Valtio aikoo jatkossa lunastaa voittajien voitot itselleen velkojensa makselemiseen. Ennen oli lottovoitto syntyä Suomeen, pitää olla lottovoittaja syntyäkseen Suomeen, nykyään älä synny. Valtiolla on oikeus ottaa rahasi kun sen aika tulee.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Veikkauksen lottopotti taitavat jo nyt mennä veikkaukselle itselleen. Sen verran samankokoisia nuo keksityltä kuulostavat voittotarinat ovat
Kuin valittujen palojen kirjoituksissa. - Anonyymi
Oletko kasvanut persuperheessä koko elämäsi?
Tapa, jolla ilmaiset itseäsi, viittaa nimittäin vahvasti siihen. Keksit yhden huuhaa-sisältöisen one-linerin ja alat vetämään siitä johtopäätöksiä toivoen, että joku samanlaisen lapsuuden kokenut tarttuu koukkuun.
Onnea silti arvontoihin!
Auts, seuraava KENO-arvonta onkin jo ennen klo 15 eli tässähän tulee kiire jättää lappu vetämään. - Anonyymi
Pitää ilmeisesti jättää osallistumatta silloin yleensä löytyy se täysosuma Suomeen.
Lotossa 3 viikkoa vain pikkuvoittoja jaettu.- Anonyymi
Eihän noin pienillä pelivaihdoilla voi tullakaan muuta kuin murusia.
https://i.ibb.co/gPLDJYy/lotto-pricetiers-2024-05.jpg
Kansalaisten pitää yksinkertaisesti pelata enemmän ja paremmin 😎
- Anonyymi
saisipa sitten maksaa velkansa ja saamansa takaisin valtiolle.
Jos on saanut jotain kelan etuutta vuosia ja saat lottovoitolla esim. sen "millin" niin rahojen palautus ei toimi ihan helpoisti. Jos esim. haluat palauttaa työmarkkinatuet valtiolle, niin kela ei voi laskuttaa niitä ja voit periaattessa hakea sitä jatkossakin jos let niin tyhmä! Asumistuesta pitää tehdä ilmoitus ja Kela jälkiperii joitakin kuukaisia takaisin. Jos saat Kelalta eläketä, niin sen joutuu ottamaan vastaan jatkossakin.
Itse olen siinä asemassa, että saan kelasta rahaa ja jos saisin millin, niin näillä kilometreillä pärjäisin jatkossa ilmankin niitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa872049Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391323Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu136993Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.214933- 80820
- 95803
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215714- 72685
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,51680On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 37551
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427