Noin 200 työpaikkaa lähtee tältä alueelta ja te idiootit vaan jauhatte tota hilkkapaskaa niinkuin ei olis muuta mietittävää..🤬🤬🤬
Työpaikat alavus
17
900
Vastaukset
- Anonyymi
Elonen lupasi tehdä uuden tehtaan.
Harmi kun paras ikkuna ovitehdas loppuu.
Ympäri suomen oon niitä Alavuden ikkunoita ovia nähnyt- Anonyymi
Töysän kanelikorppu on parasta.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18202866
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
ja taas uusi Hilkka-aloitus. päättäkää jo murhasuvussa kuka kirjoitta ainoastaan kerran kuukaudessa!
- Anonyymi
Kylläpä koettelee nyt Alavutta:
Kenkätehtaalla supistetaan, Alavuden vanhalla puujalkatehtaalla=ovitehtaalla lopetetaan, korpputehdas maan tasalla.
Nyt lähes 200 henkeä hakemaan ansiosidonnaista, lyhennettyä tukea. Sen takia lyhennettyä, että heidän pitäisi kiireesti mennä uusiin töihin…
Minne ???- Anonyymi
Lähtekää Ruåttiin tai Helsinkiin. Niin sieltä on paremmatkin lähteneet.
- Anonyymi
Yritä ny Jaakko ratkaista asia? Tarjoa työttömille töitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä ny Jaakko ratkaista asia? Tarjoa työttömille töitä!
Pyytäkää ukrainalaisten edut! Ilmainen asunto, vaatetus, sähkö, lasten lelut vaunuista alkaen, ruokakauppatili ja ilmaiset matkat ja huvituspaikat.
- Anonyymi
Siksi PS. Empatia ei kuulu.
- Anonyymi
ei nämä osaa
- Anonyymi
nokee kun laittaa ottahan niin raha rupee juoksoon.
- Anonyymi
Ainakin yksi ihminen nyt vain on tilassa, jossa järkipuhe ei tehoa.
- Anonyymi
Ennen Alavudella oli nuoria, jotka vain päättivät lähteä Ruotsiin, Helsinkiin tai Norjaan töihin. Tulivat kesälomille karehdittavaksi kieltä puhuvina, omilla autoillaan ja rahaa taskuissaan. Paikkakunnalle jäi huonogeeniset, joiden kakarat nyt manguu.
- Anonyymi
Nordec lopetti, Mattiovi lopetti, Korpputehdas paloi, Riikku lomauttaa.
- Anonyymi
Oon ihmetellyt samas
- Anonyymi
Ja Mäyryn ja Kurjennevan ylikorkeat..350. m….. tuulimyllyt
estävät hyvän teeveekuvan.
Nyt widuddaa. - Anonyymi
Ovivalmistaja Jeld-Wen on ostanut Mattiovi-yhtiön koko osakekannan. Myyjä on sijoitusyhtiö Taaleri ja Mattioven toimiva johto.
Jeld-Wen Suomi-yhtiön pääkonttori ja logistiikkakeskus sijaitsevat Vääksyssä. Ovitehtaat toimivat Vääksyssä ja Kuopiossa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 280 henkilöä. Jeld-Wen Suomi on osa maailmanlaajuista Jeld-Wen Inc-yhtiötä.
Taaleri osti Mattioven vuonna 2013 ja myöhemmin hankki myös Fenestran sisäoviliiketoiminnat. Yhdistelmästä muodostui Suomen johtava sisäoviyhtiö, jolla on tehtaat Alavudella, Laitilassa ja Posiolla. Mattiovella OLI noin 145 työntekijää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014