Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Anonyymi-ap

”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.”
Mark 16:16

17

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;

      • Anonyymi

        Kerro jotain uutta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro jotain uutta.

        Wanha saa kelvata. Se pelastaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18222330

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Markuksen lopun lisäyksen kirjoittaja on paljastunut huijariksi. Satojen vuosien perästä kirjoitettu teksti kirkolliskokousta varten on sinne riitaisassa kokouksessa väkisin lisätty.

      Asiasta on varoitus -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla.

      Ei Jeesus kuolemansa jälkeen kehottanut ketään juomaan myrkkyä ja pistättämään itseään käärmeillä ja sanonut, kun vaan uskotaan ja kastetaan, niin siitä ei ole mitään haittaa.

      Jeesus ilmestyy lähimmilleen

      Mark.16:9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.

      [Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

      • Anonyymi

        Suuresti erehdyt. Pyhä Henki ei tee virheitä.


    • Anonyymi

      Uskon vahvasti aamukasteeseen.

    • Anonyymi

      Hihhuleiden uhkailut vain jatkuvat.
      Ei tehoa normaali järkisiin.

    • Anonyymi

      Molemmat ovat Jumalan lahjoja! 😁

    • Anonyymi

      Hyvin selvät sanat. Ei jää kenellekään epäselväksi.

      • Anonyymi

        Juuri äsken korotit itsesi Jumalankaltaiseksi.


    • Anonyymi

      ... Vs. Ilmestyskirja:
      Ilm. 20:12 "Minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä... ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan."

      Tuolloin eläviä ei tuomittu.

      • Anonyymi

        Sama Barnabaan evankeliumissa:
        "Samoin kuin tuli polttaa kuivan aineen ja nielaisee sen puulajia erottelematta, niin myös Jumala armahtaa jokaisen oikeamielisen, tekemättä eroa uskonnon tai kansalaisuuden perusteella."


      • Anonyymi

        Kaikki tuomitaan. Elävät ja kuolleet, kuten sana sanoo. Ja on sieltä tuleva tuomitsemaan, niin eläviä kuin kuolleita.

        Ilm. 22:12

        Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

        22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.


    • Anonyymi

      Vai että valtaistuimen edessä... heko heko...

    • Anonyymi

      Uskon aamu stondikseen.

      • Anonyymi

        Hoos. 14:1

        Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe