Vaan Laitala itse tuollainn rivi, niin et voita kuitenkaan mitään. Aina niitä numeroita manipuloidaan niin, että tulos on täysi nolla.
Helpooloisella rivillä 120 miljoonan voitto Norjaan
5
225
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli ihan oikein ettei voitto tullut tänne. Viisi oikein tuloksella jonka todennäköisyys on 1/2118000 sai n. 150 tonnia.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18216507
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kaikki rivit on yhtä vaikeita. Itsellä kesti samalla rivillä lotossa yli 30 v ennenkuin sai yli sadan euron voiton. 50€ osumaan meni 15v.
Tosin markka muuttui euroksi tässä välissä.- Anonyymi
Lisäys omaan kommenttiin.
Se oli ihan hyvä ettei tullut Suomeen
Itse tsekkaan eurossa viisi oikein tulosta ja siihen jaettua rahaa
Mutta se jotenkin jäytää päässä, että alimmat voitot on aina yhden pallon päässä. Enemmän sain 23 vuonna eurosta kuin lotosta. Luku oli jotain 12-1 eurolla. Palautus prosentti 20 ja en laske kuin neljä oikein tai isommat. Onnennumero on oma peli. - Anonyymi
Ja paljonko rahaa tuohon "voittoon" meni?
Ei tuo ole enää edes mikään voitto, vaan häviö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749