Mitä nämä pahantuuliset palstaämmät on?

Anonyymi-ap

Joilla on jatkuva tarve mollata muiden tunteita ja väittää ettei muiden tunteet voi olla aitoja? Mikä teitä vaivaa? Antakaa muiden kirjoitella ja kaivata tavallaan. Se ei ole teiltä pois eikä ilkeytenne auta ketään. Teidän tunteet ei ole sen oikeampia tai parempia kuin jonkin toisen. Kasvavaa jo aikuisiksi pienet mitättömät kiusaaja rouvat.

29

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä. Olen todella väsynyt tähän. Onneksi kevät tulee, jolloin uskon pääseväni irti tästä paikasta.

Keke

• Anonyymi

Siivoojia, sairaanhoitajia, alipalkattuja, elämäänsä pettyneitä, väsyneitä. miesten hyväksikäyttämiä?
      On miljoonia syitä miksi nainen ei arvosta itseään ja purkaa sen muihin naisiin....

• Noh noh, en nyt tartu tuohon ammattiyleistykseen. Mikään koulutustaso tai edes työ ei kerro katkeruudesta yhtään mitään. Ei tarvitse kuin vilkaista Afrikan savimajoihin, jossa on köyhiä, mutta onnellisia ihmisiä. 😊

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Noh noh, en nyt tartu tuohon ammattiyleistykseen. Mikään koulutustaso tai edes työ ei kerro katkeruudesta yhtään mitään. Ei tarvitse kuin vilkaista Afrikan savimajoihin, jossa on köyhiä, mutta onnellisia ihmisiä. 😊

Muuta sinne sitten. Vttuako siinä iniset. Varmaan pakko ottaa se mitä saa jos savimajassa istuu. Meneppä sinne nyt sitten kun niin kehut sitä. Hopiii hopii

• Anonyymi kirjoitti:

Muuta sinne sitten. Vttuako siinä iniset. Varmaan pakko ottaa se mitä saa jos savimajassa istuu. Meneppä sinne nyt sitten kun niin kehut sitä. Hopiii hopii

Miksi olet noin vihamielinen? 🤔
        Tuohan oli vain toteamus. En ole muuttamassa Afrikkaan. Olen hyvin tyytyinen Suomen olosuhteisiin ja kiitollinen kaikesta mitä minulla on.

• Anonyymi

Kannattaako sitä kaivata sellaista jota ei kuitenkaa saa?

• Anonyymi

En tiedä ettenkö voisi saada häntä. Mikään ei viittaa siihen ettenkö voisi saada häntä. Älä tunge omaa pahaa oloasi toisten tarinaan. Se on sinun tarinasi. Minun on toisenlainen. Sinä et tiedä minun ja hänen väleistä mitään, joten voit hiljetä nyt. Kiitos.

• Anonyymi

Mistä se tyly elämänasenne ja negatiivisuus sinuun tulee? Kukaan ei voi saada ketään niinkö? Koska sinä et saanut jotain? Eihän tänne kirjoittelu tarkoita, että häntä ei voisi saada ketä kaipaa. Meillä on oikea yhteys. Täällä vaan puretaan sitä tunnetta mitä ei toiselle voi vielä kertoa irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se tyly elämänasenne ja negatiivisuus sinuun tulee? Kukaan ei voi saada ketään niinkö? Koska sinä et saanut jotain? Eihän tänne kirjoittelu tarkoita, että häntä ei voisi saada ketä kaipaa. Meillä on oikea yhteys. Täällä vaan puretaan sitä tunnetta mitä ei toiselle voi vielä kertoa irl.

Omapas tuolla miehellä paha olla. Oikein hälle vastasit😊👍

• Anonyymi

Oho, onko sua TAAS kiusattu? Oot mestari mielensäpahoittamisessa, taitolajihan se tuokin on.

• Anonyymi

Eihän tuo ole edes totta. Pahoitan mieleni todella harvoin ja sekin on vain provosoitumista. Olet taas rakentanut useasta kirjoittajasta yhden. Eikö pieneen päähäsi vieläkään mahdu että tämä on edelleen keskustelupalsta. Aloitus on täyttä asiaa. Täällä on noita pikkurouvia jotka ei ihmisenä ole 2-vuotista kehittyneempiä.
        Tiedätkö, minua ei ole koskaan kiusattu oikeasti. Ei missään elämänvaiheessa. Ja paljon on jo koettu.

• Anonyymi

Se on kuule ihan hyvää harjoitusta miehen kanssa olemiseen. Ne ne vasta tuon taidon taitaa. Kyllä se sullekin jokin päivä valkeaa.

• Anonyymi

Minulla on viimeksi suhde, joka kesti yli 10 vuotta ja mies oli älykäs. Ne on vaikeimpia. Taas sinä pikkurouva koitat nostattaa itseäsi muiden ylipuolella. Olet sinä vaan onneton tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on viimeksi suhde, joka kesti yli 10 vuotta ja mies oli älykäs. Ne on vaikeimpia. Taas sinä pikkurouva koitat nostattaa itseäsi muiden ylipuolella. Olet sinä vaan onneton tapaus.

Sinä täällä olet kiusaaja ei minua sinun mielipiteet kiinnosta. Käytät hirveää kieltä. Tukehduppa vaikka 💩 yks lysti muru. Toivottavasti saat paljon ämmiä kimppuun. Minä en ole kimpussasi ollut. Koska EVVK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti oli älykäs kun älysi erota sinusta 😂 Hyvä hälle. Toivottavasti toinen vielä viisaampi ja pitää näppinsä erossa kokonaan. Heippa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti oli älykäs kun älysi erota sinusta 😂 Hyvä hälle. Toivottavasti toinen vielä viisaampi ja pitää näppinsä erossa kokonaan. Heippa.

Hän ei itseasiassa älynnyt erota minusta. Minä olin se joka lähti yhteisestä kodistamme omasta halustani. Hän olisi halunnut minun jäävän. 😉 Mutta pidän kyllä häntä itseäni älykkäämpänä ainakin siten miten miesten maailmassa nähdään älykkyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä täällä olet kiusaaja ei minua sinun mielipiteet kiinnosta. Käytät hirveää kieltä. Tukehduppa vaikka 💩 yks lysti muru. Toivottavasti saat paljon ämmiä kimppuun. Minä en ole kimpussasi ollut. Koska EVVK.

Käytän hirveää kieltä kun provosoidun. Ja olen siitä vtun ylpeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinua kiinnostaa. Olet jotenkin kateellinen kun pitää rakastuneet aliotukset maalittaa ihan miten sattuu. Ettekö te pikkurouvat voisi välillä keskittyä niihin lapsiinne? Mitä ne tekee kun te roikutte täällä. Käypä vaihtamassa lapsesi vaippa ennenkuin ukkos tulee töistä. Hopi hopi tai kohta on lastensuojelu ovella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei itseasiassa älynnyt erota minusta. Minä olin se joka lähti yhteisestä kodistamme omasta halustani. Hän olisi halunnut minun jäävän. 😉 Mutta pidän kyllä häntä itseäni älykkäämpänä ainakin siten miten miesten maailmassa nähdään älykkyys.

Eli oli siis tyhmä. Helppoa se on olla ylimielinen idiootti kun ei ole elämässään oikeita ongelmia joutunut käymään läpi. Pikku kermapylly jolla isoin ongelma että joku erimieltä keskustelu palstalla. Jos oisin mies ois kyllä sellainen 🚩 ettei mitään rajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinua kiinnostaa. Olet jotenkin kateellinen kun pitää rakastuneet aliotukset maalittaa ihan miten sattuu. Ettekö te pikkurouvat voisi välillä keskittyä niihin lapsiinne? Mitä ne tekee kun te roikutte täällä. Käypä vaihtamassa lapsesi vaippa ennenkuin ukkos tulee töistä. Hopi hopi tai kohta on lastensuojelu ovella.

Mistähän sinäkin muka tiedät että mulla lapsia ois? Sulle kenenkään lapset kuulu pervo. Kohta on poliisi ovella jos alat muiden elämää kyttäämään. Onko se ukko varattu? Kun täällä itket sen perään. Sekös se harmittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tiedä mitä edes lapset tekee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän hirveää kieltä kun provosoidun. Ja olen siitä vtun ylpeä.

Toivottavasti se mies lukee nää myös näkee mitä odotettavissa. Epävakaa tunne-elämältää oleva nainen olet. Äläkä tee ikinä lapsia. Ei noin äitiyteen alarvoisesti suhtautuva ansaitse olla äiti. Minkälainen sinun äiti oli kun noin kieroon kasvoit.

• Anonyymi

Kieroja luonteita riittää ja pahansisuisia / pahan sieluisia miinottajia ja manipuloinnin mestareita. Kylmiä, elämään kyllästyneitä.

• Anonyymi

Minusta on tullut jonkin tason naisvihaaja tällä palstalla. Tai ei vihaaja mutta en ymmärrä heitä. Työelämässä ja muualla naiset on tosi kivoja, mutta onko ne sitten palstatasoa fiksumpia vai esittääkö ne. Olet kyllä alalla, jossa ihmisillä on muukin koulutus kuin perseen pyörittäminen kotiäitinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on tullut jonkin tason naisvihaaja tällä palstalla. Tai ei vihaaja mutta en ymmärrä heitä. Työelämässä ja muualla naiset on tosi kivoja, mutta onko ne sitten palstatasoa fiksumpia vai esittääkö ne. Olet kyllä alalla, jossa ihmisillä on muukin koulutus kuin perseen pyörittäminen kotiäitinä.

Olen alalla, muista en tiedä mitään, kirjoitusvirhe ☺️

• Anonyymi

Poistun kivaan elämääni. Jääkää te rouvat tänne räksyttämään muille.
      Ja sille miehelle tiedoksi... me nähdään vielä 🩶
      ap

• Anonyymi

Teinit..
      Jos et edes tunne lähemmin koko miestä niin et todellakaan ole ihastunut, ainoastaan piIIu märkänä ja sekin pelkästä ulkonäöstä!!
      Nämä on niin naurettavia kun likat kuolaa jonkun nähdyn mieleen perään vaikka sanaakaan ei ole vaihdettu 😂
      Toivottavasti ette ole vielä alaikäisiäkin kaiken lisäksi. Niin sanottua sakkolihaa!
      Miesten kannattaa suhtautua näihin kuolaamisiin varauksella. Ei käy sitten huonosti loppupelissä....

• Anonyymi

TroIIeja ne vaan on- Älä anna noiden tulla meidän oikeasti kaipaavien tielle.
      Heillä on paha mieli kun naivat köyhät miehet ja ne miehet saa intohimosta jo muualta kuin kotoa. Anna tyttöjen purkaa huonoa kohtaloaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      1848
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      368
      1768
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1594
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1569
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      248
      1151
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1003
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      984
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      746
    9. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      745
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      699
    Aihe