Onneksi Kauhajoki-lehden toimitus on valppaana:
”Perjantaina yhden aikoihin sattui Filppulan ja Aronkylän välillä lähellä grilliä henkilöauton ulosajo.”
Yhteiskunnallisesti merkittävän tapahtuman raportointi täydennetään kuvalla, vaivaa säästämättä.
Hui kauhistus, Auto hankeen!
15
587
Vastaukset
- Anonyymi
Antaisit nyt vaan Kauhajoki lehden kirjoittaa. Aivan turhaan oot ottanut lehden silmätikuksi. Jatkuvia aloituksia lehden haukkumiseksi ja ketään ei juttusi kiinnosta. Perusta oma lehti, niin saat tehdä journalismia mielesi mukaan.
- Anonyymi
Nyt tuli tosi tärkeä näkemys: ketään eivät tämänkaltaiset avaukset Suoli24/Kauhajoki-palstalla kiinnosta. Gay romanit sen sijaan ovat kauhajokisille keskustelijoille tosi lähellä sydäntä!
- Anonyymi
Journalistien olisi syytä keskittyä vain Lellavan lelunuken kamelinvarpaaseen.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18209348
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos kauhajokiset ei itse tajua pysyä näkymättöminä, ne laitetaan pysyviksi, ja lähinnä nuo toopet autoilijat
- Anonyymi
Niinpä!
Toivottavasti tänä iltana lotto osuu kohdalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!
Toivottavasti tänä iltana lotto osuu kohdalle?Tuskin, pakko painaa pitkää päivää, ain laulain työtäs tee etc.
- Anonyymi
Journalistien olisi syytä keskittyä vain Lellavan lelunuken kamelinvarpaaseen. Sitä EI voi olla huomaamatta.
- Anonyymi
lukijoilta: Olli Rehn uudeksi ylipäälliköksi
- Anonyymi
Kepulaisen herranmiehen toivoton yritys käyttää lehteään vaalityössä!
- Anonyymi
Kurvisen mukaan reservin luutnantti Rehn "sotilaallisesti meritoitunein", hah! :D Jokainen RUK:n käynyt yltää samaan kunhan käy vähän kertaamassa. Ylipäällikkyys on vain seremoniallinen, kun pilliin vihelletään, ammattisotilaat tulee puikkoihin. Siinä mielessä sivarikin pärjää, Jussi Halla-aholla on paras osaaminen ja tietämys ulko- ja turvallisuuspolitiikasta, ja hän on ehdokkaista ainoa joka nykyäänkin on mukana vapaaehtoisessa maanpuolustuksessa. Eivät muut ehdokkaat liene tetsanneet vuosikymmeniin.
2 ≈ Z
5 ≈ S
S niin kuin Suojeluskunnat! 5 ! - Anonyymi
ollin kurjuus alkoi jurvan kaaresta
- Anonyymi
Minkä takia kauhajoki lehti raportoi näin naurettavista aiheista? tässä lähinnä nöyryytetään niitä jotka virheen tekevät
- Anonyymi
Toimittajat ovat kaikki ykkösluokan suhareita itse. Siksi kelpaa nöyryyttää!
- Anonyymi
Journalistien olisi syytä keskittyä vain Lellavan lelunuken kamelinvarpaaseen. Kaikki muu on turhaa. On lupa kuvata, ainakin jos muutatte lehteä Playboyn suuntaan. Lellavan lelunuken korkea työmoraali takaa vuosiksi puhetta ja muistettavia kuvia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569