Jokohan tällä kertaa löytyisi aito nainen joka nauttii rintojensa käsittelystä
Etelä- Suomessa?
Ja vaikka ei maitoa tulisikaan...
Tissiä on ihana puristella,imeä,lutkuttaa kunnolla
Kevät on tulossa joten pianhan sessio onnistuu luonnon helmassakin
Milkman5
Kiihottavat maitotissit
27
1243
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottavampaa olisi nopeat imut vaikka Kaaren vaateosaston sovitushuoneessa..
Voisihan siellä pidempäänkin lutkuttaa jos hiljaista olisi
Milkman5- Anonyymi
Onko halukkaita naisia joiden rinnoissa liikaa maitoa,helpotan oloanne nopeasti...
Milkman5 - Anonyymi
No sinä sitten olet. Entä sitten pitikö sun tulla tuokin kertoo.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18216394
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Parhaillaan etsinnässä mies, jota saisin säännöllisesti imettää. Maitoa ei tule rinnoista mutta säännöllisellä imettämisellä alkaisi varmaan myös maitoa herua. Kaikkein mieluisin olisi ahneempi imetettävä, jota saisi vaikka muutaman tunnin välein olla imettämässä ja öisin mielellään myös.
- Anonyymi
Kerro lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Niin mitäs olet. Kerro yhteystietosi sinne soitellaan.
- Anonyymi
No kertoo nyt. Mitäs sulla on mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää miten yhteyttä jne
Laita tähän sun sähköposti niin voin ottaa sinuun yhteyttä ?:-)
-Nainen - Anonyymi
Pk-seutu, 35-vuotias, sinkku, työssäkäyvä, etävanhempi, ihana tai ihan kiva ainakin 🥰
- Anonyymi
Täällä olisi yksi nainen kiinnostunut imettäväksi rinnoista. Ja etelä-suomi on oma lääni, hämeenlinnan alueella olen. Olen tosin lihava... Se voi olla osaltasi no-go. 🤷 Ilmoittele jos kiinnostaa. Saattaa muutama tippa tulla maitoakin kun oikein puristaa.
- Anonyymi
Juu, tule Torikatu 2, Joensuu ;)
- Anonyymi
Nuoren naisen tisuja olis upeaa hyväillä
M 55v kpo - Anonyymi
Löytäisinpä rinnat joista saisin silloin tällöin nauttia. Hyväilen ja puristelen, nännejä pussaan ja imen niitä myös huulillani venyttelen. Sitä mistä huomaan naisen tykkäävän teen enemmän.
Olen 59v leski turunseudulta. Ihanien rintojen perään ajelen muuallekin varsinkin jos löytyy maitorinnat. Yhteyden saa gmaililla.
Tissihoito- Anonyymi
Tuollaista kun pääsis kokemaan. Tissi-orgasmin kun sais joskus...
-lihava 34vN etelä-suomi - Anonyymi
Olen 48v N myös Turun suunnalta, täällä olisi sulle rinnat, joita hyväillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki naiset näköjään karanneet etelä- suomeen kun ei p-savon suunnalla ole tissien hyväilylle tarvista
M 50v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapa spostia niin jutellaan ja katsotaan tavataanko. Gmail minulla on käytössä tuolla nimimerkillä.
tissihoito - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki naiset näköjään karanneet etelä- suomeen kun ei p-savon suunnalla ole tissien hyväilylle tarvista
M 50vNiinhän me vähän ollaan. Kesällä voipi reissata ja luonnonhelmassa tavata vaikka.
N30v, varattu, etelä-suomi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista kun pääsis kokemaan. Tissi-orgasmin kun sais joskus...
-lihava 34vN etelä-suomikeikkamiehesi(at) gmailpistecom hoitaa sen tissiorgasmin sullekin
- Anonyymi
Turun suunnalla oli toinenkin ilmoittaja, maitotisseistä maitoa mahdollisesti liveimut ja muukin onnistuu kun sopivasti maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän me vähän ollaan. Kesällä voipi reissata ja luonnonhelmassa tavata vaikka.
N30v, varattu, etelä-suomiOlisko varattu nainen kiinnostunut imettämään vierasta miestå?
Espoossa vaikkapa autossa
kurt56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko varattu nainen kiinnostunut imettämään vierasta miestå?
Espoossa vaikkapa autossa
kurt56On aika matka espooseen. Toki jos kiinnostaa oikeasti tuhti nainen rintoineen, niin toki voin harkita matkustamista. Ja siis maitoa ei enää tule kuin oikein tikistämällä, että kielen kärjelle maun saa...
N30v, varattu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeestiko kaipaat tissihoitoa?m44tku
- Anonyymi
No tätä voisi kokeilla jos siis oikeasti antaa imeä suoraan rinnoista
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231