen energiapolitiikan kannalta”. Myös Vapaavuoren mukaan on turha pelätä kaupan johtavan sähkön siirtohintojen korotuksiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Caruna-verkon myynnistä voitte kiittää Kokoomusta ja sen aikaista hallitusta, jonka talouspoliittinen ministerivaliokunta myynnistä päätti. Etenkin silloinen pääministeri Jyrki Katainen ja elinkeinoministeri Jan Vapaavuori ajoivat voimakkaasti sitä myymistä.

        "Pääministeri Jyrki Kataisen mukaan kauppa ei nosta sähkönsiirron hintaa asiakkaille, “koska sähkönsiirtoa ja sen hinnoittelua säädellään tarkasti”.

        "Elinkeinoministeri Jan Vapaavuori vakuutti, että Fortumin sähkönsiirtoliiketoimintojen myynti on ”turvallinen ratkaisu Suomen energiapolitiikan kannalta”. Myös Vapaavuoren mukaan on turha pelätä kaupan johtavan sähkön siirtohintojen korotuksiin."

        oho
        Haavisto syytön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oho
        Haavisto syytön!

        Ei ole syytön, mutta vain yksi niistä syyllisistä. Oli mukana siinä ministerivaliokunnassa ja myös kannatti myymistä, kuten lähes kaikki muutkin ministerit. Paavo Arhinmäki oli ainoa ministeri joka vastusti myymistä.


    • Anonyymi

      Enemmän kiinnostaa tämä Caruna.

      • Anonyymi

        Haavisto oli omistajaohjauksesta vastaava ministeri ja puhui eduskunnassa sähköverkkojen myymisen puolesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto oli omistajaohjauksesta vastaava ministeri ja puhui eduskunnassa sähköverkkojen myymisen puolesta...

        Aivan kuten puhuivat pääminsteri Katainen ja elinkeinomisteri Vapaavuori, jotka kannattivat vahvasti myymistä:

        "Pääministeri Jyrki Kataisen mukaan kauppa ei nosta sähkönsiirron hintaa asiakkaille, “koska sähkönsiirtoa ja sen hinnoittelua säädellään tarkasti”.

        "Elinkeinoministeri Jan Vapaavuori vakuutti, että Fortumin sähkönsiirtoliiketoimintojen myynti on ”turvallinen ratkaisu Suomen energiapolitiikan kannalta”. Myös Vapaavuoren mukaan on turha pelätä kaupan johtavan sähkön siirtohintojen korotuksiin."


    • Anonyymi

      En usko Haaviston romahtamiseen. Kaikki nuo hänen muka haitalliset tekonsa ja ominaisuutensa ovat olleet tälläkin palstalla esillä jo kymmeniä kymmeniä kertoja, koska homoja raivoisasti vihaavat ovat niitä väsymättä täällä kierrättäneet aina uudestaan ja uudestaan.

      Kaikki tietävät jo kyllä ennestään kaikki nuo asiat ja niillä tuskin on mitään merkitystä Haaviston äänestäjille. Mikäli jokin syö Haaviston kannatusta, niin se on tiettyjen toisten ehdokkaisen suosio, tuskin mikään muu.

      • Anonyymi

        Järki se on.


      • Anonyymi

        Pitäisi jo Haaviston kannatus romahtaa kaiken sen kielteisen tiedon perusteella, mitä hänestä on nimittäin jos äänestäjillä on älliä vähänkin, tietysti jos sitä ei ole, silloin äänestää vaikka pahvinukkea ihan vain aatteen vuoksi.


    • Anonyymi

      Kyllä ekalla kierroksella kannataa Haavistoa äänestää

      • Anonyymi

        Haaviston ”saavutuksia” ja cv:tä on esitelty edellisten pressan vaalien yhteydessä. Löytynee Googlesta. Vaikka Haaviston tukijoukot koettavat kiillottaa peksua, niin totuus miehestä on toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaviston ”saavutuksia” ja cv:tä on esitelty edellisten pressan vaalien yhteydessä. Löytynee Googlesta. Vaikka Haaviston tukijoukot koettavat kiillottaa peksua, niin totuus miehestä on toinen.

        Viheraatteiset Haaviston kannattajat ovat niin hölmöjä, että luulevat ilmiselviä faktoja valheiksi.


    • Anonyymi

      Haavisto on ollut Venäjä-mielinen Halosen ja Tuomiojan linjoilla...
      Reaalipolitikkoa ei hänestä tule...

      • Anonyymi

        Mutta kerrottu kyllä, jotta nimenomaan reaalipoliitikko...


    • Anonyymi

      Suomi on sen verran konservatiivisvoittoinen maa, että huolimatta typerryttävästä punaviherfantasiasta, kansa ehkä kuitenkin on armeijan käyneen heteron kannalla. Kohtahan se nähdään, onko suomalaiset idiootteja vai onko heillä jonkinlainen harkintakyky tallella.

    • Anonyymi

      Pekka Haavisto on minun ehdokkaani. Työura on valmistanut juuri tähän tehtävään.
      Hakijoista eniten kokemusta alalta, joka presidentille kuuluu. Nyt on Pekan aika!

    • Anonyymi

      Huvittavaa ylimielisyyttä Haavistolta tuoda esiin ajatus, että hän on niin viisas ja hänellä on niin paljon supertietoa, että hän voi esiintyä sen perusteella vale- professorina ja pelkkänä ylioppilaana olla pätevä virkaan, johon vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto. Haaviston mielikuvitus ja ajatus omasta erinomaisuudesta menee överiksi, kun kuvittelee, että hän voi saada maisterin tutkinnon ilman opiskelua, olla tohtori ilman akateemista tutkintoa.

      Onhan noita itsestään liian suurta luulevia, kuvittelevat olevansa vaikka Jeesuksia. mutta se jo viittaa mielen sairauteen,

    • Anonyymi

      veikkaan voittaja on Nakke Nakuttaja

    • Anonyymi

      Jutta tulee olemaan vielä toisella kierroksella. On pätevä,sanavalmis asianosaaja ja kaiken lisäksi näyttäväkin.

    • Anonyymi

      Eu eu eu minä minä..minä keskuslin stoltenperkin Kaa minä minä...
      Sopiva lakkovahdiksi.yks Halonen oli,,,vieläkin kärsimme!tästä Kokokansan
      Presidentistä(olikin demarien puolustaja)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe