Suomen matkailu kaput

Anonyymi-ap

24

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MV on Putinin satujen kokoelma.

    • Anonyymi

      Onko toi Donetskin kansantasavallan kansalainen Suomessa? Eikö kotimaan rakentaminen kiinnosta?

    • Anonyymi

      Onko Janus sulla vielä asunto ehjänä kotimaassasi. Oletko päässyt Suomeen Pakkasukkoa vastaanottamaan?

      • Anonyymi

        Pitäiskö kysyä missä maassa asuntosi nyt sijaitsee?


    • Itäinen Suomi sen tietää. Eikö trendinä ole ollut kiinalaiset ja japanilaiset turistit tuovat rahat?

    • Anonyymi

      Maanpetturi huolehtii vaan Venäjän matkailusta.

    • Anonyymi

      Määrässä mitattuna on venäläisten matkailu jo korvaantunut. Rahallisesti ei ollut vaikutusta koska venäläiset ei juurikaan jättäneet vaurautta tänne.

      • Anonyymi

        Kyllä muuten jättivät. Venäjältä Suomessa käyneet ostosmatkalaiset olivat täysin eri maata kuin viinaa Tallinnasta hakeva suomalainen rupusakki.


    • Anonyymi

      Venäläiset toivat 300milj€vuodessa

    • Itse viimeinen 11vuotta töissä yhdessä suomen suurimmista matkailukeskuksista.
      Tästä kaudesta on tulossa ennätyskausi ulkolaisten turistien määrällä mitattuna.
      Siihen ei MV lehden kirjoitukset vaikuta…

    • Anonyymi

      Moni yrittäjä mennyt jo konkurssiin pääsevät kelan luukulle jatkoksi

    • Anonyymi

      Rovaniemelle matkailu on suuri kultakaivos.

      "Live at Santa Claus village".

      Kiitos siitä ulkomaalaisille turisteille.

    • Onko jotain luotettavampaa lähdettä kuin Janus Putkosen sekoilut jossain MV-lehdessä?

      MV-lehden julkaisujen luotettavuus on samaa tasoa kuin The Onion-lehdellä.

      • Anonyymi

        Oletko suomalaismediauskollinen vai muuten vain tietämätön asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko suomalaismediauskollinen vai muuten vain tietämätön asioista?

        MV-sonta on ala-arvoisinta propagandakakkaa ja valheita ulostava roskalähde mitä netistä voisi löytää. Pelkkää Kremlin kurapierua.


    • Anonyymi

      Suomeen ei kukaan järkevä turisti uskalla pian tulla. Maailmalla tiedetään, että USA täyttää vauhdilla hyökkäysaseillaan DCA-sopimuksella perustettuja sotilastukikohtiaan Suomessa ja tulee lähiaikoina käynnistämään sodan Naton ja Venäjän välille. Tuolloin koko Suomi tulee olemaan vielä paljon pahempana liekkimerenä, kuin mitä oli Bagdad silloin kun USA v. 2003 hyökkäsi ryöstämään Irakin öljyvarat, sekä murhaamaan miljoonia siviilejä, joista lapsia noin puoli miljoonaa.

      • Anonyymi

        Kyllä teidän ryzzänaZien valheet ja houreet ovat sitten säälittävää idoottitasoa. Kukaan täysjärkinen ei usko tuollaista aivokuollutta hölynpölyä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kannattaisi kaikkien todella kuunnella tuo video!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi kaikkien todella kuunnella tuo video!

        Kukaan täysjärkinen katso mitään ryzzien paskavideoita sontasivustolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan täysjärkinen katso mitään ryzzien paskavideoita sontasivustolta.

        Eikö osaamisesi riitä katsomaan todellisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö osaamisesi riitä katsomaan todellisuutta?

        Tiedän kyllä mitä tasoa on rokotevastaisten ryzzänkätyreiden "todellisuus".
        Se aivoton kurasonta sopii vain aivokuolleille kuten Ike Novikoff.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009131059.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä mitä tasoa on rokotevastaisten ryzzänkätyreiden "todellisuus".
        Se aivoton kurasonta sopii vain aivokuolleille kuten Ike Novikoff.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009131059.html

        Ilkka Tiainen on saanut uuden tv-ohjelmaluvan Traficomilta.

        Mitä siihen ryssittelet eli sanot?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe