On mennyt aivan villiksi vaikka siellä on kiekkopakkokin. Autot pysäköidään mihin vain ja väylillekkin. Olisi Parkki Patelle iso tili.
Rajamäen uimahallin pysäköinti
10
759
Vastaukset
- Anonyymi
näin Nurmijärvi päättäjät ovat päättäneet ei pysäköinnin valvontaa ,näin päättäjät korjaavat omiaan kaavoitus virheitä , kiusataan kaikkia tasapuolisesti
- Anonyymi
Kyllä siellä uimahallin parkkipaikalla käydään sakottamassa. Valitettavasti vain liian harvoin
- Anonyymi
höpö höpö. En ole moista huomannut
- Anonyymi
Höpö höpö, en ole siellä mitään villiä parkkeerausta huomannut ja lumessa ne parkkiruudut näkyy melko huonosti. Jo on murheet joillakin.
- Anonyymi
Juuri näin. Asiat on lopulta ihan hyvin jos tämä on ongelma
- Anonyymi
On se ongelma kun autot jätetään kulkuväylille ja lapsien kanssa joutuu peloissaan sieltä kulkemaan.
- Anonyymi
Ai ne väärinpysäköidyt autot pelottaa sinua ja lapsia ?? "Peloissaan kulkemaan " Höpö höpö.
- Anonyymi
Meno on kuin maalaisilla markkinoilla.
- Anonyymi
No sehän meno on sitten leppoisaa ja sujuvaa
- Anonyymi
Niinpä. Meillä maalaisilla on markkinoilla mukavaa ja lupsakkaa. Ostetaan halvalla ja tavataan tuttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848