Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Anonyymi-ap

”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.”
Mark 16:16

17

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;

• Anonyymi

Kerro jotain uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro jotain uutta.

Wanha saa kelvata. Se pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wanha saa kelvata. Se pelastaa.

Niin juuri! Pelastussanoma eli evankeliumi pysyy samana, eli Jeesus kuoli syntiemme tähden ja pelastaa sen joka hänen luoksensa tulee syntejänsä katuen!

• Anonyymi

Markuksen lopun lisäyksen kirjoittaja on paljastunut huijariksi. Satojen vuosien perästä kirjoitettu teksti kirkolliskokousta varten on sinne riitaisassa kokouksessa väkisin lisätty.

Asiasta on varoitus -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla.

Ei Jeesus kuolemansa jälkeen kehottanut ketään juomaan myrkkyä ja pistättämään itseään käärmeillä ja sanonut, kun vaan uskotaan ja kastetaan, niin siitä ei ole mitään haittaa.

Jeesus ilmestyy lähimmilleen

Mark.16:9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.

[Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi

Suuresti erehdyt. Pyhä Henki ei tee virheitä.

• Anonyymi

Uskon vahvasti aamukasteeseen.

• Anonyymi

Hihhuleiden uhkailut vain jatkuvat.
      Ei tehoa normaali järkisiin.

• Anonyymi

Molemmat ovat Jumalan lahjoja! 😁

• Anonyymi

Hyvin selvät sanat. Ei jää kenellekään epäselväksi.

• Anonyymi

Juuri äsken korotit itsesi Jumalankaltaiseksi.

• Anonyymi

... Vs. Ilmestyskirja:
      Ilm. 20:12 "Minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä... ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan."

Tuolloin eläviä ei tuomittu.

• Anonyymi

Sama Barnabaan evankeliumissa:
        "Samoin kuin tuli polttaa kuivan aineen ja nielaisee sen puulajia erottelematta, niin myös Jumala armahtaa jokaisen oikeamielisen, tekemättä eroa uskonnon tai kansalaisuuden perusteella."

• Anonyymi

Kaikki tuomitaan. Elävät ja kuolleet, kuten sana sanoo. Ja on sieltä tuleva tuomitsemaan, niin eläviä kuin kuolleita.

Ilm. 22:12

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

• Anonyymi

Vai että valtaistuimen edessä... heko heko...

• Anonyymi

Uskon aamu stondikseen.

• Anonyymi

Hoos. 14:1

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe