Kiivi palvelulta sai ilmaiseksi kolme peliä kun lähetti yhden ilmaisen tekstarin.
No todellisuudessa pelit maksoivat hiukan yli 15 euroa.Ja kun soitti palvelun asiakaspelveluun luvattiin tilalle neljä ilmaista peliä jotka piti ladata saman päivän aikana.
Mites kävikään?????
Puhelin oli vaihtunut toisen merkkiseen sillävälin kun puhelinlaskusta näki että ilmaiseksi luvatut pelit olivat maksaneet.
No latauseen asti mentyä uudellä puhelimella palvelu ilmoitti että puhelimeesi ei löydy tuettuja pelejä.
Rahajen palautus on kulma vaikeaa joten tarjosivat niitä uusia pelejä ilmaisksi tilalle mutta nekin jäi saamatta.En ole ottanut yhteyttä heihin uudestaan. :( Kannattaisi varmaankin ottaa.
www.kiivi.fi palvelu
pettynyt
1
380
Vastaukset
- Tosi vittuuntunu
Mä joskus alkuvuodesta otin käyttöön kiivin palvelun jossa veloitettiin 4 euroa kuukaudessa ja suljinkin tämän palvelun. Nyt mulle tuli kuitenkin puhelinlasku jossa näkyi selkeästi eriteltynä että olisin muka edelleenkin kyseisen palvelun asiakas! Laitoin palautetta heille ja sieltä vastattiin että olen aikoinani sulkenut palvelun onnistuneesti, mutta en käsitä mistä tämä 4 euroa vielä veloitetaan!! Saatana soikoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591