Pääsin taas anoppia saunottanaan. On niin kiihottavaa katsella anopin suuria rintoja ja aikuisen naisen pillua. Anoppi on vielä posliini,kun pillu on auki ja heltat näkyy,oma kyrpä herää aina
Anopin kanssa saunassa
9
1712
Vastaukset
- Anonyymi
On sinulla raukalla fantasiat.
- Anonyymi
Se onkin spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sieltäpä buaahaa spede tietysti olet. MIstä muualla voisit olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa taitaa tuo spede olla sulle päivittäinen tuttavuus. Niuvannimessä olette siis tutustuneet.
- Anonyymi
Mielkuvitusta ja älyä enemmän kuin sulla hönö.
- Anonyymi
Pääsitkö nussimaan anoppia?
- Anonyymi
En vielä,anoppi kikatti vaan ja sanoi onko sulla pissahätä kun noin kovana,sanoin että on,anoppi siihen jos mumma pissattais sua pissaa kaivoon vaan. Kyrpä pystyssä anopin eteen ja yritin pissata,kun anoppi otti kyrvästä kiinni ja sanoi annas pissan tulla pikkupoika,jotenkin kiihotti toi pikkupoika sana🥰Eihän pissaamisesta kyrpä pystyssä mitään tuu,anoppi veti esinahan taakse ja sanoi ompa sulla suuri terska,runkkas kyrpääni,oli rivo tunne,sanoin anopille kohta lentää jotain muuta. Anopin silmät suurena sanoi anna tulla vaan,tää vanha ämmä haluaa nähdä kun sperma lentää Anopin tekniikka oli hallussa,otti hellästi kivekset sormiin ja meinasin tulla hulluksi kun vei sormen pyllyreijälle...Huohotti anna mulle spermasi🥰Sitten puristi kyrpääni ja terskaani,huudin nyt tulee,pumppasin spermaa anopin suurille rinnoille ja poskille ja anoppi lypsi hellästi kyrpäni spermat🥰Anoppi kikatti ja sanoi koitetaanko hetken päästä tuleeko pissaa,haluan nähdä senkin...Ihana anoppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vielä,anoppi kikatti vaan ja sanoi onko sulla pissahätä kun noin kovana,sanoin että on,anoppi siihen jos mumma pissattais sua pissaa kaivoon vaan. Kyrpä pystyssä anopin eteen ja yritin pissata,kun anoppi otti kyrvästä kiinni ja sanoi annas pissan tulla pikkupoika,jotenkin kiihotti toi pikkupoika sana🥰Eihän pissaamisesta kyrpä pystyssä mitään tuu,anoppi veti esinahan taakse ja sanoi ompa sulla suuri terska,runkkas kyrpääni,oli rivo tunne,sanoin anopille kohta lentää jotain muuta. Anopin silmät suurena sanoi anna tulla vaan,tää vanha ämmä haluaa nähdä kun sperma lentää Anopin tekniikka oli hallussa,otti hellästi kivekset sormiin ja meinasin tulla hulluksi kun vei sormen pyllyreijälle...Huohotti anna mulle spermasi🥰Sitten puristi kyrpääni ja terskaani,huudin nyt tulee,pumppasin spermaa anopin suurille rinnoille ja poskille ja anoppi lypsi hellästi kyrpäni spermat🥰Anoppi kikatti ja sanoi koitetaanko hetken päästä tuleeko pissaa,haluan nähdä senkin...Ihana anoppi
Anoppi yritti pissattaa mua kun kyrpä oli pehmennyt,piti oikein pinnistää että sain pissan lentämään🥰Siinä lorotterin lattia kaivoon. Anoppi sanoi kiihottaa kun poika pissaa. Sain pissattua ja rupesi kyrpä seisomaan,anoppi puristeli terskaa ja kikatteli että ompa sulla herkkä kyrpä🥰
- Anonyymi
Minä olen usein saunottanut anoppia. Omaa saunaa ei ole, niin taloyhtiön tunnin saunavuorolla on vähän pakko olla samaan aikaan. Tosin yleensä vaimokin on saunassa ja silloin ei viitsi paljoa vilkuilla. Eikä se kiihotakkaan samalla tavalla kuin ne kerrat kun on saunottu anopin kanssa kahdestaan. Jo pukuhuoneessa riisuutuessa alkaa pulssi nousta. Tieto siitä, että olemme kahden ja anoppi riisuu saunatakkinsa ja alushousunsa paljastaen suuret rintansa ja karvaisen alapäänsä. Siinä kohtaa on pakko ahmia anoppia silmillä häpeilemättä yhtään ja väkisinkin alkaa kalukin vähän sykkiä. Anoppi yleensä odottaa, että minä otan ensin suihkun ja menen saunaan. Minä olen jo lauteilla ja katson suoraan anoppia, kun hän nousee lauteille rinnat heiluen ja tumma karvoitus on kastuneena mennyt kiharalle. Saunassa anoppilla on tapana nostella rintojaan pyyhkien hikeä niiden alta. Minä katselen ja mietin kuinkahan paljon nuo pulleat, raskailta näyttävät rinnat painavat. Käyn aina vilvoittelemassa pukuhuoneessa (haistelemassa anopin alushousuja) ennen kuin anoppi menee pesulle ja onhan se upea näky, kun tulee takaisin saunaan puolikovana. Anopin jalat ovat kaiteen välipuulla ja anopin paksut, tummanpunaiset uloimmat häpyhuulet erottuvat selkeästi kiharan karvoituksen välistä. Siitä se täysseisokki alkaa ja vaikea sitä on peitellä, mutta anoppi ei siihen ole koskaan reagoinut.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673