Jos olisin laihempi

Anonyymi-ap

olisin jo ottanut sinuun yhteyttä... 😞

86

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieheltä vai naiselta?

• Anonyymi

Naiselta tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta tietenkin.

Niin varmaan, enemmän ovat tikissä ku esim sinä mieslösö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan, enemmän ovat tikissä ku esim sinä mieslösö

Ei, vaan harvemmin naisia haittaa miehen ylipaino. Miehiä taas useimmiten haittaa naisten ylipaino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan harvemmin naisia haittaa miehen ylipaino. Miehiä taas useimmiten haittaa naisten ylipaino.

Totta. Tai haittaa, mutta miehet eivät silti tee asialle mitään, koska terveys on toissijaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takia löysät äijät kirjoittelee näitä aloituksia muokatakseen naisten ajattelua vastaamaan itsetuntokriisiään

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­N­­y­­­m­f­­­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Eiköhän kaipaamasi kuitenkin tiedä sinun kokosi?

• Anonyymi

Ei se muuta asiaa mitenkään vaikka tietäisikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se muuta asiaa mitenkään vaikka tietäisikin.

Rakastan sinua kaikesta huolimatta. ❤️

• Anonyymi

Voi, hyvä ihminen. Ei tuollaisen asian kannata antaa olla missään nimessä ikinä itselleen syy olla ottamatta.

Minusta ainakin tuntuisi toisen puolesta hyvin pahalta jos joku ajattelisi niin ettei voi tehdä jotain koska on jonkin painoinen. Harva oikeasti kiinnittää tuollaisiin asioihin huomiota.

Ehkä joku todella todella pinnallinen ja ilkeä ihminen. Onko kaivattusi sellainen? Uskotko hänen olevan?

• Anonyymi

Valtaosalle miehistä on jo muutama liikakilo turn of sen suhteen ettei naisesta odoteta mitää pdenpiaikaista kumppania ...
        Seksiin kelvatais kerran .
        Sitä elämä on lihavalla
        Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtaosalle miehistä on jo muutama liikakilo turn of sen suhteen ettei naisesta odoteta mitää pdenpiaikaista kumppania ...
        Sitä elämä on lihavalla
        Naiselta

Oman kokemuksen perusteella ei kelpaa edes seksiin (ei sillä, että pelkkään seksiin suostuisinkaan).
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä elämä on lihavalla
        Naiselta

Olet oikeassa. Jos on jotain deitti-ilmoituksia, niin niissäkin haetaan sporttista hoikkaa/normaalivartaloista. Jopa lihavat miehetkin hakevat sellaista. On jotenki hyväksyttävämpää, että mies on se lihavampi osapuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Jos on jotain deitti-ilmoituksia, niin niissäkin haetaan sporttista hoikkaa/normaalivartaloista. Jopa lihavat miehetkin hakevat sellaista. On jotenki hyväksyttävämpää, että mies on se lihavampi osapuoli.

Nimenomaan. Miten ikinä sitä voisi edes kuvitella kelpaavansa ylipainoisena? Tuntuu ihan mielipuolisen haihattelulta sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Miten ikinä sitä voisi edes kuvitella kelpaavansa ylipainoisena? Tuntuu ihan mielipuolisen haihattelulta sellainen.

Siis nimenomaan ylipainoisena naisena.

• Anonyymi

No heh heh monet kerrat olen sanonut että kelpaat mulle kyllä

• Anonyymi

Hyvä. Mulle pitää olla normaalipainoinen.

• Anonyymi

Juuri tästä syystä en uskalla edes yrittää. Tuntuu niin pahalta...

• Anonyymi

Mulle pitää olla normaaliälyinen.

• Anonyymi

Sääli, nyt olisi edes jotain mistä pitää kiinni, niin ja enemmän rakastettavaa tieten. On tullut pullaa syötyä. 🤪😁

• Anonyymi

Onneksi kaivattuni on tehnyt selväksi että olemme vain ystäviä(jos lähennymme joskus).Joten tuskin ystävän tarvii olla timmi?

• Anonyymi

Ei. Ystävänä miehelle ei ole painolla väliä.

Aloittaja

• Anonyymi

Kukaan nainen ei tämmöistä kirjoita, ainakaan itseänsä arvostava, mistä päästään siihen että onko sinua AP miäs kuinka paljon elämän varrella kiusattu ulkonäöstä että haluat näitä ilosanomia jakaa muille. Surettaa puolestasi.

• Anonyymi

Hiusraja noussut ja päälaella helikopterille laskeutumisalue?

• Anonyymi

Aloittaja on nainen, mutta eikö se tosiaan ole päivänselvää, etten arvosta itseäni? Masennus pilasi elämäni, myös fyysisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on nainen, mutta eikö se tosiaan ole päivänselvää, etten arvosta itseäni? Masennus pilasi elämäni, myös fyysisesti.

Uskon kaiken paitsi että olisit nainen. Mikä siinä omassa sukupuolessa on niin kammottavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon kaiken paitsi että olisit nainen. Mikä siinä omassa sukupuolessa on niin kammottavaa

Tehtäväni ei ole vakuuttaa sinua sukupuolestani tai vastata odotuksiisi siitä, miten joku muu kokee lihavuutensa. Purin tänne vain tuntojani, kun muutakaan väylää sille ei ole.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehtäväni ei ole vakuuttaa sinua sukupuolestani tai vastata odotuksiisi siitä, miten joku muu kokee lihavuutensa. Purin tänne vain tuntojani, kun muutakaan väylää sille ei ole.

Aloittaja

Eli naisten elämä on sun miespuolisen performaatikon mielestä pelkkää murhetta riitänkö minä? Ei tule ei lasta ei mitään tuolla maailmankuvalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli naisten elämä on sun miespuolisen performaatikon mielestä pelkkää murhetta riitänkö minä? Ei tule ei lasta ei mitään tuolla maailmankuvalla

Olen nainen. En keskustele enää kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiusraja noussut ja päälaella helikopterille laskeutumisalue?

LOL😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti kuvittelet olevasi kun peruukki menee päähän ja huulipunaa laitat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kohdannut mieheksiluulijan, tuon kaikille naisille kateellisen, surullisen hahmon, sen kanssa ei kannata väitellä. Hullu se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmiset ymmärrä mitä masennus on, jolleivät ole kokeneet sitä omakohtaisesti. Ylipäätään eivät ihmiset ymmärrä tai osaa tuntea empatiaa muustakaan, jos heillä ei ole kokemusta itsellään asiasta. Se on rankkaa, kun sen ymmärtää. Olen vieressä kuunnellut kun kaksi kaveriani puhuivat masentuneista ihmisistä. Alkoi keittää siinä kohtaa, kun toinen sanoi että masentunut on jotenkin luovuttanut elämän suhteen. Että ovat niitä periksiantajia. Sanoin, että tässä näette erään masentuneen, kiitin seurasta ja poistuin.

Masentunut joutuu taistelemaan koko ajan, ettei vaivu syvemmälle tilassaan. Se voi olla todellista voiman ponnistusta päivästä toiseen usein vuosien ajan 24/7. Sängystä ylös nouseminen ja liikkeelle lähteminen ei ole mikään itsestäänselvyys ja vaatii välillä suuria ponnisteluja. Esimerkiksi nyt, kun olen kolmen päivän ajan ollut liikkeellä ja hoitanut asioita, annoin itseni suosiolla jäädä kotiin huilaamaan. Kun ei ole mistä ammentaa, niin voimat vaan loppuu. Ei saa tukea kauheasti mistään ja joutuu kuitenkin taistelemaan monista asioista.

Ihmiset myös karttelevat masentunutta. Sain kuulla pitkäaikaiselta "ystävältä" olevani kauhea marttyyri, kun uskalsin sanoa etten voi hyvin. Minulle olisi riittänyt se että olisi vaan ottanut tuon asian vastaan ja tsempannut pikkaisen. Juuri hylkääminen tuollaisessa tilanteessa kun elämänhalu on nolla, on pahinta.

Masennusta olisi varmasti paljon vähemmän, jos ihmiset ymmärtäisivät sen luonteen. Eli eivät lähtisi syyllistämään sairastunutta millään tavalla. Itsesyytöksistähän ja kovista vaatimuksista itseään kohtaan tuo tila usein syntyy. Ihminen haluaa tuntea olevansa rakastettu ja hyväksytty itsenään. Masennusta ei varmasti olisi ollenkaan, jos ihmiset oppisivat kohtelemaan kanssaihmisiään kauniisti.

Minä arvostan jokaista masentunutta, jokaisesta päivästä jonka jaksavat täällä elää. Välillä on itsellänikin niitä päiviä, kun harmittaa että aamulla herää. Ihmiset voisivat alkaa ymmärtää, että psyykkisiä sairauksia on joskus vaikea parantaa. Minun terapeuttini on sanonut etten ole hullu, vaan erittäin traumatisoitunut.

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo ja kannattaisi hyväksyä erilaisuutta. Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki olisivat samanlaisia? Ei mitään. Sekä laumasieluisuus vaatii, ettet saisi omia mielipiteitäsikään lausua, että kelpaat. Moni paineen alaisena on enemmistön kanssa asioista samaa mieltä. Että saisivat kuulua joukkoon ja hukkaavat samalla oman identiteettinsä.

Tsemppiä paljon sinulle, ap. Muista että olet arvokas, vaikka olisit minkä muotoinen. Ei laihatkaan ole usein tyytyväisiä itseensä ja sisäistä työskentelyä lähinnä vaatii, että oppii itsensä hyväksymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmiset ymmärrä mitä masennus on, jolleivät ole kokeneet sitä omakohtaisesti. Ylipäätään eivät ihmiset ymmärrä tai osaa tuntea empatiaa muustakaan, jos heillä ei ole kokemusta itsellään asiasta. Se on rankkaa, kun sen ymmärtää. Olen vieressä kuunnellut kun kaksi kaveriani puhuivat masentuneista ihmisistä. Alkoi keittää siinä kohtaa, kun toinen sanoi että masentunut on jotenkin luovuttanut elämän suhteen. Että ovat niitä periksiantajia. Sanoin, että tässä näette erään masentuneen, kiitin seurasta ja poistuin.

Masentunut joutuu taistelemaan koko ajan, ettei vaivu syvemmälle tilassaan. Se voi olla todellista voiman ponnistusta päivästä toiseen usein vuosien ajan 24/7. Sängystä ylös nouseminen ja liikkeelle lähteminen ei ole mikään itsestäänselvyys ja vaatii välillä suuria ponnisteluja. Esimerkiksi nyt, kun olen kolmen päivän ajan ollut liikkeellä ja hoitanut asioita, annoin itseni suosiolla jäädä kotiin huilaamaan. Kun ei ole mistä ammentaa, niin voimat vaan loppuu. Ei saa tukea kauheasti mistään ja joutuu kuitenkin taistelemaan monista asioista.

Ihmiset myös karttelevat masentunutta. Sain kuulla pitkäaikaiselta "ystävältä" olevani kauhea marttyyri, kun uskalsin sanoa etten voi hyvin. Minulle olisi riittänyt se että olisi vaan ottanut tuon asian vastaan ja tsempannut pikkaisen. Juuri hylkääminen tuollaisessa tilanteessa kun elämänhalu on nolla, on pahinta.

Masennusta olisi varmasti paljon vähemmän, jos ihmiset ymmärtäisivät sen luonteen. Eli eivät lähtisi syyllistämään sairastunutta millään tavalla. Itsesyytöksistähän ja kovista vaatimuksista itseään kohtaan tuo tila usein syntyy. Ihminen haluaa tuntea olevansa rakastettu ja hyväksytty itsenään. Masennusta ei varmasti olisi ollenkaan, jos ihmiset oppisivat kohtelemaan kanssaihmisiään kauniisti.

Minä arvostan jokaista masentunutta, jokaisesta päivästä jonka jaksavat täällä elää. Välillä on itsellänikin niitä päiviä, kun harmittaa että aamulla herää. Ihmiset voisivat alkaa ymmärtää, että psyykkisiä sairauksia on joskus vaikea parantaa. Minun terapeuttini on sanonut etten ole hullu, vaan erittäin traumatisoitunut.

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo ja kannattaisi hyväksyä erilaisuutta. Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki olisivat samanlaisia? Ei mitään. Sekä laumasieluisuus vaatii, ettet saisi omia mielipiteitäsikään lausua, että kelpaat. Moni paineen alaisena on enemmistön kanssa asioista samaa mieltä. Että saisivat kuulua joukkoon ja hukkaavat samalla oman identiteettinsä.

Tsemppiä paljon sinulle, ap. Muista että olet arvokas, vaikka olisit minkä muotoinen. Ei laihatkaan ole usein tyytyväisiä itseensä ja sisäistä työskentelyä lähinnä vaatii, että oppii itsensä hyväksymään.

Itku pääsi, kun ihanan viestisi luin. Sinä ymmärrät. Kiitos. Ja minä ymmärrän sinua, niin hyvin. 💗 Kaikkea hyvää elämääsi.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itku pääsi, kun ihanan viestisi luin. Sinä ymmärrät. Kiitos. Ja minä ymmärrän sinua, niin hyvin. 💗 Kaikkea hyvää elämääsi.

Aloittaja

Kiitos, kyllä me jaksetaan ja saadaan vielä hyvä elämä ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Laihduta mies! Laihduta!

• Anonyymi

Ei onnistu. Vaikka söisin kuinka paljon rasvaa ja proteiinia, en liho. Rasva% alle 10 koko ajan. Lihaksia tulee helposti, mutta mitä niillä tekee.

• Anonyymi

Aloittaja ei ole mies. Ja kaivattuni ei varmasti ole sinkku enää kahta vuotta, että ehdin laihduttaa ylipainoni pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei ole mies. Ja kaivattuni ei varmasti ole sinkku enää kahta vuotta, että ehdin laihduttaa ylipainoni pois.

Voisitko mies tuoda painoriisiäsi enää lapsellisemmin esiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua, että laihdutat, ei ole pakko..
        Ymmärrät varmaan sen, että minun kanssani laihtuisit joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua, että laihdutat, ei ole pakko..
        Ymmärrät varmaan sen, että minun kanssani laihtuisit joka tapauksessa.

Jatkoa: Tarkoitin myös sitä, että itse laihdun parisuhteessa, ainakin alkuvaiheessa.

• Anonyymi

Toivottavasti ei ole tarkalleen tietystä painosta kiinni alati muuttuvassa kehon koostumuksessamme.

• Älkää ihmiset oikeasti arvottako itseänne ulkonäön mukaan. Siinä saa vain sielunsa rikki.

• Miehelle ei riitä laihempi. Tytön pitää tosi laiha. Tai aito laiha.

• Anonyymi

Puhun nyt ihan tavallisista miehistä, en sinunlaisistasi. En ole edes kiinnostunut kaltaisistasi millään tasolla.
        Aloittaja

• Anonyymi

Montako eri nimimerkkiä sulla on? Vähän pipi päästäs? Koipireisi -mies ja mitä kaikkea niitä oli😂 Tosin tulee tuo prinssi-susi mieleen, kun hänelläkin useampi nimimerkki oli. Teitä vielä yhdistää tuo laihuuden ihannointi🤔

• Anonyymi

Ei voi ymmärtää, miksi ihmiset lihottavat itsensä, se vaikuttaa kaikkeen niin negatiivisesti.

Ehkä ketjun aloittaneen kannattaisi silti ottaa yhteyttä, voihan sitä painoa pudottaa siinä tutustumisen ohessa.

• Anonyymi

Kyse ei varmaankaan kenenkään kohdalla ole "itsensä lihottamisesta" vaan taustalla on usein moninaiset syyt yksilöstä riippuen. Masennus on tavallinen syy painonnousulle, mutta vaikkapa stressi ja erilaiset lääkitykset vaikuttavat myös.

Omalla kohdalla masennus lamaannutti elämän täysin vuosiksi. Yritin torjua sitä etukäteen mm. juoksuharrastuksella, mutta se ei auttanut. Paino lähtikin sitten nousuun, kun tuo viimeinen oljenkorsi oli käytetty, eikä liikunnastakaan ollut odotuksista huolimatta apua henkisellä puolella, enkä nähnyt maailmassa enää minkäänlaista valoa tunnelin päässä. Sen tunteen kanssa on taisteltu vuosikaudet.

Ennen masennusta olin ihan hyvässä kunnossa, sopivan painoinen ja viiden kilometrin juoksu ja mm. 20-42 kilometrin kävelylenkit luonnistuivat.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse ei varmaankaan kenenkään kohdalla ole "itsensä lihottamisesta" vaan taustalla on usein moninaiset syyt yksilöstä riippuen. Masennus on tavallinen syy painonnousulle, mutta vaikkapa stressi ja erilaiset lääkitykset vaikuttavat myös.

Omalla kohdalla masennus lamaannutti elämän täysin vuosiksi. Yritin torjua sitä etukäteen mm. juoksuharrastuksella, mutta se ei auttanut. Paino lähtikin sitten nousuun, kun tuo viimeinen oljenkorsi oli käytetty, eikä liikunnastakaan ollut odotuksista huolimatta apua henkisellä puolella, enkä nähnyt maailmassa enää minkäänlaista valoa tunnelin päässä. Sen tunteen kanssa on taisteltu vuosikaudet.

Ennen masennusta olin ihan hyvässä kunnossa, sopivan painoinen ja viiden kilometrin juoksu ja mm. 20-42 kilometrin kävelylenkit luonnistuivat.

Aloittaja

Ei masentunut ihminen muutenkaan deittiseuraa saiaisi, ja kannattaa hoidattaa se masennus pois alta ensin, raskasta olla koko ajan vetämässä toista perässä. Hyviä hoitoja löytyy. Myös liike on lääke, eli vaikkapa aluksi ihan rennolle kävelylle korttelin ympäri, ja siitä pikkuhiljaa reippaammalle pidemmälle lenkille. Kyllä nämä asiat ovat itsestä kiinni, sitä kutsutaan internal locus of control- termillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei masentunut ihminen muutenkaan deittiseuraa saiaisi, ja kannattaa hoidattaa se masennus pois alta ensin, raskasta olla koko ajan vetämässä toista perässä. Hyviä hoitoja löytyy. Myös liike on lääke, eli vaikkapa aluksi ihan rennolle kävelylle korttelin ympäri, ja siitä pikkuhiljaa reippaammalle pidemmälle lenkille. Kyllä nämä asiat ovat itsestä kiinni, sitä kutsutaan internal locus of control- termillä.

Ihan rehellisesti: tuon olisit voinut jättää sanomatta.

a) Masennus ei edes ole kaikkien kohdalla "parannettavissa", itse olen elänyt sen kanssa kohta vuosikymmenen ja voi olla, että se on seurana koko elämän, sitä en voi tietää,

b) minä tiedän varmasti erilaisista masennuksenhoitokeinoista/-mahdollisuuksista enemmän kuin sellainen, jolla ei ole pitkää masennustaustaa; kokeiltuna on monet jutut liikunnasta lääkkeisiin, 5-HTP:sta hierontoihin, terapiasta taijihin, yksinolosta seuraanhakeutumiseen, musiikista ja teatterista veganismiin, aistideprivaatiotankeista savenvalantakursseihin, aromaterapiasta meditaatioon ja vaikka mihin. Elän silti yhä masennuksen kanssa,

c) masentunut ihminen ei ole "perässävedettävä",

d) en voisi kuvitellakaan, että valitsisin kumppanini sen perusteella elääkö hän masennuksen kanssa vai ei, joten on toivoa, että maailman vajaasta 8 miljardista ihmisestä en ole ainoa kaltaiseni tuossa suhteessa,

e) askelia oli kertynyt minulla tänään noin 7 500 jo klo 11:00 mennessä, kun viimeksi Fitbittiini vilkaisin - korttelin ympäri on siis jo kävelty monen monta kertaa.

Kaiken kaikkiaan maailma tarvitsee ihmisiltä vähemmän olettamuksia ja enemmän kykyä asettua toisten asemaan. Siinäpä vasta masennuksenparannuskeino.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

a) Masennus ei edes ole kaikkien kohdalla "parannettavissa", itse olen elänyt sen kanssa kohta vuosikymmenen ja voi olla, että se on seurana koko elämän, sitä en voi tietää,

b) minä tiedän varmasti erilaisista masennuksenhoitokeinoista/-mahdollisuuksista enemmän kuin sellainen, jolla ei ole pitkää masennustaustaa; kokeiltuna on monet jutut liikunnasta lääkkeisiin, 5-HTP:sta hierontoihin, terapiasta taijihin, yksinolosta seuraanhakeutumiseen, musiikista ja teatterista veganismiin, aistideprivaatiotankeista savenvalantakursseihin, aromaterapiasta meditaatioon ja vaikka mihin. Elän silti yhä masennuksen kanssa,

d) en voisi kuvitellakaan, että valitsisin kumppanini sen perusteella elääkö hän masennuksen kanssa vai ei, joten on toivoa, että maailman vajaasta 8 miljardista ihmisestä en ole ainoa kaltaiseni tuossa suhteessa,

e) askelia oli kertynyt minulla tänään noin 7 500 jo klo 11:00 mennessä, kun viimeksi Fitbittiini vilkaisin - korttelin ympäri on siis jo kävelty monen monta kertaa.

Kaiken kaikkiaan maailma tarvitsee ihmisiltä vähemmän olettamuksia ja enemmän kykyä asettua toisten asemaan. Siinäpä vasta masennuksenparannuskeino.

Aloittaja

Painonhallinnassa on kyse syömisestä, ei liikunta riitä, vaan tunnesyöminen pois. Ei voi olla liikaa vaadittu sellainen itsekuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painonhallinnassa on kyse syömisestä, ei liikunta riitä, vaan tunnesyöminen pois. Ei voi olla liikaa vaadittu sellainen itsekuri.

Ei ole kyse painonhallinnasta vaan masennuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse painonhallinnasta vaan masennuksesta.

Eihän masennus lihota, vaan se, että syö enemmän kuin kuluttaa. Ei ole tähtitiedettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän masennus lihota, vaan se, että syö enemmän kuin kuluttaa. Ei ole tähtitiedettä.

Sinun kanssasi on turha keskustella. Hyvät illan jatkot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kanssasi on turha keskustella. Hyvät illan jatkot.

Kenenkään tilanteesta enempää tietämättä ajattelen kuitenkin, että sitä ruokaa ei sinne suuhun kukaan muu laita, kuin oma itse. Uhriutuminen ei tässä kannata, vaan se on nimenomaan sitä, että asettaa sen oma toimijuutensa itsensä ulkopuolelle, external locus of control. Voi myös olla niin, että joillekin se masennus on ikäänkuin 'turvallinen' tila, ja pelätäänkin parantua, koska se tarkoittaa muutosta, vastuun ottamista takaisin itselle, uskallusta alkaa elämään. Monessa tällaisessa tilanteessa psykoterapiasta voi olla apua, niiden juurisyiden tutkiskeluun, että miksi se masennus vaan itsepintaisesti ja sinnikkäästi koputtelee ovelle, vaikka on käsketty häipymään eri konstein ja keinoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Liikunnalla voi tukea painonpudotusta, mutta varsinainen laihtuminen tapahtuu oikein koostetulla ruualla. Jos on ylipainoa, niin syöt huonoa rasvaa ja sokeria.

Rasva (kolesteroli, tyydyttyneet rasvat) ja sokeri vähemmälle ja muuta sinun ei tarvitse tehdä. Ei tarvitse laihduttaa.

Light-tuotteet kannattaa jättää kauppaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikunnalla voi tukea painonpudotusta, mutta varsinainen laihtuminen tapahtuu oikein koostetulla ruualla. Jos on ylipainoa, niin syöt huonoa rasvaa ja sokeria.

Rasva (kolesteroli, tyydyttyneet rasvat) ja sokeri vähemmälle ja muuta sinun ei tarvitse tehdä. Ei tarvitse laihduttaa.

Light-tuotteet kannattaa jättää kauppaan.

Nämä ihan perus painonpudotusvinkit voi varmaan viedä vaikka johonkin painonpudotusfoorumeille. Antaa ihmisten purkaa ikäväänsä liittyviä juttuja vaan täällä ihan rauhassa. Voit olla varma siitä että masentuneet keskustelevat hoitotahojensa kanssa mm. ruokavaliosta ja terveellisistä elintavoista kuten unesta ja veden juomisesta, ulkoilusta ja liikkumisesta tervehtymisensä suhteen.

Masentuneen elämän keskiössä on esim. se nouseeko tänään sängystä ylös vai ei. Loppuuko itku tänään vai ei. T*ppaako itseään tänään vai ei. Onko hänen elämänsä minkään arvoinen edes. Onko millään elämässä ylipäätään yhtään mitään väliä. Masentunutta ei kiinnosta kuinka paljon kaloreita syö tai on syömättä. Yli- tai alipainolla ei ole suuressa kuvassa mitään väliä masennuksen keskellä. Siksi masennus hoidetaan ensin.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Et taida naisena esiintyvä äijä juuri sporttailla?

• Anonyymi

Sun kuuppa on miesaloittaja ihan soseessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ihan perus painonpudotusvinkit voi varmaan viedä vaikka johonkin painonpudotusfoorumeille. Antaa ihmisten purkaa ikäväänsä liittyviä juttuja vaan täällä ihan rauhassa. Voit olla varma siitä että masentuneet keskustelevat hoitotahojensa kanssa mm. ruokavaliosta ja terveellisistä elintavoista kuten unesta ja veden juomisesta, ulkoilusta ja liikkumisesta tervehtymisensä suhteen.

Masentuneen elämän keskiössä on esim. se nouseeko tänään sängystä ylös vai ei. Loppuuko itku tänään vai ei. T*ppaako itseään tänään vai ei. Onko hänen elämänsä minkään arvoinen edes. Onko millään elämässä ylipäätään yhtään mitään väliä. Masentunutta ei kiinnosta kuinka paljon kaloreita syö tai on syömättä. Yli- tai alipainolla ei ole suuressa kuvassa mitään väliä masennuksen keskellä. Siksi masennus hoidetaan ensin.

sivusta

Hän itse otti ylipainonsa esille. Siihen vastasin.

Minulla ei ole lääkärin koulutusta = en ole psykiatri, joten en kommentoi hänen masennustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sivusta

Hänen mielestään oli ikävää, että on lihava. Sillä oli otsikoinut juttunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän itse otti ylipainonsa esille. Siihen vastasin.

Minulla ei ole lääkärin koulutusta = en ole psykiatri, joten en kommentoi hänen masennustaan.

Kiitos, että toit esille oikeita asioita ruokailuun ja laihtumiseen liittyen.
        Vaikka tietoa jaetaan muualla niin täältä on helppo lukea ja miettiä mitä kannattaisi tehdä.

• Anonyymi

Jos ajattelet hän on ihminen johon tuollainen vaikuttaa. Ei kait silloin kannata edes ottaa yhteyttä vai haluatko olla suhteessa jossa sinua ei hyväksytä omana itsenäsi.

• Anonyymi

Kyllä sinä Rakas olet hassu..
      En minä sinun kilojasi näe, olet minulle juuri sopiva sellaisena kuin olet..
      Olet kaunis ja ihana.

• Anonyymi

Jospa kokeilisit ottaa yhteyttä niin jutellaan....

• Anonyymi

Miten? Ei minulla ole sinun puh:numeroa.

• Anonyymi

Huono tekosyy! Jos teillä on jotain ollut niin eiköhän se sinusta tykkää. Puhelin kouraan ja yhteyttä ottamaan rohkeasti.

• Anonyymi

Tuo on uhkaus, minä soitan lankapuhelimella paskalakeille, että noutavat meidät molemmat sammaa sumpuun, yhdellä patjalla, niin läskit korjaantuisivat kohdallasi, senkin kyrpälihapulla.

Haista paska.

Heihei.
      https://m.youtube.com/watch?v=jQSGhxymIBM

• Anonyymi

Ei olekkaan lankalinjoja..

Se on moro.

Mmmmmmmoro.

• Anonyymi

Läskit samalle patjalle? Niin siellä poikien puolella

• Anonyymi

Haista paska 💩

• Anonyymi

Voi ei tämäkin syy turha

• Anonyymi

Lissuttelua vain

• Anonyymi

Lissulla ollut uusia ja paljon ei kauan mene kun vaihtaa.

• Anonyymi

Onea 🦍

• Anonyymi

Kylmä nainen

• Anonyymi

Pahuus näkyy hänestä 🧯💬

• Anonyymi

Tekosyy ja vieläpä huono.

• Anonyymi

Minä otin vaikka olin läski oma itseni.
      Rakastunut ottaa, jos muita vaihtoehtoja ei enää ole.
      Kukaan ei vaan ole rakastunut minuun.

• Anonyymi

Sinä olet juuri niin laiha tai lihava kuin sinä itse haluat olla.

• Anonyymi

Ajatusmaailmasi on liian kaukana

• Anonyymi

Ymmärrän toki. Mulla ollutkin aina timmipeppusia miehiä.

• Anonyymi

Miten omasi.

• Anonyymi

Munko. Sellaset bongo rummut ne on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      5168
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      374
      1879
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1639
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1619
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      260
      1219
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1043
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      1014
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      775
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      766
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      729
    Aihe