Eikä siten päässyt kunnolla palkattuun työhön.
Ei kai se nyt kenenkään Riikan vika voi olla, jos köyhä jäi sohvalle pötköttelemään, kun ois pitänyt käydä kouluja.
Miksi täällä syytetään Riikkaa siitä, että köyhä ei viitsinyt käydä kouluja?
40
223
Vastaukset
- Anonyymi
Oi sinä neropatti, koulujen käyminenkään ei ole ilmaista.
- Anonyymi
Suomessa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on.
Perussuomalaiset saivat vahvan kannatuksen valehtelemalla pienituloisille eduskuntavaaleissa.
https://mega.nz/file/nL4mCQ6S#5nWWZMxcm29GkXk1T258WMxUp_G2Xgf_Vj87bD4G4Oo
Sama Persujen valehtelu näyttää jatkuvan myös presidentinvaaleissa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18223082/yle-panttasi-galluptulokset-halla-ahon-vahvan-nousun-vuoksi-#comment-125702940 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on.
Ja vaikka onkin ilmaista niin on otettava huomioon ettei kaikki ihmiset ole mitään luku ihmisiä, heillä on usein se käytännöllinen puoli vahvepana. Ja heistä tulee käytännöllisiin ammatteihin soveliasta mitä taa ei lukunisset osaa.
Tottaki se on hyvä käydä kouluja , vaan siinäkin pitää olla edellytyksiä että pärjää lukemaan.
Joten turhia syytöksiä sinänsä.
- Anonyymi
Olisiko syynä Riikka Slurps 💦 Purran valheelliset vaalilupaukset?
Pienipalkkaisten perheellisten verokevennykset eivät riitä edes ruuan hintojen nousua kumoamaan.
Sen sijaan Suurituloisten tuhansien eurojen verokevennykset nostavat Suurituloisten ostovoimaa tuhansilla euroilla vuodessa. Tänä vuonna esim. Riikka slurps 💦 Purran ostovoima paranee tuhansilla euroilla erityisesti rikkaille suunnattujen verohelpotusten johdosta.- Anonyymi
Köyhä jäi sohvalle pötköttelemään Riikan lupausten takia? No kaikel viisii.
- Anonyymi
Ei kai Purra ole mikään joulupukki?
- Anonyymi
Edes Joulupukki ei lupaa lapsille lahjoja joita se ei tuo Jouluna.
Miksi syytätte Purraa vaalilupausten pettämisestä?
https://www.tiktok.com/@laurilinden/video/7247128088671259931 - Anonyymi
Persujen joulupukki on tunnettu valehtelemisesta.
Taitaakin olla Persujen Joulupukki Paha Nuutti Pukki jota Slurps 💦 Purra... - Anonyymi
No kuka aitä on joulupukiksi sanonut edes. Kysymys on leikkauksista jotka voivat mennä hyvin pitkälle muissakin asioissa,
Kyllä tavallisen duunarin pitäisi kyetä elämään palkallaan . Niin ei ole aina.
- Anonyymi
Läski-Jutta haluaisi ahkeruuden rangaistavaksi
- Anonyymi
Valtavan Jutan keskivartalosta tuli ilmiö!
- Anonyymi
töissä pitää olla niitä suhteita ei köyhällä ole
- Anonyymi
Minä en ole rikas mutta elintaso on ollut ihan ok.
Olisin halunnut koulussa oppia asioita mutta siitä ei tullut mitään. Matematiikassa tipuin kärryiltä parin tunnin jälkeen kun koulu aina alkoi syksyllä. Muut aineet eivät olleet juuri sen parempia. En kertakaikkiaan pystynyt keskittymään mihinkään aineeseen vaikka en ollut villi. Olin äärimmäisen ujo ja hiljainen. Hampaat irvessä yritin pysyä matematiikassa mukana, ei tullut kertakaikkiaan mitään. Mulla kai on adh. Sitä ei ole kuitenkaan todettu.
Siinä missä olen mielestäni hyvä, on käden taidot. Käsityöt onnistuivat luokan lähes parhaiten.
Mutta hyvin olen pärjännyt kaikenkaikkiaan. Moni yliopiston käynyt ei ole pärjännyt sitäkään vertaa. Monet ovat heistä työttöminä.- Anonyymi
Matematiikan tunnit olivat yhtä hammasten kiristelyä ja vieläkin näen niistä painajaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matematiikan tunnit olivat yhtä hammasten kiristelyä ja vieläkin näen niistä painajaisia.
Mikä vittu on esimerkiksi vektori, tai cosini ja tangentti? Yhtälöt olivat yhtä helvettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vittu on esimerkiksi vektori, tai cosini ja tangentti? Yhtälöt olivat yhtä helvettiä.
En ikinä koko peruskoulun aikana tajunnut mitä tehdään yhtäköillä, mikä tarkoitus niillä on, mitä niillä lasketaan.
Nyt kun olen 57, olen ehkä tajunnut mitä niillä lasketaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä koko peruskoulun aikana tajunnut mitä tehdään yhtäköillä, mikä tarkoitus niillä on, mitä niillä lasketaan.
Nyt kun olen 57, olen ehkä tajunnut mitä niillä lasketaan.Korjaan. Yhtälöillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedän nuo kyllä mutta harva niitä elämässä tarvitsee koskaan.
sitä en vaan ymmärrä miksi koulu ei ole elämää varten .. - Anonyymi
On onneksi elämässä paljon muutakin kuin matematiikka, koulussa ja muualla ja voi löytää mukavan urapolun muualtakin kuin koulun penkin kautta. Onneksi Suomessa voi löytää oman juttunsa monella tavalla. kun vain uskaltaa yrittää ja etsiä sitä omaa juttua. Ei tarvitse matkia muita.
Koulussakin pitäisi enemmän ohjata koululaisia omien vahvuuksien mukaan eikä kaikki saman kaavan mukaan. - Anonyymi
Oli ainoastaan yksi tyyppi joka oli parempi käsitöissä kuin minä.
- Anonyymi
Riikka Purra on Perusrehellinen Perussuomalainen joka valehtelee matalapalkkaisille perheille
https://www.tiktok.com/@laurilinden/video/7247128088671259931
Muistakaa vaalikopissa Perussuomalaisten Perusrehellisyys. - Anonyymi
Nuorempi sukupolvi ei tiedä/ymmärrä ja moni vähän vanhempikin lienee unohtanut, että monet etuudet on saatu 80 -luvulla, jolloin suomessa oli täystyöllisyys ja mahtava metsäteollisuus, rahaa oli, ei ollut mamuja elättinä.
Nyt kun metsäteollisuus ja moni muu tuottoisa ala on vaikeuksissa, rahaa ei ole, mutta elätettäviä työttömiä ja mamuja riittää.
Ei ole enää varaa maksaa kuukausi- ja/tai vuosikausia esim. ansiosidonnaista päivärahaa, kyse ei ole tahdosta, vaan rahasta.
Ukrainan sodan apupaketit on pikkuhiluja tässä kokonaisuudessa.
Etuudet on laitettava vastaamaan tämän päivän realiteetteja. - Anonyymi
Itse käsitin matematiikkaa, olin töissä yli 40 v ilman sairauslomia. Ainoan lapsenikin sain opiskeluaikana ja hyppäsin puoli vuotta taaksepäin ennen opintojen jatkamista.
Pääsin töihin. Nyt eläke on 3000e/kk. Miinus verot.
Ei mitään luksusta.
Mutta Riikan emptiankyvyttämyys kyllä risoo. Että kehtaa.
Suomalaisuuteen kuuluu toisista välittäminen. Ei halveksunta.- Anonyymi
Oliko Sanna sitten empatiakykyinen nostaessaan sähkön 1000%, ruuan 50% ?
- Anonyymi
Ei Riikkakaan olisi asemaansa päässyt ilman Jussukan nuolemista. Voi voi pikku söpöä blondia, 50 kg.
Huora myi itsensä. Hyvin kelpasi. Halla-ahon Hilla näyttää juuri siltä, mitä on, häväisty! - Anonyymi
Etkö sinä tiedä, että koulutusten aloituspaikoilla säädellään kullekin alalle koulutettavien määrää? Tämä yhteiskunta kun ei pyöri siten, että kukin opiskelee, mitä haluaa. Se pyörii siten, että riittävän moni opiskelee tarvittaville aloille.
- Anonyymi
Kuka Riikkaa syyttää?
- Anonyymi
Riikka iskee niihin, joihin voi, heikkoihin ja köyhiin ja sairaisiin.
Natsityyliin.- Anonyymi
Höpö höpö, sinua mikään vaivaa. Tiesithän, että krapula ja lorvikatarri ei ole oikeita sairauksia.
- Anonyymi
Perushuora. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.
- Anonyymi
Spermaturpa Riikka Slurps 💦 Purran ajamat verohelpotukset:
Pienipalkkaisten perheellisten verokevennykset eivät riitä edes ruuan hintojen nousua kumoamaan.
Sen sijaan Suurituloisten tuhansien eurojen verokevennykset nostavat Suurituloisten ostovoimaa tuhansilla euroilla vuodessa. Tänä vuonna esim. Riikka slurps 💦 Purran ostovoima paranee tuhansilla euroilla erityisesti rikkaille suunnattujen verohelpotusten johdosta.- Anonyymi
Sanna: sähkö 1000%, ruoka 50%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna: sähkö 1000%, ruoka 50%
Riikka Purra: Sähkön hinta teki moninkertaisen Suomen envätyksen kautta aikain. Reilusti yli 2€.
Onneksi Olkoon Riikka.
- Anonyymi
Purra ei ole eläissään tehnyt oikeaa työtä.
- Anonyymi
Haavisto opiskeli peräti ylioppilaaksi ja on kohta presidentti...!
- Anonyymi
Kolmannen polven Kelan elätit eivät edes tajua, että tekemällä työtä pitää ja voi elättää itsensä.
- Anonyymi
Riikka Slurps 💦 Purra kusettaa taas
https://mega.nz/file/nL4mCQ6S#5nWWZMxcm29GkXk1T258WMxUp_G2Xgf_Vj87bD4G4Oo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275