Siellä missä on pahoja ihmisiä niin on myös hyviä ihmisiä juuri silloin kun sinä luulet että nyt minä kuolen niin sattu oleman paikalla joku hyvä ihminen joka pelasta sinut.
Sanon tämän koska minulla tuli outo tunne että nyt minun pitä mennä kotin ja soittin palokunta joka pelasti napurin palavasta kämppästä.
Ja kerran minä nukkuin kun ruoka paloi uunissa ja kaverilla tuli outo tunne että hänen pitä mennä minun luo ja hän pelasti minut.
Suojelus enkelit voi käyttä ihmisiä hyväksi vaiston avulla eli on suojelus enkeleittä.
Suojelus enkeleitttä onko heittä?
Anonyymi-ap
3
224
Vastaukset
- Anonyymi
niin vammainen joka voi teloa itsensä tai jopa tapaa niin toiset kantavat aina huolta 🤣
- Anonyymi
Ei ainakaan mulla. Koskaan saanu siltä mitään apua vaikka tarvetta olis ollu. Enkeleitä ei oo, pelkkää tarua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225546
- 715208
- 994285
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733