Lauantai gallup.

Anonyymi-ap

Kuinka seksikäs koet olevasi?

Asteikolla 1-10

1=yök
10=wau

~namupala_mies

31

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1 yök kaikkien silmissä sen näkee virnuilusta

• Anonyymi

Sama juttu täällä vaikka mies olenkin. Itsetunto on nollissa ilman jatkuvaa virnuiluakin ja kun katson peiliin en ihmettele lainkaan miksi olen yksin ja miksi tulen yksinäisenä myös pysymään. Kun en kelpaa kenellekkään niin en vaan kelpaa. Olen niin väsynyt tähän onnettomaan rakkaudettomaan ja yksinäiseen elämääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu täällä vaikka mies olenkin. Itsetunto on nollissa ilman jatkuvaa virnuiluakin ja kun katson peiliin en ihmettele lainkaan miksi olen yksin ja miksi tulen yksinäisenä myös pysymään. Kun en kelpaa kenellekkään niin en vaan kelpaa. Olen niin väsynyt tähän onnettomaan rakkaudettomaan ja yksinäiseen elämääni.

Sama täällä ja olen mies. En nää mitään syytä enää yrittää yhtään mitään.

• Anonyymi

minä tykkään eniten kilteistä, samoista arvoista pitävistä ja samaa elämää tahtovista. tärkeintä on että löytyy oikea yhteys ja kemiat ja ajatusmaailma suurelta osin kohtaa. on hyvä olla ja elämä on tasapainoista ja mielekästä.

• Anonyymi

👍👍👍👍👍🫶🫶🫶🫶🫶

• Anonyymi

Minä nainen olen 2- 3 about 🤔

Eli aika kamala vaikka en kasapanos olekaan.

Mutta 😆

• Anonyymi

En kovin. Jos seksikkyys rintavakoa tai huoliteltus uökonäköä tai kauneushoiotoja.

• Anonyymi

Puheiden perusteella ilmeisen kuvottava.
      • kaverin sanaan voi aina luottaa

• Anonyymi

Seksikkyys on kyllä kaukana minusta. Tälläinen tuulentahrima normaali perunanenä kääpiö. Osaan jo suhtautua ulkonäkööni huumorilla. Olen aina tuntenut kameran edessä epämukavalta, siksi suostun harvoin mihinkään kuviin, mutta olen ruvennut opettelemaan tätä asiaa ja suhtautua luontevasti kuvan ottamiseen. naiselta

• Anonyymi

Ai että

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että

Niin eikö kuulostakin kauhealta🤔😬 No okei, on mulla aika seksikkäät ja söpöt hampaat jos on pakko nyt jotain etsimällä etsiä ittestään.

• Anonyymi

Vaikka itse ajatteletkin tuolla tavoin, jollekulle sinuun ihastuneelle miehelle saatat olla juuri se maailman seksikkäin nainen.

• Anonyymi

Typerää pisteyttää ihmisiä. 😤

• Anonyymi

Yök mies ja haluan naisen viereen yöksi ja seksiä.

• Anonyymi

Sianpersenaaman näköinen

• Yök tietysti. Viiskymppinen ukko enää muuta voi olla.

• No jos on pakko alkaa pisteyttämään, niin olen ehkä sellainen seiska. En kuitenkaan ole kovin ulkonäkökeskeinen, vaikka tyylistäni olenkin tarkka. Nuorempana sitä jaksoi olla kiinnostuneempi, mutta nykyään on erilainen arvomaailma.

• Anonyymi

8¼.. Ehkä 🤔

• Anonyymi

Pimeässä 2
      Valossa 1

• Anonyymi

Täysi 10 on eräs tuttu itseäni vanhempi sutjakka nainen. On muutenkin mukava. Ei vaan olla nyt nähty vähään aikaan, mutta mihinkäs se vetovoima häviäisi.

• Anonyymi

Epäsymmetrinen syöpänaama oon kunpa kuolis jo pois täältä

• Anonyymi

-1

• Anonyymi

Kahdeksan ehkä.

• Anonyymi

1

Minulla on ihan nätti hymy, ja joskus olen saanut kuulla, että ihmiset tykkäävät äänestäni.

• Anonyymi

Minä olen ainakin ruma ja niin on sanottukkin.

• Anonyymi

Minä/0
      Hänen valitsema punapää kaikille antanut 10.

• Anonyymi

Kympin tyttö.

• Anonyymi

Minä en asteikolla, hänen ihanne kai 10. Ainakin näin hyvinkin annettu ymmärtää ja uskon kyllä.
      E

• Anonyymi

8.9

• Anonyymi

Ruma, vanha nainen.

• Anonyymi

Uskokaa pois, näillä ei ole loppupeleissä merkitystä!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      327
      4347
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      331
      2656
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      70
      2301
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      82
      1939
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      435
      1720
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1479
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1324
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1299
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1232
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1173
    Aihe