Tuntuuko teistä tältä koskaan

Anonyymi-ap

Susta ei kukaan pidä huolta
eikä myöskään pidä sun puolta.

Yksin olet
ja nauraa sulle monet.

Kaikilla on hauskaa
kun muistavat sulle nauraa.

-totuuden tiellä-

118

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kukaan naura, vaan lähinnä vihaa ja inhoaa.

• Anonyymi

Tällä palstalla nyt vihataan kaikkia ei kannata omia liikaa negaa

• Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla nyt vihataan kaikkia ei kannata omia liikaa negaa

En puhu pelkästään palstasta. Olen huomannut kyllä, tuolla todellisessa elämässä saman.

• Anonyymi

Kyllä ihmiset pääsääntöisesti ovat kiinnostuneita ja uteliaita toisiaan kohtaan.
        Suomessa toki on vetäytyvää kansaa ja kyky ilmaista itseään on hakusessa. Reiluutta ja tietynlaista rempseyttä lisää, niin hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihmiset pääsääntöisesti ovat kiinnostuneita ja uteliaita toisiaan kohtaan.
        Suomessa toki on vetäytyvää kansaa ja kyky ilmaista itseään on hakusessa. Reiluutta ja tietynlaista rempseyttä lisää, niin hyvä.

Kyllä helposti heitetään jengin ulkopuolelle ja naureskellaan ja uskotaan juoruja.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä helposti heitetään jengin ulkopuolelle ja naureskellaan ja uskotaan juoruja.

Olen huomannut saman. Aivan kuin olisi susilaumassa. Kaikista kauheinta jos pärjäät olet voimakas kova ja kaunis. Paremmin pärjää kun on ruma ja reppana. Eikä koskaan sano mihkään mitään
        Olen siis ihan testannut tämän. Mutta voin sanoa. Olen tunnekuollut aikalailla!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut saman. Aivan kuin olisi susilaumassa. Kaikista kauheinta jos pärjäät olet voimakas kova ja kaunis. Paremmin pärjää kun on ruma ja reppana. Eikä koskaan sano mihkään mitään
        Olen siis ihan testannut tämän. Mutta voin sanoa. Olen tunnekuollut aikalailla!

On sillä rumalla ja reppanallakin tunteet. Olis parempi jos niitä ei olisi. Sitten olisi elävä kuollut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On sillä rumalla ja reppanallakin tunteet. Olis parempi jos niitä ei olisi. Sitten olisi elävä kuollut.

No sellainen mä olenkin😄

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mistähän tommonen on kotoisin. Onhan sitä ennenkin eletty. Ennenkuin tolvanat ovat leikkinsä aloittaneet suotta aikaansa tuhlailevat. Minun tulisi mieleenkään tolvanoiden ystävä olla.

• Anonyymi

Jolle nauretaan, jostain syystä hän kiinnostaa monia.

• Anonyymi

Hänellä on jotain mitä muilla ei ole.

• Anonyymi

Ai jaa no mulle ainaki lähinnä itketää jotai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa no mulle ainaki lähinnä itketää jotai

Mulle lähinnä virnuillaan 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle lähinnä virnuillaan 😝

Ole siitä onnellinen, sellainen omien ongelmien vuodattaminen muiden niskaan ei ole mistään kotoisin esim kauttarantain vihjailu voisitko millään olla sillai että se tukisi meidän puutaheinääpuhetta, siitä olis kovasti apua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on jotain mitä muilla ei ole.

Mitähän jotain tuolla henkilöllä voisi olla?
        Tässä kun omasta mielestäni oon aika hiton tylsä ja ei niinku millään tavalla elämä ole kun tylsähköä lähes haudassa olevan äiti-ihmisen elämää.
        Olis kyllä erittäin mukavaa jos saisi tietää syyn kaikkeen ennen ku on poissa.

• Anonyymi

Ei koskaan. Olen yksin ja pystypäin.

• Anonyymi

Joskus huonona päivänä tuntuu tuolta. Mutta oikeastihan mulla on montakin ihmistä jotka auttavat tarvittaessa. Välillä vaan vetäydyn kun voin huonosti. Jos joku nauraa niin naurakoon. Ei se sinällään liikuta. Yleensä kun sitten puhun niille läheisille lopulta ne saa mut voimaan paremmin.

• Kyllä tuntuu. Niin tautisen psykologista ja mukaovelaa matkimista. Huomaan, että monia täällä kiusataan ja se tuntuu todella pahalta, mutta kun ei tiedä miten auttaisi.

• Anonyymi

Tärkeintä varmaan kiusatun nostaa itsensä sen kiusaajan yläpuolelle. Tajuta että se kiusaaja(t)on se idiootti. Se yrittää manipuloida. Se yrittää saada sulle huonon olon. Senku tiedostaa niin voi vaan naureskellen seurata kun kiusaaja tekee itsestään pellen. Ei saa antaa sen vaikuttaa. Se hakee reaktioita. Voi miettiä kuinka alhaalla ihminen on jo se kiusaa tämmösellä saitilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeintä varmaan kiusatun nostaa itsensä sen kiusaajan yläpuolelle. Tajuta että se kiusaaja(t)on se idiootti. Se yrittää manipuloida. Se yrittää saada sulle huonon olon. Senku tiedostaa niin voi vaan naureskellen seurata kun kiusaaja tekee itsestään pellen. Ei saa antaa sen vaikuttaa. Se hakee reaktioita. Voi miettiä kuinka alhaalla ihminen on jo se kiusaa tämmösellä saitilla.

Kyllä, näin on😁

• Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti.

Väittäisin olevani aika vahvaa teknoa, mutta optimismi karisee kyllä, jos liikaa palstailee. Oikeastaan ainoa asia, josta en tykkää silloin, kun kiusaaminen kohdistuu itseeni.

Mietin lähinnä muita ja heidän psyykettään, koska se kiusaaminen murentaa henkisesti, jos ei ole niin vahva tai optimistinen eivätkä kaikki ole enkä sano, että kaikkien pitäisi ollakaan. Kaikkien pitäisi saada olla rauhassa kuitenkin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin varmasti.

Väittäisin olevani aika vahvaa teknoa, mutta optimismi karisee kyllä, jos liikaa palstailee. Oikeastaan ainoa asia, josta en tykkää silloin, kun kiusaaminen kohdistuu itseeni.

Mietin lähinnä muita ja heidän psyykettään, koska se kiusaaminen murentaa henkisesti, jos ei ole niin vahva tai optimistinen eivätkä kaikki ole enkä sano, että kaikkien pitäisi ollakaan. Kaikkien pitäisi saada olla rauhassa kuitenkin.

Tietysti se tuntuu pahalta. Se on normaalia kenestä se nyt ei tuntuisi pahalta se on inhimillistä. Tarkoitan vaan että jos saa luotua itselleen sen ajatusmallin niin osaa suhteuttaa sen asian oikeisiin mittasuhteisiin. Et sä hyvä ihminen voi kaikkia suojella jokaisen täytyy itse löytää keinoja pärjätä. Ihan liian suuri taakka jonkun muun harteille. Eikä tämä paikka ole avain mihinkään. Jos ihmisellä ei irl läheisiä ihmissuhteita siinä on hankala olla vahva. Helppoa saalista kiusaajalle. Surullista. Ihmiset ovat hirveän julmia nykyään.
        julmia nykyään. Itsekin huomaan että kyllä ne on läheiset mitkä sitä voimaa tuo ja elämän kokemukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti se tuntuu pahalta. Se on normaalia kenestä se nyt ei tuntuisi pahalta se on inhimillistä. Tarkoitan vaan että jos saa luotua itselleen sen ajatusmallin niin osaa suhteuttaa sen asian oikeisiin mittasuhteisiin. Et sä hyvä ihminen voi kaikkia suojella jokaisen täytyy itse löytää keinoja pärjätä. Ihan liian suuri taakka jonkun muun harteille. Eikä tämä paikka ole avain mihinkään. Jos ihmisellä ei irl läheisiä ihmissuhteita siinä on hankala olla vahva. Helppoa saalista kiusaajalle. Surullista. Ihmiset ovat hirveän julmia nykyään.
        julmia nykyään. Itsekin huomaan että kyllä ne on läheiset mitkä sitä voimaa tuo ja elämän kokemukset.

Totta kirjoitat.

Tietysti sitten on aina se huono huumori, joka auttaa. Kaikenlainen turinointi ja tekstin takominen.

Jos kukaan muu ei naura teksteille, niin ainakin itsellä on hauskaa, kun keksii ja kirjoittaa tarinoita.

Mikäli joku on arjessa koko ajan mukana, niin se on äärimmäisen hieno asia, josta voi olla vain kiitollinen. Kaikilla ei tietysti sellaista ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennenkö alat toisen puolelle ,sinun täytyisi ymmärtää tämmönen pointti:
        " Kuka aloitti sen homman?
        Puolustaessaan itseään voi ihminen ,voimakas ihminen olla todellakin kärkäs ja kauhea.
        Kesken kaiken paikalle saapuva sivullinen tekee tyhmyyttään johtopäätöksen :

" Tuo hirveä sanainen ihminen kiusaa tuota toista kuka kyttyräänpainautuneena,altakulmien katsoo kyynel silmäkulmassaan, surren kiusatuksi tulemistaan(esittää uhria täydellisesti).
        Minä kyllä autan reppanaa.

Ottakaa asioista selvää ennenkö valitsette puolia ja autatte, sillä saatatte auttaa kiusaajaa,mestari manipuloijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä kuva yksin olioista.Yksin olijat on vahvoja.
        Eikä kiusaaminen ole heikkojen kiusaamista vaan päin vastoin, yritetään kateellisena murtaa tämä vahva yksin olija(itse valinnut syystä tai toisesta yksin olon).

• Anonyymi kirjoitti:

Puolustaessaan itseään voi ihminen ,voimakas ihminen olla todellakin kärkäs ja kauhea.

" Tuo hirveä sanainen ihminen kiusaa tuota toista kuka kyttyräänpainautuneena,altakulmien katsoo kyynel silmäkulmassaan, surren kiusatuksi tulemistaan(esittää uhria täydellisesti).

Ottakaa asioista selvää ennenkö valitsette puolia ja autatte, sillä saatatte auttaa kiusaajaa,mestari manipuloijaa.

Niin.

Nuo ovat hankalia tilanteita ja sivusta osallistuvahan ei tiedä välttämättä taustoja ollenkaan, jos sellaisia olisi.

Hän näkee vain sen hetkisen tilanteen ja osallistuu keskusteluun sen perusteella.
        Oikeudenmukainen ihminen toimii moraalisesti oikein, ei valitse ainoastaan tunteen perustella asioita.

Mielestäni oikeudenmukaisuus ei tarkoita sitä, että se olisi aina itselle eduksi. Jos esim. on tilanne, että kaksi työntekijää pyytää saman päivän vapaaksi ja sitä ei voi molemmille antaa, niin silloin vapaan saa se, joka ei ole ollut vapaalla edelliskerralla. Kun yhdelle pyllistää, niin toiselle kumartaa.

Jos itse esim. huomaa jotain haukuttavan, niin tottakai sitä puolustaa, kun se ei olisi moraalisesti oikein olla puolustamatta. Empaattinen ihminen toimii niin. Tämä siis, jos on tilanne, että taustat eivät ole tiedossa.

Kerrotko vielä miten vaikkapa täällä voi ottaa asioista selvää, kun ei tunne ihmisiä? Itse katson miten ihmiset käyttäytyy ja sen perusteella kommentoin, kun en tunne.

Lisään nyt loppuun, että nämä ovat minun mielipiteitäni, eivät yksi ainoa totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kukaan mitään puolia ota yleistä keskustelua täällä on. Täällä kiusttu monia minuakin. Kos sitö et ymmärrä älä tule tänne. Sulla ole mitäön oikeutta
        Vihjailla kenestäkään mitään. En ole kiusannut täälllä ketään. Ihme mustamaalaaja. Mielenterveys ongelmiasi älä kaada tuntemattomien niskaan .se ettei täällä voi kirjoittaa aiheista kun joku kokee ne henkilökohtaisesti ei ole muiden kiusaamista. Silloin ihmisellä ymmärryksessä jotain vikaa. Minä jopa vältellyt täällä kirjoittamista koska koen että joku hyökkää kimppuuni täällä ja väittää asioita jotka eivät ole totta. Se jos mikä manipulointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kiusaaminen ole heikkojen kiusaamista vaan päin vastoin, yritetään kateellisena murtaa tämä vahva yksin olija(itse valinnut syystä tai toisesta yksin olon).

Olen ollut yksinäinen se on minun kuvaus asioista. Ole sinä vahva vapaasti. Ei se oikeuta sinua tulemaan tänne kiusaamaan muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun oisi noin helppoa että antaa olla vaan...
        En mä ole valinnut tätä "voimaa ja mitä lie" että tunnen ja imen toisten tuntemukset
        miljoona kertaa vahvemmin kun jotkut.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Totta kirjoitat.

Tietysti sitten on aina se huono huumori, joka auttaa. Kaikenlainen turinointi ja tekstin takominen.

Jos kukaan muu ei naura teksteille, niin ainakin itsellä on hauskaa, kun keksii ja kirjoittaa tarinoita.

Mikäli joku on arjessa koko ajan mukana, niin se on äärimmäisen hieno asia, josta voi olla vain kiitollinen. Kaikilla ei tietysti sellaista ole.

Moiii 🖤🙏

Tuo juuri on mulla ehkä se pahin asia, kun ei arjessa tai muussakaan oo täällä irl ketään. 😪
        Täällä palstalla kun saat ite sontaa syyttä, ja tunnet muiden tuskaa ois aika mahtavaa
        kun oisi joku jolle edes jutella tai viestitellä ihan arkipäivästä tai mitä vaan asiaa.

💔🖤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarpeeks kauan kun sitä jatkuu ja säröjä säröjen perään
        lisää tulee murtuu vahva yksin olijakin lopullisesti.
        (syystä tai toisesta valinnut olla yksin, ja jostain syystä se muuttui)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun oisi noin helppoa että antaa olla vaan...
        En mä ole valinnut tätä "voimaa ja mitä lie" että tunnen ja imen toisten tuntemukset
        miljoona kertaa vahvemmin kun jotkut.

Kuka sanoi että se on helppoa. Mua kiusattu ensimmäisestä päivähoitopaikkasta lähtien. Enemmän ja vähemmän ja eri tavoin koko ikäni. Nyt lähemmäs 40 ja pikku hiljaa vasta alan olla sinut sen asian kanssa. Vieläkin jouluna purskahdin itkuun tuli puhe läheisten kanssa ala asteen opettejasta joka minua kiusasi. Se vaatinut ihan hirveästi työtä itsensä kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka sanoi että se on helppoa. Mua kiusattu ensimmäisestä päivähoitopaikkasta lähtien. Enemmän ja vähemmän ja eri tavoin koko ikäni. Nyt lähemmäs 40 ja pikku hiljaa vasta alan olla sinut sen asian kanssa. Vieläkin jouluna purskahdin itkuun tuli puhe läheisten kanssa ala asteen opettejasta joka minua kiusasi. Se vaatinut ihan hirveästi työtä itsensä kanssa.

Tuo on kamalaa tiedän.
        Itse kohta 50v ja saanut pskaa niskaan, vähättelyä ja lyttäystä ihan pienestä asti.
        Henkistä sekä fyysistäkin väkivaltaa, fyysisestä sentään selviää...

Sulla on onneksi nuo läheiset, ole onnellinen ja kiitollinen heistä. ❤️

Itsellä ensimmäiset lyttäykset, vähättelyt alistamiset lyömiset jne pskaa olivat ihan omasta kodista lähtösin. Omasta perheestä jonka pitäisi olla juurikin se mihin voisi luottaa ja turvautua kaikilta muilta saamasta pskasta. Mihin voi lapsi luottaa ja turvautua jos ei edes ihmiseen joka lapsen synnyttänyt?
        Vaikka se hajotti totaalisesti ja sai aikaan järjettömän pahoja traumoja,
        se myös itseasiassa "kasvatti ja kovetti" samalla.

• originalpieninainen kirjoitti:

Moiii 🖤🙏

Tuo juuri on mulla ehkä se pahin asia, kun ei arjessa tai muussakaan oo täällä irl ketään. 😪
        Täällä palstalla kun saat ite sontaa syyttä, ja tunnet muiden tuskaa ois aika mahtavaa
        kun oisi joku jolle edes jutella tai viestitellä ihan arkipäivästä tai mitä vaan asiaa.

💔🖤

Mokka original! 😊💛

Varmasti aika rankka tilanne. 😒
        Mut olen ymmärtänyt, että sulla on hyvinkin fanijoukko ja juttuseuraa?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Mokka original! 😊💛

Varmasti aika rankka tilanne. 😒
        Mut olen ymmärtänyt, että sulla on hyvinkin fanijoukko ja juttuseuraa?

Fanijoukko :(
        Enpä nyt tiedä mitä loppujen lopuks ovat...
        Ei ainakaan pysyvää jne...
        No Susi on muuallakin olemassa <3
        Ja Nallukka on tuonut jotain myös irl elämään.
        Mutta siinäkin ehkä sama väärinkäsitys kun muillakin, oon eri tyyppi kun uskovat.

💔🖤

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Tuo on kamalaa tiedän.
        Itse kohta 50v ja saanut pskaa niskaan, vähättelyä ja lyttäystä ihan pienestä asti.
        Henkistä sekä fyysistäkin väkivaltaa, fyysisestä sentään selviää...

Sulla on onneksi nuo läheiset, ole onnellinen ja kiitollinen heistä. ❤️

Itsellä ensimmäiset lyttäykset, vähättelyt alistamiset lyömiset jne pskaa olivat ihan omasta kodista lähtösin. Omasta perheestä jonka pitäisi olla juurikin se mihin voisi luottaa ja turvautua kaikilta muilta saamasta pskasta. Mihin voi lapsi luottaa ja turvautua jos ei edes ihmiseen joka lapsen synnyttänyt?
        Vaikka se hajotti totaalisesti ja sai aikaan järjettömän pahoja traumoja,
        se myös itseasiassa "kasvatti ja kovetti" samalla.

Niinpä onneksi on läheiset. Tuo kuulostaa kauhealta ettei edes kotona ole turvaa. 💔 Muhun jo jättänyt trauman se että koulussa se aikuinen joka piti olla turvallinen ja tuki pienelle 6 vuotiaalle olikin se joka itketti ja nolasi kiusasi ja nöyryytti minua ja lapsetkin alkoivat kiusaamaan. Onneksi koulussa oli keittäjä joka oli vihjannut asiasta äidilleni.

Fanijoukko :(
        Enpä nyt tiedä mitä loppujen lopuks ovat...
        Ei ainakaan pysyvää jne...
        No Susi on muuallakin olemassa <3
        Ja Nallukka on tuonut jotain myös irl elämään.
        Mutta siinäkin ehkä sama väärinkäsitys kun muillakin, oon eri tyyppi kun uskovat.

💔🖤

Tätä erityyyppeilyä on ilmassa täällä kirjainkarusellissa.

Minkäpä sille teet, et yhtään mitään?
        Sitä katsoo vaan vierestä, kun joku trollailee samankaltaisia aloituksia ja puree hammasta, kun mustamaalataan.

Minä en suoraan sanoen tiedä oikein kenen kanssa kirjoitan. Joku ystävällinen ihminen sanoo joskus muutaman lauseen, mutta eihän täällä mikään ole todellista. Aina välillä mietin, että liekö tuo minun ikäväni kohde edes täällä käy.

Posipölyä ja valoa sun ja tietysti muidenkin iltapäivään!

✨😊✨

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tätä erityyyppeilyä on ilmassa täällä kirjainkarusellissa.

Minkäpä sille teet, et yhtään mitään?
        Sitä katsoo vaan vierestä, kun joku trollailee samankaltaisia aloituksia ja puree hammasta, kun mustamaalataan.

Minä en suoraan sanoen tiedä oikein kenen kanssa kirjoitan. Joku ystävällinen ihminen sanoo joskus muutaman lauseen, mutta eihän täällä mikään ole todellista. Aina välillä mietin, että liekö tuo minun ikäväni kohde edes täällä käy.

Posipölyä ja valoa sun ja tietysti muidenkin iltapäivään!

✨😊✨

Kiitos tarpeeseen tulee!
        Sinne myöskin. ❣

Kiitos tarpeeseen tulee!
        Sinne myöskin. ❣

Kiitos paljon, eiköhän se tästä...
        Kevättä ja valoa kohti.

🖤

• Anonyymi

Tuo puhe on syytös, et sinä voi kuulustella naamattomasti ihan omia asioitasi, sillä yksikään ei ole vastuussa sinulle, yhtään mistään, vaikene.

Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.

https://m.youtube.com/watch?v=vA55DqbGa0A

• Anonyymi

Tämähän on palstan miestoteemipaalu kuin räätälöidyt ns mittasuhteet jollekin🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän on palstan miestoteemipaalu kuin räätälöidyt ns mittasuhteet jollekin🤭

Näissähän on välillä melkein jotain järkeäkin. 😄

• Anonyymi

One who take’s enemys side is the enemy aswell, it is very plain simple

• Anonyymi

Juuri näin👍

• Anonyymi

JEP.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JEP.

Näin se on, lontoota taitamaton voi tallentaa leikepöydälleen muistoksi

• Anonyymi

Mietin että mitäs jos nainen ei olekaan mitenkään vaarallinen ja haluaisikin minut omakseen ja pitää huoltakin minusta. Mietin myös että koska näemme, vai onko hän poistunut elämästäni.

• Anonyymi

🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

• Anonyymi

No kannattaa kysyä varmaankin siltä naiselta. Minä ainakin pidän huolta ja puolta jotka elämässä on. Leijonaemon/haavoitetun Karhun tavoin, mun läheisteni takia teen mitä tahansa!
        enkä oo siis vaarallinen ellei mun tärkeille tee jotain väärää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

Saisko tuohon selityksen?Mikä tuossa oksettaa?kateusko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäköhän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreä tomatillo mielessä varmaan

• Anonyymi

Totuudella on aina toinenkin puoli tai ehkä useampikin kenties. Jos tuntee suurta tarvetta lietsoa antipatiaa, sille on varmaan hyvä syy ja aika usen se sisäsyntyistä.

• Anonyymi

Tarkoitatko esimerkiksi tätä yhtä neropattia joka etsii sitä vihaa täältä kuin kauan kadoksissa ollutta serkkua?

• Anonyymi

Kaikkeen tottuu ei oo hoppuu.

• Anonyymi

Hyvin menee, naapurit nauraa.

• Anonyymi

Minä ainakin muistan aina sen yhden vitsin, jonka joskus kuulin. Tyypillä oli niin viiltävä tilannekomiikka, että ei ole tosikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin muistan aina sen yhden vitsin, jonka joskus kuulin. Tyypillä oli niin viiltävä tilannekomiikka, että ei ole tosikaan.

Olipa hauska vitsi.

• Anonyymi

Hyvä niille, jossain päin on perskarvat niin huurteessa, että hymy on hyytynyt

• Anonyymi

Meidän naapurissa on vain 3 normaalia ja loput ali- ihmisiä.
        Nämä ali - ihmiset nauraa, siinäkö nauraa ei satuta.
        Vain se jota rakastan jos hän nauraa tai pilkkaa minua olisin silloin todella surullinen jopa down.
        Se jota rakastan, oletan hänen rakastavan minua kaikkine puolineni. Eiköhän kaikki rakastuneet niin halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa hauska vitsi.

Niin. Sinähän et vitsiä ole kuullut, joten miten voit sanoa noin?

• Anonyymi

Pitäisikö sinun muuttaa sinne etähallinta-alueelle, että voisit kunnolla manifestoida tätä fantasiaasi todeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on tehtävä jos muu ei wörki

• Anonyymi

Opi katsomaan maailmaa huumorin silmin. Myös itseäsi. Ei tämä elämä niin vatun vakavaa ole. Kun sen hokaat niin jo helpottaa.

• Anonyymi

On jalo taito osata nauraa itselleen. Se on armollisuutta. Sen jälkeen osaa olla armollinen myös muille. Niille naurajillekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jalo taito osata nauraa itselleen. Se on armollisuutta. Sen jälkeen osaa olla armollinen myös muille. Niille naurajillekkin.

Idiootit ei mitään armoa tarvi.
        Siinä oppivat kultaisen säännön,
        sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootit ei mitään armoa tarvi.
        Siinä oppivat kultaisen säännön,
        sitä saa mitä tilaa.

Ei se noin mene. Vihalla tilaat vihaa itsellesi😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppikoon läksynsä tavalla tai toiselle. Nauraa saa tottakai, harvempia haittaa se. Ääntä maailmaan mahtuu.
        Mutta jotain psyykkeessä täytyy olla pielessä.
        Lääkityksetkään ei aina auta.
        Aika on nauraa ja aika olla nauramatta jne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viha on edelleen eteenpäin potkiva voima.
        Edelleenkään en aio mielistellä sioille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viha ei potki muuhun kuin vihaan. Se ei ole eteenpäin menemistä vaan taakse,perse edellä puuhun. Mutta sinun valinta. Älä valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viha ei potki muuhun kuin vihaan. Se ei ole eteenpäin menemistä vaan taakse,perse edellä puuhun. Mutta sinun valinta. Älä valita.

Vihaaminen on suuri egoisten mieli puuhaa. Kun se ego pitäisi voittaa.ja vihaamalla sitä ei voiteta. Eikä vihaamalla tulla onnellisiksi. Olet sen varmaan jo huomannutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota vihaaminen on kuikuiten ajatusten pyörittämistä mielessä.
        Ihminen voi valita mihin sen kiukun tuoman energiapuuskan käyttää.
        Monet osaa senkin hyödyntää varsin tehokkaasti ja hyviin tarkoituksiin ..
        Esim tarrraamalla inhokki kotityön tekemiseen tai vaikka vetämällä hiukan kovemman ja raskaaman treenin salilla kun eilen kun poveria siihen

Mut osa kulkee ikäänkun laput silmillä ja sen seurauksena tapahtuu kaikenlaista kauheaa.
        Koska tyypit on suunnilleen luovia siinä miten kunkin yksilön viha purkautuu.

Mutta pointti oli et ihminen voi todellakin valita mihin vihan purkaa ja miksi .
        Käytökseen ja ajatteluun voi vaikuttaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo kuule valittanut.
        En olis hengissä jos ei olisi vihaa ollut.
        Nytkin vihaan yhtä porukkaa ja se saa minut toimimaan oman hyvinvointini ylläpitämiseksi.
        Koska tiedän sen porukan haluavan minut päiviltä.
        Vihalla saan energiaa.Se ei kuluta.Masentuneisuus kuluttaa ja passivoi.
        Olen kerran ollut masentunut synnytyksien jälkeen enkö ikinä halua sitä olia enään.Siitäkin pääsin pois vihan voimalla!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota vihaaminen on kuikuiten ajatusten pyörittämistä mielessä.
        Ihminen voi valita mihin sen kiukun tuoman energiapuuskan käyttää.
        Monet osaa senkin hyödyntää varsin tehokkaasti ja hyviin tarkoituksiin ..
        Esim tarrraamalla inhokki kotityön tekemiseen tai vaikka vetämällä hiukan kovemman ja raskaaman treenin salilla kun eilen kun poveria siihen

Mut osa kulkee ikäänkun laput silmillä ja sen seurauksena tapahtuu kaikenlaista kauheaa.
        Koska tyypit on suunnilleen luovia siinä miten kunkin yksilön viha purkautuu.

Mutta pointti oli et ihminen voi todellakin valita mihin vihan purkaa ja miksi .
        Käytökseen ja ajatteluun voi vaikuttaa .

Näin just!!!!

• Anonyymi

Mitä jos käännät sen vihasi rakkaudeksi. Silloin nouset kaiken pahuuden yläpuolelle. Olet voittamaton. Tapahtuu ihmeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaaminen on suuri egoisten mieli puuhaa. Kun se ego pitäisi voittaa.ja vihaamalla sitä ei voiteta. Eikä vihaamalla tulla onnellisiksi. Olet sen varmaan jo huomannutkin.

Kyllä se vihaaminen on alkanut joltain toiselta taholta.
        Ei kenenkään yhden ihmisen toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos käännät sen vihasi rakkaudeksi. Silloin nouset kaiken pahuuden yläpuolelle. Olet voittamaton. Tapahtuu ihmeitä.

Vihassa on paljon tuhoavaa energiaa. Rakkaudessa korjaavaa ja parantavaa. Rakkauden energia on vihaa voimakkaampi. Se sulattaa jään. Ja sammuttaa tulen.sitä ei voi vastustaa.se lataa samaa energiaa takaisin omaan elämääsi. Aurinko nousee pilvien takaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on aikaa jo vaihtunut sun kanssa kinastelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihassa on paljon tuhoavaa energiaa. Rakkaudessa korjaavaa ja parantavaa. Rakkauden energia on vihaa voimakkaampi. Se sulattaa jään. Ja sammuttaa tulen.sitä ei voi vastustaa.se lataa samaa energiaa takaisin omaan elämääsi. Aurinko nousee pilvien takaa.

Viimeinkin voit hengittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas kauan sun voimavarana ollut viha?
        Itsellä oli useampi kymmenen vuotta,
        ja pakko sanoa näin liian myöhään
        että aika vatun pska valinta
        oli kyllä loppujen lopuks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on aikaa jo vaihtunut sun kanssa kinastelija.

Oletko tullut miehen kansasa jubaillessa viisaammaksi elämän suhteen?🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kainalopierun tärähdys mies feikkivuoropuheluusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään, muut hännystelijät hoitakoon

• Anonyymi

Ensin jokainen tavalla tai toisella yrittää käyttää hyväkseen, kun huomaa että toinen on kiltti. Sitten kun alkaa vetää niitä rajoja, niin huomaa jääneensä melko yksin 🙄☺️

• Anonyymi

Noinhan se menee monesti.

• Anonyymi

Se on hyvää yksinäisyyttä sitten se. Ei kun hakeen kaltaistansa seuraa. Hyväksikäyttäjät ei sitä ole.

• Anonyymi

Mistä kuvittelet jonkun jäävän yksin. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin empaattisuuteen kykeneväisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kuvittelet jonkun jäävän yksin. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin empaattisuuteen kykeneväisiä.

Suuren osan ihmisistä elämä pyörii nykyään oman pärjäämisen/navan ympärillä. Oli sitten alunperin empaattinen tai ei. Tuntuu ettei kaikilla ole enää varaa empaattisuuteen ja se on kyllä surullista. Mielummin kyllä yksin, kuin huonossa seurassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuren osan ihmisistä elämä pyörii nykyään oman pärjäämisen/navan ympärillä. Oli sitten alunperin empaattinen tai ei. Tuntuu ettei kaikilla ole enää varaa empaattisuuteen ja se on kyllä surullista. Mielummin kyllä yksin, kuin huonossa seurassa.

Empaattinen ja yliempaattinen niillä on eroa kuin yöllä ja päivällä.
        Toinen tekee hyvää itsellekkun , toinen uuvuttaa born outtiin.
        Eli arvostakaa jokaisen rajoja!!!!
        Se ettei kaikkien kanssa juttele ,auta ole epäempaattinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi olla sille toiselle parempi, ettei sano yhtään mitään, se on empattista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei ole kovinkaan mukavaa olla yliempaattinen. Kun koitat kaikkesi tsempata ja lohduttaa muita, samalla otat itseesi sitä pahaa oloa siitä toisesta. Siihen sitten päälle se kun väkisin se viha ja pahaolo tunkeutuu suhun siitä joka toista loukkaa.
        Ei tämäkään riitä kun sitten saat kimppuusi jostain ne jotka loukkaavat sitä toista, ja saat henkilökohtaista vihaa itellesi, ja pahaa oloa surua ja tuskaa.
        Miten siinä sitten loppujen lopuks käykään?
        Kun suhun tulee ilman lupaa kaikkialta sitä surua vihaa ja muuta negaa,
        ja annat itestäs koko aika täysillä muille hyvää ja rakkautta..
        Vaikka et edes tunne toista, vaikka se toinen ei näytä sitä tuskaa sisällään, tunnet sen ja koet sen myös. Ja koko aika kun koitat olla itse ystävällinen, hyvä ja kaikkia rakastava saat jostain kumman syystä jatkuvaa pskaa itelles.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi olla sille toiselle parempi, ettei sano yhtään mitään, se on empattista

Menee ymmärrys hukkaan varmaan juu

• Anonyymi

Se nauru on ihan hyvästä sillä kun se loppuu pitää ollaan huolissaan sekä nauravan että naurun kohteen.

• Anonyymi

Juurikin näin.

• Anonyymi

No tämähän on pahaenteistä, uhkailetko ihan vai jotain legendaarista skei_daa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämähän on pahaenteistä, uhkailetko ihan vai jotain legendaarista skei_daa?

Eiks se oo ihan muotia uhkailla esim naisia nimettömänä netissä tosi miehekkäästi tosi miehekkäiden säestäessä?

• Anonyymi

En oikein ikinä osannut ajatella pitääkö joku vai eikö joku pidä minun puoltani. Sitä vain tarpoi elämässä eteenpäin siinä määrin kuin pystyi tai jaksoi. Vanhemmat ovat aina olleet tukena, mutta vain tietyltä osin: kun on kyse eri sukupolvesta, ymmärrys oman sukupolven haasteisiin on heillä rajallinen. Oikeastaan vasta kun kaivattuni tuli elämääni, tuli sellainen olo, että tuo ihminen voisi olla elämässä minun puolellani ja olla sitä kokonaisvailtaisesti. En tiedä toteutuuko se käytännössä koskaan, mutta jo ajatuksena se keventää taakkaa.

• Anonyymi

Ja sinä ymmärrät minua

Ollaan aina kavereita

Ei tartte olla yksin

Ihanaa kulti

• Anonyymi

Ohimennen kysäsen koska tuo kaivattusi tule sun elämään
        ja mikä teillä tilanne on?

Pakko myös kiittää sua,
        koska susta huokui lämpöä ja sain tosta "voimaa"
        tai mitä lie rauhan tunnetta.

Mä tunnen ja Uskon myös että sulla on joku todella vahvasti sun puolellasi jo nyt,
        vaikka ette olekaan vielä "mitään".

Sun täytyy vaan uskaltaa luottaa siihen että SÄ olet yksi sen sun puolella ja susta välittävän
        voimavara.

• Anonyymi

No jo on taas haaskat tunkiolla, raateleekohan ne yhtä ihmistä, vai onko monia kohteita? Ei voisi olla säälittävämpää kuin teidän toimintanne.

• Anonyymi

Eikö näillä haaskalintuporukoilla ole just niin, että pääasiassa ollaan yhden kimpussa ja ku ei suju niin härkitään kaikkia

• Anonyymi

Ei ne voi lopettaa toiminnallaan tuntemasta rakkautta siihen yhteen ihmiseen.Ainut miten pystyy sen lopettaan on tappaa ,mutta ei uskalla.
        Rakastan edelleen häntä.
        En teitä spugeja enkä kuppasia vanhoja gubbeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne voi lopettaa toiminnallaan tuntemasta rakkautta siihen yhteen ihmiseen.Ainut miten pystyy sen lopettaan on tappaa ,mutta ei uskalla.
        Rakastan edelleen häntä.
        En teitä spugeja enkä kuppasia vanhoja gubbeja.

Sinäkö mies itse poikkeat tästä mainitusta kategoriasta?

• Anonyymi

Raamattu on täynnä lohdutusta kiusatuille. Kun etsii Jumalaa, voikin löytää toivon, ilon ja rauhan. Jeesus oli kiusattu eläessään, hänet jopa tapettiin ihmisten syntien vuoksi. Siksi, että Hän on itse kärsinyt, voi hän auttaa kärsiviä.

• Anonyymi

Jeesus tapettiin koska Jumala niin halusi. Ihmisille on annettu vapaa tahto ja ovat luotu Jumalan omaksi kuvaksi.
        Mietippä tuota yhtäläisyyttä.
        En ota lohtua Jumalasta mikä Raamatussa on. Otan lohtua mieluummin vaikka ruuasta.

• Anonyymi

Mä olen pahoillani nyt tästä mitä sanon sulle.
        Vaikka tavallaan ymmärrän sun kantas ja ton että Jumala auttaa jne,
        niin toi että "tuputat" sitä ja koitat sanoa että
        Usko pelastaa kaikki kaikelta on väärin ja aika mannapuuron väärä kuvitelma.

Kaikkeen ei Usko auta todellakaan.
        Se antaa voimaa kestää enemmän vihaa ja tuskaa jota saa sieltä täältä niskaan,
        mutta se ei silti poista sitä kaikkea surua ja kipua.
        Ei en tarkoita että kuuluisikaan poistaa kaikkea mutta jos ihminen tarvitsee sanotaan nyt esimerkkinä tätä suomi24 purkaakseen asioitaan
        tai jostain syystä "ainoana yhteydenpito mahdollisuutena" niin ei se Jumala ja Usko riitä kaiken pahan poistamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen pahoillani nyt tästä mitä sanon sulle.
        Vaikka tavallaan ymmärrän sun kantas ja ton että Jumala auttaa jne,
        niin toi että "tuputat" sitä ja koitat sanoa että
        Usko pelastaa kaikki kaikelta on väärin ja aika mannapuuron väärä kuvitelma.

Kaikkeen ei Usko auta todellakaan.
        Se antaa voimaa kestää enemmän vihaa ja tuskaa jota saa sieltä täältä niskaan,
        mutta se ei silti poista sitä kaikkea surua ja kipua.
        Ei en tarkoita että kuuluisikaan poistaa kaikkea mutta jos ihminen tarvitsee sanotaan nyt esimerkkinä tätä suomi24 purkaakseen asioitaan
        tai jostain syystä "ainoana yhteydenpito mahdollisuutena" niin ei se Jumala ja Usko riitä kaiken pahan poistamiseen.

En jaksa selittää asioita, pahoittelut en vaan jaksa, mutta en tarkoittanut, että usko poistaa kaiken pahan maailmasta.

• Anonyymi

Juu..

• Anonyymi

Oletko sinä ihan oikea poika, Gepetton lapsi?

• Anonyymi

Kyllä olen maailmassa aika yksin. Luulin, että kaikki on.
      mutta ilmeisesti ei?

• Anonyymi

Toisille naurajat taas ei kiinnosta tai heidän ajattelunsa. Siis tottakai kaikille vuorollaan voi nauraa, mutta jos kokoonnutaan yhdelle nauramaan säännöllisesti, pidempää, eivät taida olla ihmisiä, joiden mielipiteet tai elämä kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisille naurajat taas ei kiinnosta tai heidän ajattelunsa. Siis tottakai kaikille vuorollaan voi nauraa, mutta jos kokoonnutaan yhdelle nauramaan säännöllisesti, pidempää, eivät taida olla ihmisiä, joiden mielipiteet tai elämä kiinnostaa.

Ei kyllä ole mitään aikuisen käytöstä se.
        Tosiaan täytyy ihmisen olla mielenkiintoinen jos tuota oikeasti tapahtuu.
        Eikä edes kyllästytä.
        Päästä pipiä ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä elämä ja mikä mielipide - se jäisi ilmaan roikkumaan näin ollen

• Anonyymi

Paskoja on maailma täys, mutta ei anneta periksi! Ollaan hyvän puolella!

• Anonyymi

Nauramisessa ei ole mitään pahaa jos ei se tapahdu seläntakana ilkeämielisesti. Yhdessä hauskanpito on elintärkeää.

• Anonyymi

Yksinäistä ihmistä pidetään outona, jopa epäterveenä. Puheenaiheita riittää. Yksineläjää saatetaan myös karttaa kuin tautia. Etsitään vikoja " jotain outoa siinä on". "Voi sitä reppanaa, on tyypillinen lausahdus". Yksinäinen saattaa myös itse pitää itseään poikkeavana, ehkä jopa huonompana, kuin parisuhteessa eläviä kavereitaan. Yksinäiset pärjäävät liittoutumalla toisiin yksinäisiin ihmisiin. Joillakin yksinäisillä on koiria kavereinaan. Olemme joutuneet olosuhteiden pakosta elämään yksin, mutta ei meistä silti monikaan haluaisi olla yksin. Joka päivä yhtä naista ajattelen. m>n

• Anonyymi

Onpa sinulla herttainen loru, tarvitsitko kavereilta apua tämän kirjoittamiseen?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      3
      7819
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      383
      2028
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1715
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1675
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      292
      1375
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      75
      1133
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1063
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      809
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      796
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      759
    Aihe