Pari kysymystä lahkolaisille

Anonyymi-ap

Nämä kysymykset on esitetty jo lukemattomia kertoja aiemmin, mutta eräässä toisessa keskustelussa lahkolainen väitti kaikkien onpassivea vastaan esitettyjen argumenttien olevan toisesta todellisuudesta.

1. Uudet jäsenet menevät automaattisesti aina jonkun founderin alle asiakkaaksi. Tämä on sitä onpassiven "automaattista asiakkaiden hankintaa".
Miten uusi jäsen saa asiakkaita jos ei niitä itse hanki? Uudet jäsenethän eivät ole foundereita?
Automaattinen asiakkaiden hankinta ei siis koske uusia jäseniä. Miksi ette kerro tätä suoraan kun markkinoitte automaattista tienaamista? Eihän se ole mitään automaattista kun pitää itse tehdä työtä hankkimalla asiakkaita itselleen.

2. Mistä tulot syntyvät kun ainoat ostajat ovat onpassiven jäsenet itse? Tällä tavoin tuloja ei riitä kaikille, vaan ainoastaan pienelle joukolle kun sama raha kiertää systeemin sisällä eikä sitä tule ulkopuolelta.
Miksi ette kerro tätäkään suoraan? Siis että kun liityt, voit saada tuloja vain jos sinulla käy hyvä tuuri. Tai miksi ette sano suoraan, että uudet jäsenet eivät tienaa lainkaan koska tulot menevät vain vanhimmille jäsenille?
Tällaista kutsutaan meidän piireissämme valehtelemiseksi.

Pyytäisin että ette käyttäisi vakiovastauksianne:
-liity onpassiveen niin saat tietoa
-ota selvää asioista

Ettekö te lahkolaiset lainkaan mieti tällaisia asioita?

35

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella hyviä kysymyksiä!

    • Anonyymi

      Todella hienoja kysymyksiä! Ne paljastavat Onpassiven huijaukseksi. Kiitos näistä!

    • Anonyymi

      Mahtavia kysymyksiä! Asiaa!

    • Anonyymi

      Jos Onpassivella olisi oma datacenter, kuten se väittää, niin miksi sille ei ole varattu minkäänlaista verkko-osoitejoukkoa osoiteavaruudesta?

      Jos jollain organisaatiolla on oma palvelin tai peräti datacenter pilvipalvelujen myymiseksi, sillä olisi oltava varattu oma kiinteä osoiteavaruus. Miksi näin ei ole? Kysykääpä lahkolaiset joltain IT alan asiantuntijalta ja kertokaa mitä hän vastaa.

      (spoiler: vastaus on, että Onpassivella ei voi olla omaa datacentteriä)

    • Anonyymi

      Ainoastaan ne jotka eivät tiedä, miettivät näitä asioita. Tiedät miten saat kaipaamasi tietoa. Mitä kauemmin odotat, sitä kauemmin tiedonsaanti kestää. Sinulla on vastuu itsestäsi ja tekemisistäsi. Ratkaisu on helppo, eikä maksa mitään.

      • Anonyymi

        Tuossa oli hyviä kysymyksiä. Itse väität tietäväsi, mutta kieltäydyt vastaamasta.

        Siitä on helppo vetää johtopäätös, että nuo kysymykset ovat TODELLISIA ja osoittavat Onpassiven olevan HUIJAUS.

        Sinäkin olet ehkä founder ja luulet olevasi niiden harvojen joukossa jotka TIENAAVAT kunhan vain saadaan hölmöjä houkutelluksi mukaan. Ja sinä luulet tienaavasti HEIDÄN MAKSAMILLAAN RAHOILLA.

        Asia on näin, eikö totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli hyviä kysymyksiä. Itse väität tietäväsi, mutta kieltäydyt vastaamasta.

        Siitä on helppo vetää johtopäätös, että nuo kysymykset ovat TODELLISIA ja osoittavat Onpassiven olevan HUIJAUS.

        Sinäkin olet ehkä founder ja luulet olevasi niiden harvojen joukossa jotka TIENAAVAT kunhan vain saadaan hölmöjä houkutelluksi mukaan. Ja sinä luulet tienaavasti HEIDÄN MAKSAMILLAAN RAHOILLA.

        Asia on näin, eikö totta?

        En luule van tiedän. Siksi olen mukana. Mutta turhaa tästä on vääntää. Sitä joko on tai ei ole mukana. On olemassa vapaus valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule van tiedän. Siksi olen mukana. Mutta turhaa tästä on vääntää. Sitä joko on tai ei ole mukana. On olemassa vapaus valita.

        Jos tiedät, miksi et siinä tapauksessa kerro? Aivan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tiedät, miksi et siinä tapauksessa kerro? Aivan!

        Minähän kerroin että olen mukana, se pitäisi riittää. On kaksi vaihtoehtoa : olet tai et. Valinta on vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän kerroin että olen mukana, se pitäisi riittää. On kaksi vaihtoehtoa : olet tai et. Valinta on vapaa.

        Eli taaskaan et osaa vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin. Et näytä tietävän oikeastaan yhtään mitää tästä onpassivesta. Onko tämä se syy miksi liityit tähän selvään huijaukseen; et tunnu olevan oikein perillä millaien nhuijaus tämä on?


    • Anonyymi

      Eihän nämä mitään kysymyksiä ollut, vaan väittämiä. Toiset tietävät näihin vastaukset kun toiset vaan miettivät miten mahtaa olla.

      • Anonyymi

        " Toiset tietävät näihin vastaukset"

        Minäpä luulen että eivät tiedä. Kas, lahkolaiset eivät KOSKAAN vastaa näihin tai ryhdy debattiin. He vain vittuilevat em. tavalla "me kyllä tiedämme, te ette tiedä, ähäkutti" jne. Mutta he eivät KYKENE vastaamaan niihin tai kommentoimaan niitä.

        Tästä voi tehdä vain yhden johtopäätöksen: HE EIVÄT TIEDÄ. Koska jos tietäisivät, miksi he eivät vastaisi ja KUMOAISI näitä väitteitä kysymyksineen? Aivan! Niitä EI VOI kumota!

        He vain sanovat:* älä mieti, vaan liity ja maksa, minä tienaan sinun rahasi, ainoa mitä voit tehdä on laittaa vahinko kiertämään"

        Kuka tässä se ahne ja muista piittaamaton olikaan? Aivan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Toiset tietävät näihin vastaukset"

        Minäpä luulen että eivät tiedä. Kas, lahkolaiset eivät KOSKAAN vastaa näihin tai ryhdy debattiin. He vain vittuilevat em. tavalla "me kyllä tiedämme, te ette tiedä, ähäkutti" jne. Mutta he eivät KYKENE vastaamaan niihin tai kommentoimaan niitä.

        Tästä voi tehdä vain yhden johtopäätöksen: HE EIVÄT TIEDÄ. Koska jos tietäisivät, miksi he eivät vastaisi ja KUMOAISI näitä väitteitä kysymyksineen? Aivan! Niitä EI VOI kumota!

        He vain sanovat:* älä mieti, vaan liity ja maksa, minä tienaan sinun rahasi, ainoa mitä voit tehdä on laittaa vahinko kiertämään"

        Kuka tässä se ahne ja muista piittaamaton olikaan? Aivan!

        Se on ahne joka kysyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ahne joka kysyy

        Ei ole. Ahne on sellainen joka houkuttelee Onpassiveen asiakkaan jotta itse tienaisi. Mutta jättää kertomatta tälle että jos tämä haluaa tienata, hänenkin täytyy värvätä itselleen asiakas.

        Apropos: tienaako onpassivessa sellainen joka liittyy mutta joka ei ole founder? Kyllä vai ei? Osaako tähän vastata kukaan? Kyllä vai ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ahne joka kysyy

        Sellainen on viisas joka osaa kysyä. Nyt tästä teidän käytöksestä näkee että teillä ei ole hajuakaan missä olette mukana. Olette seokeita koska olette ahneita.


    • Anonyymi

      On olemassa erittäin helppo tapa saada vastauksia, eikä se maksa mitään, ja jos et ole tyytyväinen niin klikkaat delate account j se loppuu siihen. Jos et uskalla yrittää niin ehkä ONPASSIVE ei ole sinua varten, mutta sentään selvitit sen asian etkä vain jäänyt miettimään.
      Voit kokeilla vaikka heti, tai sitten vuoden kahden päästä. https://op96.onpassive.com/?oesId=O47zrgbwku5a/jlJyZea7g==

      • Anonyymi

        Minä olen liittynyt onpassiveen, mutta en tietenkään ole maksanut mitään. Ja voin kertoa että sieltä ei saa mitään tietoa. Eikä ainakaan mihinkään tässä esitettyyn.

        Hah hah, ja arvaan etukäteen että seuraavaksi sanotte, että se johtuu siitä kun en ole ostanut Onpassiven tuotetta.

        Aina te käännätte puheenaihetta liittymisiin ja uskaltamisiin. Keskustelun aloittaja esitti hyvin kriittisiä kysymyksiä ja väitteitä Onpassivesta ja väittää sitä huijaukseksi. Niihin te ette kommentoi sanallakaan. Minkähän takia? Aivan!


      • Anonyymi

        Te ette itse USKALLA vastata teille esitettyihin kiperiin kysymyksiin ja väitteisiin. Se johtuu siitä että vastaaminen murentaisi teidän HAAVEMAAILMANNE ja te haluatte mieluummin elää siellä kuin todellisuudessa.

        Te ette USKALLA vastata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te ette itse USKALLA vastata teille esitettyihin kiperiin kysymyksiin ja väitteisiin. Se johtuu siitä että vastaaminen murentaisi teidän HAAVEMAAILMANNE ja te haluatte mieluummin elää siellä kuin todellisuudessa.

        Te ette USKALLA vastata!

        Itse en usko että kysymys on mistään uskaltamisesta, vaan siitä että he eivät vain tiedä mitään tästä aiheesta. Sen takia heidät on ollut helppo houkutella tähän huijaukseen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en usko että kysymys on mistään uskaltamisesta, vaan siitä että he eivät vain tiedä mitään tästä aiheesta. Sen takia heidät on ollut helppo houkutella tähän huijaukseen mukaan.

        Jokainen voi pienessä päässään miettiä mitä vain. Suosittelen kuitenkin hakemaan sitä oikeata tietoa. Näinhän koulutetut ihmiset tekevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen voi pienessä päässään miettiä mitä vain. Suosittelen kuitenkin hakemaan sitä oikeata tietoa. Näinhän koulutetut ihmiset tekevät

        Ja sen takia koulutettut ihmiset eivät lähde näihin huijauksiin mukaan. Itse et näytä tietävän tästä aiheesta mitään ja sen takia sinut on ollut helppo huijata tähän mukaan.


    • Anonyymi

      Lahkolaiset hoi! Ovatko tässä esitetyt kysymykset teille kiusallisia?

      Vastatkaa KYLLÄ tai EI:

      1. Uudet jäsenet menevät automaattisesti aina jonkun founderin alle asiakkaaksi. Uudet jäsenet eivät ole foundereita. Saako uusi jäsen myös asiakkaita automaattisesti?

      • Anonyymi

        Kannattaa lukea tässä keskustelussa esitetyt kiperät kysymykset lahkolaisille! Niihin he eivät pysty vastaamaan.


    • Anonyymi

      "Jokainen voi pienessä päässään miettiä mitä vain. Suosittelen kuitenkin hakemaan sitä oikeata tietoa"

      OTA ASIOISTA SELVÄÄ kortti pelattu. Tätä jo odoteltiinkin.

      Mutta huomaatteko, lahkolaiset EIVÄT PYSTY vastaamaan muuta kuin "ota asioista selvää". Tämä TODISTAA sen että Onpassive on HUIJAUS.

      Miksi he muussa tapauksessa kieltäytyisivät vastaamasta YKSINKERTAISIIN kysymyksiin!!

    • Anonyymi

      "On olemassa erittäin helppo tapa saada vastauksia, eikä se maksa mitään, ja jos et ole tyytyväinen niin klikkaat delate account j se loppuu siihen. Jos et uskalla yrittää"

      On vaikea ymmärtää miksi nämä kiertelevät yksinkertaisiakin kysymyksiä eivätkä vastaa niihin. Vaihtoehdot:

      -he eivät itsekään tiedä vastausta. Tämä on varsin huolestuttava vaihtoehto varsinkin kun vertaa tätä puheisiin Onpassiven internetin valtaamisesta

      -he tietävät vastauksen, mutta se on epämieluisa ja toisaalta heillä on epätoivoinen tarve saada itselleen verkostoa (jotta ITSE tienaisivat). Siksi vastausta ei voi antaa koska kukaan ei liittyisi

      Kummasta vaihtoehdosta lienee kysymys?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä tällaisessa rahan edestakaisin veivaamisessa on?

        Tuohan oli vitsi. Laitoin oman liittymislinkkini provosoidakseni lahkolaisia. Liityin aikanaan onpassiveen nähdäkseni millaista paskaa se on, mutta sain todeta että se on vielä paljon huonompi.

        Yksi onpassive tili minulta suljettiinkin. Oletan sen johtuneen siitä että olin provosoinut muutamaa tunnettua suomalaista onpassivelaista o-mailin kautta ja he ovat valittaneet ekosysteemin chatin kautta eteenpäin. Toinen, epätodennäköisempi, vaihtoehto on että o-netiin kirjoittamani onpassivea häpäisevät kirjoitukseni olisivat aiheuttaneet tämän. Mutta en usko siihen koska o-netissä on vain yksi ainoa blogivirta, moolokin kita joka nielaisee hetkessä kaikki kirjoitukset saavuttamattomasti mustaan aukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli vitsi. Laitoin oman liittymislinkkini provosoidakseni lahkolaisia. Liityin aikanaan onpassiveen nähdäkseni millaista paskaa se on, mutta sain todeta että se on vielä paljon huonompi.

        Yksi onpassive tili minulta suljettiinkin. Oletan sen johtuneen siitä että olin provosoinut muutamaa tunnettua suomalaista onpassivelaista o-mailin kautta ja he ovat valittaneet ekosysteemin chatin kautta eteenpäin. Toinen, epätodennäköisempi, vaihtoehto on että o-netiin kirjoittamani onpassivea häpäisevät kirjoitukseni olisivat aiheuttaneet tämän. Mutta en usko siihen koska o-netissä on vain yksi ainoa blogivirta, moolokin kita joka nielaisee hetkessä kaikki kirjoitukset saavuttamattomasti mustaan aukkoon.

        Vielä siitä blogivirrasta, sen kirjoituksista yli 99% prosenttia on varmuudella generaattorin tuottamia. Niissä on jokin monista Onpassiven logoista/julisteista ja tekstinä jotain "hiphiphurraa" tyyppistä. Ja kirjoittajan nimimerkkinä on aina jotain tyyliin "hhdg5334".

        En ole vaivautunut seuraamaan viestien ilmaantumistahtia tarkemmin, mutta sinne tulee uusi viesti n. 20 sekunnin välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä siitä blogivirrasta, sen kirjoituksista yli 99% prosenttia on varmuudella generaattorin tuottamia. Niissä on jokin monista Onpassiven logoista/julisteista ja tekstinä jotain "hiphiphurraa" tyyppistä. Ja kirjoittajan nimimerkkinä on aina jotain tyyliin "hhdg5334".

        En ole vaivautunut seuraamaan viestien ilmaantumistahtia tarkemmin, mutta sinne tulee uusi viesti n. 20 sekunnin välein.

        No pakkohan niitä on generoida kun eihän kukaan halua käyttää tuollaista roskaa.


    • Anonyymi

      Lahkolaiset ovat menneet kovin hiljaisiksi. No, ymmärtäähän sen kun olemme murskanneet heidän unelmansa rikastumisesta.

      "Ei vieläkään tärpännyt" he huokailevat ja tietenkin kiroavat meitä negatiivisia ihmisiä, jotka emme osaa ajatella muuta kuin negatiivisia asioita. Ja siinäkään he eivät ymmärrä, että eihän se meidän syymme ole että Onpassive on lupaillut heille sellaista mitä ei ole olemassa.

    • Anonyymi

      HA HA HA HA HA HA

      • Anonyymi

        Kovin väkinäiseltä tuntuu tämä lahkolaisen hohotus. Se on selvästi kauhunsekaista tekonaurua. Ja siitä paistaa pettymys.

        Mutta yrittäkää nyt ymmärtää, että ei se meidän syymme ole että onpassive lopettaa toimintansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin väkinäiseltä tuntuu tämä lahkolaisen hohotus. Se on selvästi kauhunsekaista tekonaurua. Ja siitä paistaa pettymys.

        Mutta yrittäkää nyt ymmärtää, että ei se meidän syymme ole että onpassive lopettaa toimintansa

        Nythän se vasta alkaa, hölmöt !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän se vasta alkaa, hölmöt !

        Mikä alkaa? Onpassiven alas ajo?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe