Puolisoehdokkaat ehdottaa edustusvaatteissa kulukorvausta. Maksakoot sitten myös vuokraa ilmaisista eduista. Miesparin puoliso haluaa lapsen - millä vehkeillä😅.
Jumalauta mitä skeidaa
6
612
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jessus näitä siis oikeesti hätä kuka maksaa heidän kulunssa???😅
- Anonyymi
Melekonen qyrbä toi Flores!
- Anonyymi
Entä Tynkkysen musta Alan. Haaveiletko ?
- Anonyymi
Ihan vaan adoptoimalla. Niinkuin Tynkkynenkin hankkii lapsen miehensä kotipuolesta Afrikasta. Ei sen kummempaa. Monella sateenkaariparilla on lapsia. Toinen keino on keinohelmöitys. Et siis tuotakaan tiennyt. Koetapa tulla tähän päivään ,jookos.myöskin ulkomaan kirjeenvaihtajalla on lapsi vaimonsa kanssa. Kuten lastenkirjailija Paula Norosella vaimonsa kanssa ja lukemattomilla muilla sateenkaaripareilla. Eikä se kuulu kenellekään. Arvostelijat vain eläkää osaa elämäänne siellä kuplasdanne.
- Anonyymi
millaisten vanhemien lapsia nämä höyrypäät jotka menevät nolaamaan itsensä.
onko tämä elämisen malli heiltä. juopottelua, törkeää käytöstä , kiroilua ja rivoilua, nylkyttämistä.
suomen nuoriso on huumeiden ja päihteiden orjia lisääntyvässä määrin jaheidän elättämisensä, kannattalemiset on järkyttävän kallista ja rikoksien määrä kun hulluna pörrätään ja tapellaan ,tuhotaan ja varastetaan muiden omaisuutta. LAPSET JOTKA SYNTYY HUUMEPERHEISIIN OVAT KAIKKEIN SURKEINTA MITÄ VOI OLLA, ENSI N PIENI VAUVA KÄRSII KAUHEISTA VIEROITUSOIREISTA JA SITTEN ELÄVÄT HUNNINGOLLA VASTUUTTOMIEN AIKUISTEN KONTOLLA, ei varaa ruokaaan ei vaatteisiin ,ei mitään turvaa ja kun malli on tämä yleensä perintönä siirtyy. - Anonyymi
Aivan älytöntä 🤨! Ihan sekoilu ohjelma!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059