Raskaana oleva "ystävä" haussa

On mennyt pari vuotta siitä kun sain nauttia raskaana olevan naisen seurasta. Tapailin silloin varattua odottavaa naista viikon kahden välein. Meillä oli mukavaa yhdessä. Hän ei saanut kotonaan juurikaan seksiä ja läheisyyttä. Mies ei tykännyt varsinkaan siitä että rinnoista imiessä tihkui maitoa. Nainen oli kyllä halukas , tykkäsi kun hyväilin vauvavatsaa kevyesti puristellen. Hän suorastaan rakasti kun puristelin imetykseen valmistuvia kiinteitä rintoja, eritoten nännien imeminen tuotti hänelle suurta nautintoa. Oli kuumaa rakastelua.
Haluaisin kokea tuon uudestaan. Etsin turunseudulta raskaana olevaa naista mukaviin tapaamisiin. Voin halutessasi ottaa tapaamisiin huoneen hotellista tai voimme tietenkin tavata kotonani. Voit olla sinkku eli tuleva yh tai sitten varattu.
Olen luotettava joten tapaamisemme eivät kuulu toisille.

37

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treffien kautta saat yhteyden tai sitten kikillä tku5252

      • Anonyymi

        Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön

        Tuon Turkulaisen vajakin omakohtainen kokemus tuli siinä taas esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon Turkulaisen vajakin omakohtainen kokemus tuli siinä taas esiin.

        Sää mää ja bää on nyt vajakki buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt vajakki buaahaa

        No ei mitään uutta syntymästäs asti buaahaa olet ollut ja vajakkina pysyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt vajakki buaahaa

        Mitäs olet hehehee.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Vaan kumminkin tänne huutelet hehehee mikä hupiukko täyttä tuubaa tämäkin sepustus

      • Anonyymi

        Eipä tuo mitään tuubaa ollut.
        Tapailimme synnytyksen jälkeenkin muutaman kerran. Sain nauttia ihanista maitorinnoista.
        Harmi kun hän muutti aika kauas Turusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo mitään tuubaa ollut.
        Tapailimme synnytyksen jälkeenkin muutaman kerran. Sain nauttia ihanista maitorinnoista.
        Harmi kun hän muutti aika kauas Turusta.

        Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki

        No vajakki tuli kertoo navetta löydöstään. Oletko noin onnellinen löydöstäsi pitää mainostaa sitä kaiken aikaa.


    • Anonyymi

      Voi että kun turusta....olisit saanu mun maito rintojani ym.

      • Anonyymi

        Hyi saatana 🤢🤮


      • Anonyymi

        Täällä ois mies uudeltamaalta, mistä sinä nainen joka haluut , et rintoja imetään, haluan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana 🤢🤮

        Kelpais kyllä sullekin uuvatti.🤢🤮🤢🤮


      • Kuinka kaukaa Turusta olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois mies uudeltamaalta, mistä sinä nainen joka haluut , et rintoja imetään, haluan

        Hesasta. Isot rinnat ja arat ,pitäis saada sisältöä pois. Mutta kiihottaa kun aatteleeki mitä kaikkkee vois tehdä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois mies uudeltamaalta, mistä sinä nainen joka haluut , et rintoja imetään, haluan

        Helsinki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesasta. Isot rinnat ja arat ,pitäis saada sisältöä pois. Mutta kiihottaa kun aatteleeki mitä kaikkkee vois tehdä..

        Kerro lisää miten yhteyttä jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesasta. Isot rinnat ja arat ,pitäis saada sisältöä pois. Mutta kiihottaa kun aatteleeki mitä kaikkkee vois tehdä..

        Kerro lisää miten yhteyttä jne?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesasta. Isot rinnat ja arat ,pitäis saada sisältöä pois. Mutta kiihottaa kun aatteleeki mitä kaikkkee vois tehdä..

        Kerro lisää miten yhteyttä jne?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää miten yhteyttä jne?!

        Niuvanniemen suljetulta voi kysellä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulta voi kysellä buaahaa

        Mites olet viihtynyt niuvanniemellä. Saatko asiallista hoitoa mites lääkitys onko se mielestäsi kohdillaan


    • Anonyymi

      Ottiko vauva suihin, ku panitte😍

      • Anonyymi

        Tuntui todella hyvältä kun eräs mies kävi imemässä rintojani ja samalla pani mua. Aivan uskomattoman hyvä tunne. Seuraavaa miettiessä kun ei tää maito tähän lopu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntui todella hyvältä kun eräs mies kävi imemässä rintojani ja samalla pani mua. Aivan uskomattoman hyvä tunne. Seuraavaa miettiessä kun ei tää maito tähän lopu.

        Olisinpa se seuraava. Kuinka kaukaa olet?


      • Anonyymi
        M5252 kirjoitti:

        Olisinpa se seuraava. Kuinka kaukaa olet?

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

        No ei ihme että siellä olet kun vatipäässä kuljet. Buaahaa


    • Anonyymi

      Samoin asuessa Kuopiossa olin itse sinkku, tuttu pari työn kautta rouva odotti lasta. Kuudennella kuulla raskaus, tavattiin ravintolassa jossa rouva vietti tyttöjen iltaa. Rouva avautui mies vältelee sänkyssä häntä, lupauduin viemään illan päätteeksi kotia Siiliin. Asuin itse Kupiossa lähdimme ajaa, ehdotin käydäänkö kahvilla asunnollani. Rouva suostui hymyillen, katselin ajaessa täyteläisiä rintoja ja kauniita sääriä, mekon alta masu oli tyrkyllä. Päätin yritän saada rouvan sänkyyni, kaluni jäykistyi ajaessa kun rouva sanoi väsyttää , entä jos nukahdan sänkyysi. Heitin ei pelkoa jos viereesi saan tulla, tottakait jos pidät huolen etten nukahda. Asiahan oli selvä rouva haluu yhtyä, parkki paikalla halasin jolloin rouva suuteli hellästi. Sisälle päästyä suutelimme tulisesti, rouva sanoi rakastele mut kunnolla. Riisuin hänet miten kiihottava kroppa, masu pystyssä ja rinnat täyteläiset. Levitin reidet pillu avonaisena, aloin nuolee rouva alkoi huohottaa nautinnosta. Hetken päästä sai rajun purkauksen, jolloin ohjasin kiimaisen kullini huulille ja työnnyin kerralla sisään. Aloin panee hitaasti samalla suuni hamusi isoja nännejä, imin kuin ekaa kertaa yhdyin pitkin vedoin. Rouva huusi suoraa huutoa saimme yhtä aikaa orgasmin, mikä tunne omat spermat laskin sisään. Vein aamu yöstä rouvan koti pihaan, sanoin kerro miehellesi terveisiä. Naitiiin vielä neljästi ennen synnytystä, loppu hyvin kaikki hyvin olen ihanan tytön kummi nykyään. Seksiä harrastamme aina kun tilaisuus tulee. T. Onnellinen sinkku mies.

      • Anonyymi

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Sehän on sulle ihan luontaista eikä lääketiede sille mitään voi. Ei hoitajalta ainakaan housu pyykki lopu.


    • Löytyykö naista joka kotona saa huomiota?

    • Nostan ketjua. Jospa nyt löytäisin etsimäni.

      • Anonyymi

        Ei kannata. Kaikkihan jo tietävät Sun säälittävyyden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata. Kaikkihan jo tietävät Sun säälittävyyden

        Perustele kuka tietää ja mitä. Tollasta voi väittää vain todellinen vajakki. Joten puhu hönö omasta puolestasi.


    • Anonyymi

      Raskaana oleva nainen on niin kaunis ja seksikäs.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a stream. Sisää­­nkäynti k­aiki­­­lle, jotk­­­a haluav­­­at pitää ha­­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/P5f3R8

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe