Ilkka Tiainen???

Anonyymi-ap

Minkä lajin sekoilija Tiainen oikein on? Tuntuu vastustavan kaikkea ja on vielä venäjämielinenkin?

48

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkäkö lajin? vastaus, pahimman.

      • Anonyymi

        Taitaa olla joku vieraan vallan collaboraattori eli yhteistyömies?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        *agendaa*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *agendaa*

        *väärä editti* 🤣😂🤣


    • Anonyymi

      Oikeastiko se ihailee Venäjää?

      • Anonyymi

        Venäjää pitääkin ihannoida. Se antoi meille 1809 valtion, jota alkoi heti kehittää kun päästiin ruåttalaisten pistimenkärjestä pois. Tuli nopeasti päätökset kanavista, rautateistä, silloista, monista tärkeistä virastoista ja rakentamisen alusta mm Helsingin keskusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjää pitääkin ihannoida. Se antoi meille 1809 valtion, jota alkoi heti kehittää kun päästiin ruåttalaisten pistimenkärjestä pois. Tuli nopeasti päätökset kanavista, rautateistä, silloista, monista tärkeistä virastoista ja rakentamisen alusta mm Helsingin keskusta.

        Ja sortokaudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjää pitääkin ihannoida. Se antoi meille 1809 valtion, jota alkoi heti kehittää kun päästiin ruåttalaisten pistimenkärjestä pois. Tuli nopeasti päätökset kanavista, rautateistä, silloista, monista tärkeistä virastoista ja rakentamisen alusta mm Helsingin keskusta.

        Niin?

        Ja hyökkäsi Suomeen 1939? Tapatti miljoonia omia ja muita?

        Ihailla pitää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin?

        Ja hyökkäsi Suomeen 1939? Tapatti miljoonia omia ja muita?

        Ihailla pitää?

        Muistutus Viinan ja Aanuksen retkistä. Pieni rajaselkkaus vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutus Viinan ja Aanuksen retkistä. Pieni rajaselkkaus vain

        Et ole vissiin kuullut ikinä Molotovista ja Ribbentroppista?

        Oliko Suomi kenties syypää talvisotaan?


    • Anonyymi

      Ilkka Tiainen kuuluu Suomen järjellisimpiin ihmisiin. Olenkin näin ei Alavutelaisena ihmetellyt, kuinka hän on Alavudelle eksynytkin. Lieneekö sattumaa kuin tämä minunkin eksyminen tälle palstalle.
      Mutta pitäkää nyt ihmeessä Alavutelaiset Tiaisesta kiinni on fiksu järki kaveri.

      • Anonyymi

        Olen huomannut, että vaikka minkälainen kahjo alkaa tehdä politiikkaa niin aina löytyy muutamia kannattajia. Tiainen vois perustaa kahjojen puolueen, kyllä niitä kannatajia Suomesta muutamia tuhansia löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut, että vaikka minkälainen kahjo alkaa tehdä politiikkaa niin aina löytyy muutamia kannattajia. Tiainen vois perustaa kahjojen puolueen, kyllä niitä kannatajia Suomesta muutamia tuhansia löytyy.

        Sellaisella kommentilla, että joku on kahjo ei ole mitään arvoa jos ei pysty perustelemaan sanomisiaan. Tiainen mielestäni tuo selvästi sellaista informaatiota esille joka on osoittautunut todeksi. Arvostan totuuden puhujia, niitä on vaan valitettavasti Suomessa tänä päivänä kovin vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisella kommentilla, että joku on kahjo ei ole mitään arvoa jos ei pysty perustelemaan sanomisiaan. Tiainen mielestäni tuo selvästi sellaista informaatiota esille joka on osoittautunut todeksi. Arvostan totuuden puhujia, niitä on vaan valitettavasti Suomessa tänä päivänä kovin vähän.

        Uskookohan Tiainen maapallon olevan pallo vai litteä?


      • Anonyymi

        Ehdottomasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut, että vaikka minkälainen kahjo alkaa tehdä politiikkaa niin aina löytyy muutamia kannattajia. Tiainen vois perustaa kahjojen puolueen, kyllä niitä kannatajia Suomesta muutamia tuhansia löytyy.

        Sehän jo perusti, valta kuuluu kremlille puolueen turtiaisen kanssa. Mutta siitäkin on jo ovet paukkuen lähdetty. Salaliittoja siellä ja täällä, ei järjen häivää.


    • Anonyymi

      Asia mies.

    • Anonyymi

      Tekstini poistettiin? Jopas on joku terävänä! Hilkasta jauhetaan loputtomasti, mutta kylläpäs nyt tuli raja vastaan! Heh heh.

      Totean edelleenkin, että Tiainen levittää salaliittoteorioita ja Venäjän propagandaa.

    • Anonyymi

      Eikö alavutelaisilla ole jo tarpeeksi ryssäfobiassa kieriskeleviä, sotaintoilijoita ja tyhmiä jotka luulee USA:n tulevan apuun kun Venäjä on ärsytetty taas vihaan.

      • Anonyymi

        Olisiko Suomen pitänyt tehdä uusi YYA vai? Silläkö asia kuntoon tulee, kun antaa Venäjän ottaa mitä haluaa?

        Ja sitten luottaa hyvään onneen sen kanssa? Se auttoi 1939?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko Suomen pitänyt tehdä uusi YYA vai? Silläkö asia kuntoon tulee, kun antaa Venäjän ottaa mitä haluaa?

        Ja sitten luottaa hyvään onneen sen kanssa? Se auttoi 1939?

        Tiainen on viisas mies.
        Puhuu useaa kieltä on ollut muuallakin kuin Keskisellä.
        Erittäin älykkö.
        Alavutelaiset eivät älykkyyttä ymmärrä.
        Kun ei itsellä ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiainen on viisas mies.
        Puhuu useaa kieltä on ollut muuallakin kuin Keskisellä.
        Erittäin älykkö.
        Alavutelaiset eivät älykkyyttä ymmärrä.
        Kun ei itsellä ole

        Jos on asunut muuallakin kuin nyt vaikka Alavudella tai Suomessa yleensä on se erittäin elämää avartava kokemus, vielä kun tuohon lisää ulkomailla hankitun koulutuksen ja kieliopin, niin luulisi Alavutelaisten olla Ilkasta ylpeitä.

        Mutta minkä voi kun soraääniä ja ahdasmielisiä mahtuu joukkoon, niin se on aina ollut.

        Ei se syyllinen ole joka kertoo huijauksesta vaan se kuka sen toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on asunut muuallakin kuin nyt vaikka Alavudella tai Suomessa yleensä on se erittäin elämää avartava kokemus, vielä kun tuohon lisää ulkomailla hankitun koulutuksen ja kieliopin, niin luulisi Alavutelaisten olla Ilkasta ylpeitä.

        Mutta minkä voi kun soraääniä ja ahdasmielisiä mahtuu joukkoon, niin se on aina ollut.

        Ei se syyllinen ole joka kertoo huijauksesta vaan se kuka sen toteuttaa.

        Jopas vitsin heitit.


    • Anonyymi

      Se ajaa uutta sortokautta Suomeen. Ei vaan tajua että sen omakin kaula katkeaa, koska jopa Venäjä vihaa maansa pettäneitä vaikka ne olisikin vihollisvaltion. Eihän sellaiseen voi luottaa joka pettää oman maansa.

      https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Isoviha

    • Anonyymi

      Kaikki Neuvostovastainen lähtee sadasosasekunneissa

    • Anonyymi

      Oikeasti noita pienpuolueitakin joku äänestää. Se on kyllä ihme.

    • Anonyymi

      Tiltu

    • Anonyymi

      Kannattaisi kuunnella/katsoa Tiaisen tekemiä ohjelmia ja miettiä aivan omilla aivoilla missä mennään, Tiainen antaa siihen hyvää infoa ja työkaluja. Kuinka moni tämänkin palstan vierailijoista on lukenut tai kunnolla tutustunut esim. DCA-sopimukseen mikä nyt on allekirjoitettu Nato sopimuksen jälkeen. Ja moniko tietää todelliset taustat esim. Ukrainan sodan synnystä. Olisi varmaan monellekkin ahdistuneelle ryssofopiselle suomalaiselle tarpeen taustoittaa asioita oikeaan järjestykseen. Yllättävää kyllä se helpottaa huomattavasti mieltä kun tietää asioitten oikean laidan.

      • Anonyymi

        Tiaisen tapaiset näennäistoimittajat ovat todellisuudessa vahingollisia sekä Suomen että suomalaisten kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiaisen tapaiset näennäistoimittajat ovat todellisuudessa vahingollisia sekä Suomen että suomalaisten kannalta.

        "Tiaisen tapaiset näennäistoimittajat ovat todellisuudessa vahingollisia sekä Suomen että suomalaisten kannalta."

        Millä perustelet sanomasi. Kommentillasi ei ole muuten mitään arvoa.

        Tiainen puolustaa ja selvästi haluaa, että Suomen kansalla menisi paremmin kun se säilyttäisi suvereniteettinsä. Hän on myös kielitaitoinen sujuvasanainen , kansantajuinen ja kyvykäs ottamaan asioista selvää. Erinomainen toimittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tiaisen tapaiset näennäistoimittajat ovat todellisuudessa vahingollisia sekä Suomen että suomalaisten kannalta."

        Millä perustelet sanomasi. Kommentillasi ei ole muuten mitään arvoa.

        Tiainen puolustaa ja selvästi haluaa, että Suomen kansalla menisi paremmin kun se säilyttäisi suvereniteettinsä. Hän on myös kielitaitoinen sujuvasanainen , kansantajuinen ja kyvykäs ottamaan asioista selvää. Erinomainen toimittaja.

        Tiainen levittää salaliittoteorioita ja suoraa Venäjän propagandaa. Mitään tekemistä toimittajan työn kanssa hänen pelleilyllään ei ole.

        Ettet vain ole itse Tiainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiainen levittää salaliittoteorioita ja suoraa Venäjän propagandaa. Mitään tekemistä toimittajan työn kanssa hänen pelleilyllään ei ole.

        Ettet vain ole itse Tiainen?

        Ei vieläkään kunnon perusteluja väitteillesi "salaliittoteorioita" Venäjän propagandaa".

        Et nähtävästi uskalla kuunnella Tiaisen tekemiä ohjelmia kun et ole tietoinen hänen toimituksellisesta linjasta. Tiainen haastattelee usein ajankohtaisista asioista läntisiä asiantuntijoita ja käsittelee uutistoimistojen asiantuntijoiden artikkeleita. Suomen valtamedia ei näitä ulkomaisia riippumattomia lähteitä noteeraa, jos ne on vähänkin ns. länttä arvostelevia.
        Itse olen jonkin sortin pasifisti ja siksi luotan aina ennemmin diplomatiaan kuin sotaan. Suomi on ajettu pelkoa lietsomalla syvään polarisoitumiseen ja myös lamaan. Asioista oikeilla nimillä puhuvat halutaan leimata ja näin vaientaa. Kannattaa miettiä aivan itse kenen etu on Euroopan ja Venäjän välille synnytetty talous-sulku.

        Luuletko todella, että Tiaisella on kaiken toimituksellisen tuotannon keskellä aikaa roikkua Suomi24 palstalla. En ole Tiainen, mutta arvostan myös hänenkin toimittajan työtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vieläkään kunnon perusteluja väitteillesi "salaliittoteorioita" Venäjän propagandaa".

        Et nähtävästi uskalla kuunnella Tiaisen tekemiä ohjelmia kun et ole tietoinen hänen toimituksellisesta linjasta. Tiainen haastattelee usein ajankohtaisista asioista läntisiä asiantuntijoita ja käsittelee uutistoimistojen asiantuntijoiden artikkeleita. Suomen valtamedia ei näitä ulkomaisia riippumattomia lähteitä noteeraa, jos ne on vähänkin ns. länttä arvostelevia.
        Itse olen jonkin sortin pasifisti ja siksi luotan aina ennemmin diplomatiaan kuin sotaan. Suomi on ajettu pelkoa lietsomalla syvään polarisoitumiseen ja myös lamaan. Asioista oikeilla nimillä puhuvat halutaan leimata ja näin vaientaa. Kannattaa miettiä aivan itse kenen etu on Euroopan ja Venäjän välille synnytetty talous-sulku.

        Luuletko todella, että Tiaisella on kaiken toimituksellisen tuotannon keskellä aikaa roikkua Suomi24 palstalla. En ole Tiainen, mutta arvostan myös hänenkin toimittajan työtään.

        Olen katsonut ja lukenut Tiaisen "juttuja".

        Kaikki Koronaan liittyvät jutut ovat hänellä puhdasta roskaa. Jutut perustuvat netin sekopäiden sivustoihin ja epämääräisiin luontaistuotekauppiaisiin jne. Sitä samaa roskaa rokotefanaatikot yleensä syöttävät somekansan iloksi muutenkin.

        Ne "asiantuntijat" ovat yleensä käytännössä ihan muuta kuin asiantuntijoita.

        Viimeisin tempaus oli se, kun Janus Putkonen - tunnettu Venäjän trolli ja isänmaansa hylännyt ressukka - "haastatteli" Tiaista ja kas kummaa, yhteinen sävel löytyi. Länsi paha, Venäjä hyvä. Jo pelkästään se, että on Putkosen yhteistyökumppani, kertoo kaiken olennaisen.

        Jos sinulla on kovasti hyviä esimerkkejä Tiaisen "faktoista", laita esiin vain.

        Tiaiselle lähinnä naureskelee Alavudella jokainen asiallisempi kansalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vieläkään kunnon perusteluja väitteillesi "salaliittoteorioita" Venäjän propagandaa".

        Et nähtävästi uskalla kuunnella Tiaisen tekemiä ohjelmia kun et ole tietoinen hänen toimituksellisesta linjasta. Tiainen haastattelee usein ajankohtaisista asioista läntisiä asiantuntijoita ja käsittelee uutistoimistojen asiantuntijoiden artikkeleita. Suomen valtamedia ei näitä ulkomaisia riippumattomia lähteitä noteeraa, jos ne on vähänkin ns. länttä arvostelevia.
        Itse olen jonkin sortin pasifisti ja siksi luotan aina ennemmin diplomatiaan kuin sotaan. Suomi on ajettu pelkoa lietsomalla syvään polarisoitumiseen ja myös lamaan. Asioista oikeilla nimillä puhuvat halutaan leimata ja näin vaientaa. Kannattaa miettiä aivan itse kenen etu on Euroopan ja Venäjän välille synnytetty talous-sulku.

        Luuletko todella, että Tiaisella on kaiken toimituksellisen tuotannon keskellä aikaa roikkua Suomi24 palstalla. En ole Tiainen, mutta arvostan myös hänenkin toimittajan työtään.

        Kivasti Ilkka kehut itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen katsonut ja lukenut Tiaisen "juttuja".

        Kaikki Koronaan liittyvät jutut ovat hänellä puhdasta roskaa. Jutut perustuvat netin sekopäiden sivustoihin ja epämääräisiin luontaistuotekauppiaisiin jne. Sitä samaa roskaa rokotefanaatikot yleensä syöttävät somekansan iloksi muutenkin.

        Ne "asiantuntijat" ovat yleensä käytännössä ihan muuta kuin asiantuntijoita.

        Viimeisin tempaus oli se, kun Janus Putkonen - tunnettu Venäjän trolli ja isänmaansa hylännyt ressukka - "haastatteli" Tiaista ja kas kummaa, yhteinen sävel löytyi. Länsi paha, Venäjä hyvä. Jo pelkästään se, että on Putkosen yhteistyökumppani, kertoo kaiken olennaisen.

        Jos sinulla on kovasti hyviä esimerkkejä Tiaisen "faktoista", laita esiin vain.

        Tiaiselle lähinnä naureskelee Alavudella jokainen asiallisempi kansalainen.

        Kiitos vinkistä. Piti oikein etsiä mainitsemasi haastattelu, minulta sellainen mennyt ohitse. Kyselit faktoja. Mennään nyt vaikka kyseiseen haastatteluun, jonka katsoin. Esim. Ilkan analyysi DCA sopimuksesta USA:n kanssa oli aivan faktaa. Mielestäni erittäin järkyttävä sopimus, sanon myös, että miehityssopimus. Jokaisen Suomalaisen tulisi tutustua kyseiseen sopimukseen. Tuollaisesta sopimuksesta vieraan vallan kanssa tulisi saada maanpetturuus syyte. Taannoinen YYA sopimus silloisen Neuvostoliiton kanssa kalpenee moninkertaisesti.
        Joka tuollaista sopimusta kannattaa, häntä ei voi kutsua isänmaalliseksi. Eipä noin selkeää analyysia ole kuultu YLE:tä tai sanomayhtiön mediasta. On hyvä, että on olemassa vaihtoehtomedioita se on demokratian merkki. Lienetkö itse demokratian kannattaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Piti oikein etsiä mainitsemasi haastattelu, minulta sellainen mennyt ohitse. Kyselit faktoja. Mennään nyt vaikka kyseiseen haastatteluun, jonka katsoin. Esim. Ilkan analyysi DCA sopimuksesta USA:n kanssa oli aivan faktaa. Mielestäni erittäin järkyttävä sopimus, sanon myös, että miehityssopimus. Jokaisen Suomalaisen tulisi tutustua kyseiseen sopimukseen. Tuollaisesta sopimuksesta vieraan vallan kanssa tulisi saada maanpetturuus syyte. Taannoinen YYA sopimus silloisen Neuvostoliiton kanssa kalpenee moninkertaisesti.
        Joka tuollaista sopimusta kannattaa, häntä ei voi kutsua isänmaalliseksi. Eipä noin selkeää analyysia ole kuultu YLE:tä tai sanomayhtiön mediasta. On hyvä, että on olemassa vaihtoehtomedioita se on demokratian merkki. Lienetkö itse demokratian kannattaja?

        Tiainen kuuluu siihen porukkaan nykypäivän sähläreitä, jonka tunnistaa siitä, että he vastustavat lähes kaikkea. Mitään he itse eivät saa aikaan, mutta kovasti kaikkea vastustetaan.

        Tiaisen arvostelukyvystä ja moraalista kertovat kaiken hänen toimensa. Ensiksi hän pääsi ryömimään valtuustoon Kepun listoilta ja loikkasi välittömästi sen jälkeen Turtiaisen joukkoihin. Turtiainenhan taas perusti suurella tohinalla oman puolueensa, joka sen jälkeen onkin lähes päivittäin hajonnut yhä uusiksi sekopäiden miehittämiksi pienpuolueiksi.

        Ano Turtiainen on sen tason sekoilija, että siinä onkin ihmettelemistä. Ilmeisesti fanitat häntäkin, joten se kertoo kaiken sinusta.

        Ilkka Tiaisen "jutut" ovat lähinnä koomisia ja vähän säälittäviäkin. Nykypäivän muutamien ihmisten alennustilasta kertoo kaiken se, että hänen juttujaankin muutamat oikeasti uskovat.


      • Anonyymi

        Juuri näin!


      • Anonyymi

        Tiainen ja todelliset… ei sovi samaan lauseeseen.


    • Anonyymi

      Onko kysymys nyt siirtynyt Ano Turtiaiseen. Kanssasi on melko vaikea päästä asia keskusteluun. Sinun halusi tuntuu olevan vain henkilöiden mollaaminen ilman järkeviä argumentteja. Tämä onkin tullut valitettavasti monille tyylilajiksi, lieneekö syynä pelon ilmapiiri joka on luotu viime vuosien saatossa. Ihmiset eivät oikein enää tiedä mikä on totuus mistäkin asiasta. Hyvää parempaa vuotta 2024 kaikille.

      • Anonyymi

        Ilkka Tiainen itse oli perustamassa puoluetta nimeltä Valta Kuuluu Kansalle. Sitten hän lähinnä koomisella tavalla itse erosi perustamastaan puolueesta. Kansan suussa puoleen nimi vääntyy kyllä lähinnä muotoon Valta Kuuluu Kremilille ja pj Turtiaisen jutuista päätellen se on pitkälti totta.

        Ei ole olemassa mitään pelon ilmapiiriä. Sellainen on kyllä olemassa Venäjällä, jota ilmeisesti ihailet. Täällä, vapaassa demokratiassa Tiainenkin saa ihan rauhassa tuottaa roskaansa.

        Syytät minua näemmä vaikka mistä, mutta itse asiasta et puhu mitään. Se on tuttua toimintaa Suomi24:llä.

        Tosiasioissa ei ole mitään epäselvyyttä, mutta nämä erilaiset "toimittajat" vääristelevät todellisuutta järjettömillä jutuillaan. Niihin uskoo sitten pieni marginaaliryhmä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkka Tiainen itse oli perustamassa puoluetta nimeltä Valta Kuuluu Kansalle. Sitten hän lähinnä koomisella tavalla itse erosi perustamastaan puolueesta. Kansan suussa puoleen nimi vääntyy kyllä lähinnä muotoon Valta Kuuluu Kremilille ja pj Turtiaisen jutuista päätellen se on pitkälti totta.

        Ei ole olemassa mitään pelon ilmapiiriä. Sellainen on kyllä olemassa Venäjällä, jota ilmeisesti ihailet. Täällä, vapaassa demokratiassa Tiainenkin saa ihan rauhassa tuottaa roskaansa.

        Syytät minua näemmä vaikka mistä, mutta itse asiasta et puhu mitään. Se on tuttua toimintaa Suomi24:llä.

        Tosiasioissa ei ole mitään epäselvyyttä, mutta nämä erilaiset "toimittajat" vääristelevät todellisuutta järjettömillä jutuillaan. Niihin uskoo sitten pieni marginaaliryhmä ihmisiä.

        Juuri noin asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkka Tiainen itse oli perustamassa puoluetta nimeltä Valta Kuuluu Kansalle. Sitten hän lähinnä koomisella tavalla itse erosi perustamastaan puolueesta. Kansan suussa puoleen nimi vääntyy kyllä lähinnä muotoon Valta Kuuluu Kremilille ja pj Turtiaisen jutuista päätellen se on pitkälti totta.

        Ei ole olemassa mitään pelon ilmapiiriä. Sellainen on kyllä olemassa Venäjällä, jota ilmeisesti ihailet. Täällä, vapaassa demokratiassa Tiainenkin saa ihan rauhassa tuottaa roskaansa.

        Syytät minua näemmä vaikka mistä, mutta itse asiasta et puhu mitään. Se on tuttua toimintaa Suomi24:llä.

        Tosiasioissa ei ole mitään epäselvyyttä, mutta nämä erilaiset "toimittajat" vääristelevät todellisuutta järjettömillä jutuillaan. Niihin uskoo sitten pieni marginaaliryhmä ihmisiä.

        Minkähän sortin toimittaja kyseinen "toimittaja" on.Ei löydy tietoja toimittajaliitosta?Taitaa ölla vain tyhjäntoimittaja.


    • Anonyymi

      Tiainen näköjään ei halunnutkaan keskustella itsestään.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Onkohan täällä Pohjanmaalla hyvinkin paljon Venäjän ystäviä? Enpä usko.

      • Anonyymi

        Yksi tiainen


    • Anonyymi

      Hömö Tiaisen veli ja Tali Tiaisen serkku. Siinä teille sukuselvitystä senkin tahvot!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe