Danske Bankin puhelinpalvelu, hinnat ja jonot

Anonyymi-ap

Yritin soittaa Danske Bankin puhelinpalveluun, puolitoista tuntia jonotin ja yli 16 euroa laskua tuli, lopetin jonottamisen. 16 euroa ja puolentoista tunnin hissimusan kuuntelut meni hukkaan.

Huomenna yritämme uudestaan, soitan isäni puhelimella kun ei pysty itse rahoittamaaan tuommoisia (isäni varakas ja minä toimeentulotuella). Isäni ja äitini lupasi auttaa jonotuksessa, niin että kaikki ottavat tunnin vuorot vuorotellen.

14

3353

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivän jonotuksen pahin riski on, että kaikki 3 tekevät 2 h 20 minuuttia turhaa jonotusta ja tulee 70 euron lasku turhaan

• Anonyymi00011

Todella huonoa palvelua koko pankilta kaikessa muodossa mitä edustavat.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tiedän chatin, mutta ei chatista voi varata aikaa konttoriin. Kysyin asiasta tänään juuri siellä chatissa. Sinne kyllä pääsee nopeasti ja on ilmainen, ja hyvä.

• Anonyymi

Olen joskus käyttänyt Dansken viestit-osiota. Vastasivat viestiini ja asia tuli hoidetuksi. Ei kuluja eikä ongelmaa.

• Anonyymi00013

Viestiä ei voi lähettää jos ei ole pankin asiakas vai voiko?

• Anonyymi00007

Meitä on paljon erityisesti vanhempaa väkeä, joille tuo chattaaminen ei niinkään hyvin onnistu ja toisaalta ei se nyt ole sellainen joka ensinnä mieleen tulee sillä lailla että se puhelinyhteyden hakemisen syrjäyttäisi. Sikavmaista tällainen laskutus kun mitään ei saa vastinee muuta kuin vitutusta. Ai niin ovathan nämä pankkiosakkeet nousseet hyviksi osingonmaksajiksi niille, joilka rahaa on. Pitäähän niiden tarpeet saada tyydytetyksi.

• Anonyymi00014

Raha puhuu aina noi puhelut on silkkaa rahastusta.

• Anonyymi00008

On aika kohtuutonta ja huonoa palvelua, kun asiakas joutuu jonottamaan puhelimessa niin kauan. Tänään yli 40 min. Tarvittaisiin varmaan lisää asiakaspalvelijoita !

• Anonyymi00015

Kyllä. Huonoa palvelua ja sitten vielä rahastavat palveluista?

• Anonyymi00009

Itse on ole ko. pankin asiakas, mutta eikö pankille voi laittaa puhelinneuvotteluajan varasta. Käsitykseni mukaan pankille voi laittaa verkkopankissa ihan yleisen viestin ja kysyä asiaa. Aloitus on kaksi vuotta vanha eikä mielestäni omat kaksi pankkia ole muuttaneet käytäntöä tänä aikana mitenkään. Tuskin Dansk pankkikaan.

Mutta voihan tilanne olla sekin, että on asiakkaita jotka on vain vitun tyhmiä, että niille pitää syöttää vellikin suuhun, kub ollaan niin vitun tyhmiä.

• Anonyymi00010

Tuttua eivät vastaa ikinä haisee ihan rahastukselta

• Anonyymi00016

Juurikin näin.

• Anonyymi00017

Verkossa pystyy hoitamaan kaiken. Itse en ole pankkeihin 1990-luvun jälkeen enää soittanut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe