Ei Eurooppalaisten kuulu heidän asioistaan välittää eikä Eurooppalaisen median niistä jauhaa. Hoitakoot itse omat ongelmansa. Me hoidamme omat ongelmamme.
Palestiina ei ole Eurooppaa. Lakatkaa jo siitä jauhamasta.
Jokainen Euroopan ulkopuolinen maa on pelkkä ruskea sontakasa
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Lopetaan kun Suomen media lopettaa valheet Israelia vastaan.
Palestiinan tilanne vaikuttaa Eurooppaan ja koko maailmaan. Jos Israelin suorittaa kansanmurhaa ei tuomita eikä Israel saa siitä todellisia seurauksia ja rangaistuksia, myös eurooppalaisten ihmisoikeudet ovat uhan alla.
- Anonyymi
Kaikki palestiinien valhetta.
Ei ole apartheidia, ei miehitystä.
Totuus on että palestiinit ovat Israelin vihollisia, terrori-iskuja päivittäin, raketit lentää jo 20 v.
Jos Israel haluaisi pahaa palestiineille, niin kuinka Israelissa asuu yli 2 miljoonaa arabikansalaista, jotka elävät kaikessa rauhassa.
Jopa Länsirannan palestiinit ovat tuomineet hamasin ja hizbollahin.
He sanovat ,että hamasin ja hizbollahin hyökkäykset Israelia vastaan satuttaa heitä. He joutuvat kärsimään.
Viha Israelia kohtaan on suurempi kuin halu omaan valtioon.
Se hyvä syy selittää juutalaisten tappaminen muille maille, jotka eivät edes välttämättä ymmärrä mitä Israelissa tapahtuu. - Anonyymi
Kansanmurha on valhe.
Se on hamsin ja Etelä Afrikan keksintö.
E-A onkin oikea esimerkki oikeudenmielestä koko maailmalle. Ja niin korruptoitonut...
Gazassa kuolleista yli 10000 on terroristia.
Se on sota, ihmisiä kuolee. Mutta Israel ei ikinä tarkoituksella pommita siviilejä.
- Anonyymi
Atomipommi olisi pikainen ratkaisu sinne . Minä annan luvan .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214