Tämä siksi koska ruumishuoneet ja lisäparakit ovat jo tupaten täynnä.
Ylikuolleisuutemme on 40,5 % ja se on Euroopan korkein.
Tätä tätä herkullista tietoa ette pysty lukemaan valtamedioistamme.
Kattava artikkeli asian tiimoilta on luettavissa tiedätre kyllä mistä D D D...
Vainajia roudataan Stadissa Tattarisuon peltihalliin...!
29
385
Vastaukset
- Anonyymi
Ylikuolleisuutta ei ole lainkaan Romaniassa, Bulgariassa, Maltalla, Kroatiassa eikä Slovakiassa.
Näitä maita on arvosteltu rankasti siitä etteivät ne kannustaneet kansalaisian ottamaan tuttua ja turvallista rokotetta. Ovat kuulemma salaliittoteoriohin uskovia maita.- Anonyymi
On jo aikoihin eletty kun kokonaisia valtioita syytetään salaliittoteoreetikoiksi!
- Anonyymi
Siellä harjoitellaan jotakin satanistista rituaaleja kuolleiden kanssa. Ei olisi ensimmäinen kerta.
- Anonyymi
Kai olette jo ottaneet syksyn tehosterokotteen?
Nyt on jo tarjolla talvirokotetta.
Kevät-ja kesärokotteet ovat tilauksessa.
Älkää unohtako ottaa punkki-ja vyöruusu-rokotteita.- Anonyymi
Minä otin vain sellaisen punikki-rokotteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä otin vain sellaisen punikki-rokotteen.
Sinä oletkin tyhmä papuaivo paapero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oletkin tyhmä papuaivo paapero.
Mitä enemmän rokotteita on otettuna, sitä todennäköisemmin uskoo, että Nixon soitti lankapuhelimella kuuhun.
- Anonyymi
Olen yhteensä ottanut neljä koronarokotetta ja ei ole ikinä tullut mitään sivuvaikutuksia.
Eikä ole yksikään tuttu edes kuollut 😂🤷♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän rokotteita on otettuna, sitä todennäköisemmin uskoo, että Nixon soitti lankapuhelimella kuuhun.
Nixon olikin kiva jätkä.
- Anonyymi
Ylimääräisestä populaatiosta halutaan nyt eroon, meitä listitään piikeillä, epäterveellisellä ruualla, lääkkeillä ja sodilla, kohta jytisee täälläkin.
- Anonyymi
Näin on ja maailmanloppu koittaa vuonna 2027.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ja maailmanloppu koittaa vuonna 2027.
Maailmanloppuja on ollut useita, kyllä sellainen vielä tulee.
- Anonyymi
Kuolleisuus on tasan 1 / henkilö. Ei ole olemassa ylikuolleisuutta.
- Anonyymi
Ursulan mukaan Euroopassa on 150.000.000 salaliittoteoreetikkoa, jotka ovat kieltäytyneet ottamasta näitä tappo- ja mielenhallintapiikkejä.
- Anonyymi
Järkyttävää minkälainen kaakki saa päättää ison alueen asioista. Aika laitta vaihtoon moinen jonka itsensä ukko lääkebisneksessä mukana. Erittäin jääviä vaatia pakko"rokotuksia" sellaisen joka mielivaltoisilla toimilla itse nettoaa rahaa.
- Anonyymi
Olet oikeasti typerä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeasti typerä.
Dunning-Kruger-efekti
Psykologinen projektio
- Anonyymi
Ei saanut kysyä koska Viki viedään Tattarisuolle.
Miksei?- Anonyymi
Siksi kun Tattarisuota ei ole enään olemassakaan vaan se on kuivattu ja Helsingin kaupunki betomiraudoittaa koko moskan.
Sinne tuo Vikikin jää miljardinvuoden ajaksi fossiloitumaan kunnes Lättymaahan ilmaantuu ensimmäinen älykäs laji löytäen Vikin fossiilin jota sitten ihmetellen sekä kummaksuen katsellaan fosforivalossa sekä Kuun säteilemässä kylmässä valossa kunnes he saavat ahaa elämyksen ... tuon täytyy olla joku kakkapökäle dinosurusten ajalta ! Maistakaa vaikka itse kuinka laksritsi maistuu vieläkin aivan kuin olisi turettta Kouvolan lakua. - Anonyymi
Todellakin, miksei saisi?
Hän ei kuulu enää Suomeen.
- Anonyymi
Mikä se olikaan "Tattarisuon arvoitus"?
Siis muutakin kuin erään ruokalajin nimitys varusmiespalvelussa.- Anonyymi
Se oli murhatapaus, josta syntyi tuolloisen höpömedian (HS?) toimittajien käyttämä sanonta "jäljet johtaa sylttytehtaalle".
Itse asiassa mainittu murha ei muist. lopultakaan liittynyt tuon teurastamon toimintaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli murhatapaus, josta syntyi tuolloisen höpömedian (HS?) toimittajien käyttämä sanonta "jäljet johtaa sylttytehtaalle".
Itse asiassa mainittu murha ei muist. lopultakaan liittynyt tuon teurastamon toimintaan.Mistähän syystä yp poisti wiki-linkin tuohon tapaukseen?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tattarisuon_tapaus
On sitä ollut kaikenlaista. Ja on kyllä edelleenkin.
- Anonyymi
Kokoomus uhraa ihmisiä paholaiselle.
- Anonyymi
Mitä tai mikä on ylikuolleisuus?
Mikä virasto päättää sopivan kuolleiden määrän jotta voidaan osoittaa
ihmisten kuolevan liiallisesti?- Anonyymi
Kaitpa se määritellään edellisvuosien keskiarvolla.
Jos 10 viime vuotena on joka vuosi kuollut keskimäärin 10 000 ihmistä ja tänä vuonna yhtäkkiä 15 000, niin tuo katsotaan ylikuolleisuudeksi?
- Anonyymi
Onko tämä venäläisten Viktor-palsta? Pelkkää venäläistä vaikuttamista, ei enää todellisten salaliittoteorioiden käsittelyä. Yksi henkilö pyörittää koko palstaa. Mitä järkee?
- Anonyymi
Et sä Viki mitään pyöritä, edes päätäsi enää.
Helikopterihan ei ole heilunut sekään enää vuosiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561438
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu611350Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611311Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661197Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041131Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu258966Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58947- 55916
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin82870