Jeesus Kristus tulee hakemaan omansa Taivaan kotiin!

Anonyymi-ap

Joh 14:2,3
”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”

Aiotko olla siinä joukossa mukana?
Jos aiot, niin millä perusteella?

63

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap t 1:11
      ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

    • Anonyymi

      Uskovaisten hölinöitä taas!

      • Anonyymi

        Ei tämä totuus epäuskoisia koskekaan.
        Se koskee sinua vasta!sitten, kun teet parannuksen ja uskot evankeliumin, kuten Jeesus kehoitti.
        Mutta yksi Raamatun mahtava totuus se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä totuus epäuskoisia koskekaan.
        Se koskee sinua vasta!sitten, kun teet parannuksen ja uskot evankeliumin, kuten Jeesus kehoitti.
        Mutta yksi Raamatun mahtava totuus se on.

        Yritä ymmärtää, että tuo juttu on enemmän satua kuin joulupukki.
        Ajatellaanpa asiaa, nyt valitaan Suomeen presidenttiä. Moni ehdokkaista voi ajatella että on mainittava myös uskonto jotta saa enemmän ääniä. No, pressan virkaan on saatava luotettava ihminen, eikö vain.
        Minä en ainakaan äänestäisi ihmistä joka uskoo maahisiin ja menninkäisiin taikka muihinkaan taruolentoihin. Kuinka käy jos pressa pahassa paikkaa luottaa vaikkapa siihen, että kyllä jumala pitää meistä huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä ymmärtää, että tuo juttu on enemmän satua kuin joulupukki.
        Ajatellaanpa asiaa, nyt valitaan Suomeen presidenttiä. Moni ehdokkaista voi ajatella että on mainittava myös uskonto jotta saa enemmän ääniä. No, pressan virkaan on saatava luotettava ihminen, eikö vain.
        Minä en ainakaan äänestäisi ihmistä joka uskoo maahisiin ja menninkäisiin taikka muihinkaan taruolentoihin. Kuinka käy jos pressa pahassa paikkaa luottaa vaikkapa siihen, että kyllä jumala pitää meistä huolta.

        Jumalan koti uskoville on Jumalan totuus. Se ei muuksi muutu teidän satuiluista.


    • Anonyymi

      En todellakaan aio olla mukana satujeesukseen höyrähtäneiden porukassa.

      • Anonyymi

        Sinetöitkö päätöksesi? Et siis halua Taivaaseen, ikuiseen elämään, missä kaikki on lopullisesti hyvin ja ikionnellista?


      • Anonyymi

        Kysyn uudelleen. Sinetöitkö päätöksesi?


      • Anonyymi

        Ei ole mikään pakko. Taivaaseen meno on täysin vapaaehtoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn uudelleen. Sinetöitkö päätöksesi?

        Onko se ymmärryksen puutetta, kun et kerta sanomista tajua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se ymmärryksen puutetta, kun et kerta sanomista tajua?

        Eli siis sinetöit? Selvä! Harvinaisen selvä asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis sinetöit? Selvä! Harvinaisen selvä asia!

        Niin. Ei kaikki taivaaseen halua. Jotkut haluaa mennä helvettiin, ikuiseen kärsimykseen, kuten tämä äskeinen kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinetöitkö päätöksesi? Et siis halua Taivaaseen, ikuiseen elämään, missä kaikki on lopullisesti hyvin ja ikionnellista?

        Useimman ikuinen elämä on nykyisin tuhkauurnassa, lisäksi usein ne heitetään tuuleen, veteen tai tuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis sinetöit? Selvä! Harvinaisen selvä asia!

        Olet varmaankin samaa mieltä että jumala on taivaassa. Ainakin niin uskovaiset kertovat. Iso osa ennen uskoi että hän on pilvien päällä.
        Nyt kun on käyty avaruudessa hyvinkin kaukana, ei siellä ole ketään näkynyt. Joku voisi jo todeta, meille valehdeltiin.
        Olen minä kirkossa käynyt. Olen käynyt myös Eduskunnassa, mutta en usko poliitikkoihin, kaikki petetään mitä he lupaavat. Niin on uskontojenkin laita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimman ikuinen elämä on nykyisin tuhkauurnassa, lisäksi usein ne heitetään tuuleen, veteen tai tuleen.

        Voi sinua.


    • Anonyymi

      Ei ihminn mene taivaaseen.

      Jeesuksen valmistamat asunnot laskeutuu tänne maan päälle, jossa ensin on Jeesuksen häät ja sitten alkaa tuhatvuotinen valtakunta.

      Ilm. 3:12

      Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

      Sieltä se laskeutuu myös Liitonarkku, jossa on lainkirjat, koska lait on voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Se tulee monelle suurella yllätyksenä ja monet ruhjoutuu siihen, koska ovat hylänneet Jumalan lait ja asetukset ja lähteneet hurmoshenkien matkaan.

      Matt. 5:18

      Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Sinä pidät näköjään Jeesusta Kristustakin valehtelijana, kuten Paavali.

        Joh 14:2,3
        ”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”

        Minulle taivas on se paikka, missä Jeesuskin on. Se on minun kotini.

        Sovitetut ja Karitsan verellä pestyt pääsevät sinne, missä Jumalan valtaistuinkin on.

        ”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,…”
        Ilm 7:9

        Tahdotko sinä olla siinä joukossa ja millä perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pidät näköjään Jeesusta Kristustakin valehtelijana, kuten Paavali.

        Joh 14:2,3
        ”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”

        Minulle taivas on se paikka, missä Jeesuskin on. Se on minun kotini.

        Sovitetut ja Karitsan verellä pestyt pääsevät sinne, missä Jumalan valtaistuinkin on.

        ”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,…”
        Ilm 7:9

        Tahdotko sinä olla siinä joukossa ja millä perusteella?

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.

        Kristuksen tuomioistuin on täällä maan päällä, jonne Jeesus tulee tuomitsemaan ihmisiä.

        Ei ihmiset mene Jumalan taivaaseen missään vaiheessa.

        Ps. 115:16

        Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä pidät näköjään Jeesusta Kristustakin valehtelijana, kuten Paavali.

        Joh 14:2,3
        ”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”

        Minulle taivas on se paikka, missä Jeesuskin on. Se on minun kotini.

        Sovitetut ja Karitsan verellä pestyt pääsevät sinne, missä Jumalan valtaistuinkin on.

        ”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,…”
        Ilm 7:9

        Tahdotko sinä olla siinä joukossa ja millä perusteella?

        Korj. Pidät Jeesusta Kristustakin valehtelijana, kuten Paavaliakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.

        Kristuksen tuomioistuin on täällä maan päällä, jonne Jeesus tulee tuomitsemaan ihmisiä.

        Ei ihmiset mene Jumalan taivaaseen missään vaiheessa.

        Ps. 115:16

        Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.

        Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

        Uskon esikuva Aabrahamkin on Tuonelassa, jonne kaikki ihmiset kuoltuaan menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

        Uskon esikuva Aabrahamkin on Tuonelassa, jonne kaikki ihmiset kuoltuaan menee.

        Siihen aikaan maan ajateltiin olevan pannukakun muotoinen ja tähdet olivat reikiä sen taivaan kannessa, jossa Jumala asui.
        Paavali puhui menosta yläpilviin häitä viettämään. Silloin ajateltiin, että pilven päällä voidaan viettää häitä, koska sieltä on hyvät näköalat.

        Siihen aikaa käytetyt sanat saattoivat tarkoittaa ihan eri asiaa, mitä ne samat sanat nyt tässä ajassa tarkoittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen aikaan maan ajateltiin olevan pannukakun muotoinen ja tähdet olivat reikiä sen taivaan kannessa, jossa Jumala asui.
        Paavali puhui menosta yläpilviin häitä viettämään. Silloin ajateltiin, että pilven päällä voidaan viettää häitä, koska sieltä on hyvät näköalat.

        Siihen aikaa käytetyt sanat saattoivat tarkoittaa ihan eri asiaa, mitä ne samat sanat nyt tässä ajassa tarkoittavat.

        Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

        Paavali keksi sellaisenkin väitteen, että kävi taivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.

        Kristuksen tuomioistuin on täällä maan päällä, jonne Jeesus tulee tuomitsemaan ihmisiä.

        Ei ihmiset mene Jumalan taivaaseen missään vaiheessa.

        Ps. 115:16

        Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.

        Jeesuksen valmistama koti odottaa Hänen omiaan.

        ”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
        Joh 24:2,3

        Sinäkö et sinne halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

        Paavali keksi sellaisenkin väitteen, että kävi taivaassa.

        Jeesus puhui menneessä aikamuodossa. Paavalin kokemus oli sen jälkeen. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

        Uskon esikuva Aabrahamkin on Tuonelassa, jonne kaikki ihmiset kuoltuaan menee.

        Tuonela on välipaikka.
        Sinun kannattaisi opiskella suomen kielen aikamuodot. Ei tulisi niin helposti väärinkäsityksiä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus puhui menneessä aikamuodossa. Paavalin kokemus oli sen jälkeen. Ymmärrätkö?

        Paavali keksi valheita ja yritti siten liioitella asioita. Paavali oli murhamies ja hänessä asusteli se Saatanan enkeli. Ei kovin luotettava matkakumppani. Ei se mikän mykkä demoni ollut.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Ennemmin uskon Jeesuksen seurassa kulkenutta Johannesta, jolle Jeesus kertoi kaiken.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali keksi valheita ja yritti siten liioitella asioita. Paavali oli murhamies ja hänessä asusteli se Saatanan enkeli. Ei kovin luotettava matkakumppani. Ei se mikän mykkä demoni ollut.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Ennemmin uskon Jeesuksen seurassa kulkenutta Johannesta, jolle Jeesus kertoi kaiken.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Hyvin olet valheesi itsellesi suggeroinut. Vahinko itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali keksi valheita ja yritti siten liioitella asioita. Paavali oli murhamies ja hänessä asusteli se Saatanan enkeli. Ei kovin luotettava matkakumppani. Ei se mikän mykkä demoni ollut.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Ennemmin uskon Jeesuksen seurassa kulkenutta Johannesta, jolle Jeesus kertoi kaiken.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Hyvin olet valheesi itsellesi suggeroinut. Vahinko vain itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korj. Pidät Jeesusta Kristustakin valehtelijana, kuten Paavaliakin.

        Sinua minä pidän valehtelijana sekä itsessäsi olevan ihmisen pettäjänä. Ihminen on myös nostanut itsensä eläinten yläpuolelle, esim ihmiset pääsevät taivaaseen, ei eläimet,eläimet eivät tunne. Kun on eläinten kanssa tekemisissä, huomaa että ne tuntevst kyllä, ajattelevat ym. Kun katsoo vaikkapa koiran silmiin, siellä on viisaus, siellä on evoluution viisaus, se on se tosi, ei ihmisen kehittelemät uskonnot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuonela on välipaikka.
        Sinun kannattaisi opiskella suomen kielen aikamuodot. Ei tulisi niin helposti väärinkäsityksiä sinulle.

        Se kuuluisa sisälukutaito!


    • Anonyymi

      Hieno muistutus. Kiitos. Tosiaan on hyvä ajatella, että kun tuo mullistava asia tapahtuu, pitääkö Jumala yllä uudestaan vähän parempaa maiilmaa, mutta ei kuitenkaan täydellistä. Monet ajattelevat näin, kun puhuvat tuhatvuotisesta valtakunnasta. Sielläkin kuollaan, tosin vanjoina, Sielläkin on ihmisiä, jotka lankeavat ja joutuvat tuhannen vuoden jälkeen alkavassa Jumalan tuomiossa tuomiolle.
      Eli vähän parempi kuin tämä, koska paholainen on sidottu, mutta silti muistuttaa monella tapaa vajavaista maailmaa. Aika inhimillinen ajatus tuo.

      Kun Jeesus tulee uudelleen, Häneen aidosti turvaavat ovat ikuisesti pelastetut. Maailmassa ahdistus jatkuu jonkun aikaa. Jotkut harvat voivat ehkä vielä kääntyä. Ehkä he vielä kuollessaan pääsevät taivaaseen tai vaipuvat tuonelaan kuolon uneen, josta heidät herätetään tuhannen vuoden jälkeen viimeiselle tuomiolle. Aikanaan katuneet ahdistuksen ajassa olleet, ei taivaaseen temmatut, saavat silloin ehkä pelastuksen. Pahuus kokee täydellisen tappion. Kun pahuuden voimat häviävät, häviävät myös pahuutta palvelleet katumattomat ihmiset, koska eivät halunneet ottaa pelastusta vastaan.

      Luulen, että pelastetut Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen saavat olla Kristuksen kanssa taivaassa. Maan päällä ahdistuksen ajat jatkuvat, ainakin niin kauan kuin viimeiset ihmiset ovat maan päällä olemassa. Sitä mukaan kún he kuolevat, heidän sielunsa vaipuvat tuonelaan tiedottomaan tilaan odottamaan herättämistä viimeiselle tuomiolle. Voi olla, että paholaisen lisäksi tietysti pahat henkiolennot ja jotku pahuudelle vihkiytyneet ihmissielutkin ovat ikään kuin vankilassa tietoisessa tilassa. Tuhannen vuoden aikana nimittäin ei paholaista ainakaan ole tarkoituskaan tuhota, vain sitoa, ettei se pysty vaikuttamaan ahdistuksen ajan jälkeen.

      Luulen, että ihmiset maan päällä Jeesuksen tulemisen jälkeen eivät enää kykene lisääntymään, vaan sadan vuoden aikana viimeistään viimeisetkin ihmiset maan päällä kuolevat ja heidän sielunsa siis vaipuvat uneen tuonelaan odottamaan viimeistä tuomiota, jonka jälkeen myös pahuuden voimat lopullisesti tuomitaan häviämään olemattomiin. (Lasten syntymä on aina Jumalan suuri ihme. Lapsi on viaton Jumalan silmissä. Syntymään tarvitaan aina Pyhän Hengen kosketus. Uusia ihmisiä ahdistukseen ja paholaisen eksytettäväksi ei siis enää hengellisen logiikan perusteella voi enää Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen maan päälle syntyä.)

      Tuhannen vuoden jälkeen, ennen viimeistä tuomiota, paholaisen sanotaan päästettävän irti vankilastaan ja se vieläkin saa viimeistä tuomiota varten herätetyt sielut puolelleen ja yrittää ikään kuin palauttaa väkivalloin valtansa maan päällä. Tämähän ei tietenkään onnistu, vaan hyvin lyhyellä aikajaksolla paholainen joukkoineen kokee tappion ja heidät tuomitaan häviämään lopullisesti.

      Ilmestyskirjassahan puhutaan lopunajan ahdistuksesta ja tuhosta, mutta ei ollenkaan näiden tuhojen korjaamisesta maan päällä, sen jälkeen siis, kun Jeesus on tullut noutamaan omansa alkavasta ahdistuksen ajasta pois. Vain pyhien leiristä puhutaan, mikä tarkoittaa ilmeisesti nykyisen Israeilin ja Jerusalemin aluetta. Tämä on tärkeä alue juuri tuhannen vuoden jakson jälkeen tapahtuvan viimeisen "sodan" kannalta. Tosin se on vain symbolinen sota siinä mielessä, että Jumala vain antaa pahuuden voimille mahdollisuuden näyttää oma luonteensa viimeisen kerran, mutta sen tappio on hyvin äkillinen ja varma. Saatanan ja hänen armeijansa sanotaan tässä sodassa piirittävä pyhien leiriä, jonka jälkeen ne joutuvat tuhon omiksi.

      Maapallo sen jälkeen, kun ihmiset ovat sieltä kadonneet on varmaan ikään kuin jonkinlainen luonnonpuisto vajaan tuhannen vuoden ajan. Pelastetut voivat kyllä sielläkin käydä ja viettää aikaa, mutta heillä on niin hyvät kodit taivaan kirkkaudessa, että tuskin he pysyvästi asuvat maan päällä, mikä tietysti hyvää vauhtia elpyy, kun ihminen ei ole enää sitä saastuttamassa. Tosin tuhot ovat myös valtava eli monet kaupungitkin ovat niin ränsistyneet, ettei niitä tietenkään enää uudelleen rakenneta, koska taivaallinen Jerusalem on koko ajan ollut pelastettujen sielujen pääkaupunkina, tälläkin hetkellä siis.

      Kipua ja ahdistusta eivät tuolloin maan päällä olevat eläimetkään enää tunne. Voi olla, että myös nekään eivät enää lisäännyt, joten nekin hiipuvat ja lopulta on vain kasvisto jäljellä viimeisien tuhannen vuoden aikana, jolloin vanha maapallo on ylipäätään enää olemassa. Tähän on varmasti olemassa looginen hyvä järjestelmä, koska joka tapauksessa tälläkin hetkellä taivaan valtakunnan luonto on täydellistä ja kauneinta, mitä koskaan voi luonto olla. Pääasia on, että maapallo planeettana ei tämän viimeisen tuhannen vuoden jakson aikana enää ole ahdistuksen, pelon, kärsimyksen ja veren vuodatuksen paikka siellä olevien eläintenkään kohdalla. Luojalla on tähänkin täydellinen ratkaisu olemassa tämänkin tuhannen vuoden aikana.

      Tuhannen vuoden jälkeen hengellinen maailma yhdistetään Jumalan luomaan uuteen maailmaan ja Hän itse on sen ainoa Hallitsija. Voimia!

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista pohdiskelua. Kiitos! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista pohdiskelua. Kiitos! 😁

        Ole hyvä. Tosiaan vain vajavaisen ihmisen pohdiskelua. Tosin Raamattua vilpittömästi tulkittuna. Pääasia on muistaa, että pelastus on mahdollista vain Jeesukseen Kristukseen turvaten. Kaikkea hyvää!


      • Anonyymi

        Missä hiton lahkossa olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä hiton lahkossa olet?

        Kiitos kysymyksestä. Ihan luterilaisia ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä hiton lahkossa olet?

        Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.


    • Anonyymi

      Jeesus tulee maan päälle. Ei ihmisiä mihinkän taivaaseen kuskata.

      Vaikka tuhatvuotinen maailma on täällä maan päällä. niin ei se mitään täydellistä elämää ole sekään, vaikka mitään sotia ei käydä.
      Silloinkin on sairauksia ja niihin käytetään luonnon tuotteita.


      Hes. 47:12

      "Pitkin virran molempia rantoja kasvaa kaikenlaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lehdet lakastu eivätkä hedelmät lopu: joka kuukausi ne antavat uuden sadon, sillä niitä ruokkii virta, joka saa alkunsa pyhästä paikasta. Niiden hedelmiä käytetään ruoaksi ja niiden lehtiä lääkkeeksi. [Ilm. 22:2]

      • Anonyymi

        Jeesuksen häitä ennen tuhatvuotisen valtakunnan alkua vietetään maan päällä uudessa temppelissä, mikä laskeutuu alas taivaasta.

        Luuk. 14:23

        Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;

        Pakkokasteet tulee vielä käyttöön, jotta häävierailla olisi oikea hääpuku päällä.


      • Anonyymi

        Kiitos kommentista. Ilmestyskirjassahan annetaan ymmärtää, että kuolleet herätetään, kun Jeesus tulee maan päälle. Eli toisin sanoen tarkoittaa, että pelastetut sielut saavat myös ylösnousemusruumiin. Aika paljon ihmisiä varmaan on, kun ottaa huomioon kaikki ihmiset luomisesta asti. Aika moni varmaan on pelastunut. Hengellisessä maailmassa on tilaa.

        Toisaalta myös sanotaan ahdistuksen ajan maan päällä jatkuvan, kun Jeesus tulee maan päälle noutamaan omansa. Joka tapauksessa siis pelastetut pääsevät ahdistuksen ajaksi jonnekin toisaalle eli hengelliseen maailmaan turvaan ahdistusten keskeltä.

        Voikaa hyvin!


    • Anonyymi

      Helluntiliikkeen perustajat Parhami ja Olseni ei enää kannattanut ihmisten lisääntymistä, koska olivat molemmat homoseksuaaleja ja vietiin vankilaan sodomiasta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paska timpuri. Urkku kusi.
      Ei mitään valmista 2000 vuoteen.

    • Anonyymi

      Pohjois-Korea on se taivaanne jonne synnytte uudestaan kuolemanne jälkeen.
      Tämä koskee vain uskovaisia.

    • Anonyymi

      Tuota kotia ei Etuovessa esitellä.

      • Anonyymi

        Sehän olisi törkeä huijaus, jos siellä kaupattaisiin taloa, jota ei ole olemassakaan.
        Tuota sopii ihmetellä, että miten uskossa olevien ei tarvitse todistaa puheitaan.


    • Anonyymi

      Joh 10:9

      ”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”

    • Anonyymi

      Syövätkö kaikki heiniä taivaassa?

      • Anonyymi

        Kyllä, aasit ja lampaathan käyttävät ravinnokseen nimenomaan heiniä.


      • Anonyymi

        Joo, ja tekevät heinää kesät talvet varastoon.


    • Anonyymi

      Jeesus tuli ihmiseksi ja on edelleen ihminen.

      Kyllä se Jeesuksen hallitsema "taivas" on täällä maan päällä, jonne Jeesus palaa takaisin samalla tavalla kuin sinne nousi ihan kaikessa rauhassa.

      Jes. 2:4

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

      Miika 4:3

      Ja hän tuomitsee monien kansojen kesken, säätää oikeutta väkeville pakanakansoille, kaukaisiin maihin saakka. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

      Oikea usko onkin uskoa, että Jeesus on yksi ihminen. Ei mikään pelkkä henkiolento.

      1. Joh. 4:2

      Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.

      • Anonyymi

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."


    • Anonyymi

      Kyseisessä Sanan kohdassa Jeesus ei luvannut noutaa omiaan Taivaan kotiin, vaan Hän sanoo: "tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
      Paavalikin kirjoitti samalla tapaa: temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

      • Anonyymi

        Enkelit sanoo, että Jeesus tulee yksin Galilan vuorelle ihan samalla tavalla kuin sieltä aikanan nousi taivaaseen.
        Ei puhu mistään tempauksista eikä yläilmoista, mitkä Paavali on lisännyt siihen tapahtumaan.

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."


    • Anonyymi

      Tilaa on Taivaassa kuin matemaatikko Hilbertin hotellissa.
      Hilbertin tutki äärettömyyksiä. Georg Cantor oli myös äärettömyyksiö tutkija.
      Eräs mielenkiintoinen oivallus tuli häneltä: desimaalilukujen äärettömyyden ovat mahtavammat, kuin kokonaislukujen äärettömyys.
      Jok'ikisen vierkkäisen desimaaliluvun väliin voidaan laittaa ääretön määrä uusia desimaalilukuja.

    • Anonyymi

      Totta.
      Voitte vaaratta kokeilla kotonanne kynän ja paperin kanssa.
      Kumpikaan matemaatikko ei paljoa perustanut uskonnoista.

    • Anonyymi

      Onko jeesus hukannu omansa taivaan tänne synninpesään.

    • Anonyymi

      Joo.. varmaan on monta sijaa sielä mutta tiedä että ennen tempausta ja taivasta tulee antikristus ja vihan aika ja se tulee antikristukselta. katsos kun kristus toimi aikanaan 1260-pv. Antikristus toimii myös 1260-pv. Aivan lähitulevaisuudessa etkä sinä kristitty syö taivaassa kakkua Jeesuksen kanssa 7-vuotta. Ei. sinä olet täälä sen kolme ja puolivuotta koska sen aikaa kestää antikristuksen viha. Jos yhtään viitsisit jukea raamattua huomaisit eron antikristuksen ja Jumalan vihan välillä , koska se on 1260-päivää antikristuksen vihaa ja 30-päivää Jumalan vihaa. Lue kirjas vähän paremmin niin ymmärrät myös mistä pasunasta paavali puhui.

    • Anonyymi

      Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

    • Anonyymi

      Hieno lopetus epäonnistuneelle projektille.

    • Anonyymi

      Jeesus tulee minibussilla eli ei siihen nmonta hihhulia mahdu kerralla.

    • Pelastuksen perusteela, joka uskoo Jeesukseen pelastuun, synnit on anteeksi saatu on vanhurkautettu ja Jumalalle kelpaava.

    • Anonyymi

      Tämäkin jae kertoo niistä, jotka asuvat Taivaassa.

      ”Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.”
      Ilm 13:6

    • Anonyymi

      Varatkaa vaippoja ja tutti kun teidät tempaistaan tyaivaaseen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe