Pissaista pimppiä

Anonyymi-ap

Haluaisin nuolla pissaista pimppiä.

18

1190

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sitähän saa baarireissuilta. Monet kusiset pillut on tullu nuoltua yökerhon jälkeen jatkoilla. Posliini tosin on tässäkohtaa paljon mieluisampaa kuin karvainen.

      • Anonyymi

        Tuo on ehkä parhain, oikean osuvin ja iskevin vinkki mitä olen koskaan netissä lukenut.

        Aloittaja, tuossa on kaikki yhdessä paketissa. Humalaiset naiset juovat ja pissaavat paljon ja ovat valmiita kaikenlaiseen seksiin. Jos saat jäädä yöksi, ehdota suihkua. Saat monet jopa pissaamaan suihkussa suoraan suuhusi kun kiihotat heitä tarpeeksi kuumiksi ja kysyt vain.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­N­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18209468

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi? Mikään ei hirveämpää kuin haiseva räpsä. Nykyinen naisystäväni on täydellinen poikkeus yhteenkään aikaisempaan suhteeseeni, exvaimo ja muuta vakavammat suhteet, että hän ei pese alakertaansa päivittäin. Kaikki edelliset vähintään huuhtelivat kerran kaks päivässä. Ei se nyt aina paljoa tuoksu, mutta välillä kyllä. Harmittavaa on, että hän ei tykkä olla nuoltavana, mutta toisaalta tässä tapauksessa ehkä onni onnettomuudessa. Lisäksi hän haluaisi nuolla ja imeä mun hikisiä vehkeitä, mikä taas itteä oksettaa. Yritän pitää omat vehkeet puhtaina, mutta kerrankin hän sanoi, että "saippualle tuoksuva muna on todellinen turn-off".

    • Anonyymi

      Olen aina fantasioinut naisesta joka tulisi päälle hajareisin ja pissisi päälleni ja saisin katsoa sitä ja sitten pyllistäisi piyllyn ja pillun naaman eteen ja saisin nuolla sen posliini pillun puhtaaksi ja välillä litauttas suuhuni lisää lämmintä ihanaa åissaa. Onkohan tällaisia maisia edes olemassa? Jos on niin kertokaa ihmeessä kuka haluis ja kertokaa omista kiihottavista kokemuksista. Olen miettinyt kaikkee ja tuntuu välillä et oonkohan järkevä mut kun mietin sellaista niin ei sellaimen joka kiihottaa ihmistä voi väärin olla. Meitä on erilaisia ja jokainen nauttikoon siitä mikä tuntuu hyvälle ja kiihottaa, vai mitä mieltä olette?

    • Anonyymi

      Haiseva jatta on paras!

    • Anonyymi

      Eräätkin festaripillut on nuoltu. Pari kertaa jopa nuollessa suuhun on kustu.

    • Anonyymi

      Unelmana mennä naistenvessaan ja tekeytyä pöntöksi.

    • Anonyymi

      Purjehtijatytön pissaista pimppiä olisi kiva nuolla purjehdus matkan jälkeen, hehän kuulemma pissivät housuihinsa merellä.

      • Anonyymi

        Vedä poika käteen.


    • Anonyymi

      Ah, aamukusinen vittu nuoltuna iltapäivällä!

    • Anonyymi

      Oikein kunnon festari pillu karvatkin kuin rautalankaa🙈

    • Anonyymi

      Kitkerä maku kivasti kutittaa kielen päällä.

    • Anonyymi

      Pissanen pimppa kiinnostaa savonukkoa ,kaverikassu gee mailina tavottaa.

    • Anonyymi

      Ottaisin kyllä suoraan kullistakin kuset päälleni ja suihin.

    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 92 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe