Suomen matkailu kaput

Anonyymi-ap

24

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MV on Putinin satujen kokoelma.

    • Anonyymi

      Onko toi Donetskin kansantasavallan kansalainen Suomessa? Eikö kotimaan rakentaminen kiinnosta?

    • Anonyymi

      Onko Janus sulla vielä asunto ehjänä kotimaassasi. Oletko päässyt Suomeen Pakkasukkoa vastaanottamaan?

      • Anonyymi

        Pitäiskö kysyä missä maassa asuntosi nyt sijaitsee?


    • Itäinen Suomi sen tietää. Eikö trendinä ole ollut kiinalaiset ja japanilaiset turistit tuovat rahat?

    • Anonyymi

      Maanpetturi huolehtii vaan Venäjän matkailusta.

    • Anonyymi

      Määrässä mitattuna on venäläisten matkailu jo korvaantunut. Rahallisesti ei ollut vaikutusta koska venäläiset ei juurikaan jättäneet vaurautta tänne.

      • Anonyymi

        Kyllä muuten jättivät. Venäjältä Suomessa käyneet ostosmatkalaiset olivat täysin eri maata kuin viinaa Tallinnasta hakeva suomalainen rupusakki.


    • Anonyymi

      Venäläiset toivat 300milj€vuodessa

    • Itse viimeinen 11vuotta töissä yhdessä suomen suurimmista matkailukeskuksista.
      Tästä kaudesta on tulossa ennätyskausi ulkolaisten turistien määrällä mitattuna.
      Siihen ei MV lehden kirjoitukset vaikuta…

    • Anonyymi

      Moni yrittäjä mennyt jo konkurssiin pääsevät kelan luukulle jatkoksi

    • Anonyymi

      Rovaniemelle matkailu on suuri kultakaivos.

      "Live at Santa Claus village".

      Kiitos siitä ulkomaalaisille turisteille.

    • Onko jotain luotettavampaa lähdettä kuin Janus Putkosen sekoilut jossain MV-lehdessä?

      MV-lehden julkaisujen luotettavuus on samaa tasoa kuin The Onion-lehdellä.

      • Anonyymi

        Oletko suomalaismediauskollinen vai muuten vain tietämätön asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko suomalaismediauskollinen vai muuten vain tietämätön asioista?

        MV-sonta on ala-arvoisinta propagandakakkaa ja valheita ulostava roskalähde mitä netistä voisi löytää. Pelkkää Kremlin kurapierua.


    • Anonyymi

      Suomeen ei kukaan järkevä turisti uskalla pian tulla. Maailmalla tiedetään, että USA täyttää vauhdilla hyökkäysaseillaan DCA-sopimuksella perustettuja sotilastukikohtiaan Suomessa ja tulee lähiaikoina käynnistämään sodan Naton ja Venäjän välille. Tuolloin koko Suomi tulee olemaan vielä paljon pahempana liekkimerenä, kuin mitä oli Bagdad silloin kun USA v. 2003 hyökkäsi ryöstämään Irakin öljyvarat, sekä murhaamaan miljoonia siviilejä, joista lapsia noin puoli miljoonaa.

      • Anonyymi

        Kyllä teidän ryzzänaZien valheet ja houreet ovat sitten säälittävää idoottitasoa. Kukaan täysjärkinen ei usko tuollaista aivokuollutta hölynpölyä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kannattaisi kaikkien todella kuunnella tuo video!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi kaikkien todella kuunnella tuo video!

        Kukaan täysjärkinen katso mitään ryzzien paskavideoita sontasivustolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan täysjärkinen katso mitään ryzzien paskavideoita sontasivustolta.

        Eikö osaamisesi riitä katsomaan todellisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö osaamisesi riitä katsomaan todellisuutta?

        Tiedän kyllä mitä tasoa on rokotevastaisten ryzzänkätyreiden "todellisuus".
        Se aivoton kurasonta sopii vain aivokuolleille kuten Ike Novikoff.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009131059.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä mitä tasoa on rokotevastaisten ryzzänkätyreiden "todellisuus".
        Se aivoton kurasonta sopii vain aivokuolleille kuten Ike Novikoff.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009131059.html

        Ilkka Tiainen on saanut uuden tv-ohjelmaluvan Traficomilta.

        Mitä siihen ryssittelet eli sanot?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe