Onko noloa/outoa että nautin seksistä niin paljon et minun sieraimet "läpättää"? Myös voihkin todella kovaa ja kiemurtelen nautinnosta. Onko tämä mielestäsi noloa? Minua usein hävettää kyseinen asia....
Onko tämä noloa/outoa
6
394
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhtään olethan pipipää spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Kjäh kjäh katos kukas taas siinä on. Buaahaa pipipää spede niuvanniemeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kjäh kjäh katos kukas taas siinä on. Buaahaa pipipää spede niuvanniemeltä.
Sää mää ja bää on nyt pipipää spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos kukas se taas siinä on. Buaahaa pipipää spede niuvanniemeltä. Osui ja upposi määkijään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän sä tietysti siellä olet. Eipä tuota sovi epäillä kun ite tuon kerrot. Eikä yhtään huono paikka sulle buaahaa spede.
Ei tietenkään ole. Kiihittavaanhan se vaan on kun näkee ja kuulee että toinen nauttii. Ihan normaalia.
On tietenkin paikkoja ja hetkiä missä seksi ihan hiljaa voi olla tarpeen. Kylässä, veneillessä ja mökkeillä porukalla jne on aamu krapulassa pakko saada tyhjentää ensimmäisenä kassit, jolloin hiljaisuus on valttia, toki aina saa vähän ynistä.
Joskus minulla oli naisystävä joka ulisi auuu auuu aiiijaiiiai kun panin häntä (usein) peerseeeen. Kysyin monta kertaa että sattuuko tämä. Ei kuulemma sattunut, teki vaan niin hyvää... No signaali oli tallennettu hänen kohdalla positiiviseksi 😅
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1024552
- 1464479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464472- 1462944
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292468- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401809
- 731380
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To271188