Kuinka seksikäs koet olevasi?
Asteikolla 1-10
1=yök
10=wau
~namupala_mies
Lauantai gallup.
31
485
Vastaukset
- Anonyymi
1 yök kaikkien silmissä sen näkee virnuilusta
- Anonyymi
Sama juttu täällä vaikka mies olenkin. Itsetunto on nollissa ilman jatkuvaa virnuiluakin ja kun katson peiliin en ihmettele lainkaan miksi olen yksin ja miksi tulen yksinäisenä myös pysymään. Kun en kelpaa kenellekkään niin en vaan kelpaa. Olen niin väsynyt tähän onnettomaan rakkaudettomaan ja yksinäiseen elämääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu täällä vaikka mies olenkin. Itsetunto on nollissa ilman jatkuvaa virnuiluakin ja kun katson peiliin en ihmettele lainkaan miksi olen yksin ja miksi tulen yksinäisenä myös pysymään. Kun en kelpaa kenellekkään niin en vaan kelpaa. Olen niin väsynyt tähän onnettomaan rakkaudettomaan ja yksinäiseen elämääni.
Sama täällä ja olen mies. En nää mitään syytä enää yrittää yhtään mitään.
- Anonyymi
minä tykkään eniten kilteistä, samoista arvoista pitävistä ja samaa elämää tahtovista. tärkeintä on että löytyy oikea yhteys ja kemiat ja ajatusmaailma suurelta osin kohtaa. on hyvä olla ja elämä on tasapainoista ja mielekästä.
- Anonyymi
👍👍👍👍👍🫶🫶🫶🫶🫶
- Anonyymi
Minä nainen olen 2- 3 about 🤔
Eli aika kamala vaikka en kasapanos olekaan.
Mutta 😆 - Anonyymi
En kovin. Jos seksikkyys rintavakoa tai huoliteltus uökonäköä tai kauneushoiotoja.
- Anonyymi
Puheiden perusteella ilmeisen kuvottava.
• kaverin sanaan voi aina luottaa - Anonyymi
Seksikkyys on kyllä kaukana minusta. Tälläinen tuulentahrima normaali perunanenä kääpiö. Osaan jo suhtautua ulkonäkööni huumorilla. Olen aina tuntenut kameran edessä epämukavalta, siksi suostun harvoin mihinkään kuviin, mutta olen ruvennut opettelemaan tätä asiaa ja suhtautua luontevasti kuvan ottamiseen. naiselta
- Anonyymi
Ai että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että
Niin eikö kuulostakin kauhealta🤔😬 No okei, on mulla aika seksikkäät ja söpöt hampaat jos on pakko nyt jotain etsimällä etsiä ittestään.
- Anonyymi
Vaikka itse ajatteletkin tuolla tavoin, jollekulle sinuun ihastuneelle miehelle saatat olla juuri se maailman seksikkäin nainen.
- Anonyymi
Typerää pisteyttää ihmisiä. 😤
- Anonyymi
Yök mies ja haluan naisen viereen yöksi ja seksiä.
- Anonyymi
Sianpersenaaman näköinen
Yök tietysti. Viiskymppinen ukko enää muuta voi olla.
No jos on pakko alkaa pisteyttämään, niin olen ehkä sellainen seiska. En kuitenkaan ole kovin ulkonäkökeskeinen, vaikka tyylistäni olenkin tarkka. Nuorempana sitä jaksoi olla kiinnostuneempi, mutta nykyään on erilainen arvomaailma.
- Anonyymi
8¼.. Ehkä 🤔
- Anonyymi
Pimeässä 2
Valossa 1 - Anonyymi
Täysi 10 on eräs tuttu itseäni vanhempi sutjakka nainen. On muutenkin mukava. Ei vaan olla nyt nähty vähään aikaan, mutta mihinkäs se vetovoima häviäisi.
- Anonyymi
Epäsymmetrinen syöpänaama oon kunpa kuolis jo pois täältä
- Anonyymi
-1
- Anonyymi
Kahdeksan ehkä.
- Anonyymi
1
Minulla on ihan nätti hymy, ja joskus olen saanut kuulla, että ihmiset tykkäävät äänestäni. - Anonyymi
Minä olen ainakin ruma ja niin on sanottukkin.
- Anonyymi
Minä/0
Hänen valitsema punapää kaikille antanut 10. - Anonyymi
Kympin tyttö.
- Anonyymi
Minä en asteikolla, hänen ihanne kai 10. Ainakin näin hyvinkin annettu ymmärtää ja uskon kyllä.
E - Anonyymi
8.9
- Anonyymi
Ruma, vanha nainen.
- Anonyymi
Uskokaa pois, näillä ei ole loppupeleissä merkitystä!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3274347Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3312656- 702301
- 821939
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4351720MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311479Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2141324Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261299"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341232- 661173