Ammuskelun äänet söyringissä

Anonyymi-ap

Kuuliko joku muu? Itse ja lapsi herättiin, laukauksia kuului ainakin 15-20, välissä pieni tauko. Sitten hiljeni kokonaan. Kaikkiaan ammuskeli kesti varmaan alle minuutin. Tapahtui noin 3 maissa

23

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan ihan laillista ollut........ kyllä pitäisi puuttua rikolliseen toimintaan.....

      • Anonyymi

        Lappajärvi on perämetsää ja sellaisessa saa tehdä ihan mitä vaan. Laukauksia kuului ja sille asialle ei mikään poliisi tai kukaan muukaan tee mitään. Mitä voisi tehdä? Minäkin ne kuulin ja kuullut muulloinkin. Pitää vaan toivoa ettei niitä kuuluisi ja saa nukkua yönsä.


    • Anonyymi

      Jos viime yötä tarkoitat niin karvalassa räiskittiin ohi ajavasta autosta,näin ja kuulin kun olin tupakalla,nähdäkseni ja laukausten perusteella ase oli puoliautomaatti pistooli. En saanut rekisteriä ylös mutta iso henk.auto oli.

      • Anonyymi

        Yöllä tapahtui kyllä, mutta vähän eri suunnalla tämä


    • Anonyymi

      Kuuluuko ne likeltä Teidän asuinpaikkanne likeltä?

      Oletko tutkinut päivän valossa ympäristöä Jonkun kanssa?

      Löytyykö mm.hylsyjä ampumisesta.

      Jos Vielä kuulet , ja toteat, että ne Ampumisen äänet Ovat todellakin Jonkin Ampuma- aseen Aiheuttamia ääniä

      Niin Soita Heti 112 Poliisille,

      Älä mene itse , sinne katsomaan , vaan pysyttele asunnossani Piilossa.

      Jos Sinua uhataan Aseells Soita silloinkin Heti Poliisille!
      Jos kerkeät saada selville , Ampujan ampujoiden Tuntomerkkejä olisi Hyvä saaföda ne tietoon!

      • Anonyymi

        Rupeaako maa polttamaan jalkojen alla..et kai vain ole ärsyttänyt äärimmilleen ketään väärää henkilöä???


    • Anonyymi

      Minä räjäytin nississä omalla pihallani telamiinan. Pieni mitätön poksaus.

      Ammuin singolla omassa makuuhuoneessani. Ilman housuja, tietenkin.

      • Anonyymi

        …kuudesti laukeava.


    • Anonyymi

      Meniköhän ne laukaukset oikeaan osoitteeseen eli osui kaikki ja nyt ollaan yhtä suurta perhettä köyhempiä?

    • Anonyymi

      Kuulin kyllä. Turha täällä kysyä varmaan missä asut. Tänne kuului hyvinkin selvästi ja naapuri kuullut saman.
      Kenellä aseita, voi miettiä sitä..

    • Anonyymi

      Näiden höpöhöpö-juttujen sekaan hukkuu usein nämä asialliset aloituksetkin.

    • Anonyymi

      Olisiko joku paikallinen persaukinen ajanut vähän jälkisytytteisellä ladalla?

      Muuhun teillä ei siellä ole varaa.

      Buhaahaa Buhaahaa

      Köyhät!

      • Anonyymi

        SAMMAKKO, JOKA ON JUURI PÄÄSSYT MÄTTÄÄLLE…


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia valhealoituksia täällä on. Nyky lappajärveläiset ovat rauhallisia ikäihmisiä, joilla on Raamattu povitaskussa.

      • Anonyymi

        Ja toisessa taskumatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toisessa taskumatti.

        Ei ole enää taskumatteja eikä tupakkiaskeja taskuissa, tilalla raamatut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää taskumatteja eikä tupakkiaskeja taskuissa, tilalla raamatut.

        itäkylässä kovaa laukausten vaihtoa iltapäivällä kello 16.


      • Anonyymi

        Ei kun ase olalla ja viinapullon sisällä Raamattu.


    • Anonyymi

      Viime yönä kuului taas..

    • Anonyymi

      Sodomiitit ampuvat naölipyssyillä juhlissaan

    • Anonyymi

      Nallipyssyillä

      • Anonyymi

        kovaa suuruspyssyn tulitusta kärnästä.


    • Anonyymi

      Ei. Kyllä ne lappajärven sodomiitit ovat.

      Näytti olevan cowboy hatut päässä tänään kun leikkivät pyssyjensä kanssa järven jäällä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe