Vetytehtaat

Anonyymi-ap

Tuliperäisessä Islannissa on rajattomasti lähes ilmaista energiaa, jolla voisi tehdä vaikka vetyä, mutta kaiken maailman vetytehtailijat pyörivät Suomessa, vaikka meillä on energiasta huutava pula. Miksi ihmeessä Suomi on niin kiinnostava heidän näkökulmastaan?

17

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Business Finland on Suomessa. Muualla ei saa yhtä helposti yhteiskunnan avustuksia kun Suomessa.

      • Kyllä saa. Juuri nyt USA:ssa saisi vetytehtaalle ehkä 10-kertaisen tuen Suomeen verrattuna.


      • Anonyymi
        Aktivisti kirjoitti:

        Kyllä saa. Juuri nyt USA:ssa saisi vetytehtaalle ehkä 10-kertaisen tuen Suomeen verrattuna.

        Usalla voi siihen olla varaa, mutta Suomi on jo muutenkin ihan konkurssikypsä maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usalla voi siihen olla varaa, mutta Suomi on jo muutenkin ihan konkurssikypsä maa.

        Otahan pahvi selvää asioista. Kyllä se USA on paljon lähempänä konkurssia kuin Suomi.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­­N­­y­­m­­f­­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Epäilen, että Suomeen ei rakenneta ainakaan kymmeneen vuoteen ainoatakaan vetytehdasta.

      • Anonyymi

        Olet taas NIIN väärässä,kuten aina. Suomen ensimmäisen, Harjavaltaan nousevan P2X:n, vetytehtaan rakennustyöt aloitettiin jo keväällä 2023. Muitakin aletaan rakentaa jo kuluvan vuoden aikana.
        Se siitä sinun epäilemisestäsi. Maailma muuttuu ja muutos on ainoa, joka pysyy. Sinä epäilemisinesi olet ainoa joka ei muutu.
        Katso ulos ikkunastasi ja koeta nähdä kuinka kehitys ajaa ohitse.


    • Anonyymi

      Miten vetyä voi tuottaa tuulivoimalla ilman, että elektrolyysi lakkaa tuulettomiksi kausiksi?

      • Anonyymi

        Näin se käy kuin kasten leikki.

        https://energyindemand.com/2022/07/16/possibly-the-future-of-green-energy-a-catamaran-that-became-the-first-boat-in-the-world-to-produce-hydrogen-out-at-sea-using-just-the-power-of-the-wind/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Suomi on heti valmis myymään tuulisähkön halvalla ulkomaisille vetytehtailijoille, jotka saavat sitten hyvät voitot itselleen.

      • Anonyymi

        No, Suomi on markkinatalous, eli kuka hyvänsä saa ostaa pörssihintaista sähköä, tarpeeksi iso asiakas jopa suoraan kantaverkon kautta pörssikaupalla. Ei siihen kauppaan sinällään mitään valtion lupia tarvita, olipa yritys kirjoilla missä vain, kunhan ei ole pakotteiden piirissä ja vastuut ja vakuudet on hoidettu.


    • Anonyymi

      tuuli humpaan on palanut suomessa lähes 1midj,

    • Anonyymi

      Vetytalousjolla on takanaan loistava tulevaisuus jo kaksisataa vuotta:
      Vetytalouden ongelmat, eli vedyn valmistusta, varastointia ja kuljetusta, taloudellisuutta ja turvallisuutta koskevat seikat ovat edelleen olemassa.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Vetytalous

    • Anonyymi

      niinpä suurin ongelma on kevyt kaasu joka tulee säiliöstä ulos itsestään,

    • Anonyymi

      Suomi on Saksan siirtomaa tässäkin asiassa. Suomalaisten osa on tuottaa energiaa saksalaista teollisuutta varten. Tyhmät suomalaiset käyttävät siihen jopa verovaransa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe