Katso kuinka taas suomalaisia pasi vaunuja hajotetaan Ukrainassa tuoreessa MV-lehdessä hyvät kuvat
Päivän video: Taas yksi suomalainen Pasi-vaunu tuhottu Ukrainan joukoilta
https://mvlehti.net/2024/01/04/paivan-video-jalleen-yksi-suomalainen-pasi-vaunu-tuhottu-ukrainan-joukoilta/
Suomea pannaan taas halvalla
10
230
Vastaukset
- Anonyymi
Sodassa tuhoutuu kaikenlaista. Idioottiko olet?
- Anonyymi
Sinne oli turha laittaa mitään ne on elukoita siellä kumpikin puoli eikä ne osaa ajaa edes noita saati käyttää !
- Anonyymi
Vieläkö noita vanhoja rotiskoja siellä on luulisi että noi muutama olisi aikapäiviä sitten tuhottu
Avaaja ei ilmeisesti ole tajunnut vielä että tankit ja muut sotilaskamat on ns. kulutustavaraa sodassa.
Oletko sivari, vapautettu tai muuten (esim. muualla asumisen vuoksi) vain et ole ikinä tutustunut sodankäynnin alkeisiin?- Anonyymi
ONKO SE IHME KUN SODASSA KAIKKEA TUHOUTUU????
- Anonyymi
Mv-lehti. Tuo Putinin sotapropagandaa suoltava roskajulkaisu Venäjältä…..
🤣😅😅😂😂😅🤣😅😅😂😅🤣🤣😅😂😂 - Anonyymi
netto maksaja Suomi on myös lännen energia kiskonnan alla....
Lännen propaganda on yhtä huonoa, kuin venäjän propaganda.
Valitettavasti ollaan nyt Suomessa täysin nato us cia propagandan alla. Uutiset, viihde, jne.. ( länteen suomettuminen on jo huvittavaa..).
Jää siinä kertomatta, että lännen itään etenemis ristiretki on jo nyt tullut liian kalliiksi. Se us cia vallan vaihto ukrainassa ei onnistunut täydellisesti, vain osittain, . Joten jäätiin kiinni sinne...
Vallan vaihto ei myöskään onnistunut valko-venäjällä, ja ei onnistunut georgiassa, korttitalo ei kaatunut..... lännen strategia epäonnistui.
- Nyt menee kuten aiemmin meni vietnamissa ja afganistanissa, länsi raha vetäytyy.
Rauhan neuvottelut alkaa. - Anonyymi
Onhan siellä jo tuhoutunut tuhansia venäläisten T-72 tankkeja niin miksei sitten paljon heiveröisempi Pasi. Sodassa kalustoa tuhoutuu.
- Anonyymi
Hmm, usein Suomessa pannaan ihan ilmaiseksi. Ei oteta maksua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497