Ovatko kaikki teistit yhtä epärehellisiä kuin kristityt vai antaako tällä palstalla riehuvat kristityt vääristyneen kuvan? Tämän palstan perusteella näyttää, että kristittyjen rakkaus valehteluun on omaa luokkaansa, mutta onko näin todellisuudessa? Vai ovatko kaikki teistit samanlaisia?
Ovatko kaikki teistit yhtä epärehellisiä kuin kristityt?
7
156
Vastaukset
- Anonyymi
Sekoitat nyt asioita. Monet tieteelliset tutkimukset ovat todistaneet ateistit universumin tyhmimmiksi.
- Anonyymi
Ateisti tarkoittaa "vääräuskoista" eli sillä tavalla jehovan todistaja on ateisti mormonille.
Ateisti voi kieltää väärän jumalan, mutta fiksuimmat ihmiset löytyvät niistä, jotka ovat uskonnottomia.
Ihminen pitää tietoa silloin "toistaiseksi parhaana tietona". Näin kehtitys voi jatkua, eikä jämähtää kuten se on uskovilla. Vai kiertääkö aurinko vielä maata? - Anonyymi
Ovatko kaikki ateistit yhtä pahoja kuin palstan ateistit? Valehtelevat kristityistä kaikenlaista pahaa, juopottelevat ja huoraavat. Tekevät rikoksia.
Mutta synnittömiä me sentään olemme, eihän meillä ole epäjumalaa jonka tahtoa vastaan voisimme rikkoa!
Paina siis syntinen uskonharhainen katseesi maahan häpeästä kohdatessasi ateistin.
- Anonyymi
Ripuivajakeista tuli mieleen. MInä olen väijyvä kristitty ja vastaan aina lieroille samalla mitalla. Me kristityt olemme perus rehellisiä. Täällä on jopa aikuisia nikkivarkaita ja he ovat kaikki ateisteja. Täysi ikäisiä. Mutta ovatko täysipäisiä on eri asia. Sitten on näitä imureita jotka kirjoittavat imureista ja ripulivajakeista ja
ovat samalla tiedemiehiä ja everstejä. Vähintäinkin.
Kyllä kristillisyyteen kuuluu rehellisyys omalle vakaumukselle ja se tarkoittaa myös
ulospäin rehellisyyttä. On aivan sama mitä muut ajattelevat vakaumuksesta, jos siitä
heijastuu positiivisuus, niin ihminen ei voi muuta pyytää eikä antaa. - Anonyymi
Rehellisyys palkitaan. On huomattu liike elämässä huijareita vitjatti netissää
huijaavat rahaa ja ei mitään rajaa, vaan kunnon kiristystä. Onneksi ovat niin
tolvanoita, että tekevät koko ajan virheitä ja. Kyllä. Huijarit paljastavat aina itsensä
ei ole niin taitavaa huijaria, etteikö tällaiselle indigovaarille jäisi haaviin. Ja mikään
ei tunnu paremmalta kuin kärhäyttää tällainen kassalle jonottaja. En tiedä ovatko
ateisteja, mutta ainakaan kristitty ei syyllisty moiseen. - Anonyymi
Ei ole helppo olla rehellinen ja totuudellinen uskovankaan. Jo Buddha antoi esikuvan että eri henkilöille kuuluu vastata näiden oman tilanteen kannalta paras vastaus. Sama kysymys molemmilla mutta toiselle vastaus on Ei ja toiselle Kyllä.
Totuus on kuudennella sijalla raamatun teemoista vasta
0 pyhyys
1 rakkaus
2 toivo
3 usko
4 oikeus
5 armo mercy muodossa
6 Totuus
7 rauha
Nämä teemat ylittää ehkä vielä ARMO , Grace muodossa jolloin ihmisestä tulee Jumalan torvi. Jumala on hänen suunsa, silmänsä , kätensä tai jalkansa ja hän itse ei tee vaan Jumala.
( Mirza Ghulam Ahmad ja Grace opetus....)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685