Sähkönhinta

Anonyymi-ap

Sähkönhinta on pilvissä, hallitus ei reagoi. Voi persut mitä takinkääntäjiä olette. Kauhea meteli oli viime hallituskaudella vaikkei sähkö edes ollut noin kallista.Persut vaan lomailee.

25

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se persuille hankala paikka, kun fossiilisten voimaloiden viat aiheuttivat korkean hinnan. Ainut mikä ehtii estämään saman ensi talvena on lisääntyvä tuulivoima. Kokoomuslaiset ehdottivat vesivoimaa, mutta sen kanssa menee aikaa valmistumiseen. Aurora onneksi valmistuu vuonna 2025.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­y­m­­­f­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18202166

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi reagoida, vaihda kiinteään jos ei lompsa kestä pörssiä. Ei pörssi ole mikään sähköapu perseaukiselle tai ahneelle se on pörssipeliä..

      • Anonyymi

        Hyvin kommentoitu. Seinäjoen energialla kohtuu hinta.


    • Anonyymi

      Ei auta tuulivoima näillä keleillä

      • Anonyymi

        Tuulivoima tuotti yli 1 GW koko kylmän viikon myöhälle perjantaille asti. Tällä hetkellä yli neljäsosan Suomen tarpeesta.
        Fossiiliset petti.


    • Anonyymi

      Ei ole kohtuuton hinta seinäjoenenergialla. Pörssisähkön ostaja oli mielissään ku sai sitä ilman.

    • Anonyymi

      Vihervassari sähköpörssikeinottelia. Välillä saa ilman, välillä maksaa. Turha huutaa valtiota apuun.

      • Anonyymi

        Kaikki muut on vissiin vihervassareita paitsi persut, typerykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muut on vissiin vihervassareita paitsi persut, typerykset.

        Joo ,oikeassa olet että typerykset ovat vihervassareita.


    • Anonyymi

      Persut on silmittömän armottoman markkinatalouden puolustajia energiayhtiöiden suuriin tuottoihin ei kosketa! Koska arbeit macht frei!

    • Anonyymi

      Kirotkaa puuttinia niin pysyttä lämpimänä.
      t. Kokoomus.

    • Anonyymi

      Jotain hyvääkin.Varmasti on ihmisten ymmärrys sähkölaitteiden kulutuksesta ja käytön kustannuksista eri tasolla kuin vuosi sitten. Vihreää siirtymää ,kun lakataan tuhlaamasta.

      • Anonyymi

        Mulla on kiinteä sähkösopimus ja on lopuksi tullut halvemaksi näin viidenvuoden aikana kun tuo pörssi pelleily monelle,tähän kuuluu siirto samaan


    • Anonyymi

      Korkea sähkönhinta ei ole Perussuomalaisuuden vika.

      • Anonyymi

        Kovasti ne ainakin haukkui edellistä hallitusta samasta asiasta.


      • Anonyymi

        Oikeastaan on. Ainakin jos puolueista haetaan syntipukkia.


    • Anonyymi

      Persu pettää aina.

      • Anonyymi

        Ei. Älä valehtele


    • Anonyymi

      Eikä verotuskaan keventynyt. Meidän työpaikalla kaikilla veroprosentti nousi. Tais keventyä vain isotuloisilla. Kyllä persut osaa.

      • Anonyymi

        Minulla keveni verotus. Kaikilla keveni meidän työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla keveni verotus. Kaikilla keveni meidän työpaikalla.

        Älä valehtele persu.


    • Anonyymi

      Missä päin Seinäjoella tämä sähkö asuu?

    • Anonyymi

      Pörssisähkön keskihinta viime vuonna n.5c,mistä saa halvemman sopimuksen,lisäksi pörssissä voi itse vaikuttaa vielä enemmän hintaan kun laittaa pesukoneet päälle yöksi,usein ihan nolla c silloin.

    • Anonyymi

      Jotkut kuluttajat on itse vapaaehtoisesti halunneet pelata uhkapeliä sähkönhinnallaan.
      Silloin kun ollut halpaa ja jopa saaneet maksun siitä kun ovat käyttäneet on rehennelty naapureille miten fiksuja talousneroja sitä on oltu. Kun tuleekin rankat tappiot huudetaan muita apuun?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe