joka on siis mies kuten itsekin olen. Hän on naimisissa ja rakastunut toiseen. Hän siis rakasti tätä toista jo naimisiin mennessään. Kaipaa tätä toista ja melko kulissia on vaimon ja kersojen kanssa. Kaverini on melkoinen pukki joka haalii naisia ja ystäviä lähipiirinsä. Myötäillen häntä kun en viitsi sanoa totuutta. Oikeesti tekisi mieli haistattaa paskat. Ei ole ansainnut sitä rakastamansa koska petti hänet. Ihan oikein että on onneton vaimonsa kanssa. Mun mielestä vaimo on tyhmä. Hatuttaa oma mielistely, kun en kerro mielipidettäni vaan myötäillen. Onneksi asun jo kaempana heistä, eri kaupungissa asunut pitkään. Ei tarvi katsoa kaverini älytöntä touhua. Itse olisin ottanut hänen sijassaan sen rakastamani naisen joka on muuten sikakaunis. En tätä ole koskaan kertonut kaverilleni. Syököön omaa paskaansa.
Tekisi mieli haistattaa paskat frendille
Anonyymi-ap
5
258
Vastaukset
- Anonyymi
Ai, nyt kirjoitat kaverin roolissa.
- Anonyymi
Jep, koska olen sen kaveri. Sun voi olla sitä vaikea käsittää kun taidat esiintyä eri rooleissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, koska olen sen kaveri. Sun voi olla sitä vaikea käsittää kun taidat esiintyä eri rooleissa.
Hah, täällä on yksi ja sama ihminen veisannut tätä virttä iät ja ajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, täällä on yksi ja sama ihminen veisannut tätä virttä iät ja ajat.
Mitäs veisaat ja olet täällä iät ja ajat. Itse käyn harvoin mutta toisinaan kuitenkin.
- Anonyymi
Mikset syö jo sontatykki
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110