Kuinkahan paljon tyhmä suomen kansa on niitä valinnu vuosien varrella. Nykyään on seksuaalista ahdistelijaa, kissantappajaa ym puolueitten kärkipäässä. Ei ole pitkä aika kun "kalapuikkoviiksiset" herrat siellä taputtelivat avustajiaan. Miten on mahdollista että nämä Hakkaraiset, Putkoset, Rydmanit, viiksimiehet ja olihan se Kanervaki Saavat omiltaan niin kovan kunnioituksen, jos se on ammattitaito niin eivätpä puolueet paljoa vaadi, otetaan esimerkiksi viennin edistäminen niin mitähän Tavio ja Rydman saanu aikaseksi?
"Rikolliset" kansanedustajat ja ministerit?
4
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kepulaista kyrsii vieläkin.Ota ne ummehtuneet pussihousut ja tuuleta ne.Ala elää äläkä valita.Kysy ohjeita lautamatilta.
- Anonyymi
Eipä olis pitäny pervo-persuja mainita kun on noin herkkää. Ei keskusta ole sen kummempi, on Alataloa, Juhantaloa, Esko Aho, Vanhanen...... lista on lähes loputon. Ei se minun vika ole jos persuihin pääsemiseen pitää olla perverssi. Jatka vaan Kaalimadon katalogin selailua.
- Anonyymi
Kerro Rydman missä käyt Helsingin Sanomia lukenassa? Hyvin olet kartalla mitä hesari kirjoittelee. Kyllä olet todella surkee tyyppi. Persut kiinnosti vain ministerin pestin toivossa. Kokoomuksessa sinusta ei olisi koskaan tullut ministeriä.
- Anonyymi
Voihan fribergi sentään. Arpinaama vapaavuori: rattijuopumuksia, törkeä ryöstö, pahoinpitelyjä, varkauksia jne.....
Nämä vissiin mainitaan cv:ssä. Näillä meriiteillä on tunnetusti hyvämaineinen jne ministeriksi sopiva henkilö.
Voi aikoja, voi tapoja. Voihan nenä, sano Häkkänen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412615Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3982120Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201902Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1221610Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151541Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915