Paskajoki...

Anonyymi-ap

Koskas tämä ennen ihmismäinen kunta vajosi tähän paskaakin paskempaan nykytilaan? Virkamiehiksi haalittu ne surkeimmat tunarit jotka ei muille kelpaa, eikä edes tajuta tai osata potkia pihalle sieltä huonoimmasta päästä. Ei voi kun toivoa että tämä lama syvenee niin paljon että tämä Paskajoki hukkuu omaan itseensä. Kukaan ei jää näitä kunnan valehtelevia tunareita kaipaamaan.

19

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä olet kuitenkin erinomainen?

• Anonyymi

En toimi virkamiehenä, joten ei ole virkamiehen vastuuta, jota tämän kunnan tunarit täysin pakoilee. On se vissiin hienoa olla suojatyöpaikassa isoaherraa ja leikkiä toisten rahoilla kaikesta piittaamatta ilman mitään vastuuta tekemisistä ja sanomisista. Oikein pipipäiden unelmaduuni, kunnan virkamies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En toimi virkamiehenä, joten ei ole virkamiehen vastuuta, jota tämän kunnan tunarit täysin pakoilee. On se vissiin hienoa olla suojatyöpaikassa isoaherraa ja leikkiä toisten rahoilla kaikesta piittaamatta ilman mitään vastuuta tekemisistä ja sanomisista. Oikein pipipäiden unelmaduuni, kunnan virkamies.

Pitäiskö sinun ryhtyä virkamieheksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sinun ryhtyä virkamieheksi?

Ei pitäisi kun on jo töitä tarpeeksi omalla osaamisalueella, päteviä taatusti löytyy jos sellaisia halutaan. Mutta eipä tällainen paskatunkiokunta osaa mitään valintoja tehdä (kuka niitä edes tekee?). Kunhan joku on nostamassa isoa palkkaa ja asiat rullaa, niin se riittää. Harmi vaan että asiat rullaa päin persettä kun ei ole yhteistyöhalua, herrat on niiiin isoja herroja ettei tartte ketään kuunnella eikä kunnioittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi kun on jo töitä tarpeeksi omalla osaamisalueella, päteviä taatusti löytyy jos sellaisia halutaan. Mutta eipä tällainen paskatunkiokunta osaa mitään valintoja tehdä (kuka niitä edes tekee?). Kunhan joku on nostamassa isoa palkkaa ja asiat rullaa, niin se riittää. Harmi vaan että asiat rullaa päin persettä kun ei ole yhteistyöhalua, herrat on niiiin isoja herroja ettei tartte ketään kuunnella eikä kunnioittaa.

Kyllä Ilmajoen kunta tarvitsisi ehdottomasti kaltaistasi moniosaajaa. Tulisi asiat hoidettua kunnolla. Eikö niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Ilmajoen kunta tarvitsisi ehdottomasti kaltaistasi moniosaajaa. Tulisi asiat hoidettua kunnolla. Eikö niin?

Mulla ei ole tarpeeksi moraaliton ja vastuuton toimintatyyli, en kelpaisi paskajoen johtoporukkaan. Joutuisi silmätikuksi ja nokittavaksi. Nykyisten tunarien mottohan on että pitää erottua rahvaasta, nimenomaan olemalla OMASTA MIELESTÄ kansan yläpuolella ja mitä enempi kuntalaisille vittuilee ja valehtelee sitä kovempi tyyppi on. Unelmaduuni näille mitään osaamattomille vastuuttomille vätyksille.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 ­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kyllä muaki korpeaa niin että!

• Anonyymi

Et ole ainoa

• Anonyymi

Aina joku toinen tietää ja osaa paremmin. Aina.

• Anonyymi

Ja ne jotka ei tiedä mistään mitään on paskajoen päättävissä elimissä

• Anonyymi

Tuoksahtaa Peräsuomalaiselta.....

\\

• Anonyymi

Mistäs lähtien persut on ollu sekaamas kunnan asioita- siinä meni kunnan veto-ja pitovoima, jos havitellaan hyviä viranhaltijoita.

• Anonyymi

Kaikki muut on paskoja paitsi mä.

• Maalaisliiton ja keskusta riittää

• Anonyymi

Joku näyttää olevan mielenterveyspalveluiden tarpeessa. Hae ihmeessä apua.

• Anonyymi

Kiitos, haen heti t. kunnan virkamies

• Maalaisliitto ja keskusta on paras, muita ei tarvita.

• Anonyymi

No pian onneks pakkoliitos kuningas seinäjokeen!!! Ja äkkii!!kyyti tulee oleen kylmää,ja saa ollakkin!!odotettu on!happijoel millään muul ollu koskaan välii kuin tukijussien pönkittäminen,ja nehän tään happijoen pystys pitää🤣🤣viisas kunta ja viä viisaammat päättäjät!ja sit ihmetellään mikä meni vikaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe