https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010119583.html
Imaamit opettaa Suomessa koulutytöilleen muslimiopetusta, vaikka Suomessa maahanmuuttajien pitäisi elää maan sääntöjen ja lakien mukaan. Muslimit eivät ilmeisesti haluakaan omaksua suomalaisen yhteiskunnan käytäntöjä eikä noudattaa sen lakimääräyksiä? Tämäkin lienee sitä vihervasemmiston mainostamaa kulttuurista rikkautta?
Helsingin Mellunmäen moskeija opetti koulutytöille hijabin käyttöä.
13
189
Vastaukset
- Anonyymi
Muslimit aivopesee lapsia oman kulttuurinsa mukaisiksi.
- Anonyymi
Meinaako joku että omaksuvat muuta?
- Anonyymi
Juu, monesti toimintatapa lännessä on se, että kehotetaan muslimeja esimerkiksi millään tavalla osallistumaan länsimaisten instituutioiden toimintaan.
Käytännössä lisätään sharia-lain kannatusta muslimien keskuudessa. Kun muslimit näin jättävät länsimaisen yhteiskunnan huomiotta, niin sen rinnalla oleva islamilainen sharia-yhteiskunta vahvistuu. Luodaan tuolla tavalla toimimalla rinnakkainen yhteiskunta, joka ei piittaa Suomen instituutioista ollenkaan.
Ei kuulosta siltä, että halutaan integroitua ja elää länsimaisia arvoja ja perinteitä noudattaen ja kunnioittaen. Ei ihminen integroidu länsimaahan, jos ei elä länsimaisittain, länsimaisia arvoja ja normeja noudattaen ja kunnioittaen.
- Anonyymi
Hyvä se on jo alkaa opetella tuotakin, koska tulevaisuudessa joutuvat kuitenkin sitä pakosta käyttämään.
- Anonyymi
Suomessa ei kukaan käytä sellaista, ja tulevaisuudessa ei tule myöskään muun maalaiset niitä käyttämään pakosta ainoastaan jos itse haluaa.
Ei lapsille tarvitse opettaa muuta kun asioita mitkä kuuluvat opetus ohjelmaan , omat henkilökohtaiset uskomukset on jäätävä kodin sisäpuolelle , sillä uskonto on aina henkilökohtainen , sillä kaikki eivät usko ja se on sitä tasarvoista demokratiaa että saa valita ihan itse uskooko johonkin tai ei.
Mutta onko tästä asioista oikeat tiedot edes , vai onko niin että joku on tehnyt kysymyksen miten se sidotaan ihmisen päähän, ja siitä sitten tehty juttu joka kertoo ihan toista kun itse asia on ollut . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei kukaan käytä sellaista, ja tulevaisuudessa ei tule myöskään muun maalaiset niitä käyttämään pakosta ainoastaan jos itse haluaa.
Ei lapsille tarvitse opettaa muuta kun asioita mitkä kuuluvat opetus ohjelmaan , omat henkilökohtaiset uskomukset on jäätävä kodin sisäpuolelle , sillä uskonto on aina henkilökohtainen , sillä kaikki eivät usko ja se on sitä tasarvoista demokratiaa että saa valita ihan itse uskooko johonkin tai ei.
Mutta onko tästä asioista oikeat tiedot edes , vai onko niin että joku on tehnyt kysymyksen miten se sidotaan ihmisen päähän, ja siitä sitten tehty juttu joka kertoo ihan toista kun itse asia on ollut .Kyllä suomiporo on tyhmä.
- Anonyymi
Tuossa jutussa haastateltu imaami näyttää olevan sama tyyppi joka tv-keskusteluohjelmassa sanoi että homoille kuuluu kuolemanrangaistus, ja vihervasurinaiset vaan hihittivät.
- Anonyymi
Lapsille opetetaan tuolla myös pommivöiden käyttöä Allahin nimeen.
- Anonyymi
Tuonne pitäis mennä jonkun partion mennä opettamaan tapoja.
- Anonyymi
Ei saa kritisoida hijabin käytön opettamista lapsille, koska hijab on kulttuurillinen elementti jolla ei ole mitään tekemistä islaminuskon kanssa.
Mutta toisaalta hijabin käyttöä ei saa rajoittaa, koska hijab on erottamaton osa islaminuskoa.
Niin sitä pitää 😂😂😂- Anonyymi
Vaate siinä kuin mustalaisilla omat perinne asunsa. Ja kun suomalaisetkin pukeutuu miten sattuu eli ei ole mitään yhtenäistä yksittäistä tapaa niin kaippa noi muslimi-paskatkin voi pukeutua niinkuin haluavat.
- Anonyymi
Siis opetti tytöille autonosturin käyttöä???? Mitä hittoa? Miksi?
- Anonyymi
Meillä tuollainen on traktorin perässä kiinni. On tuollaisella varmaan kätevää hirttää vääräuskoisia. Syyriasta evakuoidut isisläiset olivat tiettävästi hyvin kekseliäitä muuttamaan länsimaista teknologiaa vääräuskoisten kiduttamisen ja tappamisen työkaluiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670