Nyt on tullut laihdutuskone myyntiin, laihtuu nopeasti

Anonyymi-ap

Aijon ostaa laihdutuskoneen vaimolleni. Perse on kuin seitsemän leivän uuni. Ostan sille juoksumaton niin saa possu juosta itsensä taas seksikelpoiseen kuntoon. Minähän en läskiä ala painamaan siihen vedetään raja.

42

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä haet tällä

      • Anonyymi

        Sitä että tosi leveä perze ei ole kaunis tai kiihkoa aiheuttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että tosi leveä perze ei ole kaunis tai kiihkoa aiheuttava.

        Tosi leveä perse on kaunis ja kiihkoa aiheuttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi leveä perse on kaunis ja kiihkoa aiheuttava.

        Minua kiihoittavat erityisesti sellaiset leveät perseet joiden viereen pitäisi mahtua metrossa istumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi leveä perse on kaunis ja kiihkoa aiheuttava.

        Mitä haet tuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haet tuolla?

        Mitä haet kysymykselläsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haet kysymykselläsi?

        Vastausta siihen oletko perwå.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastausta siihen oletko perwå.

        Kaksi edellistä viestiäsi poistettiin, mutta sinulla on niin suuri tiedonhalu että oli pakko käyttää jo epätoivoisia keinoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi leveä perse on kaunis ja kiihkoa aiheuttava.

        Hirveä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi edellistä viestiäsi poistettiin, mutta sinulla on niin suuri tiedonhalu että oli pakko käyttää jo epätoivoisia keinoja.

        Kas, kyttääjä on taas vaatinut poistoa.

        Ja vastausta ei tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi edellistä viestiäsi poistettiin, mutta sinulla on niin suuri tiedonhalu että oli pakko käyttää jo epätoivoisia keinoja.

        Sinä olet tosi lihava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kyttääjä on taas vaatinut poistoa.

        Ja vastausta ei tullut.

        En vaatinut poistoa, se oli robotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaatinut poistoa, se oli robotti.

        Olet kuitenkin se kyttääjä, foorumin wanna be seriffi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin se kyttääjä, foorumin wanna be seriffi.

        Tuo on kyllä totta. Olen myös kerrostalokyttääjä. Olen soittanut poliisille monet kerrat sekä tehnyt huoli-ilmoituksia. Olen myös neuvonut ihmisiä liikennesäännöissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta. Olen myös kerrostalokyttääjä. Olen soittanut poliisille monet kerrat sekä tehnyt huoli-ilmoituksia. Olen myös neuvonut ihmisiä liikennesäännöissä.

        Olet siis myös se sama perwå, joka kirjoittaa päivittäin naisten synnyttimistä (robottia varten väännetyin pilkuin) ja poikaystävistä. Arvasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis myös se sama perwå, joka kirjoittaa päivittäin naisten synnyttimistä (robottia varten väännetyin pilkuin) ja poikaystävistä. Arvasin.

        Ja kuvittelee olevansa nero ja äikän ope.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­­y­­­m­f­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miks olet antanut vaimon lihoa ?

      • Anonyymi

        Heh, tuo oli hyvä. Olisit komentanut naista.


    • Anonyymi

      Siitä on tehty ihan tutkimusta että naiset lihoo onnettomassa parisuhteessa.
      Jos haluat naisesi laihtuvan niin muuttakaa erilleen! Sinkkunaiset ovat hoikempia ja heillä on parempi terveys kuin avioliitossa elävillä samanikäisillä naisilla.

      Tutkimusten mukaan, onnellisimpia, hoikempia ja terveimpiä ovat lapsettomat sinkkunaiset ja avioliitossa elävät isät.
      Onnettomimpia, lihavimpiaja sairaimpia ovat avioliitossa elävät äidit ja lapsettomat sinkkumiehet.
      Avioliitto ja lapset lisää miehen terveyttä ja onnellisuutta mutta vähentää naisen.

      • Anonyymi

        Ilmaisit ajatukseni täydellisesti!
        Tämä on tosielämän todellisuutta, joka kauhistuttaa minua.
        Kuinkahan moni raukka mies marisee seksiä tänäkin iltana ja kun
        ei se riitä, niin käy väkivaltaiseksi ja sen tietää, miten tahtonsa vie läpi.
        Miehet eivät vaivaudu olemaan "haluttavia", mutta vaativat sitä naisilta!
        Naiset rauhoittavat itseään ylisyömällä jaksaakseen sen arkiraadannan.
        Moni tekee itsensä tarkoituksella vastenmieliseksi välttääkseen seksin.
        En kestäisi hoitaa sellaisen raukan kakaroita. Jättäisin koko konkkaronkan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaisit ajatukseni täydellisesti!
        Tämä on tosielämän todellisuutta, joka kauhistuttaa minua.
        Kuinkahan moni raukka mies marisee seksiä tänäkin iltana ja kun
        ei se riitä, niin käy väkivaltaiseksi ja sen tietää, miten tahtonsa vie läpi.
        Miehet eivät vaivaudu olemaan "haluttavia", mutta vaativat sitä naisilta!
        Naiset rauhoittavat itseään ylisyömällä jaksaakseen sen arkiraadannan.
        Moni tekee itsensä tarkoituksella vastenmieliseksi välttääkseen seksin.
        En kestäisi hoitaa sellaisen raukan kakaroita. Jättäisin koko konkkaronkan!

        Joo. Muista lukeneeni jostain iltalehdestä tästä kesällä artikkelin, kuinka mies heittäytyy kotioloissa "avuttomaksi" eli sabotoi tarkoituksella kotitöitä tai tekee ne mielenosoituksellisesti niin huonosti, että nainen ei toista kertaa pyydä. Esim. tiskatessa jättää astiat tahraisiksi tai polttaa kastikkeen pohjaan.

        Nainen tottuu siihen, että mies on yksi lapsista. Sen ajan, mikä menee miehen opastamiseen, nainen käyttää tekemällä itse. Nainen tulee väsyneenä töistä toiseen savottaan kotiin. Koulu ja eskari hoitaa asiat yleensä äidin kanssa. Äiti joutuu yhdessä eskarin kanssa murehtiin "tiivitaavin" kadonneita lapasia ja seurata janipetterin vilmaviestejä että osaa laittaa luistimet ja lämpökerraston huomiseen liikuntaan.

        Kun nainen on laittanut ruuat ja siivonnut ja lapset on siinä samalla roikkuneet iholla, kinunneet ja kärttäneet kaikkea, kuunnellut kuinka sä äiti olet ruma ja ilkeä jos mä en saa sitä ja tätä kun kaikki kaveritkin saa... niin illalla siihen tulee "isolapsi" kinuaan seksiä: äiti sää oot ruma ja ilkeä jos et anna pil*lua yääh!
        Nainen vain antaa ja antaa... Ei ihme, jos nainen päästää itsensä lihoomaan, hankkii kotiasuksi muodottoman Tokmannin paitulin että mies ei sais mitään eroottisia virikkeitä vaan jättäis hänet rauhaan.
        Onneton vaimo rumentaa itsensä joko tietoisesti tai tiedostamattaan. Hän yrittää tehdä itsensä vähemmän houkuttelevaksi miehen silmissä koska hän inhoaa seksiä miehensä kanssa. Lihavuus ja hompsuisuus on puolustusmekanismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Muista lukeneeni jostain iltalehdestä tästä kesällä artikkelin, kuinka mies heittäytyy kotioloissa "avuttomaksi" eli sabotoi tarkoituksella kotitöitä tai tekee ne mielenosoituksellisesti niin huonosti, että nainen ei toista kertaa pyydä. Esim. tiskatessa jättää astiat tahraisiksi tai polttaa kastikkeen pohjaan.

        Nainen tottuu siihen, että mies on yksi lapsista. Sen ajan, mikä menee miehen opastamiseen, nainen käyttää tekemällä itse. Nainen tulee väsyneenä töistä toiseen savottaan kotiin. Koulu ja eskari hoitaa asiat yleensä äidin kanssa. Äiti joutuu yhdessä eskarin kanssa murehtiin "tiivitaavin" kadonneita lapasia ja seurata janipetterin vilmaviestejä että osaa laittaa luistimet ja lämpökerraston huomiseen liikuntaan.

        Kun nainen on laittanut ruuat ja siivonnut ja lapset on siinä samalla roikkuneet iholla, kinunneet ja kärttäneet kaikkea, kuunnellut kuinka sä äiti olet ruma ja ilkeä jos mä en saa sitä ja tätä kun kaikki kaveritkin saa... niin illalla siihen tulee "isolapsi" kinuaan seksiä: äiti sää oot ruma ja ilkeä jos et anna pil*lua yääh!
        Nainen vain antaa ja antaa... Ei ihme, jos nainen päästää itsensä lihoomaan, hankkii kotiasuksi muodottoman Tokmannin paitulin että mies ei sais mitään eroottisia virikkeitä vaan jättäis hänet rauhaan.
        Onneton vaimo rumentaa itsensä joko tietoisesti tai tiedostamattaan. Hän yrittää tehdä itsensä vähemmän houkuttelevaksi miehen silmissä koska hän inhoaa seksiä miehensä kanssa. Lihavuus ja hompsuisuus on puolustusmekanismi.

        Juuri näin kuin kirjoitit! Tämä on naisen arkipäivää!
        Olen nähnyt ja kokenut sen niin monta kertaa!
        Kuinka moni nainen on joutunut jättämään oman ammattinsa,
        kieltämään omat kykynsä, aikaa ei ollut kehittää omia lahjojaan,
        kykyjään, joita täytyi salata kateelliselta mieheltä ja
        käydä se ABC läpi niin monen kakaran kanssa kuin niitä "siunaantui"!
        Minun äitini oli lahjakas, kyvykäs, mutta totesi, että on saanut lukea
        aapista 5 kertaa - itkien menetettyjä omia mahdollisuuksiaan!
        Moniko mies on tuhonnut paremmin tienaavan naisen työmahdollisuuden?
        Tai maannut hänen parhaiden ystäviensä kanssa vain loukatakseen?

        Entä ne kakarat tänä päivänä, jotka tuntevat oikeutensa, mutta ei vastuitaan!
        Varsinkin, jos ovat saaneet äitipuolen! Sitä ilkeyden ja kiristyksen määrää!
        Ihmettelen, että on naisia, jotka uhraavat itsensä sellaiseen suhteeseen!
        Aikansa kutakin, kunnes huomaavat olevansa se ilmainen taloudnhitaja,
        joka saa arkipäivän rullaamaan kivuttomasti - miehelle!

        Sitä paitsi on miehiä, jotka tunnustavat käyvänsä prostituoitujen luona ennen kotiin tuloaan! Nainen ei saa muuta kuin kalutun omenan kuivan röntin miehen kanssa!
        Ei oikein passaa minulle tällainen osa naisena! Hyi he*vetti, mikä he*vetti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin kuin kirjoitit! Tämä on naisen arkipäivää!
        Olen nähnyt ja kokenut sen niin monta kertaa!
        Kuinka moni nainen on joutunut jättämään oman ammattinsa,
        kieltämään omat kykynsä, aikaa ei ollut kehittää omia lahjojaan,
        kykyjään, joita täytyi salata kateelliselta mieheltä ja
        käydä se ABC läpi niin monen kakaran kanssa kuin niitä "siunaantui"!
        Minun äitini oli lahjakas, kyvykäs, mutta totesi, että on saanut lukea
        aapista 5 kertaa - itkien menetettyjä omia mahdollisuuksiaan!
        Moniko mies on tuhonnut paremmin tienaavan naisen työmahdollisuuden?
        Tai maannut hänen parhaiden ystäviensä kanssa vain loukatakseen?

        Entä ne kakarat tänä päivänä, jotka tuntevat oikeutensa, mutta ei vastuitaan!
        Varsinkin, jos ovat saaneet äitipuolen! Sitä ilkeyden ja kiristyksen määrää!
        Ihmettelen, että on naisia, jotka uhraavat itsensä sellaiseen suhteeseen!
        Aikansa kutakin, kunnes huomaavat olevansa se ilmainen taloudnhitaja,
        joka saa arkipäivän rullaamaan kivuttomasti - miehelle!

        Sitä paitsi on miehiä, jotka tunnustavat käyvänsä prostituoitujen luona ennen kotiin tuloaan! Nainen ei saa muuta kuin kalutun omenan kuivan röntin miehen kanssa!
        Ei oikein passaa minulle tällainen osa naisena! Hyi he*vetti, mikä he*vetti!

        Minä en jättänyt. Mies ei osannut edes laittaa tuokaa kun mentiin yhteen , mutta tein jo ennen a yhteen menemistä selväksi ettei tämä syhde tule olemaan mikään isäntä piika suhde. Kun sanoi etti osaa laittaa tåruokaa niin kysyin miten hän on edes hengissä kun ei osaa ruokaa laitta. Vastaus että äiti , tietysti ,
        mutta minä en alkanut äidiksi, käskin ottaa keittokirjat . Käteen ja lukea sieltä reseptejä , yritti vielä että ei niistä opi, silloin sanoin että minä ainakin olen oppinut . No hänestä tuli hyvä ruuanlaittaja ja tykkäsi laittaa ruokaa käskin imuroimaan ehdotti robotti imuria Ja tiskikone tuli myös Joten tasarvo on tärkeä silloin kun molemmat tekee työtä kodin ulkopuolella . Sillä itse olin joskus ihan poikki jos oli ollut rasittava päivä töissä . Silloin oli kiva istua valmiiseen ruokapöytään
        Ja kun minä laitoin ruokaa niin sai hän istua valmiiseen ruokapöytään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en jättänyt. Mies ei osannut edes laittaa tuokaa kun mentiin yhteen , mutta tein jo ennen a yhteen menemistä selväksi ettei tämä syhde tule olemaan mikään isäntä piika suhde. Kun sanoi etti osaa laittaa tåruokaa niin kysyin miten hän on edes hengissä kun ei osaa ruokaa laitta. Vastaus että äiti , tietysti ,
        mutta minä en alkanut äidiksi, käskin ottaa keittokirjat . Käteen ja lukea sieltä reseptejä , yritti vielä että ei niistä opi, silloin sanoin että minä ainakin olen oppinut . No hänestä tuli hyvä ruuanlaittaja ja tykkäsi laittaa ruokaa käskin imuroimaan ehdotti robotti imuria Ja tiskikone tuli myös Joten tasarvo on tärkeä silloin kun molemmat tekee työtä kodin ulkopuolella . Sillä itse olin joskus ihan poikki jos oli ollut rasittava päivä töissä . Silloin oli kiva istua valmiiseen ruokapöytään
        Ja kun minä laitoin ruokaa niin sai hän istua valmiiseen ruokapöytään

        Kukas teidän perheessä tekee huoltotyöt? Onko siinäkin teillä tasa-arvo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas teidän perheessä tekee huoltotyöt? Onko siinäkin teillä tasa-arvo?

        meillä ainakin tekee taloyhtiön huoltomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä ainakin tekee taloyhtiön huoltomies.

        Ai omakotitalossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en jättänyt. Mies ei osannut edes laittaa tuokaa kun mentiin yhteen , mutta tein jo ennen a yhteen menemistä selväksi ettei tämä syhde tule olemaan mikään isäntä piika suhde. Kun sanoi etti osaa laittaa tåruokaa niin kysyin miten hän on edes hengissä kun ei osaa ruokaa laitta. Vastaus että äiti , tietysti ,
        mutta minä en alkanut äidiksi, käskin ottaa keittokirjat . Käteen ja lukea sieltä reseptejä , yritti vielä että ei niistä opi, silloin sanoin että minä ainakin olen oppinut . No hänestä tuli hyvä ruuanlaittaja ja tykkäsi laittaa ruokaa käskin imuroimaan ehdotti robotti imuria Ja tiskikone tuli myös Joten tasarvo on tärkeä silloin kun molemmat tekee työtä kodin ulkopuolella . Sillä itse olin joskus ihan poikki jos oli ollut rasittava päivä töissä . Silloin oli kiva istua valmiiseen ruokapöytään
        Ja kun minä laitoin ruokaa niin sai hän istua valmiiseen ruokapöytään

        Voi mikä ihana nainen olet! Halit ja papukaijamerkki sinulle!
        Näit ehkä miehessä potentiaalia, johon kannattaa panostaa?
        Nainen on ensimmäinen opettaja lapsilleen, eikun miehelleen.
        Seuraavaksi tulevat lapset, jotka koulutetaan arkiaskareihin,
        että he voivat sitoutua rakkaaseen, eikä ilmaiseen taloudenhoitajaan.

        Minulla on riittänyt kiinnostavia harrastuksia koko elämäni ajan,
        joten miehiset kokemukset ovat siinä, että yksi on opettanut yhtä
        ja toinen toista ja toimineen lähinnä vartijoinani.
        Kukaan ei ole niin tehokas häätämään häiritsijöitä ympäriltä,
        kuin vähän mustasukkainen mies! Veljet ja sukulaispojat sen alkoivat.
        Olen saanut puuhailla rauhassa omia asioitani. ;-DDD
        Meitä on monenlaiseksi tallaajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai omakotitalossa?

        Jos sulla tosiaan menee omakotitalos huoltotöissä joka päivä saman verran aikaa kuin sun muijallas menee kotitöissä päivittäin, niin kannattaisko sun hankkia ihan alan ammattimies joka tekee kerralla huollot niin ettei ihan päivästä toiseen tarvii rempata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla tosiaan menee omakotitalos huoltotöissä joka päivä saman verran aikaa kuin sun muijallas menee kotitöissä päivittäin, niin kannattaisko sun hankkia ihan alan ammattimies joka tekee kerralla huollot niin ettei ihan päivästä toiseen tarvii rempata

        Mielenkiintoista että vaihdoit yhtäkkiä sinä-puhuttelumuodon sä-muotoon. Sisältyykö siihen mikroviesti? Vai suutuitko tai turhauduitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas teidän perheessä tekee huoltotyöt? Onko siinäkin teillä tasa-arvo?

        Huoltotöitä on monenlaisia.
        Hävetti kavereiden luona kylässä, kun kaksi nuorta lääkäriä olivat saaneet ensimmäisen pienokaisen. Siinä kahvia juodessa alkoi lastenhuoneesta kuulua kitinää. Pentu heräsi ja totesi, että ensin se on lämmintä ja sitten se alkaa paleltaa... Itku paheni...
        Vanhemmet istuivat lepotuoleissaan tuijotellen toisiaan yhä tuimemmin...
        Lopelta tiuskittiin: "Se on SINUN vuorosi vaihtaa!!!"
        Isukki kai yritti päästää vaipanvaihtopäivystyksestään, kun vieras oli läsnä.
        Ihailin näitä koulukavereita luokan priimuksina, älykkäinä, fiksuina. Ennen.
        Häippäsin omille teilleni nopeasti - sen avioliiton ihanuuden nähdessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla tosiaan menee omakotitalos huoltotöissä joka päivä saman verran aikaa kuin sun muijallas menee kotitöissä päivittäin, niin kannattaisko sun hankkia ihan alan ammattimies joka tekee kerralla huollot niin ettei ihan päivästä toiseen tarvii rempata

        HEH-HEH!
        Kukas auton siivouksen hoitaa?
        Ei kai kakaroille anneta viikkorahaa ilman korren kantoa omaan pesään?
        Vastuu ja kiitokset tehtävistä kasvattavat oikeanlaista itsekunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEH-HEH!
        Kukas auton siivouksen hoitaa?
        Ei kai kakaroille anneta viikkorahaa ilman korren kantoa omaan pesään?
        Vastuu ja kiitokset tehtävistä kasvattavat oikeanlaista itsekunnioitusta.

        Ja nyt mentiin auton siivoukseen! Voi pikkurassu! Nykynaisilla on oma auto jo 18vuotiaasta Ja ihan itse kuule vaihdetaan renkaat ja huolehditaan ilmanpaineista ym. Naisten autot ovat siistimpiä kuin miesten. Se on kuule muutama minuutti kun ihka itse, ilman miehen apua, siivoan oman kotteroni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt mentiin auton siivoukseen! Voi pikkurassu! Nykynaisilla on oma auto jo 18vuotiaasta Ja ihan itse kuule vaihdetaan renkaat ja huolehditaan ilmanpaineista ym. Naisten autot ovat siistimpiä kuin miesten. Se on kuule muutama minuutti kun ihka itse, ilman miehen apua, siivoan oman kotteroni.

        Jos pudotat käsilaukkusi auton lattialle hätäjarrutuksessa ja
        se leviää sinne kuin Jokisen eväät, niin meneekö puoli tuntia
        meikkien ja muun tarpeellisen poimimiseeen? ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin kuin kirjoitit! Tämä on naisen arkipäivää!
        Olen nähnyt ja kokenut sen niin monta kertaa!
        Kuinka moni nainen on joutunut jättämään oman ammattinsa,
        kieltämään omat kykynsä, aikaa ei ollut kehittää omia lahjojaan,
        kykyjään, joita täytyi salata kateelliselta mieheltä ja
        käydä se ABC läpi niin monen kakaran kanssa kuin niitä "siunaantui"!
        Minun äitini oli lahjakas, kyvykäs, mutta totesi, että on saanut lukea
        aapista 5 kertaa - itkien menetettyjä omia mahdollisuuksiaan!
        Moniko mies on tuhonnut paremmin tienaavan naisen työmahdollisuuden?
        Tai maannut hänen parhaiden ystäviensä kanssa vain loukatakseen?

        Entä ne kakarat tänä päivänä, jotka tuntevat oikeutensa, mutta ei vastuitaan!
        Varsinkin, jos ovat saaneet äitipuolen! Sitä ilkeyden ja kiristyksen määrää!
        Ihmettelen, että on naisia, jotka uhraavat itsensä sellaiseen suhteeseen!
        Aikansa kutakin, kunnes huomaavat olevansa se ilmainen taloudnhitaja,
        joka saa arkipäivän rullaamaan kivuttomasti - miehelle!

        Sitä paitsi on miehiä, jotka tunnustavat käyvänsä prostituoitujen luona ennen kotiin tuloaan! Nainen ei saa muuta kuin kalutun omenan kuivan röntin miehen kanssa!
        Ei oikein passaa minulle tällainen osa naisena! Hyi he*vetti, mikä he*vetti!

        Nykynaiset ei todella halua samaan loukkuun. He ovat katselleet äitejään sen verran ällistyneinä. Nykynainen tietää olevansa heikoilla, jos hänellä ei ole omaa uraa ja ammattia.

        Kukaan tuskin haluaa tilanteeseen, missä on luopunut omasta urastaan perheen takia ja miehen hyväksi. Kun mies sitten kuitenkin jättää vanhan vaimonsa nuoren sihteerinsä takia, niin nainen on silloin heikoilla, yksin, vanhana kropsona, koulutus vanhentuneena, työttömänä yksiössä. Kaikki uhrattu miehen takia ja lasten, jotka luo ulkomailla omaa elämäänsä ja uraansa.
        Ja sitten naisen osa entisaikoina miehen potkittavana, kakarakatras esiliinassa roikkumassa. Äijä kävi mennentullen vieraissa, hakkasi päissään eukon ja kakarat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykynaiset ei todella halua samaan loukkuun. He ovat katselleet äitejään sen verran ällistyneinä. Nykynainen tietää olevansa heikoilla, jos hänellä ei ole omaa uraa ja ammattia.

        Kukaan tuskin haluaa tilanteeseen, missä on luopunut omasta urastaan perheen takia ja miehen hyväksi. Kun mies sitten kuitenkin jättää vanhan vaimonsa nuoren sihteerinsä takia, niin nainen on silloin heikoilla, yksin, vanhana kropsona, koulutus vanhentuneena, työttömänä yksiössä. Kaikki uhrattu miehen takia ja lasten, jotka luo ulkomailla omaa elämäänsä ja uraansa.
        Ja sitten naisen osa entisaikoina miehen potkittavana, kakarakatras esiliinassa roikkumassa. Äijä kävi mennentullen vieraissa, hakkasi päissään eukon ja kakarat.

        Joo, näin se on, eikä se ole vain nainen, joka uhrasi oman uransa miehen kakarien kasvatukseen ja syöttämiseen ja vaatettamiseen ja...
        Minä sain kuulla vanhimpana tyttärenä äidin itkunsekaisen tulevaisuuden odotteen:
        "Kun isi nyt jättää meidät, niin sinun täytyy mennä töihin ja auttaa minua!"
        Kuuntele sitä aina 9-vuotiaasta samalla kun toimit äidin ystävättärenä,
        psykologina, itkumuurina, niin tiedät, mitä elämä sinulle tarjoaa!
        Varo sitten jokaista nuorta miestä, joka saattaa olla velipuolesi!
        Kalevalan lukeneena tiesin, miten Marjatta sen veljensä ihastuksen koki!
        Joten ei se vanhempien välien selvittely koske vain heitä, vaan
        kaikki sukulaiset ja kylänmiehet tulevat osallisiksi draamoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla tosiaan menee omakotitalos huoltotöissä joka päivä saman verran aikaa kuin sun muijallas menee kotitöissä päivittäin, niin kannattaisko sun hankkia ihan alan ammattimies joka tekee kerralla huollot niin ettei ihan päivästä toiseen tarvii rempata

        Luntapa sataa joka päivä,esim.pitää iso piha traktorilla puhdistaa,katoilta pitää lumet pudottaa,4 isoarakennusta.lämmitys toimii puulla,öljyllä,sähköllä.sen vahtiminen on jokapäiväistä puuhaa.nurmikko kasvaa vimmatusti kesällä,leikattava usein ja huollettava leikkuri.autot pitää korjata ja huoltaa,koira käytettävä kusella ja paskalla usein ja syöttää.polttopuita tehtävä joka vuosi Min 20 mottia.keittiöremontti pitäis alottaa seuraavaksi jos kerkeis,tässä nyt muutama touhu sillä aikaa tehdä kun eukko istuu nojatuolissaan tuijottamassa tv:tä suurimmaksi osaksi ajastaan.mutta en valita koska tykkään touhuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luntapa sataa joka päivä,esim.pitää iso piha traktorilla puhdistaa,katoilta pitää lumet pudottaa,4 isoarakennusta.lämmitys toimii puulla,öljyllä,sähköllä.sen vahtiminen on jokapäiväistä puuhaa.nurmikko kasvaa vimmatusti kesällä,leikattava usein ja huollettava leikkuri.autot pitää korjata ja huoltaa,koira käytettävä kusella ja paskalla usein ja syöttää.polttopuita tehtävä joka vuosi Min 20 mottia.keittiöremontti pitäis alottaa seuraavaksi jos kerkeis,tässä nyt muutama touhu sillä aikaa tehdä kun eukko istuu nojatuolissaan tuijottamassa tv:tä suurimmaksi osaksi ajastaan.mutta en valita koska tykkään touhuta.

        No, otappa vaimo mukaan puuhasteluun! Pihatyöt on hyvä tapa saada arkiliikuntaa ja kuluttaa kaloreita. Yhdessä tekeminen on myös hyvä konsti lujittaa parisuhdetta.

        Vaimosi saattaa passivoitua ja tylsistyä sisätiloissa. Jos hän oppia ulkotöitä, hän saattaisi huomata, että ne sopii hänelle paremmin. Monet nauttii puuhastelusta raikkaassa ulkoilmassa.
        Monilla on ajatus, että liikunnan pitäisi olla "hyödyllistä". Eli esim. kävelylenkki metsässä ihan vain oman kunnon takia ei inspiroi mutta marjastus inspiroi koska se on "hyödyllistä" kun saa samalla marjoja.
        Vaimoasi ei ehkä inspiroi juoksumatto mutta pihatyöt voi inspiroida koska se on "hyödyllistä tekemistä" joten jaa vaimosi kanssa ulkotyöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luntapa sataa joka päivä,esim.pitää iso piha traktorilla puhdistaa,katoilta pitää lumet pudottaa,4 isoarakennusta.lämmitys toimii puulla,öljyllä,sähköllä.sen vahtiminen on jokapäiväistä puuhaa.nurmikko kasvaa vimmatusti kesällä,leikattava usein ja huollettava leikkuri.autot pitää korjata ja huoltaa,koira käytettävä kusella ja paskalla usein ja syöttää.polttopuita tehtävä joka vuosi Min 20 mottia.keittiöremontti pitäis alottaa seuraavaksi jos kerkeis,tässä nyt muutama touhu sillä aikaa tehdä kun eukko istuu nojatuolissaan tuijottamassa tv:tä suurimmaksi osaksi ajastaan.mutta en valita koska tykkään touhuta.

        Mistä tuollaisen tuhdin miehen löytäisi?
        Vai onko vaimosi kouluttanut ikikoneeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, otappa vaimo mukaan puuhasteluun! Pihatyöt on hyvä tapa saada arkiliikuntaa ja kuluttaa kaloreita. Yhdessä tekeminen on myös hyvä konsti lujittaa parisuhdetta.

        Vaimosi saattaa passivoitua ja tylsistyä sisätiloissa. Jos hän oppia ulkotöitä, hän saattaisi huomata, että ne sopii hänelle paremmin. Monet nauttii puuhastelusta raikkaassa ulkoilmassa.
        Monilla on ajatus, että liikunnan pitäisi olla "hyödyllistä". Eli esim. kävelylenkki metsässä ihan vain oman kunnon takia ei inspiroi mutta marjastus inspiroi koska se on "hyödyllistä" kun saa samalla marjoja.
        Vaimoasi ei ehkä inspiroi juoksumatto mutta pihatyöt voi inspiroida koska se on "hyödyllistä tekemistä" joten jaa vaimosi kanssa ulkotyöt.

        Näin se on! Siivous ja arkiaskareisiin riuskasti tarttuminen
        on paljon tehokkaampaa treeniä kuin kalliin vuosikortin osto
        johonkin hikiseen treenihalliin, varsinkin kun jää itse löhömään
        TV:n eteen jo helmikuusta voileipätornin makkaran kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, näin se on, eikä se ole vain nainen, joka uhrasi oman uransa miehen kakarien kasvatukseen ja syöttämiseen ja vaatettamiseen ja...
        Minä sain kuulla vanhimpana tyttärenä äidin itkunsekaisen tulevaisuuden odotteen:
        "Kun isi nyt jättää meidät, niin sinun täytyy mennä töihin ja auttaa minua!"
        Kuuntele sitä aina 9-vuotiaasta samalla kun toimit äidin ystävättärenä,
        psykologina, itkumuurina, niin tiedät, mitä elämä sinulle tarjoaa!
        Varo sitten jokaista nuorta miestä, joka saattaa olla velipuolesi!
        Kalevalan lukeneena tiesin, miten Marjatta sen veljensä ihastuksen koki!
        Joten ei se vanhempien välien selvittely koske vain heitä, vaan
        kaikki sukulaiset ja kylänmiehet tulevat osallisiksi draamoista.

        Sorry! Marjatta var Neitsyt-Marian vastine!
        Kullervo taas houkutteli neitoja rekeensä ja sai, kun
        saikin lopulta yhden neidon kalleuksillaan mukaansa.
        Olisi vain pitänyt tehdä se sukututkimus ennen seksiä, eikä sen jälkeen.
        Huomasivat olevansa sisaruksia - kaksosia? - ja kun se paljastui, niin
        nimetön sisar hyppäsi jokeen ja hukuttautui.
        Kullervo teki myöhemmin itsemurhan miekkansa avulla.

        Miten tänä päivänä?
        Aikoinaan siivotessani veljien huonetta, löysin pornolehden,
        jossa kehotettiin raiskaamaan sisarensa! Monelle tapahtunutta!
        Keräsin pinaalini ja muutin kotoa kiireen vilkkaan!

        Traumaattisien tapahtumien jälkeen moni alkaa painaa häpeäänsä ja
        tunteitaan alas ruoan tai alkoholin avulla lihavuus seurauksena.


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi alkaa kohentaa omaa ulkonäköään ja mennä charm-kurssille,
      että vaimo jaksaa sietää häntä samoissa neliöissä, kun itse joutuu hyörimään!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe