Ministeri Kaisa Juuso (PS) on tekopyhä ja epärehellinen

Anonyymi-ap

Kannattako noita selvityksiä ollenkaan tehdä, jos tehtävän antona on säästöt ja lopettamiset ministerin toimeksiannosta ja sitten ministeri saa Selvityksen Suomen sairaaloista. Ja tuloksena on lopettamisia ja säästöjä ja suomalaisten hoidon huononnusta.

Sosiaali- ja terveysministeri Juuso kertoi, että selvitys on tehty ”täysin ilman nykytilanteen syvällisempää analyysia ja eri vaihtoehtojen vaikutusarviointeja” ja että ”työryhmän esitys on puhtaasti virkahenkilöiden näkemys”.
Juuso on siis tehnyt selkeän pesäeron selvitykseen. Työryhmä on kuitenkin asetettu Juuson valtakaudella ja Juuson oman ministeriön virkamiehet ovat ohjanneet työn edistymistä.
Juuson näkemyksiin voi vaikuttaa se, että hän on Torniosta ja Länsi-Pohjan sairaala on liipaisimella.

Toisaalta ymmärrän itse terveydenhuollon henkilönä, että kirpaisisi myydä sielunsa puolueelle, joka haluaa lisätä suomalaisten pahoinvointia muutenkin vaikeassa tilanteessa.

Kaisa on kuitenkin hillotolppapersu. Kyllä sieltäkin tulee lunta tupaan ja kylmää kyytiä leveä hymy naamalla. Onnea vaan kannattajille siellä Länsi-Pohjan alueella!

13

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toki ministerin reaktio olisi ollut aito, jos toimeksiantona olisi ollut selvittää sairaaloiden rahoitustarve, hoitohenkilökunnan lisäkoulutus, aikuisopintotuki hoitajille ja lääkäreiden kotoutuskoulutuksen lisäys ja suomalaisten aloituspaikkojen lisäyksen tarve.

Yleensä sitä saa,mitä tilaa. Ministerin vastuullahan tuo toiminta on. Ei voi räksyttää niinkuin olisi oppositiossa. Hyvä ettei Marinia maininnut syylliseksi. Vaikka kyllä sekin sieltä tulee viel. Kun pään liikkeet on hitaita.

• Anonyymi

Tuumaa punapanssi harhoissaan😂

• Anonyymi

Posket on kuin ei kuuta tee kuin mässää pullaa. Pulloposket ei ministeriainesta. Eheiii

• Anonyymi

ITSE terveydenhuollon henkilönä...no niin...

• Anonyymi

Perskokkareet antoi Ylelle joulukuussa 17 miljoonaa ja veivät kahdelta sairaalalta niille edellisen hallituksen lupaamat rahat, 4 miljoonaa/sairaala eli 8 miljoonaa.
        Halla-aho ja kumppanit antoi sairaiden rahat mieluummin Ylelle.
        Siinä on kaksinaamaisten perskokkareiden toimista yksi esimerkki.ö

• Anonyymi kirjoitti:

Perskokkareet antoi Ylelle joulukuussa 17 miljoonaa ja veivät kahdelta sairaalalta niille edellisen hallituksen lupaamat rahat, 4 miljoonaa/sairaala eli 8 miljoonaa.
        Halla-aho ja kumppanit antoi sairaiden rahat mieluummin Ylelle.
        Siinä on kaksinaamaisten perskokkareiden toimista yksi esimerkki.ö

55 miljoonan Mänttiniemi-rempalla saisi 300 komeaa omakotitaloa.

• Anonyymi

Sote ei ole muutako korruption huipentuma suomessa...

• Anonyymi

SoTe -johtajien palkkapajatso paukkuu eikä kukaan puutu asiaan! Yhden johtajan palkalla palkattaisin 600 hoitajaa!!!!!

• Anonyymi

Nyt täytyy taas kerran muistuttaa, että Marin tuhosi terveydenhuollon ja tyhjensi kassan. Ja siksi olemme tässä surkeassa tilanteessa.

• Anonyymi

Pitikö edellisen hallituksen tehdä sote joka on täysi p....? Tuli vain uusi hallintoporras ja heille isot palkat ja kansa maksaa.Varoiteltiin joka suunnasta ja eipä uskottu ja nyt ollaan rahat tuhlattu

• Anonyymi

Kiurukin etunenässä arvioimassa omaa torso päähänpinttymää,jonka Keskustan kanssa väänsivät väkisin. Marinin hallitus poltti rahaa ja tekivät velkaa. Ko alusta oli selvää, ettei rahoitus riitå. Arvostelijat nokkikaa edellista hallitusta, eikä tätä. Nyt korjataan tunarointeja ja niitä jälkiä.

• Anonyymi

Kyllä mieki oon pettyny ja hävenny Kaisa Juuson haastatteluita. Äänestäny häntä jo pari kertaa. Täällä Lapissa on vaan niin pitkät etäisyydet sairaaloihin, ettei L-pks:laa voi viedä eikä synnytysosastoa voi sulkea. Kokemuksesta tiedän kun lapsi oli syntyä taxiin mulla itsellä.

• Anonyymi

Tehtävänannot tulee suoraan Riikan valtiovarainministeriöstä ja edelleeen suoraan EK:lta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe