Nokia hakkapeliitta 10 vanhoilla isoilla nastoilla 215/75r16 pinnoitetut maksoivat 400€ erittäin hyvät rengaat olivat surun murtamat renkaat hylkäsin ajoin kesä renkailla 2 talvea .Renkaat olivat käyttämättä 4 vuoden ajan pintaa oli vielä 7mm ,isä laittanut liian tiukkaan alumiini vanteen mutterit kun menin niitä aukomaan 2m jatkovarella hampaat meni muttereista .Muttereita saavan alumiini vanteelle minun vanhan auton vanteet niillä oli nämä renkaat ,kirpputorille myyntiin 150€ 4kpl onneksi en laittanut olivat niin murtuneen näköiset .Laitoin siis isän autoon pakkasta eivät enään kaikki renkaat kestänee,tarkistaa renkaat onko niissä ilmaa en tarkistanut lähin vain ajamaan # renkailta tuntui huonoa disel tankissa boo,boo,boo nyt pitää palata takaisin ,nyt tasottui jumputus renkailla .Ei nyt puoltaa kamalasti taisi mennä rengas 960m palasin takaisin nyt katosi vaihteetkin kytkinpoljinta painaa jos tulisivat takasin tuli nyt pois päin lähde NYT 1,2 ei jaksa vetää jurrataan 1 kotiin .OHO SIELLÄ ONKIN 2 RENGASTA kokeillaan laittaa ilmaa ei,ei entisiä ovat 🤔🥺⚫⚫🚙.No 2 ehyttä kuitenkin jäi 2 kesärengasta laittaa tilalle ,tai löytyisi lähiliikeistä koko sarja tai 2 samaa koko olevaa nastallista rengasta katson myös netistä melko heikkoa tarjonta on kauas menee ja muut ovat lomalla 2kk . 2halvimmat renkaat siellä oli joitakin renkaita LAAKSOJEN KONE KIRPPIS YLIVIESKA 1 kpl renkaita melko monta nastallista ja kesä koko vain en muista ei haittasi erimerkkistä rengasta nasta uusi,kulunut koko sama 215/75r16 2kpl tarvis vain koko sarja halvalla max 400€+ rahi.🤔🙂.
Nokia hakkapeliittat 10 pinoitetut 10 vuotta vanhat antoivat periksi
Anonyymi-ap
1
310
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuosta kirjoituksesta saa mitään tolkkua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026