Elävä yhteys Kristukseen on pelastus.

Mitkään muotomenot tai hokemat tai pelkkä kaste ei pelasta ketään vaan henkilökohtainen usko Yeshuaan Jeesukseen Kristukseen .
Tämä täytyy olla keskutelutasolla rukouksessakin sellaista, että joka Sana joka suusta ulos tulee on oltava uskoa täynnä ja nimenomaan uskoa Kristukseen.
Elämä on sellaista, että Jumalan kautta asiat ensiksi ihan arkea koskevat.
Tämä kaikki on sitä elävää uskoa ja se muuttuu näin todeksi ja näin pääset myös Hengen tilaan kun olet Kuninkaalle kuin poika tai tytär eli kuin perheenjäsen.

Tämä yhteys avaa sinulle tien Hengen maailmaan ja sanomatta selvää Hän auttaa sinua pääsemään niiistä synneistä eroon, mitkä kenties piinaa sinua ja lukitsee sinut toimimattomaan tilaan.
Me ei voida voittaa lihaa, mutta Kristus voi siihen antaa meille avaimet millä pääsemme irti siitä, mikä on pitänyt meitä vankina.
Aloita nyt toimimaan näin jos et vielä ole sitä tehnyt niin hämmästyt.

16

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jussista pressa

• Jussista vessa.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Anna sen hipin puhelinnumero niin otan heti elävän yhteyden Jeesukseen.
      Joko olet itse uskaltanut soitella?

• Älä huoli kyllä sinä aikanaan saat jutella varmasti Hänen kanssaan.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Älä huoli kyllä sinä aikanaan saat jutella varmasti Hänen kanssaan.

Mikäs se minulla.
        Mutta homofoobikoilla onkin sitten jo huomattavasti vaikeampaa kun on Jeesus ja Pietari käsikädessä vastassa.....

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Älä huoli kyllä sinä aikanaan saat jutella varmasti Hänen kanssaan.

Eli etpä ole soittanut. Jumala tosin vastaa paikallispuheluun, pääsi sisällä.

• Anonyymi

Kun sielumme irtaantuu ruumiistamme, me itse emme voi muuta tehdä, kuin mennä joko Jeesuksen kanssa taivaaseen tai ilman Jeesusta helvettiin. Kumman me olemme eläessämme valinneet ja eläneet sen mukaisesti. Kolmatta vaihtoehtoa ei ole.

• Anonyymi

Kumpi voittaa, Heman vai Teräsmies?

Onko kolmas vaihtoehto kuitenkin terve järki.

• Anonyymi

Kolmas vaihtoehto on hauta ja neljäs tuhkauurna.

• Anonyymi

2.Kor.6:
      1.Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
      2. Sanoohan hän:
      "Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut."
      Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.

• Anonyymi

Tehkäähän urakalla syntiä ettei Jeesus kuollut turhaan. Ja kyllähän te teettekin, pervot.

• Anonyymi

Noin se on. Hyvää iltaa.

• Kristityille tiedoksi.
      Huomaatte,kun Jumalanmukaisen kirjoituksen kirjoittaa niin vastustaja nopeasti hyppäyttää omansa rääkymään suu auki kun tekstin Totuus polttelee.
      Tätä samaa on koko maailma täynnä, mutta uskovat kirjoittakaa ja puhukaa vaikka viittoisitte omalla osallanne , mikä tehtäväksi on tullut.
      Ollaan lopunajassa ja aika käy vähiin.
      Etenkin se aika kun taivaan ovet on pakanoille auki.
      Ne sulkeutuu pian.
      Kehoitan ja uudelleen kehoitan tekemään osaansa Kristuksessa .Olipa se vaikka kahvin keitto uskovien tilaisuudessa.
      Liian pientä hommaa ei ole Kristuksessa olemassa kun kaikki on eteenpäin.

• Anonyymi

Saunatontulle ylistys.

• Anonyymi

Luuk. 10: 27 antikristilliset voi tosin joskus kysellä lisää läheisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1568
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1540
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1293
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1204
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      110
      1115
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    Aihe