Kävin kahvilla ja otin leivän kaveriksi . hinta 8€ .pelkkä kahvi 2,60€. Alkaa olemaan melko suolanen hinta. Harmittaa kovasti 👎
ABC liikennemyymälät
28
1379
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että rahastavat kunolla kaiken päivää sielä istuvia juoruämmiä.toki ostat vai 1 kupin kahvia ja kulutat sillä pitkän päivän paikan istuimia.
- Anonyymi
Vanhat sateenkaariäijät jumittaa ja kyttää nuorempia.
- Anonyymi
Tuo kyllä pitää monen kohdalla paikkansa, mutta ei missään nimessä kaikkien 👍
- Anonyymi
Eikö kahvin hinnan sijasta pitäisi puhuttaa tämä sähkökusetus? 365 000 000€ pelkästään viimme perjantain kusetusvoitto keinottelijoille.
- Anonyymi
No avaappa siitä keskustelu 👍
- Anonyymi
Montako Myllymäkeä on vielä elossa? 2017 niitä oli 48.
- Anonyymi
Suolan syönti on epäterveellistä. Älä käy toista kertaa!
- Anonyymi
Kannoitko itse astiasi palautushäkkiin? Jos, niin teit töitä osuuskaupalle, etkä saanut henkilökunta-alennusta.
- Anonyymi
Ostin kahvinkeittimen autoon. Viiskymppiä. Ostin kahvipaketin autoon. Neljä pual. Kuppi, ym vermeet kotoa. Alle kuukaudessa investointini kuoletettu. Jos tarvitsee nisua, Lidl on halpa ratkaisu. Näillä meen.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
ABC: llä on niin huonoa kahvia että olen jo vuosia kuljettanut kotoa termarissa kahvit. Hyvin pelittää.
- Anonyymi
Termari mukaan on paras tapa.Kannatan.Pullat voi pstaa kaupanpuolelta ja kävellä abceen kahvioon nauttimaan edullisesta kahvihetkestä.
Tähän hintaan ei edes keskisen kyläkauppa pysty.Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan. - Anonyymi
- Anonyymi
Liian halvalla möivät, kun nyt niitä lopetetaan oikein urakalla!
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988