1000 e viikonlopussa renkinä

Anonyymi-ap

eräässä lehtijutussa kerrottiin toisen alan ihmisestä joka ajaa taksia vain viikonloppuisin. hän ajaa siis renkinä.

renki siis ajaa toisen ihmisen omistamaa autoa proviisiolla. 1000 euroa viikonlopussa tarkoittaa 2000 euron kassaa kahteen päivään jos renki ja rengin isäntä jakaa potin puoliksi.

taksiautoilu on muuttunut ihmeelliseksi. moni ajaa köyhyysrajalla mutta sitten on vielä autoja jotka tekee tiliä. mutta onhan se tunnettua toisiltakin aloilta että vaikka suurin osa tekisi tappiota, niin aina muutama tekee tiliä.

serkun veli sanoi aikoinaan että kun ei kitise ja vingu vaan tekee, niin asiat suttaantuu. mutta aika haastavaa se on jos kyytiä ei vaan tilata. ensin tuli korona ja nyt tuli superpakkaset ja ihmiset eivät liiku.

10

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä lehdessä? Laitapa linkki

      Jossain uutisessa oli että renki tienaa 1000e 8h vuorossa lentokentällä.

      Ankka

      • Anonyymi

        Se on totta joka sana ,jos kerran lehdessä luki.Jos olisi ollut Ylen uutisissa niin olisi Jumalan sanaa.


      • Anonyymi

        Itse olen kerran ajanut 890 € 9 h vuorossa. On siitä toki aikaa, lopetin 2017.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Vaikutat puppelipojulta

    • Anonyymi

      50 lähempänä totuutta

    • Anonyymi

      Toppahousu ilmasto on lisännyt keikkaa tuntuvasti.🤑

    • Anonyymi

      1000 euroa viikonlopussa ja siitä huolimatta sinä saat muutettua luvun kahteen tonniin. Olet älyltäsi 10-vuotiaan tasolla.

      Ja "superpakkaset"? Ei j*malauta. Et takuulla ole hetero.

    • Anonyymi

      Vai serkun veli kertoi... yhtä höpö kun koko aloitus

    • Anonyymi

      Voi olla että taksiautoilu on muuttunut ihmeelliseksi, mutta yksi asia on ja pysyy: Kuskit jotka vuodesta toiseen ajaa tupla tai triplakassoja muihin verrattuna. Istuin kerran yhden tällaisen autossa tolpalla juttelemassa ja pyysin että näyttää mittarista, kun oli kuulemma jo 500 eur kasassa ja 6 tuntia vuoroa takana. Ei näyttänyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe