Arvot taas kohdallaan. Terveellisen appelsiinimehun hinta nousi vuodenvaihteessa 50 snt/litra. Sen sijhaan epäterveellisen oluen hinta laski.
Jos Pekka Puska olisi kuollut, niin takuulla kääntyisi haudassaan.
Päivän riikka: appelsiinimehun hinta nousi 20 %, oluen laski
33
356
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja ei ole selvillä siitä, että valtio ei säätele mehujen hintaa.
Vasemmistokommunismissa kyllä tekisi niinkin, ja aloittaja tuskin kuuluisi edes luokkaan jota mehua saisi.- Anonyymi
Sivusta : Valtio säätelee ALVia ja sehän muuttui Purran toimesta monen tuotteen kohdalla.
- Anonyymi
Verolliset tuotteet
Virvoitusjuomaveroa täytyy maksaa esimerkiksi näistä tuotteista:
vedet ja mehut
limonadit
enintään 0,5 tilavuusprosenttia alkoholia sisältävät oluet
enintään 1,2 tilavuusprosenttia alkoholia sisältävät siiderit
tiivisteet ja jauheet, jotka on tarkoitettu juomien valmistukseen
eräät erityisruokavaliovalmisteet
urheilujuomat
kasvipohjaiset, maitoa korvaavat juomat, jotka ovat maustettuja
kasvipohjaiset, maitoa korvaavat juomat, jotka sisältävät sokeria yli 4,8 g/100 ml (esim. soija- ja kaurajuomat). - Anonyymi
Ei oluenkaan. Mutta arvonlisäveron he päättävät.
- Anonyymi
Mutta silti 85 oktaaninen pensanhinta alkaa olla jo lähellä puoltatoista € , jota Purra lupasikin. Kiitos persut, jos entinen hallitus olisi remmissä, niin olen stavarma, että saataisi olla jopa 2,5€. Sitäpaitsi eläkkeeni nousi enemmän kun kuvittelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta : Valtio säätelee ALVia ja sehän muuttui Purran toimesta monen tuotteen kohdalla.
Ei ole muuttunut. Eikä sillä muutenkaan saada hintaa muuttumaan millään 20%.
Nyt ne pisa-tulokset... - Anonyymi
Olemme sellaisessa perskommunismissä
jossa rikkaat saava tukia ja paljon köyhiltä !
Siis sellaista käänteistä robin hood politiikkaa niiltä jotka pelottelivat velalla, lupaisivat ettei köyhiltä leikata, vievät sairasloma palkkaa, pelottelivat edelleen maahanmuutolla, kiukuttelevat ammattijärjestöille ja puuttuivat työmarkkinajärjestöjen neuvottelevaan päätöksen tekoon.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti 85 oktaaninen pensanhinta alkaa olla jo lähellä puoltatoista € , jota Purra lupasikin. Kiitos persut, jos entinen hallitus olisi remmissä, niin olen stavarma, että saataisi olla jopa 2,5€. Sitäpaitsi eläkkeeni nousi enemmän kun kuvittelin.
HYvä ennustamaa tuo purra!
Mutta on se polttoaine vieläkin kallista siihen maailman markkina hintaan nähden johon ei edes purran kiukkuinen luonne auta mutta kauppiaat vetää nyt kaiken kaikesta onhan meillä jostain syystä populisitnen oikeistohallitus....ja se nyt ei köyhälle hyvää tiedä,
vaikka kuinka persu vihaa köyhää ja duunaria ei siitä sellaiseksi oikeistopirulaiseksi muutu....
- Anonyymi
Kyllä tuo kuulosti puolueen jäseneltä, joka haikailee Super Sannan intersektionaalisen feministisuvakkien hyödyllisten idioottien, muslimiveljeskunta hallituksen perään…
- Anonyymi
Trollonlollon palstaporvari.
- Anonyymi
-Aloittaja on selvästi SDP:n ÄnkyräVasemmistolainen Punikki-Kommunisti ja näyttää olevan vielä MyrkynVihreä !
- Noille Ei Kelpaa mikään vaikka ilmaiseksi saisivat, sittenkin Vielä Märisevät !
- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollonlollon palstaporvari.
Siinä sulle trololoa ihannemaastasi , tosin ei enää ole:
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja on selvästi SDP:n ÄnkyräVasemmistolainen Punikki-Kommunisti ja näyttää olevan vielä MyrkynVihreä !
- Noille Ei Kelpaa mikään vaikka ilmaiseksi saisivat, sittenkin Vielä Märisevät !
-Onneton porvariprovo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sulle trololoa ihannemaastasi , tosin ei enää ole:
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTMPersuporvarit ihailevat nykyajan yltiökapitalistista Venäjää ja diktaattori Putinia.
- Anonyymi
Pääasia, että oluen ja polttoaineiden hinnat laskevat.
- Anonyymi
Ennen annettiin kansalle leipää ja sirkushuveja,. Nyt olutta ja bensaa, jotta pysyvät tyytyväisinä.
- Anonyymi
Onhan tuo ihmeellistä.
Miksi oluen hintaa piti laskea? Eihän se muutenkaan ole kallista.- Anonyymi
Onhan tuo pirun kallista, jos vertaa vaikka Saksan tai Hollannin hintoihin. Moninkertaiset hinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo pirun kallista, jos vertaa vaikka Saksan tai Hollannin hintoihin. Moninkertaiset hinnat.
Itse tilaan ja ostan ulkomailta kaikki olueni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi onko juomarilla oikein hätä? Kallista kuraa.,,,voi.
terv. Koskenkorvalta
- Anonyymi
Ei se Riikka tuosta yksin päätä. Typerys.
- Anonyymi
Totta kai päättää. Näinhän päätti Sanna edellisellä vaalikaudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin päätti tyyliin minun hallitus ja minua ei tönitä
- Anonyymi
paskapuhetta
en-usko
Siis ihan oikeest mummo osti aamulla Lid-listä tuore-mehua neljä euroa purk-ki
- Silja - - Anonyymi
Appelsiinit tulevat brutaalista Israelista.
- Anonyymi
Jauho-Riikka haluaa tappaa kansalaiset keripukkiin.
"Appelsiinimehun nopea hinnannousu on seurausta Riikka Purraa vaivanneesta kuivuudesta ja hiivatulehduksesta."- AnonyymiUUSI
Jauho-Riikka = Slangissani Sanna Marin siis
- Anonyymi
Mutta onhan se kiva, että maitokaupoissa saa alkaa myymään isompia prosentteja. Kännäämällä voi selvitä tämän vaalikauden yli ilman suurempia terveysvaikutuksia.
- Anonyymi
Milloinkas sen mehun hinta putoaa euroon per litran purkki, kun näyttää mehun hinta markkinoilla olevan samaa tasoa kuin pari vuotta sitten?
https://tradingeconomics.com/commodity/orange-juice - Anonyymi
Mehun hinta jatkaa nousua, vaikka maailmanmarkkinoilla hinta on alkuvuodesta miltei puolittunut. Greedflaatio lienee iskenyt suomalaiselle kauppiaalle.
- AnonyymiUUSI
Kuluttajahintoihin Riikan sakset toimivat päinvastaisesti.
- AnonyymiUUSI
Liikennemerkkien tarroihin marinin mämmikourat puri
https://www.suomenuutiset.fi/hallitus-kayttaa-velkarahaa-sukupuolettomien-liikennemerkkien-vaihtotyohon-kymmenia-miljoonia-koponen-ei-voi-ymmartaa-vaihtoon-menevat-myos-ehjat-ja-hyvakuntoiset-merkit/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O391969Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot401576Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601505Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1751415Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681229Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81221Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19933- 58873
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?15863Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14835