Miksi Immu ja Eikka Lehtosaari on vielä hengissä?

Anonyymi-ap

Molemmat laulaneet kaiken rikollisista julkisuuteen.... Eikka on tappanutkin ainakin 3. Ihme, että ketään rikollista ei kiinnosta kostaa? Mitä kundeissa pelätään? Molemmat leijuvat julkisuuteen teoillaan.

61

6939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän kertoo faktan että rosvot on paskahousuja.Ei siinä sen ihmeempää.Entiset ja nykyiset...

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kokeile jospa sinä tekisit sen ,kun noin kiinostaa rikoliset ja murhaajat sinua näköjään .

    • Anonyymi

      Immu ja Eikka ovat vanhuksia. Ei heidän kannalta enää leikkiä gangsteria. Pappoja ovat, nuoret nauravat heille.

      • Anonyymi

        Uudet on pystyyn nostettuja kastematoja! Ne mitään uskalla tehdä, varsinkaan ilman kättäpidempää!


      • Anonyymi

        Immu on säälittävä wanha luuseri joka tienaa epäonnistumisillaan.


    • Anonyymi

      Late Johansson teloitti Remun veljen, eikä poliisia kiinnosta koska Late tuli uskoon.

      • Anonyymi

        Mitä sä höpötät? Lauri istui elinkautisen murhista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä höpötät? Lauri istui elinkautisen murhista.

        Ulkomailla elinkautin on että istut lopun ikäsi vankilassa,jonka Laurikin olisi sen ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailla elinkautin on että istut lopun ikäsi vankilassa,jonka Laurikin olisi sen ansainnut.

        Harvassa maassa elinkautinen on elinkautinen. Amerikan ihmemaassakin suurin osa elinkautisvangeista pääsee vapaaksi.


    • Anonyymi

      Kokeile Veksi uutishakua nimellä ja näet mitä heistä kirjoitetaan lehdissä.

    • Anonyymi

      Koska ovat hyviä tyyppejä.

      • Anonyymi

        Yhtä hyviä kuin nää toisten henkilöiden vainoojat ovat täälläkin palstoilla 👹.


      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa jotkut rikolliset?


      • Anonyymi

        Vasikat ovat vasikoita ja hyviä vain koska puhelevat omat ja muiden asiat.. Vasikan kaveri on toinen vasikka


    • Anonyymi

      Aika monia. Immu kirja suomen suosituin

      • Anonyymi

        Vankilan kirjastoissa. ...... Ei muualla. !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankilan kirjastoissa. ...... Ei muualla. !

        Ei muualla:)


    • Anonyymi

      Eikka kuuluu nykyään Helvetin enkeleihin.

    • Anonyymi

      Onhan Aarniokin hengissä. Suomessa rikolliset ovat kilttejä, ei niistä vaaraa ole.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä julkisuudessa pinnalla on Immun ja kumpp. julkituoma true crime. Ihme kyllä julkisuudessa voi olla ex rikollinen noin vapautuneesti ja kertoilla ex frendeistä kaiken. Yleensä laulajista ei ole noissa piireissä piitattu

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Murhaajille pitäisi saada kuoleman tuomio !
      Nämä sitten paskaa lätisee,kun toinen ihminen on mullan alla ja nämä lapamadot elää,miksi?
      Sama kohtalo,ei heidän elämä ole sen arvokkampaa yhtään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lehtosaari ja immu seisoo kohta alkavalla IKUISIUUSKEIKALLA KAULAA MYÖTEN KUSESSA JA HELVETIN TULESSA. Noiden konnien elinikäennuste umpeutuu luonnonlailla.

    • Anonyymi

      Tulevaisuuskuva ....pelkkää viivaaa--------------------_-------+----------------------------_------6

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Late Johansson paukkuu uskossaan. Tappoi Remu Aaltosen veljen. Mutta nää on näitä.

      • Anonyymi

        Remun veli oli velkaantunut narkkijuoppo joka tiesi pelisäännöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remun veli oli velkaantunut narkkijuoppo joka tiesi pelisäännöt.

        Eli kerjäsikö hän luotia Latelta, jos kerta jätti narkkikarkkit maksamati tai ei pystynyt maksamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kerjäsikö hän luotia Latelta, jos kerta jätti narkkikarkkit maksamati tai ei pystynyt maksamaan?

        Kyllä. Oli yli satatuhatta markkaa Latelle velkaa huumeista, veti itse välistä kamat mitkä piti mennä myyntiin ja tilittää Latelle. Ei lyhentänyt velkojaan vaan käytti kaikki rahat huumeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kerjäsikö hän luotia Latelta, jos kerta jätti narkkikarkkit maksamati tai ei pystynyt maksamaan?

        Kerjäsi. Joka noissa porukoissa liikkuu ottaa laskelmoidun riskin ja joskus riskit realisoituvat.

        Late ei murhannut tavallisia kansalaisia vaan rikollisia jotka itse olivat tiensä valinneet. Sitä saa mitä tilaa.


    • Anonyymi

      Tuomarien kirja 16

      15 Niin nainen sanoi hänelle: "Kuinka sinä saatat sanoa: 'Minä rakastan sinua', vaikka sydämesi ei ole minun kanssani? Jo kolme kertaa olet pettänyt minut etkä ole minulle ilmaissut, missä sinun suuri voimasi on."

      16 Ja kun hän joka päivä ahdisti häntä sanoillansa ja vaivasi häntä, niin hän kiusautui kuollakseen

      17 ja paljasti hänelle koko sydämensä ja sanoi hänelle: "Ei ole partaveitsi minun päätäni koskettanut, sillä minä olen Jumalan nasiiri äitini kohdusta asti; jos minun hiukseni ajetaan, niin voimani poistuu minusta, ja minä tulen heikoksi ja olen niinkuin kaikki muutkin ihmiset".

      18 Kun Delila huomasi, että hän oli paljastanut hänelle koko sydämensä, niin hän lähetti kutsumaan filistealaisten ruhtinaat sanoen: "Nyt tulkaa, sillä hän on paljastanut minulle koko sydämensä". Niin filistealaisten ruhtinaat tulivat hänen luoksensa tuoden mukanaan rahat.

      19 Ja hän nukutti hänet polvilleen ja kutsui miehen, joka leikkasi hänen päänsä seitsemän palmikkoa. Niin hän alkoi saada hänet masennetuksi, ja hänen voimansa poistui hänestä.

      20 Ja Delila sanoi: "Filistealaiset ovat kimpussasi, Simson!" Kun hän heräsi unestaan, niin hän ajatteli: "Kyllä minä selviydyn niinkuin aina ennenkin ja pudistan itseni vapaaksi". Eikä hän tiennyt, että Herra oli poistunut hänestä.

      21 Silloin filistealaiset ottivat hänet kiinni ja puhkaisivat hänen silmänsä. Ja he veivät hänet Gassaan ja kytkivät hänet vaskikahleisiin, ja hänen täytyi jauhaa vankilassa.

      22 Mutta hiukset rupesivat jälleen kasvamaan hänen päähänsä sen jälkeen, kuin ne olivat ajetut.

      23 Niin filistealaisten ruhtinaat kokoontuivat uhraamaan suurta uhria jumalalleen Daagonille ja iloa pitämään, sillä he sanoivat: "Meidän jumalamme on antanut vihollisemme Simsonin meidän käsiimme".

      24 Kun kansa näki hänet, niin he ylistivät jumalaansa, sillä he sanoivat: "Meidän jumalamme on antanut käsiimme vihollisemme, maamme hävittäjän, sen, joka surmasi meistä niin monta". 16:

      25 Ja kun heidän sydämensä olivat tulleet iloisiksi, niin he sanoivat: "Noutakaa Simson huvittamaan meitä". Niin Simson noudettiin vankilasta huvittamaan heitä. Ja he asettivat hänet seisomaan pylvästen väliin.

      26 Silloin Simson sanoi palvelijalle, joka piti kiinni hänen kädestään: "Päästä minut tunnustelemaan pylväitä, joiden varassa rakennus on, nojatakseni niihin".

      27 Mutta huone oli täynnä miehiä ja naisia; myöskin kaikki filistealaisten ruhtinaat olivat siellä, ja katolla oli noin kolmetuhatta miestä ja naista katselemassa, kuinka Simson heitä huvitti.

      28 Silloin Simson huusi Herraa ja sanoi: "Herra, Herra, muista minua ja vahvista minua ainoastaan tämä kerta, oi Jumala, niin että saisin filistealaisille yhdellä kertaa kostetuksi molemmat silmäni!"

      29 Sitten Simson kiersi käsivartensa molempien keskipylväiden ympäri, joiden varassa rakennus oli, toisen ympäri oikean ja toisen ympäri vasemman käsivartensa, ja painautui niitä vastaan.

      30 Ja Simson sanoi: "Menköön oma henkeni yhdessä filistealaisten kanssa!" Ja hän taivuttautui eteenpäin niin rajusti, että rakennus luhistui ruhtinasten ja kaiken siinä olevan kansan päälle. Ja kuolleita, jotka hän surmasi kuollessaan, oli enemmän kuin niitä, jotka hän oli surmannut eläessään.

      31 Niin hänen veljensä ja koko hänen isänsä perhe menivät ja ottivat hänet ja veivät ja hautasivat hänet Soran ja Estaolin välille, hänen isänsä Maanoahin hautaan. Hän oli ollut tuomarina Israelissa kaksikymmentä vuotta.

    • Anonyymi

      Ihme että kovat rikolliset sallii itsestään laulettavan

      • Anonyymi

        Tarkoitatko näitä vanhoja pieruja


      • Anonyymi

        "kovat" HAH


    • Anonyymi

      Eipä niitä, jotka haluavat itselleen elinkautisen, ole suomen rikollismaailmassa mitenkään valtavasti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kelle kostaa, miksi kostaa, kuka kostaa?? Rikollisetkin ovat ihmisiä. Ei se ole mikään elokuvamaailma mistä joku tyyppi tulee vaan kostamaan. Oikeassa maalmassa niitten tyyppien takana on ihminen.
      Kuka ottaa tuomion esimerkiksi Immun takia koska hän ei ole tehnyt mitään. Saa kait rikollisista puhua ja voihan niitä aina vähän väritellä koska se myy paremmin, huumoria pitää olla elämässä. Siltikään en näe että Immu olisi vasikoinut vasikointi mielestäni tarkoittaa aivan jotain muuta mitä hän on kirjoittanut ja puhunut

    • Anonyymi

      Ei Immu ole tappanut ihmisiä,mun tietääkseni .Eikkan olisi pitänyt saada kuoleman tuomio tai elinkautinen.ei ikinä vapauteen.

      • Anonyymi

        Eikka ampui rikollisia, ei tuollaisesta mitään kuolemantuomiota pidä antaa.


    • Anonyymi

      Immu ja Eikka ovat niin kovia kundeja ettei heihin kukaan uskalla koskea.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe