Kenen olette nähneet runkkaavan?

Anonyymi-ap

Kenen olette nähneet / kuulleet runkkaavan ja millainen tilanne oli..? 🤔

Kiihottiko tilanne ja teitkö itse? Olen nähnyt tätini ja kuullut kaverini laivalla hytissä. Ensiksi mainittu yllätti ja hämmensi, viimeksi mainittu heitti semmoiset kiimat että tein sen itselleni samantien.

Myöhemmin olen sitten monesti fiilistellyt tästä kun masturboin. Kaverini oli sen verran hyvännäköinen että oli pari kertaa käynyt mielessä yrittää jotakin vaikka olen mielestäni täysin hetero. Yläsängyltä kykeni hieman peilin kautta näkemään kun käsi kävi ja sormet kans. Tästä on nyt 7 vuotta mutta edelleen lempijuttuja ajatella.

N29

84

7294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      on kyl todella mageeta ku joku hieroo itseään. tai runkkaa isoo munaansa

      • Anonyymi

        Osaat siis nauraa itsellesi ei huono.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Aikajärjestyksessä:

      Naapurin poika 10 v.. kellarileikeissä (ei tuntunut kivalta, vaikka en tajunnut asiaa tuolloin)

      Riparikaveri kämpillä järjestetyssä tilanteessa kaverit sai katsoa (tyttö)

      Systeri monta kertaa lukioaikana (kiihotti !!!)

      Työkaverini (nainen) unisex-vessassa (kuulin, en nähnyt mutta ei se epäselväksi jäänyt) ;) Se lähinnä vitutti kun juuri tämän olisi pitänyt olla tekemässä töitään...

    • Anonyymi

      runkkaan päivittäin tuntemattomien edessä ja pissaan kotimatkalla farkkuihin

    • Anonyymi

      Äitini olen nähnyt useasti masturboimassa ja on yllättänyt myös minut runkkaamassa, katsoi toimituksen loppuun mikä kiihoitti nuorta poikaa.
      Siskoni kanssa on teininä runkattu samaan aikaan katsellen toisiamme, oli kanssa kiihottavaa.
      Useamman tyttöystävän kanssa runkattu samaan aikaan ja välillä ollaan katsottu kun toinen tyydyttää tarpeensa.
      Parin kaverin kanssa on vatkattu omaa kullia ja välillä toistenkin.

      • Anonyymi

        Äidin näin sulkutilan aikana jatkuvasti. Ei ollut töitä ja ei enää jaksanut häpeillä kun jäätiin jatkuvasti toisillemme kiinni. Vitutti koko tilanne. Kerran sanoin kun katsottiin jotain illalla ja alkoi seisomaan että alan vetämään käteen ja vedin kullin housuista ja äiti innostui ja haki itelleen lelut. Siinä vedeltiin ekan kerran ja turistiin samalla kaikkea turhaa varmaan pari tuntia ennenkuin lähettiin nukkuun. Ihan vtun kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidin näin sulkutilan aikana jatkuvasti. Ei ollut töitä ja ei enää jaksanut häpeillä kun jäätiin jatkuvasti toisillemme kiinni. Vitutti koko tilanne. Kerran sanoin kun katsottiin jotain illalla ja alkoi seisomaan että alan vetämään käteen ja vedin kullin housuista ja äiti innostui ja haki itelleen lelut. Siinä vedeltiin ekan kerran ja turistiin samalla kaikkea turhaa varmaan pari tuntia ennenkuin lähettiin nukkuun. Ihan vtun kiihottavaa.

        Kiihottavaa. Koskitteko myös toisianne ? Olitteko molemmat alasti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa. Koskitteko myös toisianne ? Olitteko molemmat alasti ?

        Myöhemmin kyllä koskettiin toisiamme. Ekaksi vaan runkattiin päivästä toiseen ja oltiin alastomana ne hetket ja aina sen jälkeen. Äidillä oli vaan joku pyyhe perseen alla. Sitten kun puhuttiin jatkuvasti seksistä kysyin että saanko työntää lelua pilluun. Silloin äiti vaan hyppäsi sänkyyn että tottakai. Se oli ihan vtun kiihottavaa työnnellä lelua pilluun kun tunsi ne orkkusupistukset. Meillä oli kämmenet yhdessä ja sormet silloin tavallaan ristissä ja äiti puristi siinä minun kättä että tiesi milloin tuntui hyvältä. Pari päivää myöhemmin kysyin olohuoneessa että saanko nuolla pillua kun oltiin kattomassa sitä perjantaisin tullutta jotain YLE:n sulkuviihdeohjelmaa, ja äiti kiihottu siitä kysymyksestä ja heti vaan levitti jalkansa ja sopersi että anna mennä ja kysyi että missä asennossa haluan tehdä sen ja istui siihen ihan reunallle. Tehtiin se sohvalla ja minä olin polvilla lattialla. Meillä oli kädet samalla tavalla yhdessä että minun vasen käsi sormet ristissä äidin oikean käden kanssa. Sitten ruiskin spermat vahingossa pillulle kun pillun nuolemisen aikana runkkasin ja äiti kysyi että haluanko tulla pilluun ja alkoi voihkimaan ja vetämään ylös että nouse polville siihen jalkojen väliin. Kiihotuin äkkiä ja äiti aivan kiimassa hieroi sitä pilluun. Jotain puoli tuntia sen jälkeen naitiin sängyssä.


    • Anonyymi

      Mikä kiihottavampaa kuin joku tyydyttävä itseään..esim mies runkkaa tai nainen sauvan kanssa "panee " katsella. Oltiin yötä kylässä ja sängyl rupes tapahtumaan. Poikakaveri makuupussissa rupes runkkaan mutta se nyt ei ollu kärkipäästä. Se oli kun tuntematon mies runkkas ja kattelin vieressä oli ok juttu niin ja kun se tuli.

      • Anonyymi

        Kiihottaisiko nähdä kun mies runkkaa naisten kumisaappaalla/kumisaappaaseen. Itse olen tehnyt kun yksin kotona.


    • Anonyymi

      Anopin ja monesti, tietää että katselen.

    • Anonyymi

      Oltiin mökillä leskianoppini kanssa ja heräsin aikaisin aamusta keittään kahvia, vaimo jäi makkariin vielä nukkumaan, tuvan keittiöstä näki takkahuoneeseen missä anoppini nukkui, yrtin olla mahdollisimman hiljaa että saavat vielä nukkua, sitten kuuliin hiljaisuudessa hankaavan äänen joka kuului takkahuoneesta ja kurkistin oviaukosta, aamun hämärässä hiivin lähemmäksi ja näin kuinka anoppini makasi ilman peittoa sohvasängyllä ja käsi kävi pikkuhousujen sisällä, miten ihanan kiihoittava näky tuo olikin, silmieni jo totuttua hämärään näin jo paremmin, menin lähemmäksi että näkisin paremmin, sydämmeni sykki jännityksestä kullini kanssa kilpaa, otin ison kovan kullini esiin ja aloin kanssa runkata, kuulin kuinka anoppini jo huokaili hiljaa ja käsi kävi kovempaa, uskalduin jo menemään ihan viereen niin että näimme jo selvästi toisemme, anoppini hymyili kiimaisena ja jatkoimme kunnes näin kuinka anoppini ihansti jännittyy saaden orkun ja itsekkin sain heti perään, spermat lensi voimalla anoppiani kohti ja osa varmaan päällekin, kuulin kuiskauksen kiitos, olit ihana näky johon vastasin niin sinäkin, ihana muisto joka on johtanut kyllä muuhukin.

    • Anonyymi

      Ex-tyttöystävällä oli tapana runkata itseään aamulla kun ”nukun”. Aluksi tämä kiihotti muistan ja johti seksiin, myöhemmin toivoin vaan että saa nopeasti loppuun ja voin jatkaa unia ilman että patja heiluu.

      Hänellä oli myös tapa näplätä itseään milloin missäkin silleen vaan lukiessaan sohvalla, kännykällä, telkkaa kattoessa. Siis sellaista näppäilyä käsi pikkareissa. Mut tämähän johti aina välillä ihan kunnon hinkkaamiseen ja vaikka olisi ollut puhe juuri silloin vaikka päivän suunnitelmista. Juttu saattoi katketa kun piti tehdä loppuun. Se oli välillä helvetin rasittavaa, vaikka periaatteessa tykkäänkin muutoin katsoa naisen masturbaatiota.

      Seksikkn meillä sujui kunnes alkoi ällöttää.Tämä myöhemmin julkisuusdaami sanoi mastuboivansa myös pelkillä lihaksilla ja poskien punasta päätellen teki tätäkin usein. Jäi tämä daami pois kyydistä kun muuttui vastenmieliseksi tuon takia, vaikka ulkoisesti haluttava olikin. Myöhemmin olen ymmärtänyt, että muutamalla muullakin on ollut tämänlaisia tyttiksiä

      • Anonyymi

        Juu oli minullakin. Käsi siellä usein ja välillä masturboi aivan kunnolla olohuoneessa tai esim. autossa. Luulen että aika koukussa oillun räplääminen oli. Tämä siis yhteisen seksin lisäksi Olen siis nainen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu oli minullakin. Käsi siellä usein ja välillä masturboi aivan kunnolla olohuoneessa tai esim. autossa. Luulen että aika koukussa oillun räplääminen oli. Tämä siis yhteisen seksin lisäksi Olen siis nainen itsekin.

        Pillun räpläämiseen siis. Tää korjaa sanoja 😅


    • Anonyymi

      Äitini oon nähny monesti hieromassa vittuaan.

    • Anonyymi

      Voisin mielelläni näyttää naiselle kunnon kiimaista runkkaamista.
      Vaimo kun ei juurikaan halua nussia nykyään,joudun tyytymään käteeni.
      Kyllä olisi kiimaista jos jiku nainen katselisi toimitusta.
      Autossakin se onnistuu

      PK seutu
      M56

    • Anonyymi

      Ex-avovaimo masturboi joskus veskissä suihkun avulla.
      Joskus muuten vain tai joskus, jos nyt olikin jäänyt ilman omaa orkkua seksin jälkeen, vaikka yleensä kyllä onnistuin antamaan hänellekin orkun.
      Meillä oli kyllä hyvä ja aktiivinen seksielämä muutenkin, mutta kyllähän sitä omaa kivaa silti joskus jokainen tarvitsee, itsekin joskus runkkasin, vaikka aina sain pilluakin, kun pyysin.
      Oli kyllä jotenkin kiihottavaa kuunnella oven lävitse, kun sitten tajusin, mitä teki siellä sen suihkun kanssa. Vaikka alapesusta aina puhui.
      Mutta kyllä sen kuuli, kun oli sellaista litsahtelua/lätsähtelyä sen veden kanssa, että sen äänestä kuuli, että antoi pillulle sen vesisuihkun ja suihkuosan kanssa ylipäätään kyytiä ja hänen ääntelynsäkin sen paljasti.
      Pari kertaa oli pakko jo siinä oven takana salakuunnellessa alkaa runkkaamaan itse, kun kuuntelin hänen ääntelyä ja veden ääntä ja yritin kuvitella mielessäni, miltä se näyttää, kun hän oli laittanut veden tulemaan ja hieroi suihkuosaa pillussaan/sitä vasten.
      Pyysin joskus päästä mukaan katselemaan, muttei suostunut siihen jostain syystä. Nolottiko sitten kuitenkin häntä sen verran, ettei halunnut edes myöntää masturboivansa joskus.
      Toinen kerta oli joskus teini-ikäisenä aika pian sen jälkeen, kun murrosikä oli alkanut. Tai siis oli eka kerta, kun olen nähnyt kenenkään runkanneen.
      Oltiin erään tuttavan lasten kanssa kavereita ja kerran olin ollut jossain reissussa niin, että olin jäänyt tuttaville yöksi ja yövyin samassa huoneessa perheen tytön kanssa. Oltiin jotain 12-vuotiaita.
      Jossain vaiheessa, kun valvoin pedillä vielä, kuulin vähän sellaista ihme ääntä tämän tytön sängyn suunnalta. Jotenkin heijasi kait itseänsä tm ja sänky natisi hieman. Ja tyttö hengitti jotenkin raskaasti ja piti metkaa ääntelyä samalla natinan tahtiin.
      Nousin ylös ja menin katsomaan lähempää, niin näin hämärässä, kun tämä tyttö oli alapää paljaana sängyssä ja käsi haarovälissään pimpin päällä ja oli puristanut jalkansa tiukasti yhteen kätensä ympäri ja liikkui siinä. Ja käsi tai sormet oikeastaan liikkuivat jonkin verran siellä jalkovälissä samalla, kun keinutti itseään. Näki mut ja katsoikin mua samalla, kun teki tätä, muttei lopettanut, oli kai jo sen verran kiihkoissaan, ettei välittänyt muusta kuin vaan siitä, että saa orkkunsa. Hänen katseensakin oli jotenkin "lasittunut" tms, eli taisi tosiaan olla jo todella kiimoissaan tai muuten liian pitkällä lopettaakseen.
      No mä katselin loppuun asti, kiihotuin itsekin saaden seisokin.
      En siinä tilanteessa tehnyt vielä mitään, mutta sitten hetken päästä, kun tilanne oli jo ohi, ja palasin sänkyyn, aloin runkata itse.
      Kysyin kyllä hetken päästä ennen oman runkkaamisen aloitusta, että mitä sä teit?, kun kuulin hänen rauhoittuneen ja hän vastasi masturboineensa.
      Harmi kun en tajunnut silloin tai myöhemminkään yrittää mitään yhteistä seksituokiota hänen kanssaan. Mutta saihan tuostakin jo muistoja.

      • Anonyymi

        Itse näin kerran myös yhden meille yökylään tulleen tytön masturboivan ja vähän samanlaisesti, oltiin jotain 11-12v murrosikäisiä molemmat.
        Hänelle oli tehty peti mun huoneeseen, porukat kai olivat kai ajatelleet, ettei meidän ikäiset vielä seksistä ymmärrä mitään.
        Yhdessä vaiheessa havahduin siihen, kun hän piti ihme ääntä, vähän sellaista ynähtelyä/ininää ja nousin katsomaan että mitä hän tekee/mikä hänellä on, kun hän liikkuikin vähän oudon näköisesti pedillään.
        Hämärässä näin, kun hänen peitto oli pois hänen päältään ja hän oli riisunut housunsakin pois ja hän piti haarojaan tosi levällään. Ja hänen kätensä oli hänen haarovälissään ja teki edestakaista liikettä häppäreillä, mistä tajusin hänen sormettavan itseään. Näinkin hänen pillunsa/pimpsansa ja sen, kun sormet viilettivät häppäreiden välissä kaiketi klittaa hieroen.
        Mä sain kyllä itsekin heti seisokin, kun näin sen ja tajusin, mitä hän tekee. Vielä, kun hän ei millään tavoin peitellyt itseään saati lopettanut, vaikka näki ja varmasti tajusikin mun olevan siinä hänen vieressään katselemassa häntä.
        Mua alkoi itseänikin siinä vaiheessa himottamaan niin helvetisti, että riisuin omat housuni ja aloin runkkaamaan häntä katsellen. Pudottauduin vielä polvilleni hänen viereensä, en muuten yrittänytkään touhuun mukaan, vaan annoin hänen touhuta omiaan ja mä touhusin omiani hänen sormettamistaan katsellen ja siinä sitten vemputettiin molemmat kunnolla.
        Loppuvaiheessaan hän näytti vielä jotenkin alkavan "kouristelemaan", sai kaiketi orkun, ja yninäkin voimistui ja jossain siinä vaiheessa multakin tuli sitten viimeinkin ja annoin kaiken vaan tulla mitenkään estelemättä.
        Oli kyllä vähän jotenkin noloakin, kun multa lensi osa lastista hänenkin päällensä ja pitkin hänelle tehtyä petiäkin. Vielä kun tietty sitten mutsi vei ne petivaatteet pyykkiin seuraavana päivänä, kun tämä tyttö lähti porukoidensa kanssa kotiinsa, ja mutsi varmasti näki ainakin ne mun tekemät spermatahrat liinavaatteissa. Sitä en tiedä, jäikö tämän tytön pimppalimoista mitään jälkiä lakanoihin, mutta kuitenkin. Onneksi mutsi nyt ei alakanut kyselemään mitään tai ylipäätään ottanut asiaa puheeksi, mutta katsoi mua kyllä yhdessä vaiheessa vähän ihmeellisesti. Eli oli tosiaan varmaan nähnyt tahrat lakanoissa. Mutta ehkä ei sillä sanonut mitään, kun olin mä joskus saanut märkiä uniakin, joten ei ollut sinänsä kai mitään uutta hänelle.
        Vaikka ei sen puoleen, orkku oli kyllä mahtava minkä sain.
        Ei kylläkään puhuttu mitään tämän tytön kanssa tästä yöllisestä "välikohtauksesta" jälkeenkään päin.


    • Anonyymi

      Tämä tapahtui viime vuosikymmenen puolivälissä. Oltiin aika nuoria ja me oltiin talvella kaverilla yötä minä ja mun poikkis tolta ajalta ja mun paras frendi ja sen poiskaystävä. Siellä oli muitakin ja meidät oli pantu punkkaamaan samaan isompaan huoneeseen. Minä sekä mun poikakaveri jaettiin sänky ja frendi oli poikaystävänsä kanssa lattialla patjalla.

      Juotiin vähän sihijuomaa kunnes mun bff ja sen poikkikselle tuli riitaa jossain vaiheessa iltaa. Se jätkä lähti sieltä korvesta kävellen menee mihin lie. Ilta oli muuten mukava kun riita rauhottu. Oltiin vähän villejä ja pelattiin räsypokkaa kunnes minä ja mun frendi oltiin molemmat pillusillaan. Se ei johtanut muuhun kun vihjailuun, mut mun poikkiksella seiso niin näkyvästi että mun kaveri näytti todella kiihottuvan siitä ( varmsti huijas meitä , sillä oli mahdoton tuuri ). Mulla tuli siitä tilanteeesta kaikesta huolimatta pylly jostain syystä ihan märäksi. Tuntu ettei Mxxxxx saanu silmiään irti siitä seisokista ja vihjaili kaikkee kaksmielistä miltä se oikein tuntuu mun pimpassa ja eikö jaettu ilo ole kasinkertainen ilo.

      Vihdoin mentii nukkuu mut mulla oli yhä mahlat pitkin reisiä. Maattiin poikkiksen kanssa sängyssä muka hiljaa toisiamme runkaillen. Kun ei kuulunu enää mitään ääntä niin mun poikkis vaan heitti alushousunsa ja asettu mun taakse ja me pantii kylettäin niin hiljaa kun osattiin. Vaikka ei sitä voinu olla kuulematta, mun pimppa litisi ja lotisi ja tuoksui tosi voimakkaasti ilmassa. Olin aivan järjettömässä kiimassa ja se sulki lopunkin järjen. Vieläkään ei kuulunu mitään, joten mun poikkis nosti mun toisen jalan ylös ja olin siinä siis ihan pillu levällään mun kaveriin päin muna pillussa. Sitten se pyys mua kontilleen. Ajattelin jos M herää ja ensin vastustelin, mutta siinä kiimassa tein kuitenkin.

      Tuntu niin taivaalliselta tehdä sitä muka salaa että tulin melkein heti. Aivan tajuton orgasmi. Samalla huomasin miten M katto meitä silmät avoinna ja selvästi pelasi käsipeliä peiton alla. Se tuntu jotenkin niin kiimaselle että aloin voihkia kovaa ääneen. M heitti peittonsa syrjempään ja vatkasi pimppaansa kuin viimeistä päivää. Samalla tunsin kun poikkikseni tuli sisääni. M tuntui saavan omansa, ainakin hän pumppasi lantiotaan kattoa kohden ja huusi äänetöntä huutoa. Nätti pimppa levällään sormet mahlassa M tärisi puoli ikuisuutta. M oli mun onneks lattialla minun puolella, melkein sängyssä kiinni, jonne mun poikkis ei voinu omalta puoleltaa nähdä.

      Kävin huuhtelemassa pimppani ja vaihdettiin vähän häpeilevät katseet kun mun frendi tuli vessaan heti mun jälkeen. Ensin asiasta ei puhuttu aikoihin. Pari vuotta myöhemmin yks ryyppykerta mun frendi hirveessä simassa sitten tunnusti miten hän olisi halunnut liittyä meihin ja miten hän joskus yhä nykyäänkin masturboi sitä muistellessaan. Tunnustin itse tekeväni samoin ja kerroin hänelle miten hänen pillun vatkaamisensa sai aikaan ehkä kiimaisimman muistoni koskaan. En kyllä olis saanu sitä itsekään sanottua selvinpäin. Sovittiin että ottettais joskus uusiksi kun molemmilla olis omat ukot ja tällä kertaa kummankaan ukko ei sais karata. Vaikka salaa toivon että jos samaan tilanteeseen joudutaan niin yks ukko on ihan tarpeeksi, jopa liikaa, mua kiinnostas enemmän nähdä se kaverin tosi kiimanen pimppa uudestaan.

      P & M

    • Anonyymi

      Äitini oon nähnyt pari kertaa masturboivat. Mutta itselle ehkä kiihottavinta on ollut ku olen nähnyt tätini masturboimassa.

      Olin noin 15-vuotias kun tätini oli meillä kyläilemässä. Äitini ja täti olivat olleet illalla terassilla/baarissa ja tulivat joskus yöllä kotiin. Heräsin heidän kotiin tuloonsa ja kävin sitten jossain vaiheessa yöllä vessassa niin kuulin hiljaista huokailua. Päättelin, että se kuuluisi takka/vierashuoneesta ja hiivin hiljaa sinnepäin. Tätilleni olo tehty sinne nukkumapaikka ja tila oli avoin, ei ovea mutta toisella puolella taloa kuin muut Makuuhuoneet. Täti makasi sängyllä alastomana ja hyväili rintojaan toisella kädellä ja toisella jalkojen välistä. Olin heti ihan kovana kun tuota seurasin.

      Hänen koko alavartalo tuntui pyörivän ja vauhti vaan kiihtyi. Pystyin kuulemaan kuinka märkä hän oli. Nautinto tuntui vaan kasvavan ja huokailukin oli vähän kovempaa..Lopuksi koko hänen kroppansa jäykistyy ja hän sai orgasmin. Olin oikeastaan huomaamattani runkkaillut samalla ja poistuessani paikalta laukesin itsekin housuihini. Tuota näkyä olen miettinyt monesti vielä vuosienkin jälkeen runkkaillessani.

    • Olisi äärimmäisen kiihottavaa päästä seuraamaan vieraan naisen runkkupuuhia.
      Jos kaipaat siistiä 40v setämiestä katselemaan, laita viestiä.

    • Anonyymi

      Meillä ei enää ole seksiä, mutta masturboimme tahoillamme. Olemme jo eläkeikäisiä, mutta tuo ei näköjään ikää katso!
      Usein olen pesuhuoneen ovenraosta katsellut, kun vaimo tyydyttää itseään suihkulla.
      Suihku hieronta-asentoon ja vedenpaine sopivaksi ja sitten suihku suuntautuu vaimon pilluun. Suihkua edestakaisin liikuttelemalla ja klitorikseen suuntaamalla hetken päästä vartalo vavahtelee kun orgasmi tulee.
      Vaimo on suihkusta tultuaan usein silmiinpistävän hyväntuulinen!

      • Anonyymi

        Saako vaimosi orgasmin suihkulla nopeammin kuin panemalla. Onko hän nähnyt kun runkkaat kulliasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako vaimosi orgasmin suihkulla nopeammin kuin panemalla. Onko hän nähnyt kun runkkaat kulliasi.

        Saa suihkulla melko nopeasti. Silloin kun vielä panimme, hän ei varsinaisessa yhdynnässä saanut kuin harvoin. Tästä syystä annoin suuseksiä lähes joka kerta ja sillä tavalla hän nopeasti sai orkun.
        On varmaan joskus nähnyt, kun saunan pesuhuoneessa runkkasin, Ja ainakin kerran yöllä heräsi kesken runkkaukseni. Mutta ei siitä mitään meteliä noussut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa suihkulla melko nopeasti. Silloin kun vielä panimme, hän ei varsinaisessa yhdynnässä saanut kuin harvoin. Tästä syystä annoin suuseksiä lähes joka kerta ja sillä tavalla hän nopeasti sai orkun.
        On varmaan joskus nähnyt, kun saunan pesuhuoneessa runkkasin, Ja ainakin kerran yöllä heräsi kesken runkkaukseni. Mutta ei siitä mitään meteliä noussut.

        Näkikö vaimosi kun roiskit spermat. Samoin myös naisystäväni ei saa orgasmia panemalla. Hyväilee itselleen nautinnon kun olen lauennut sisään. Naisellani ikää yli 60 mutta aktiivinen seksin suhteen. Miehiä hänellä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkikö vaimosi kun roiskit spermat. Samoin myös naisystäväni ei saa orgasmia panemalla. Hyväilee itselleen nautinnon kun olen lauennut sisään. Naisellani ikää yli 60 mutta aktiivinen seksin suhteen. Miehiä hänellä on paljon.

        Kyllä varmaan näki. Saunassa on lasiovi ja olin semmoisessa kohdassa, osin kaio tahallani, että hän näki minut. Kyllä hän näki, jos vaan katseli, kun sperma lensi.

        Meillä homma tapahtui vaimon orgasmin kanssa niin, että ennen kuin pääsin tunkemaan sisälle, annoin hänelle suullani tyydytyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan näki. Saunassa on lasiovi ja olin semmoisessa kohdassa, osin kaio tahallani, että hän näki minut. Kyllä hän näki, jos vaan katseli, kun sperma lensi.

        Meillä homma tapahtui vaimon orgasmin kanssa niin, että ennen kuin pääsin tunkemaan sisälle, annoin hänelle suullani tyydytyksen.

        Vaimosi ilmeisesti halukas kun suihkussa nauttii. Anna hänen nähdä kovana seisova kalusi niin ehkä tahtoo saada sen sisäänsä. Toisinaan naisystäväni tahtoo et hyväilen ja nuolen hänelle orgasmin ennen panoa.


    • Anonyymi

      Nuorena näin sattumalta pari vuotta vanhemman siskoni runkkaamassa. Olin 13 ja sisko 15, ei enää käyty yhdessä saunomassa eikä muutenkaan näyttäydytty ilkosillaan. Omakotitalossamme oli saunatilat kellarissa jonka yhteydessä takkahuone, menin kerran saunalle olettaen ettei siellä ole ketään niin huomasinkin että siskoni olikin takkahuoneen sohvalla alasti ja hieroi pillua. Hän ei huomannut tuloani niin jäin ovenraosta seuraamaan tuota sormeilua. Sisko hieroi kiihtyvällä tahdilla pillua ja voihki. Muistan kun olin kiinnostunut näkemään oliko siskolla jo karvat ja minkä väriset, huomasin vaaleat karvat kun hän välillä siirsi käden pois pillun edestä.
      Tuo ei koskaan paljastunut kenellekkää ja oli myös minun ensimmäinen kerta kun näin luonnossa pillun.

    • Anonyymi

      Äitini nähnyt sormettamassa

      • Anonyymi

        Usein pääsin näkemään yh äitini runkkaavan isolla yves rocherin shampoopullolla! Pyöristetty pohja ja alaspäin kapeneva. Halkaisija noin 7cm, tuli meinaan nuoltua ja nuuhkittua sitä, kun tulin koulusta ja mutsi töissä. En tiedä miksi ei sitä pessyt, vaikka muuten oli tarkka hygieniasta.
        K.K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein pääsin näkemään yh äitini runkkaavan isolla yves rocherin shampoopullolla! Pyöristetty pohja ja alaspäin kapeneva. Halkaisija noin 7cm, tuli meinaan nuoltua ja nuuhkittua sitä, kun tulin koulusta ja mutsi töissä. En tiedä miksi ei sitä pessyt, vaikka muuten oli tarkka hygieniasta.
        K.K

        Varmasti kiihoittava näky. Tiesikö äitisi, että katselit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kiihoittava näky. Tiesikö äitisi, että katselit ?

        En usko että huomasi. Kerran koitin miten reagoi kun tuli tansseista ja olin päättänyt näytellä nukkuvaa ja lukulamppussa valo, pornolehtiä auki kulli hirveessä stondiksessa!
        No kyllä se minuutin noin ovelta katseli! Ei siitä mitään, ihan normi runkut suoritti huoneessaan. Kannattaa kokeilla tuota nukahtamisjuttua. Nää tapahtunut 80/90 luvulla
        K.K(aika addiktin sain näistä)
        P.S no pyykkikorin tapahtumista pikkupoikana huomautti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että huomasi. Kerran koitin miten reagoi kun tuli tansseista ja olin päättänyt näytellä nukkuvaa ja lukulamppussa valo, pornolehtiä auki kulli hirveessä stondiksessa!
        No kyllä se minuutin noin ovelta katseli! Ei siitä mitään, ihan normi runkut suoritti huoneessaan. Kannattaa kokeilla tuota nukahtamisjuttua. Nää tapahtunut 80/90 luvulla
        K.K(aika addiktin sain näistä)
        P.S no pyykkikorin tapahtumista pikkupoikana huomautti

        Jos kerran tiesi että sinä tiedät niin ehkä äitisi halusi jättää pillulta tuoksuvan shampoopullon ihan sinua varten. Mahtavaa runkkumatskua. Tiedä mitä hän on fantasioinut, muttei uskaltanut toteuttaa ! Kerro heti mitä äitisi pikkareiden kanssa kävi ? Vai mitä tarkoitit pyykkikorilla ?


    • Anonyymi

      Ex vaimo kun oltiin viellä naimisissa. Tupa kaverin armeijassa. Menin yöllä kuselle. Hän runkkaili suihkussa. Naispuolinen laiva tuttavuus Amorellalla. Halusi näyttää miten suriseva lelu toimii.

    • Anonyymi

      Armeijassa tuli joskus parin viikon jälkeen sellainen seisokki että päätin mennä vessaan ja purkaa paineet. En pannut valoja ja rupesin runkkaamaan,kun huomasin että kaveri oli tullut läves viereen samalle asialle. Säikähdimme, mutta sitten hän sanoi että on niin saatanana kova seisokki että mitä jos tehdään loppuun. Sanoin että tehdään vaan. Se on ainut kerta kun olen nähnyt kun toisen kulli sylkäisee spermat. Samalla tavalla meillä lensi molemmilla vessanpöntön vesisäiliön päälle ja osin seinään. Sitten siivottiin sotku ja pyyhittiin kullit. Asiasta ei keskusteltu jälkeen päin.

    • Anonyymi

      Usein kuulin, kun äitini runkkas itseään, asuimme pienenessä vanhassa talossa, 3 huonetta, minä olin n. 20 vuotias ja äitini oli eronnut, seksuaalinen ja hyvän näköinen, ei ollut väliovet kiinni, se oli kiihoittavaa, itse runkkasin ja äitinini sen varmasti kuuli, kun minäkin sen runkkaamisen, Kerran menin kesken runkkauksen hänen luokse, olin kiihottunut , hänellä ei ollut mitään päällä, paljas vartalo ja oli hämillään, sanoin että anna minä jatkan, ei antanut , mulla kyrpä seisoi ja sanoi että tee loppuun , runkkasin ja spermat tuli äidin vatsalle. Tämä oli ihana yö, tapahtui 80 luvulla eikä siitä puhuttu sen jälkeen, kuulin kyllä äitini itsetyydytystä senkin jälkeen.

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa aivan helvetisti runkata anopille, en tiedä miksi.
      Anoppi on vanhempi leski nainen ja tiedän, että ainakin ollut kova kone.
      Jotenkin vain se tilanne, että kaivan kullin esille ja alan runkkaamaan tietäen, että anoppi näkee, on kuin huume - tietää että ei ole oikein mutta ei voi vastustaa halua.

    • Anonyymi

      Ex-anoppini oli unohtanut sänkynsä päälle pitkän ja paksun kurkun jossa kondomi päällä. Oli ilmeisesti liki seitsemän kymppinen nainen tehnyt hyvää itselleen. Olen muutaman kerran ottanyt hänen pöksyt pyykkikorista. Kietonut ne kovana seisovan kalun ympärille ja laskenut spermat vitun kohtaan. Ex-anopilla ei miesystävää tällä hetkellä, luulen ettei ole saanut kyrpää pariin vuoteen.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt vaimoni. Kylpylässä edellisillan viini-illan jälkeen halusi jäädä nukkumaan kun lähdin aamiaiselle. Otin vain kupillisen kahvia ja jotakin pientä ja palasin huoneeseen. Ovi aukesi ilman avainkortia koska se oli mennyt hieman kevyesti kiinni. Silloin pysähdyin. Näin kuinka vaimoni oli kontollaan sängyssä selkä kaarella ja runkkasi. Eteisestä näki sä gylle lantiosta alaspäin.

      Ei ollut kuullut tuloani koska ovi ei varsinaisesti ollut mennyt kiinni. Peppu pystyssä ynisi ja pillu litisi kunnes yninä muuttui katkonaisemmaksi ja hän lävähti alas. En pystynyt liikkumaankaan. Vaimo veti peiton takaisin päälleen ja kääntyi poispäin eteisestä katsoen. Olin liikkumatta vielä jonkun minuutin ja sitten tein äänekkään ”sisääntulon”.

      Erikoisen tästä teki se, että olin monasti pyytänyt häntä näyttämään kuinka masturboi, mutta ei kuulemma ”harrasta”. Jalkopää oli minun puoleltani hieman märkä joten vähän oli ilmeisesti ruiskaissutkin. Ajattelin ottaa puheeksi mutta sopivaan intiimiä tilaisuutta ei silloin tullut ja sitten asia unohtui. Se mitä näin, oli sen verran kokenutta sooloseksiä että ainakin tiesin tuon jälkeen että kyllä ”harrastaa”.. 😂

      • Anonyymi

        Ex muija runkkasi useinkin ja sain katsella. Kiihottava näky. Nykyinen naiseni ei esiinny vaikka kuinka kauniisti pyydän. Hän myös väittää ettei harrasta, ei ole ikinä edes kokeillut. Tiedän kyllä varmuudella että runkkaa poissaollessani. Mitenköhän saisin hänet esiintymään itselleni? Hänellä aivan uskomattoman hyvännäköinen pillu. En ole ikinä nähnyt kauniimpaa.


    • Anonyymi

      Minun exä hiplasi usein itse klittaansa kun panin. Kerran kysyin saanko katsoa jos teet itse ja sain katsoa. Hän oli aivan punainen ja tuli kovaa. Minulla seisoi kuin rautakanki ja hän pyyti vielä panemaan. Oli ihan mahdoton kyyti ja uikutus. Lopuksi hän kiehnäsi ja halusi erityisen paljon läheisyyttä. Toista kertaa hän ei suostunut runkkaamaan vaikka selvästi nautti. Tuntuu näim jälkeen päin että se oli hänellä jotakin nautinnon ja häpeämisen väliltä.

    • Anonyymi

      Mun exä hiplasi klittaansa silloin, kun pantiin niin, että makasin kyljelläni sängyssä ja hän oli alapää mua vasten pitäen jalkojaan mun päällä. Makasi siis selällään. On vielä todella hyvä asento.
      Työntelin menolle sen mitä ehdin, eli aika raivokkaasti, ja hänellä oli tietty asennosta johtuen vapaata tilaa käsihommille, minkä käytti hyödykseen.
      Sai ihan hiton kovia orkkuja noin.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan samalta kukn minun exällä. Liekögän sama nainen.


    • Anonyymi

      Asuttiin aikanaan maalla ja kerran päästiin/saatiin seurata hevosten astutusta, naapurin tyttökin oli paikalla.
      Olihan se aika paukku ainakin mun kaltaiselle murrosikäiselle, mitä olin tuolloin, mutta taisi se vaikuttaa tähän samanikäiseen naapurin tyttöönkin.
      Hieman myöhemmin näin hänen hiippailevan tilaan, missä säilytettiin hevosten heiniä ja tietty uteliaisuuttani hiivin perässä miettien, että mihin hän nyt hiipii noin vaivihkaa.
      No, hän kai luuli olevansa yksin ja hän asettui makuulle paalien päälle, nostaen kesämekkonsa helmaa ja aloitti masturboimaan.
      Oli aika vauhdikkaan oloinen ja kyllähän mullakin siinä alkoi himottamaan, joten aloin runkkaamaan häntä ja hänen touhuansa katsellen.

    • Anonyymi

      Ei varsinaisesti ole kenenkään toisen masturbointia vaan omaa. Opiskeluaikoina soluasunnossa asuessa naapurihuoneen kaverilla oli usein poikaystävä yökylässä. He harrastivat sen verran äänekästä seksiä, että kuului minun huoneeseeni. Väkisin siinä kiihottui ja monet kerrat masturboin samaan tahtiin heidän naimisen kanssa.

      Joskus oli jälkeenpäin jopa vaikea pitää ajatuksia muualla kun heidän kanssaan muutenkin tekemisissä olin. Välillä kiihotuin jopa kaverin kanssa saunassa ollessa kun ajatuksiin tuli nuo yölliset naimiset ja oma masturbointi samaan aikaan. Myös kaverin poikaystävän seurassa tuntui monesti, että puna tuli poskille ja tunsin miten nännit kovettuvat ja alkaa alapäässä kostua. Kiihottavia opiskeluaikojen muistoja joka tapauksessa.

      N30

      • Anonyymi

        Tuo on niin tuttua. Joskus kun käytiin naapurikaupungissa juhlimassa olin jo siellä niin kiihottunut kun tiesin että he naivat kun päästään kämpille. Ostin jopa automaatista kortsuja ja toivoin aina että ne kutsuisi minut sinne huoneeseen ja saisin rullata kortsun poikakaverin kalulle. Sitä ei tapahtunut koskaan, mutta hiusharjan varsi sai kyytiä samaan tahtiin.


    • Anonyymi

      Joskus nuorina saunassa käydessämme rivoiltiin kolmistaan, kun siihen oli mahdollisuus, pitkitettiin joskus saunareissuja niin, että jäätiin saunaan keskenämme.
      Meitä oli minä ja mun tyttöserkku sekä meidän perhetutun tytär. Itse olen poika siis, tai no mies nykyään, mutta tuolloin. Ikää meillä oli siinä 11-13v tietämillä, kun oli tuota saunatouhua. Tai jotain tuota luokkaa, sen verran kuitenkin, että kaikilla oli jo murrosikä alkanut.
      Likat menivät ylimmälle lauteelle aina istumaan haarat levällään jalat koukussa siten, että näin heidän pikkupimpsansa hyvin ja kuinka häpyviivakin näkyi karvoituksen seasta.
      Itse seisoin lattialla heitä katsellen ja siinä vaiheessa, kun mulla alkoi seisomaan, aloitin runkkaamisen ja tytöt katselivat sitä aika tarkkaan ja yleensä alkoivat sormettamaan&hiplailemaan itseään samalla. Sitä tehtiin aina saunassa kun oli mahdollisuus ja se nyt tietty päättyi aina siemensyöksyyn ja kyllä heistäkin aina vähintään toinen taisi saada ainakin jonkinasteisen orkun myöskin.
      Ja kyllä tytöt joskus piti mun kaluakin kädessään, vaikka eivät mua runkanneetkaan, ja sain mä joskus vähän nuolla serkkulikan pimpsaakin.
      Tällainen runkkaamismuisto mulla on teini-/murrosiästä. Sain katsella kahden pimun runkkaamista ja runkkasin itse samalla sen mitä kerkesin.
      Ja kyllähän noita saunakokemuksia on vielä nykyäänkin joskus tullut muisteltua masturboidessani. Vaikka tästäkin ajanjaksosta on jo vuosia aikaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sisko sen mulle opetti ekana. Oltiin jossain lomareissulla Itä-Suomessa. Isosysteri jäi asuntoautolle laittelemaan kamppeitaan ku muut mentiin uimaan.

      Mulla oli jotain unohtunut kun palasin autolle aika nopsaa takas. Hetken ihmettelin mihin systeri oli ehtinyt mennä ku huomasin kahinaa yläparvella. ”Voitsä hei mennä” sano systeri ja sen ääni kuullosti omituiselta.

      Illalla ku vanhemmat meni kaljalle mun sisko tivasi mitä olin nähnyt. Olin vasta 11 sinä kesänä enkä tiennyt ees mistä oli kyse. Mun neljä vuotta vanhempi isosisko kertoi että joskus pimppiä voi alkaa syyhyttää ja sen saa loppumaan kun hieroo mutta sitä ennen lakana voi kastua.

      Loppreissun se tyydytteli päivittäin ihan mun ollessa paikalla. Lakana oli päällä . Kerran se oli kai tehnyt sitä jo jonkin aikaa kun mä kuivasin hiuksia. ”Mun pitäis varmaan näyttää sulle mitä teet sit ku sullaki tulee tää kutkutus”. Sit se repäs lakanan pois ja sillä oli jalat koukussa aivan levällään. Märkä pimppi tuoksui. Sormet syvällä sisällä systeri nylpytti pimppiään ja sano et tälleen sen kutinan saa loppumaan muutamassa minuutissa.

      Silloin kai lähinnä ällötti systerin karvainen ja märkä pillu ja mitä se sille poski punasena teki. Kun itse aloin masturboida systeri oli jo muuttunut himasta. Systerin opit jäi käyttöön 😊

    • Joskus ala asteella kaverini näin runkkaavan kun sitä yhdessä harjoittelimme.
      Siskoni olen nähnyt itseään peiton alla tyydyttävän
      Tätini mökillä kun olin teini. Muut olivat käymässä kaupassa ja olin tätini kanssa mökillä ja hän luuli että olen rannassa. Kun menin mökkiin näin kun hän makasi sängyllä ja hieroi pilluaan ja voihki.
      Serkkuni kun olimme molemmat teinejä. Näin oven raosta kun hän hieroi tissejä ja sormet olivat sisällä. Kun jäin kiinni kurkistelusta päädyimme koskettelemaan toisiamme ja pääsin myös panemaan.
      Muutaman entisen puolisoni ja myös nykyisen.

    • Anonyymi

      Näin isäpuoleni työnantajan runkkavan .Oltiin isäpuoleni työantajan kesämökillä firman järjestämällä kesäjuhlilla johon työntekijät oli kutsuttu perheineen ,lapset joita paikalla ei ollut kuin 3 eli minä joka olin tuolloin 15 v ja siskoni 16 v sekä jonkun työntekijän ehkä 4 tai 5 vuotias pikkupoika ,meillä siskollani ja minulla ei ollut oikein muuta tekemistä kuin uiminen jota oikestaan koko päivä harrastettiinkin välillä tietenkin laiturilla aurinkoa ottaen josssin vaiheessa alkoi olemaan kusi hätä ja sanoin systeriile etyä pakko läydä puskassa.johon systeri sano et meet sit kauemmas tähän rantaan et kuse ,meninkin rantasaunan takana olevan kumpareen päälle jossa kasvaa tuuhea kuusikko ja saatuani kustua kuulin oksan rasahduksen ja muutaman askeleen otettuani huomasin isäpuoleni työnantajan kuusikossa kyrpä kädessä ja runkkas ,vakoilin ukko ja kun oli poistunut niin menin katsomaan paikkaa josta oli suora näköyhteys laiturille jossa systeri otti aurinkoa bikineissään.

    • Anonyymi

      Näin muutama vuosi sitten kaverini isän runkkaavan kun olin heillä yökylässä. Heräsin yöllä ja kävin hakemassa keittiöstä juotavaa. Hänen makuuhuoneen ovi oli vähän raollaan ja siellä näkyi valoa. Jostain syystä kurkistin oven raosta sinne sisälle. Hän oli pukeutunut naisten alusvaatteisiin ja hyväili itseään. Jäin tuota hiljaa seuraamaan ja huomasin kuinka aloin kostumaan. Hetken sitä katselin ja menin siihen kaverini huoneeseen hiljaa takaisin. Kaveri nukkui sokeri, joten tuli itsekin siinä masturboitua.

      N22

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole nähnyt, mutta puhelimessa kuullut olen usean naisen. Yhden naispuolisen toimittajan ääni muuttui kesken haastattelun joskus vuosia sitten hieman omituiseksi. Yritti jatkaa keskustelua mutta ääni muuttui katkonaisemmaksi ja tajusin mitä se teki. Ei kiihottanut silloin, vaan tilanteesta tuli jotenkin "hyväksi käytetty" ja paska olo. Koska tilanne oli noin absurdi samanaikaisesti, ei ollut sopivaa kysyä mitä teet tai et kai sä masturboi siellä hei..

      Toinen sattui sitten myöhemmin kun noin viiskymppinen terapeuttini, jonka luona kävin selvittelemässä läheisen ihmisen menetykseen liittyviä asioita, oli sovitulla puhelinajalla kotonaan ja kummastelin kun ei vastaillut mitään järkevää. Normaalikeskusteluistamme poiketen sieltä kuului vaan "yym-y, yyym-y".. Aloin pohtia oliko sillä meneillään jotakin muuta huomiota vievää kun hänen hengityksensä alkoi pätkimään. Hän yritti sitä peittää, mutta ei oikein mistään muusta tule tuollaista hetkellistä hengityskatkoilua. Oli ollut ilmeisesti masturboimassa kun soitin ja päättänyt jatkaa loppuun. Tämä noin viisikymppinen punaverikkö oli kyllä joskus udellut minulta jotakin omaan itsetyydytykseeni liittyvää ja kertonut suosittelevansa sitä myös naispotilailleen. Ihan tavallaan semmoinen pikkupantava daami oli, muttei mikään päiväuni minulle, joka olin kuitenkin pari kymppiä nuorempi.

      Puhelinseksiä harrastin aina joskus tuossa myöhemmin muutaman vuoden ajan. Siellä naiset kyllä ihan avoimesti runkkasivat ja saivat orgasmeja.

    • Anonyymi

      Siskon kaverin näin joskus masturboivan, kun oltiin heillä yökylässä.
      Kävin vessassa ja palatessani kuulin hänen huoneestaan ääntä ja jäin katsomaan tilannetta ovelta, mikä oli raollaan. Ei onneksi huomannut mua ja luuli vissiin ettei kukaan näe, kun samassa huoneessa nukkunut siskonikin oli sikeässä unessa.
      Oli aika hiton kiihottava näky ja jouduinkin menemään kiireesti vessaan takaisin runkkaamaan itse, kun olin aikani katsellut hänen touhuaan hänen orkkuaan myöden.
      Makasi selällään sängyssä kaikki näkyvillä, jalat olivat levällään ja koukussa ja sormetti itseään aika "raivolla" kiihkoissaan.
      Uloimmilla sormilla oli levittänyt huulia erilleen ja keskimmäisillä sormilla vatkasi niiden väliä, klittaa ym ja välillä työnsi ne kokonaan sisään..
      Ja lauetessaan puristi jalkansa yhteen ja jotenkin hytkyi vielä pitäen orgasmiääntä ja pillusta valui limaa tai jotain nestettä samalla, kun piti vielä sormiaan sisällään.

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­­­ts­umme sinu­­­t käymään uude­­­ssa cha­­tissa! Meitä on yli mil­­joona! 👉 http://alikuzu.com/H/M8e5V3

    • Kyllä poikiensa kanssa asuessa sitä on tullut yllätetyiksi puolin ja toisin.

      • Anonyymi

        Anneli 51 millaisia tilanteita on ollut.


    • Anonyymi

      Äitini olen kun ei tiennyt että olin tullut käymään. Takkahuoneen sohvalla ynisi ja vatkasi kädellä. Hyi helvetti . Ei tehnyt mieli minkäänlaista seksiä muutamaan aikaan.

      N21

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­tsumme sinu­­t kä­­ymään u­­­ude­ss­a chatis­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­joona! 👉 http://ameliachau.com/H/S8d8S9

    • Anonyymi

      Parhaan lukiokaverini pikkusiskon. Muistaakseni ysillä oleva tyttö teki sitä aika usein huoneessaan iltapäivisin. Muistan ihmetelleeni siitä ohi mennessäni parfyymin voimakasta tuoksua.

      Oltiin sit röökillä metsänpuolella (siskolle ei saanut kertoa) kun kaveri sanoi mulle et vilkase ja osoitti sen systerin huoneeseen, ulkona oli hämärämpää kuin sisällä niin siitä näki selvästi paljaan pepun pystyssä ja käden käyvän. Kaveri kysyi haluanko jäädä hetkeksi niin voi mennä edeltä. Se kiihotti sen verran että vaikka en nähnyt kuin pieniä pätkiä tuosta niin jäin siihen ja vedin käteen.

      Yks iltapäivä sitten olin nukkumassa sen olkkarissa sillä aikaa kun kaveri kävi pyörällä hakemassa jotain. Tämä nättiperäinen brunetti joka usein käveli minunkin läsnä ollessa piikkareissa ja t-paidassa ilmeisesti luuli olleensa yksin talossa ja tyydytteli siellä äänestä päätellen itseään. Tuli hetken päästä käymään vessassa hiusharja kädessä. En kuullut vessan vetämistä mutta pesemisen äänen. Asiasta ei puhuttu koskaan. Vaikka kyllä se arvas että olin kuullut. Lähti sit itse aika pian ulos. Parfyymin syy selvisi kun käväisin ovella. Pillun tuoksu. Ei ollut tohkeissaan muistanut suihkasta parmyymiä lähtiessään ;)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aikanaan armeijan metsäleirillä näin yhden tyypin runkkaavan, luuli kai olevansa hyvässä näkösuojassa.
      Jäin tietenkin katselemaan "suoritusta" ja aloin kiihottumaan väkisinkin, kun ajattelin tyypin kalun liikkuvan samalla tavoin pillussani edestakaisin kuin mitä se liikkui hänen kädessään.
      Siinä vaiheessa, kun hän sai orkkunsa ja alkoi roiskimaan spermojaan mättäille, siirsin käteni kiireesti klitorikselleni ja kuvittelin samalla hänen kalunsa nytkähtelevän niitä spermojaan sisääni ja sain itsekin ihan mielettömän orkun.
      Muutama viikko sen leirin jälkeen törmäsin samaan tyyppiin sattumalta iltavapailla eräässä baarissa.
      Ei tarvittu muuta, kun muistin sen leiriepisodin, ja hankkiuduin hänen seuraansa. Ilmoitin melkeinpä heti, että me mennään sitten naimaan vaikka vessaan, jos ei muuten, mutta kasarmille asti ei odoteta.
      Ja niinpä me käytiin naimassa ja sain hänen spermansa sisääni:)

    • Anonyymi

      Naapurin murrosikäisen pojan näin joskus aikanaan runkkaavan ja minulla oli kyllä osuutta asiaan. Ei kyllä tainnut tajuta mun huomanneen.
      Joskus tuli saunaseuraksikin, jos kutsu kävi, silloinkin, kun olin yksin kotona. Silloinen mieheni oli usein pitkilläkin työmatkoilla ja maalla nyt seura oli muutenkin vähän harvassa.
      Oli kait vähän ihastunut muhun muutenkin, vaikka aina muuten käyttäytyi kyllä hyvin ja korrektisti, mitä nyt vilkuili joskus vähän turhankin kauan ja tarkkaan mua.
      Mutta erään kerran istuskelin saunan terassilla jäähyllä alastomana ja olin kaiketi aika estottomasti esillä hänen kannaltaan.
      Hän oli mennyt nurkan takana käymään pisulla ja huomasin vain sivusilmällä, kun hän oli tulossa takaisin, mutta pysähtyikin nurkalle katselemaan suuntaani hyvinkin tarkkaan ja samalla huomasin hänen jäykistyvän.
      En silti näyttänyt huomanneeni häntä, vaihdoin vain hieman asentoa nähdäkseni hänet paremmin ja kuinka ollakaan, hän alkoi vetämään käteensä.
      Oli kyllä jotenkin hjiton kiihottavaa, taisin vielä levittää jalkojani hieman lisää.
      Ja sain katsella koko homman rauhassa alusta loppuun siemensyöksyä myöden.
      Ruikki spermansa aika pitkissä kaarissa huolettomasti kalu mahtipontisesti nytkähdellen ja sitä tosiaan tuli. Ajattelinkin, että kuinka hitosti sitä mahtuu noinkin keskenkasvuisen kasseihin...
      Sitten kun huomasin poitsun alkavan rauhoittumaan ja jäi kai odottamaan kalunsa löystymistä, painelin kovaa vauhtia saunaan itse ja suoraan suihkulle antamaan omalle alapäälleni kyytiä. Ja vähällä oli, etten pyytänyt poikaa mukaan seuraksi. Olisinkin ehkä muuten, jos hän olisi ollut nyt edes muutaman vuoden vanhempi, mutta kun oli vasta yläasteikäinen. AJattelin vain siinä samalla, että toivottavasti tulee vielä kurkistelemaan ikkunasta.
      Ja suihkusta menin suoraan löylyihin, minne poitsukin hiippaili sitten jossain vaiheessa.
      En kysellyt mitään eikä hän kertonut. Sen verran tajusin, ettei ollut tosiaan tajunnut mun nähneen hänen runkkaamistaan. Selitti vain jotain, että hänellä kesti kun täytyi käydä huussissa saakka.

      • Anonyymi

        Aika kiihottava tilanne.
        Olisitko antanut hänen panna sua, jos hän olisi pyytänyt? Vaikka nyt sanoitkin, ettet pyytänyt häntä seuraksesi suihkurunkkaamiseen hänen ikänsä vuoksi...


      • Anonyymi

        Mulla on vähän vastaavanlainen tilanne. Hyvien ystävien kanssa ollaan aina saunottu sekasaunassa. Ei siinä sen kummempaa ole ollut. Viime kesänä jälleen saunottiin ja välillä uitiin , lapsetkin mukana. Heidän 16-vuotias poika oli samaan aikaan saunassa. Huomasin, että hän aika tarkkaan katseli kun uimapuvun riisuin ja saunan lauteilla istuin. Mutta en mä siitä sen enempää välittänyt. Ihan kivalta se katselu tuntui.

        Olin itse jo lähdössä ja poika varmaan ajatteli , että saunasta lähtisinkin mutta täytyi mennä nuorempia lapsia auttamaan, joten vedin vaan pyyhkeen ympärilleni ja poistuin saunalta. Poika varmaan luuli, että lähdin jo kokonaan pois ja kun menin takaisin suihkuun ja saunalle huomasin, että hän on siellä runkkaamassa. Kieltämättä sitä lasioven läpi seuratessa itsekin kiihottui. Olin suihkuhuoneen puolella hiljaa ja seurasin pojan runkkailua. Vielä enemmän kiihotuin ku kuulin hänen hiljaa sanovan nimeäni runkatessa. Poika lennätti lastinsa osittain itsensä päälle ja saunan lauteille. Siinä vaiheessa sitten "kolistelin" muka suihkun puolelle sisään ja sanoin että tulin vielä ottamaan pienet löylyt. Kävin suihkussa ja menin pojan vierelle saunaan. Pojalla oli edelleen seisokki mutta sotkunsa oli suihkutteluni aikana siivonnut. Pian hän poistuikin suihkuun ja lähti saunasta.

        Vähän saatoin yksin jäädessäni hyväillä itseäni. Sen verran tuon seuraaminen oli itseäni kiihottanut ja alapääni oli jo ihan märkä.

        N43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vähän vastaavanlainen tilanne. Hyvien ystävien kanssa ollaan aina saunottu sekasaunassa. Ei siinä sen kummempaa ole ollut. Viime kesänä jälleen saunottiin ja välillä uitiin , lapsetkin mukana. Heidän 16-vuotias poika oli samaan aikaan saunassa. Huomasin, että hän aika tarkkaan katseli kun uimapuvun riisuin ja saunan lauteilla istuin. Mutta en mä siitä sen enempää välittänyt. Ihan kivalta se katselu tuntui.

        Olin itse jo lähdössä ja poika varmaan ajatteli , että saunasta lähtisinkin mutta täytyi mennä nuorempia lapsia auttamaan, joten vedin vaan pyyhkeen ympärilleni ja poistuin saunalta. Poika varmaan luuli, että lähdin jo kokonaan pois ja kun menin takaisin suihkuun ja saunalle huomasin, että hän on siellä runkkaamassa. Kieltämättä sitä lasioven läpi seuratessa itsekin kiihottui. Olin suihkuhuoneen puolella hiljaa ja seurasin pojan runkkailua. Vielä enemmän kiihotuin ku kuulin hänen hiljaa sanovan nimeäni runkatessa. Poika lennätti lastinsa osittain itsensä päälle ja saunan lauteille. Siinä vaiheessa sitten "kolistelin" muka suihkun puolelle sisään ja sanoin että tulin vielä ottamaan pienet löylyt. Kävin suihkussa ja menin pojan vierelle saunaan. Pojalla oli edelleen seisokki mutta sotkunsa oli suihkutteluni aikana siivonnut. Pian hän poistuikin suihkuun ja lähti saunasta.

        Vähän saatoin yksin jäädessäni hyväillä itseäni. Sen verran tuon seuraaminen oli itseäni kiihottanut ja alapääni oli jo ihan märkä.

        N43

        Itse nuorena poikana käynyt juurikin noin tädin kanssa. Kivat muistot siitä jäi eikä mitään traumoja. Silloin sai nähdä alastomia naisia ihan vapaasti vaikka olinkin juuri 16 vuotias. Saunottiin usein sukulais naisten kanssa ja kaikki oli ihan luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse nuorena poikana käynyt juurikin noin tädin kanssa. Kivat muistot siitä jäi eikä mitään traumoja. Silloin sai nähdä alastomia naisia ihan vapaasti vaikka olinkin juuri 16 vuotias. Saunottiin usein sukulais naisten kanssa ja kaikki oli ihan luonnollista.

        Joo tuo oli varmasti molemmille kiva kokemus. Itselle ehkä vähän yllättävä mutta kyllähän tilanne kiihotti ja ystäväperheen poika varmasti sai myös mitä halusi..tai ehkä olisi halunnut enemmänkin mutta vaikutti tilanteesta nauttivan.

        N43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiihottava tilanne.
        Olisitko antanut hänen panna sua, jos hän olisi pyytänyt? Vaikka nyt sanoitkin, ettet pyytänyt häntä seuraksesi suihkurunkkaamiseen hänen ikänsä vuoksi...

        En olisi varmaankaan, vaikka täytyy myöntää että mielessä kävi sekin.
        Jälkeen päin kyllä olen joskus fantasioinut siitä, että hän olisi masturboinut edessäni ja lauennut päälleni. Ja olen kyllä masturboinut itse muutaman kerran tuota tilannetta ajatellen ja muistan vieläkin hyvin, miltä se näytti, kun tuo poika veti käteensä mua katsellen ja alkoi vuodattamaan siemeniään aikansa tumputettuaan.
        Aika perverssiä kyllä, myönnän.
        Mutta olisin kieltämättä kyllä ihan mielelläni hänen "mallinaan" toistekin, jos siihen tulisi tilaisuus.
        Kiihottavaa oli kyllä ja kyllähän sen jotenkin miellyttävänä kohteliaisuutenakin otti, kun näki toisen masturboivan ja tajusin olevani syy sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vähän vastaavanlainen tilanne. Hyvien ystävien kanssa ollaan aina saunottu sekasaunassa. Ei siinä sen kummempaa ole ollut. Viime kesänä jälleen saunottiin ja välillä uitiin , lapsetkin mukana. Heidän 16-vuotias poika oli samaan aikaan saunassa. Huomasin, että hän aika tarkkaan katseli kun uimapuvun riisuin ja saunan lauteilla istuin. Mutta en mä siitä sen enempää välittänyt. Ihan kivalta se katselu tuntui.

        Olin itse jo lähdössä ja poika varmaan ajatteli , että saunasta lähtisinkin mutta täytyi mennä nuorempia lapsia auttamaan, joten vedin vaan pyyhkeen ympärilleni ja poistuin saunalta. Poika varmaan luuli, että lähdin jo kokonaan pois ja kun menin takaisin suihkuun ja saunalle huomasin, että hän on siellä runkkaamassa. Kieltämättä sitä lasioven läpi seuratessa itsekin kiihottui. Olin suihkuhuoneen puolella hiljaa ja seurasin pojan runkkailua. Vielä enemmän kiihotuin ku kuulin hänen hiljaa sanovan nimeäni runkatessa. Poika lennätti lastinsa osittain itsensä päälle ja saunan lauteille. Siinä vaiheessa sitten "kolistelin" muka suihkun puolelle sisään ja sanoin että tulin vielä ottamaan pienet löylyt. Kävin suihkussa ja menin pojan vierelle saunaan. Pojalla oli edelleen seisokki mutta sotkunsa oli suihkutteluni aikana siivonnut. Pian hän poistuikin suihkuun ja lähti saunasta.

        Vähän saatoin yksin jäädessäni hyväillä itseäni. Sen verran tuon seuraaminen oli itseäni kiihottanut ja alapääni oli jo ihan märkä.

        N43

        Itse narahdin aikanaan perhetuttavien naiselle vastaavassa tilanteessa.
        Oli kyllä aika noloa jotenkin, vaikka eipä hän siitä mitenkään pahana tuntunut olevan ja kyllä siihen nyt on osattu ihan asiallisesti muutenkin suhtautua jälkeen päin. Ihan humorillakin.
        Olin siinä 15v kieppeillä ja erään kerran saunoessamme olimme jääneet tämän naisen kanssa vielä kahdestaan löylyihin.
        Hiton kaunis ja haluttava nainen kaikenpuolin, ei siinä mitään, ja olin kyllä väkisinkin katsellut häntä ja hänen paikkojaan siinä saunomisen ohella ja mulla oli kyllä aika vaikeata välillä hillitä itseäni. En tiedä, oliko vielä siinä vaiheessa huomannut mitään, mutta kuitenkin.
        Sitten hän sanoi menevänsä uimaan hetkeksi aikaa ja kysyi, olenko tulossa kanssa, mutta sanoin, että mä jään hetkeksi vielä löylyihin. Kuuntelin, kun ulko-ovikin kolahti kiinni ja rentouduin ja mulla tietty alkoi seisomaankin, aika kovastikin, joten hetken pyöriteltyäni mielikuvia ajattelin, että pakkohan tässä on... Ja aloin runkkaamaan.
        Jotenkin menetin ajantajunkin ja tuntui, että olin vasta aloittanut homman, kun kuulin oven kolahtavan ja samassa hän avasikin löylyhuoneen oven.
        No ei siinä ollut kahta sanan sijaa, kun hän jäi katsomaan mua, kun istuin lauteilla kova kalu kädessäni ja touhuni oli jo sen verran pitkällä, että vaikka lopetin käden liikuttelun, niin siemensyöksyni alkoi kuitenkin.
        Oli vähän metka tunne, kun katseltiin tuttavanaisen kanssa puolin ja toisin ja lennätin samalla lastini lauteille.
        Häntä kyllä vähän hymyilyttikin ja totesi lauteille tullessaan, että ole ihan rauhassa vain.
        Ei hänen tarvinnut kysellä, että "kenen syy?", tajusi varmaan sanomattakin.
        Pesin kyllä tekemäni sotkun samantien, vielä seisokissa ollutta kaluani en kyllä yrittänytkään peitellä enää, turhaahan se olisi ollutkaan siinä vaiheessa.
        Kyllä tuttavakin taisi hieman kiihottua, mutta ei nyt ainakaan siinä alkanut mitään tekemään itselleen. Hetken päästä meni kyllä suihkuun, jäin ihan suosiolla vielä lauteille. Eli jos jotain nyt tekikin, niin teki varmaan suihkutellessaan.
        Varmisti kyllä vielä jälkeenpäin, etten nyt ole ainakaan liian nolona, totesi vaan että kaikkihan sitä tekee ja toivottavasti nyt nautin siitä mitä tein.
        Kiusoitteli varmaan tuolla kai nautit sentään?-kysymyksellä, kun tiesi, kenen takia nyt runkkasin, mutta silti.
        Saunottiin kyllä vielä joitakin kertoja jälkeenkin päin, mutta eipä sitä nyt tullut enää toiste hänen nähtensä itsetyydytettyä.
        Ekalla kerralla tuon kärykertani jälkeen kyllä vilkuili mun vehkeitä, ihan kuin olisi vähän odottanutkin sen pongahtavan pystyyn hetkellä millä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuo oli varmasti molemmille kiva kokemus. Itselle ehkä vähän yllättävä mutta kyllähän tilanne kiihotti ja ystäväperheen poika varmasti sai myös mitä halusi..tai ehkä olisi halunnut enemmänkin mutta vaikutti tilanteesta nauttivan.

        N43

        Tuo teki pojalle varmasti hyvää. Itse ainaskin sain ihan hyvää oppia siitä miltä aikuinen nainen näyttää.
        Parempi ehdottomasti että nuori saa nähdä naista livenä kuin esim. liikaa pornoa. Face to face on ehdottomasti mielestäni parempi. Kiitos että kerroit tämän ja toivottavasti muutkin toimii samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo teki pojalle varmasti hyvää. Itse ainaskin sain ihan hyvää oppia siitä miltä aikuinen nainen näyttää.
        Parempi ehdottomasti että nuori saa nähdä naista livenä kuin esim. liikaa pornoa. Face to face on ehdottomasti mielestäni parempi. Kiitos että kerroit tämän ja toivottavasti muutkin toimii samoin.

        Kyllä varmasti teki, kummallekin pojalle, joista minä ja N43 kerroimme.
        Ja kyllähän se luonnollinen livekontakti se paras on.
        Pornossahan tuntuu kaikki olevan aina niin ylikorostettua poseerausasentoja myöden, miten naiset esittelevät itseään ja elimiään. Vaikka kyllähän pornokin sytyttää ketä milläkin tavoin, mutta silti.
        Muistan kyllä joskus aiemminkin miettineeni, että mahtaakohan tuo naapurin murrosikäinen poika masturboida meidän saunareissujen tiimoilta, kun katseli tosiaan mua välillä hyvinkin tarkkaan, minkä sivusilmällä huomasin, mutta sehän varmistui sitten tosiaan tuon hänen "pisureissunsa" tiimoilta. Eli tod näk oli tehnyt sitä ennenkin.
        Ja olen tosiaan ajatellut, että saa kyllä tehdä samaa puolestani jatkossakin ja katsella mua, jos niin tahtoo. On kuitenkin sinänsä aika viatontakin touhua ja tiedän, että tuon ikäisillä pojilla hormonit käy ylikierroksilla muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti teki, kummallekin pojalle, joista minä ja N43 kerroimme.
        Ja kyllähän se luonnollinen livekontakti se paras on.
        Pornossahan tuntuu kaikki olevan aina niin ylikorostettua poseerausasentoja myöden, miten naiset esittelevät itseään ja elimiään. Vaikka kyllähän pornokin sytyttää ketä milläkin tavoin, mutta silti.
        Muistan kyllä joskus aiemminkin miettineeni, että mahtaakohan tuo naapurin murrosikäinen poika masturboida meidän saunareissujen tiimoilta, kun katseli tosiaan mua välillä hyvinkin tarkkaan, minkä sivusilmällä huomasin, mutta sehän varmistui sitten tosiaan tuon hänen "pisureissunsa" tiimoilta. Eli tod näk oli tehnyt sitä ennenkin.
        Ja olen tosiaan ajatellut, että saa kyllä tehdä samaa puolestani jatkossakin ja katsella mua, jos niin tahtoo. On kuitenkin sinänsä aika viatontakin touhua ja tiedän, että tuon ikäisillä pojilla hormonit käy ylikierroksilla muutenkin.

        Joo mun puolesta kans poika saa tuota jatkossakin tehdä ja olen itsekin joitain kertoja masturboinut ja tuota tilannetta miettinyt. Kyllähän se tämän ikäistä naista kiihottaa jos tuon ikäiset nuoret miehet minusta ja kropastani kiihottuvat ja minua miettivät.

        N43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mun puolesta kans poika saa tuota jatkossakin tehdä ja olen itsekin joitain kertoja masturboinut ja tuota tilannetta miettinyt. Kyllähän se tämän ikäistä naista kiihottaa jos tuon ikäiset nuoret miehet minusta ja kropastani kiihottuvat ja minua miettivät.

        N43

        Sama tosiaan minulla, kyllähän se kuumottaa tällaisen 30+ ikäisenkin naisen ylä- ja alapäätä kun puolta nuorempi poika miellyttää itseään minun ansiostani.
        Tilanne oli kyllä yllätyksensä lisäksi jotenkin kauniin kiihottava, kun huomasin hänen katselevan minua matkan päästä ja hänen kalunsa alkoi nousemaan pystyyn...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Enpä ole kyllä koskaan nähnyt muita kuin omia käteenvetojani. Niitä kylläkin sitäkin enemmän. Kymmeniä vuosia sitten eräänä aamuna veljeni näki kun tyydytin itseäni. Oli sen verran kohtelias että totesi ääneen (K*** vetää käteen) mitä olin tekemässä vasta siemensyöksyn jälkeen.
      Vaimon kanssa on masturboitu yhdessä ja erikseen Vaimosta en voi sanoa varmuudella mutta noissa yhteistyydytyksissä itse olen saanut joka kerta orgasmin.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­­lle, jotk­­a haluav­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/X1h3A1

    • Anonyymi

      Mutsin naispuolinen kaveri ihan kohtuuhyvännäköinen tyydytti itseään mökkisaunassa kun kurkkasin pikkuikkunasta onko sauna vapaa. Harmi vaan kun oli toiseen suuntaan niin en nähnyt tarkemmin mitä teki pillulle. Oli silleen jalat koukussa harallaan ja työnteli jollain, mutta en nähnyt millä. Sielläkin sellainen puukahvainen lyhytvartinen löylykauha luulen että sillä.

      Asia ei jäänyt epäselväksi, oli nostanut harteitaan ja touhusi sellaisessa hassussa asennossa että näki itse miten se joku juttu upposi sisään. Tai näin olen myöhemmin ymmärtänyt miten naiset kattoo masturboimistaan samalla joskus. Kiihotti aivan tajuttomasti ja vedin käteen nurkan takana samantien. Yritin kuluttaa aikaa käymällä mökissä uudestaan ja mutsi kysyi oliko Jenna saunalla. Yritin vastata jotakin ja menin takaisin. Tää daami jonka olin aiemmin nähnyt vain korkeintaan vilaukselta piikkareissa istui ulkona löyhytelemässä lonkeropurkin kanssa ja nojaili silmät kiinni seinään. Ei välittänyt vaikka pillu näkyi kun olinostanut jalat penkille koukkuun. Tumputin toisen kerran saunassa ja kuulin kun ovi kävi. Sanoi arvanneensa mitä menin tekemään mutta älä häpeä sitä, kaikki sitä kuulemma tekee. No kumminkin häpesin ja olin hiljaa. Oli. Silloin 16 v.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joskus mökkireissulle mopoillessamme näin kun kaverini Jomppe runkkasi, se oli kiihottavaa
      Jahve

    • Anonyymi

      Kaverini runkkasi ollessaan meillä yökylässä. Aikuinen nainen reilu 30v. Heräsin yöllä hänen ääntelyyn ja totesin hänen runkkaavan. Vähän siinä itsekin kostui viereisellä sängyllä kun tuota kuuntelin ja seurasin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 154 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe