"Venäjän hyökkäys teki ammottavan lomen Suomen matkailuun".
Lue päätoimittaja Janus Putkosen artikkeli suomen typeryydestä uudesta MV-lehdestä
https://mvlehti.net/2023/12/26/turismi-kuihtui-suomesta-syyna-todellinen-mainehaitta-ja-russofobinen-venaja-politiikka-kolumni/
Suomen matkailu kaput
24
326
Vastaukset
- Anonyymi
MV on Putinin satujen kokoelma.
- Anonyymi
Onko toi Donetskin kansantasavallan kansalainen Suomessa? Eikö kotimaan rakentaminen kiinnosta?
- Anonyymi
Onko Janus sulla vielä asunto ehjänä kotimaassasi. Oletko päässyt Suomeen Pakkasukkoa vastaanottamaan?
- Anonyymi
Pitäiskö kysyä missä maassa asuntosi nyt sijaitsee?
Itäinen Suomi sen tietää. Eikö trendinä ole ollut kiinalaiset ja japanilaiset turistit tuovat rahat?
- Anonyymi
Maanpetturi huolehtii vaan Venäjän matkailusta.
- Anonyymi
Määrässä mitattuna on venäläisten matkailu jo korvaantunut. Rahallisesti ei ollut vaikutusta koska venäläiset ei juurikaan jättäneet vaurautta tänne.
- Anonyymi
Kyllä muuten jättivät. Venäjältä Suomessa käyneet ostosmatkalaiset olivat täysin eri maata kuin viinaa Tallinnasta hakeva suomalainen rupusakki.
- Anonyymi
Venäläiset toivat 300milj€vuodessa
Itse viimeinen 11vuotta töissä yhdessä suomen suurimmista matkailukeskuksista.
Tästä kaudesta on tulossa ennätyskausi ulkolaisten turistien määrällä mitattuna.
Siihen ei MV lehden kirjoitukset vaikuta…- Anonyymi
Moni yrittäjä mennyt jo konkurssiin pääsevät kelan luukulle jatkoksi
- Anonyymi
Rovaniemelle matkailu on suuri kultakaivos.
"Live at Santa Claus village".
Kiitos siitä ulkomaalaisille turisteille. Onko jotain luotettavampaa lähdettä kuin Janus Putkosen sekoilut jossain MV-lehdessä?
MV-lehden julkaisujen luotettavuus on samaa tasoa kuin The Onion-lehdellä.- Anonyymi
Oletko suomalaismediauskollinen vai muuten vain tietämätön asioista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko suomalaismediauskollinen vai muuten vain tietämätön asioista?
MV-sonta on ala-arvoisinta propagandakakkaa ja valheita ulostava roskalähde mitä netistä voisi löytää. Pelkkää Kremlin kurapierua.
- Anonyymi
Suomeen ei kukaan järkevä turisti uskalla pian tulla. Maailmalla tiedetään, että USA täyttää vauhdilla hyökkäysaseillaan DCA-sopimuksella perustettuja sotilastukikohtiaan Suomessa ja tulee lähiaikoina käynnistämään sodan Naton ja Venäjän välille. Tuolloin koko Suomi tulee olemaan vielä paljon pahempana liekkimerenä, kuin mitä oli Bagdad silloin kun USA v. 2003 hyökkäsi ryöstämään Irakin öljyvarat, sekä murhaamaan miljoonia siviilejä, joista lapsia noin puoli miljoonaa.
- Anonyymi
Kyllä teidän ryzzänaZien valheet ja houreet ovat sitten säälittävää idoottitasoa. Kukaan täysjärkinen ei usko tuollaista aivokuollutta hölynpölyä.
- Anonyymi
Asian Ydin: ”Suomalaiset kolmannen luokan kansalaisia omassa maassaan” – Ilkka Tiainen, 5.1.2024 [Video]
https://mvlehti.net/2024/01/05/asian-ydin-suomalaiset-kolmannen-luokan-kansalaisia-omassa-maassaan-ilkka-tiainen-5-1-2024-video/- Anonyymi
Kannattaisi kaikkien todella kuunnella tuo video!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi kaikkien todella kuunnella tuo video!
Kukaan täysjärkinen katso mitään ryzzien paskavideoita sontasivustolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan täysjärkinen katso mitään ryzzien paskavideoita sontasivustolta.
Eikö osaamisesi riitä katsomaan todellisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö osaamisesi riitä katsomaan todellisuutta?
Tiedän kyllä mitä tasoa on rokotevastaisten ryzzänkätyreiden "todellisuus".
Se aivoton kurasonta sopii vain aivokuolleille kuten Ike Novikoff.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009131059.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä mitä tasoa on rokotevastaisten ryzzänkätyreiden "todellisuus".
Se aivoton kurasonta sopii vain aivokuolleille kuten Ike Novikoff.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009131059.htmlIlkka Tiainen on saanut uuden tv-ohjelmaluvan Traficomilta.
Mitä siihen ryssittelet eli sanot?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612