Miksi ei voi kuulua useaan välitysyhtiöön?

Anonyymi-ap

Samaan aikaan? Auto teipattuna ja kaikki kyydit tulee yhdestä tuutista. Autoilija on orja vieläkin. Jos liittyy samalla toiseen tulee sopimussakko.
Toivoisin että nämä valtayhtiöt menis nurin ja tää homma oikeasti muuttuisi.

Kaikki yhteiskunnan ajot yhteiskunta voisi välittää itse kaikille ehdot täyttäville yrityksille. Ns halvin ensin jne.
Reaaliajassa järjestelmä tarjoaa vapaille autoille hintajärjestyksessä vyöhykkeittäin kuljetuksia. Osassa maata tämä jo toimii. Tosin näiden provisioryöstö välitysyhtiöiden alla. Tämä malli toisi suuret säästöt valtiolle.

Kilpailu vapautuu kun välitysyhtiöiden monopoli kukistuu tai aitoa kilpailua tulee kyydinvälitykseen.

33

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoa järkevä tapa on toimia niin, että valtioneuvosto määrittää hinnan jolla taksiyrittäjä voi myös palkata työntekijän hoitamaan kelakyytejä ja ainoa joka kilpailutetaan, on välitysyhtiö, eli kuka hoitaa kyytien välittämisen halvimmalla. Välitysyhtiö voi kerätä autoilijalta vain kiinteän 30 eur kuukausiveloituksen ja on heidän asiansa millä suostuvat välittämään kyydit ja tekemään operaattoriduuninsa.

      • Anonyymi

        Nyt taitaa joku välitysyhtiö vetää autoilijalta noin 15 % välistä kyydin välittämisestä ja joku toinen vetää noin 4 %


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taitaa joku välitysyhtiö vetää autoilijalta noin 15 % välistä kyydin välittämisestä ja joku toinen vetää noin 4 %

        Totuushan on ettei välitysfirmat pyhällä hengellä elä. Miten nämä yhteiskunnan ajot ennen hoidettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuushan on ettei välitysfirmat pyhällä hengellä elä. Miten nämä yhteiskunnan ajot ennen hoidettiin?

        No ei elä, mutta nyt ollaan menty liian pitkälle. Välitysyhtiöiden sanelu ja rahastus on lisääntynyt. Vapaa yrittäjyys kielletään jopa irtisanomisen uhalla.
        Ajoja lupaillaan kilpailutuksissa liian halvalla ilman omaa ajokalustoa. Sitten ihmetellään kun autot eivät suostu ajamaan tappiolla.
        Sitten nämä välitysyhtiöt lupaavat yrittäjien puolesta kilpailutuksissa että tilaajavastuusopimusta noudatetaan. Se huijausta se.
        Kuljettajien palkkavaatimukset ja oikeudenkäynnit ovat lisääntyneet. Yhtään tapausta en ole nähnyt jossa autoilija on voittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei elä, mutta nyt ollaan menty liian pitkälle. Välitysyhtiöiden sanelu ja rahastus on lisääntynyt. Vapaa yrittäjyys kielletään jopa irtisanomisen uhalla.
        Ajoja lupaillaan kilpailutuksissa liian halvalla ilman omaa ajokalustoa. Sitten ihmetellään kun autot eivät suostu ajamaan tappiolla.
        Sitten nämä välitysyhtiöt lupaavat yrittäjien puolesta kilpailutuksissa että tilaajavastuusopimusta noudatetaan. Se huijausta se.
        Kuljettajien palkkavaatimukset ja oikeudenkäynnit ovat lisääntyneet. Yhtään tapausta en ole nähnyt jossa autoilija on voittanut.

        Juuri nämä kaikki yhteiskunnan ajot pitäisi saada johonkin yhteen suureen valtakunnalliseen välitykseen josta ne vyöhykkeittäin ja hintaperusteisesti väliteetäisi suoraan hyväksytyille toimijoille.

        Sen jälkeen näillä välitysyhtiöillä ei olisi enää millä autoilijaa kiristää ja syntyisi aitoa kilpailua.

        Ilman näitä kuljetuksia on vaikeaa pärjätä, sen kaikki tietävät. Nyt halvimman tarjouksen tehnyt keskus alueittain määrää ns omat säännöt autoille ja ottaa provisiot. Taksikuutio ottaa provisiot kelan ajoista joka tapauksessa. Sen ei edes tarvitse kilpailla.
        Ja asiakas kärsii tästä.

        Kuljetuksien hoitoon tarkoitetut varat menevät enenevissä määrin välikäsille.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mikäli kela ja sote olisi oma maan laajuinen välitys ja noista maksettaisi ajojen mukaan suoraan ns valtiolle saatais aikaan hurja säästö.
      Nyt älyttömästi pikkupomoja ja työntekijöitä toimitiloineen elätettävänä.
      Kelakeskuksia on aivan liian monta.

    • Anonyymi

      Tuota välitystyötä voi tehdä etänä melkein mistä vaan. Eikös lähitaksin välittäjiä ollut aurinkorannikollakin.
      Siinä mielessä tuo yhden keskuksen malli toimisi varmasti.
      Nyt ei ole järkevää että ala vapautuu ja kuitenkin kaikilla yhtiöillä on omat säännöt, ehdot ja hinnat.
      Sama maa ja maksaja

    • Anonyymi

      Maksuliikenne myös kilpailutetaan

      • Anonyymi

        Nyt maksuliikennettä hoitaa Taksiliiton yhtiö Taksikuutio yksinoikeudella. Kyseessä on laiton kartelli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt maksuliikennettä hoitaa Taksiliiton yhtiö Taksikuutio yksinoikeudella. Kyseessä on laiton kartelli.

        Ei tarvitse maksaa jäsenmaksuja, ammattiliitto ottaa omansa pois silti. Mikä ihmeen maksunvälittäjä tuo on?
        Aika paksua on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse maksaa jäsenmaksuja, ammattiliitto ottaa omansa pois silti. Mikä ihmeen maksunvälittäjä tuo on?
        Aika paksua on

        Taksliitto perusti Taksikuutio Oy:n, jotta voi kähmiä autoilijoilta rahat. Se hoitaa kaikki julkisen sektorin maksukortit ja kaikki Kelan maksuvälitykset.

        Hyvät veljet ovat sopineet, ilman mitään kilpailutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt maksuliikennettä hoitaa Taksiliiton yhtiö Taksikuutio yksinoikeudella. Kyseessä on laiton kartelli.

        "Yrityksen viime tilikautena 12/2022, Taksikuutio Oy teki 2 194 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 475 000 EUR. Yrityksen nettotulosprosentti oli 21,66%". Ei huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yrityksen viime tilikautena 12/2022, Taksikuutio Oy teki 2 194 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 475 000 EUR. Yrityksen nettotulosprosentti oli 21,66%". Ei huono.

        Kovat on provisiot. Kunnon kusetus ja omilta kupataan. Peukku alas Taksiliittolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yrityksen viime tilikautena 12/2022, Taksikuutio Oy teki 2 194 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 475 000 EUR. Yrityksen nettotulosprosentti oli 21,66%". Ei huono.

        Koko liikevaihto on kähmitty autoilijoilta. Taksiliitto ajaa vain muutaman johdossa olevan etua ja siirtelee rahat muutamalle kaverille. Autoilija on lypsylehmä.


    • Anonyymi

      Autoilija voi olla kaikkien välitysyhtiöiden asiakas.

      • Anonyymi

        No vapaa-ajalla toki.
        Muuten kielletään esimerkiksi puhelinsovellusten käyttö. Ei saa liittyä kun on auto pois sitten meidän ajoista.
        Niin huonot hinnat on toisilla kyydeillä ettei kannata edes ajaa.
        Välitysyhtiön johtokunnassa yrittäjäkollegat laskeneet hinnat liian alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vapaa-ajalla toki.
        Muuten kielletään esimerkiksi puhelinsovellusten käyttö. Ei saa liittyä kun on auto pois sitten meidän ajoista.
        Niin huonot hinnat on toisilla kyydeillä ettei kannata edes ajaa.
        Välitysyhtiön johtokunnassa yrittäjäkollegat laskeneet hinnat liian alas.

        Älä höpötä. Kieltäminen olisi lain vastaista.

        Kilpailulain ja EU:n kilpailusääntöjen mukaan yritysten toimet eivät saa rajoittaa kilpailua. Yritys ei saa osallistua kartelliin, rajoittaa sopimuskumppanin toimintaa, eikä käyttää mahdollista määräävää markkina-asemaansa väärin.

        Jos joku rikollinen välityspulju sellaista ehdottaa, niin tee ilmoitus siitä.

        https://www.kkv.fi/kilpailuasiat/kartellit/vihjaa-kartellista-tai-muusta-kilpailunrajoituksesta/


    • Anonyymi

      Ajaa toisen välitysyhtiön ajoja ja tulee irtisanotuksi omasta yhtiöstä.
      Toimitusjohtaja ei anna perusteita potkuille.
      Näin on käynyt kymenlaakson alueella

      • Anonyymi

        Kymen Sanomat 11.4.2023

        Kymenlaaksolaiset taksiyrittäjät kummastelevat Kymenlaakson Taksi oy:n toimintaa. Joulukuun jälkeen yhtiö on irtisanonut useita paikallisten taksiyrittäjien kuljetussopimuksia. Kaakon Viestinnän tietojen mukaan Kymenlaakson Taksin sopimuksesta on irrotettu jopa kolmisenkymmentä ajoneuvoa.

        Juttua varten on haastateltu nimettömästi useampia alan yrittäjiä. Haastateltavat eivät esiinny nimillään, koska se voisi vaikeuttaa alalla toimimista.

        Joukossa on niin yhden auton kuin useammankin auton yrittäjiä. Haastatteluiden mukaan yhteistä irtisanomisille on se, että Kymenlaakson Taksi ei ole selittänyt irtisanomisten syytä mitenkään.

        Kymenlaakson Taksin toimitusjohtaja Timo Liikanen ei kommentoi irtisanomisten määrää tai syitä, koska hänen mukaansa sopimusasiat ovat liikesalaisuuksia.

        – Kymenlaakson Taksi oy:n laatuvaatimukset, tapa tuottaa palveluita ja päivittäinen toiminta, ovat sellaisia mitkä edistävät suurelta osin yksittäisen taksiyrittäjän toimintaa tuottamalla taksiyritykselle lisäarvoa. Kaikkien kohdalla tämä ei kuitenkaan toteudu, ja on olemassa myös taksiyrityksiä, joiden omat tavoitteet, arvot ja tavat toimia poikkeavat Kymenlaakson Taksi oy:n vastaavista merkittävästi, Liikanen kirjoittaa sähköpostissa ja jatkaa:

        – Tällöin yritysten välille ei ole mahdollista rakentaa kumppanuutta, vaan on parempi, että yhteistyötä ei toteuteta millään tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymen Sanomat 11.4.2023

        Kymenlaaksolaiset taksiyrittäjät kummastelevat Kymenlaakson Taksi oy:n toimintaa. Joulukuun jälkeen yhtiö on irtisanonut useita paikallisten taksiyrittäjien kuljetussopimuksia. Kaakon Viestinnän tietojen mukaan Kymenlaakson Taksin sopimuksesta on irrotettu jopa kolmisenkymmentä ajoneuvoa.

        Juttua varten on haastateltu nimettömästi useampia alan yrittäjiä. Haastateltavat eivät esiinny nimillään, koska se voisi vaikeuttaa alalla toimimista.

        Joukossa on niin yhden auton kuin useammankin auton yrittäjiä. Haastatteluiden mukaan yhteistä irtisanomisille on se, että Kymenlaakson Taksi ei ole selittänyt irtisanomisten syytä mitenkään.

        Kymenlaakson Taksin toimitusjohtaja Timo Liikanen ei kommentoi irtisanomisten määrää tai syitä, koska hänen mukaansa sopimusasiat ovat liikesalaisuuksia.

        – Kymenlaakson Taksi oy:n laatuvaatimukset, tapa tuottaa palveluita ja päivittäinen toiminta, ovat sellaisia mitkä edistävät suurelta osin yksittäisen taksiyrittäjän toimintaa tuottamalla taksiyritykselle lisäarvoa. Kaikkien kohdalla tämä ei kuitenkaan toteudu, ja on olemassa myös taksiyrityksiä, joiden omat tavoitteet, arvot ja tavat toimia poikkeavat Kymenlaakson Taksi oy:n vastaavista merkittävästi, Liikanen kirjoittaa sähköpostissa ja jatkaa:

        – Tällöin yritysten välille ei ole mahdollista rakentaa kumppanuutta, vaan on parempi, että yhteistyötä ei toteuteta millään tasolla.

        Pitää olla hullu, jos menee tuollaisen välityspuljun renkiautoilijaksi. Ei ole puljussa tajuttu, että vuosi on 2024. Se on konkassa piakkoin, kuten kaikki autoilijoita vedättävät puljut.

        Liittymismaksut:
        Täyssähköautot 2 000 €
        Polttomoottoriautot (myös hybridit) 4 000 €

        Kaluston hankinta. Yrittäjän on hankittava itselleen kalusto. Kymenlaakson Taksi vaatii turvallisuus- ja asiakasmukavuussyistä yrittäjiltään korkeintaan neljä vuotta vanhoja autoja, joissa on vähintään neljä ovea. Autot voivat olla polttomoottori-, sähkö- tai hybridiajoneuvoja. Merkillä ei ole väliä, mutta brändin mukaisesti värin tulisi olla musta tai valkoinen.

        Vakuutukset. Kymenlaakson Taksi tarjoaa yrittäjilleen yhteistä räätälöityä ammattiliikennevakuutusta yhteistyössä oman vakuutusyhtiönsä kanssa, mutta halutessaan yrittäjä voi ottaa oman yrityskohtaisen vakuutuksensa haluamastaan vakuutusyhtiöstä.

        Brändi. Sekä aloittavien että kokoneiden taksiyrittäjien kalusto teipataan Kymenlaakson Taksin mukaisesti. Teippaukset maksaa yrittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla hullu, jos menee tuollaisen välityspuljun renkiautoilijaksi. Ei ole puljussa tajuttu, että vuosi on 2024. Se on konkassa piakkoin, kuten kaikki autoilijoita vedättävät puljut.

        Liittymismaksut:
        Täyssähköautot 2 000 €
        Polttomoottoriautot (myös hybridit) 4 000 €

        Kaluston hankinta. Yrittäjän on hankittava itselleen kalusto. Kymenlaakson Taksi vaatii turvallisuus- ja asiakasmukavuussyistä yrittäjiltään korkeintaan neljä vuotta vanhoja autoja, joissa on vähintään neljä ovea. Autot voivat olla polttomoottori-, sähkö- tai hybridiajoneuvoja. Merkillä ei ole väliä, mutta brändin mukaisesti värin tulisi olla musta tai valkoinen.

        Vakuutukset. Kymenlaakson Taksi tarjoaa yrittäjilleen yhteistä räätälöityä ammattiliikennevakuutusta yhteistyössä oman vakuutusyhtiönsä kanssa, mutta halutessaan yrittäjä voi ottaa oman yrityskohtaisen vakuutuksensa haluamastaan vakuutusyhtiöstä.

        Brändi. Sekä aloittavien että kokoneiden taksiyrittäjien kalusto teipataan Kymenlaakson Taksin mukaisesti. Teippaukset maksaa yrittäjä.

        Auto voi olla teippaamaton kuulemma. Silloin välitysmaksu on paljon kalliimpi per kk. Ja voi ajaa ilmeisesti muitakin ajoja.
        Joku puhui brändihaittamaksusta.
        Eikö tuo nyt ole syrjintää. Kilpailun piti olla vapaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla hullu, jos menee tuollaisen välityspuljun renkiautoilijaksi. Ei ole puljussa tajuttu, että vuosi on 2024. Se on konkassa piakkoin, kuten kaikki autoilijoita vedättävät puljut.

        Liittymismaksut:
        Täyssähköautot 2 000 €
        Polttomoottoriautot (myös hybridit) 4 000 €

        Kaluston hankinta. Yrittäjän on hankittava itselleen kalusto. Kymenlaakson Taksi vaatii turvallisuus- ja asiakasmukavuussyistä yrittäjiltään korkeintaan neljä vuotta vanhoja autoja, joissa on vähintään neljä ovea. Autot voivat olla polttomoottori-, sähkö- tai hybridiajoneuvoja. Merkillä ei ole väliä, mutta brändin mukaisesti värin tulisi olla musta tai valkoinen.

        Vakuutukset. Kymenlaakson Taksi tarjoaa yrittäjilleen yhteistä räätälöityä ammattiliikennevakuutusta yhteistyössä oman vakuutusyhtiönsä kanssa, mutta halutessaan yrittäjä voi ottaa oman yrityskohtaisen vakuutuksensa haluamastaan vakuutusyhtiöstä.

        Brändi. Sekä aloittavien että kokoneiden taksiyrittäjien kalusto teipataan Kymenlaakson Taksin mukaisesti. Teippaukset maksaa yrittäjä.

        Eikös se Suomen Taksiliiton uusi puheenjohtaja ole juurikin tuosta yhtiöstä operoiva pitkän linjan taksiyrittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto voi olla teippaamaton kuulemma. Silloin välitysmaksu on paljon kalliimpi per kk. Ja voi ajaa ilmeisesti muitakin ajoja.
        Joku puhui brändihaittamaksusta.
        Eikö tuo nyt ole syrjintää. Kilpailun piti olla vapaata.

        Kilpailulain ja EU:n kilpailusääntöjen mukaan yritysten toimet eivät saa rajoittaa kilpailua. Yritys ei saa rajoittaa sopimuskumppanin toimintaa, eik.

        https://www.kkv.fi/kilpailuasiat/kartellit/vihjaa-kartellista-tai-muusta-kilpailunrajoituksesta/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Suomen Taksiliiton uusi puheenjohtaja ole juurikin tuosta yhtiöstä operoiva pitkän linjan taksiyrittäjä

        Taksiliiton tarkoitus on ylläpitää kartellia ja autoilijoita välitysyhtiöiden renkipoikina. Taksiliittohan on välitysyhtiöiden edunvalvoja, koska saa rahansa niiden kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla hullu, jos menee tuollaisen välityspuljun renkiautoilijaksi. Ei ole puljussa tajuttu, että vuosi on 2024. Se on konkassa piakkoin, kuten kaikki autoilijoita vedättävät puljut.

        Liittymismaksut:
        Täyssähköautot 2 000 €
        Polttomoottoriautot (myös hybridit) 4 000 €

        Kaluston hankinta. Yrittäjän on hankittava itselleen kalusto. Kymenlaakson Taksi vaatii turvallisuus- ja asiakasmukavuussyistä yrittäjiltään korkeintaan neljä vuotta vanhoja autoja, joissa on vähintään neljä ovea. Autot voivat olla polttomoottori-, sähkö- tai hybridiajoneuvoja. Merkillä ei ole väliä, mutta brändin mukaisesti värin tulisi olla musta tai valkoinen.

        Vakuutukset. Kymenlaakson Taksi tarjoaa yrittäjilleen yhteistä räätälöityä ammattiliikennevakuutusta yhteistyössä oman vakuutusyhtiönsä kanssa, mutta halutessaan yrittäjä voi ottaa oman yrityskohtaisen vakuutuksensa haluamastaan vakuutusyhtiöstä.

        Brändi. Sekä aloittavien että kokoneiden taksiyrittäjien kalusto teipataan Kymenlaakson Taksin mukaisesti. Teippaukset maksaa yrittäjä.

        Voiko mittariasennuskin maksaa noin 2000e ja pakko tehdä yhdessä paikassa?
        Näin kertoivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko mittariasennuskin maksaa noin 2000e ja pakko tehdä yhdessä paikassa?
        Näin kertoivat

        Mittariasennuksen normaali hinta on noin 250-300€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla hullu, jos menee tuollaisen välityspuljun renkiautoilijaksi. Ei ole puljussa tajuttu, että vuosi on 2024. Se on konkassa piakkoin, kuten kaikki autoilijoita vedättävät puljut.

        Liittymismaksut:
        Täyssähköautot 2 000 €
        Polttomoottoriautot (myös hybridit) 4 000 €

        Kaluston hankinta. Yrittäjän on hankittava itselleen kalusto. Kymenlaakson Taksi vaatii turvallisuus- ja asiakasmukavuussyistä yrittäjiltään korkeintaan neljä vuotta vanhoja autoja, joissa on vähintään neljä ovea. Autot voivat olla polttomoottori-, sähkö- tai hybridiajoneuvoja. Merkillä ei ole väliä, mutta brändin mukaisesti värin tulisi olla musta tai valkoinen.

        Vakuutukset. Kymenlaakson Taksi tarjoaa yrittäjilleen yhteistä räätälöityä ammattiliikennevakuutusta yhteistyössä oman vakuutusyhtiönsä kanssa, mutta halutessaan yrittäjä voi ottaa oman yrityskohtaisen vakuutuksensa haluamastaan vakuutusyhtiöstä.

        Brändi. Sekä aloittavien että kokoneiden taksiyrittäjien kalusto teipataan Kymenlaakson Taksin mukaisesti. Teippaukset maksaa yrittäjä.

        Miten se yhdenvertaisuus toteutuu kun inva-auto saa olla kuitenkin 8-9 vuotta vanha?

        Vaatiiko kela näin muualla Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se yhdenvertaisuus toteutuu kun inva-auto saa olla kuitenkin 8-9 vuotta vanha?

        Vaatiiko kela näin muualla Suomessa?

        Ei se toteudu. Vaatimukset on omasta päästä keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toteudu. Vaatimukset on omasta päästä keksitty.

        Potkut perseeneen ja ei selityksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla hullu, jos menee tuollaisen välityspuljun renkiautoilijaksi. Ei ole puljussa tajuttu, että vuosi on 2024. Se on konkassa piakkoin, kuten kaikki autoilijoita vedättävät puljut.

        Liittymismaksut:
        Täyssähköautot 2 000 €
        Polttomoottoriautot (myös hybridit) 4 000 €

        Kaluston hankinta. Yrittäjän on hankittava itselleen kalusto. Kymenlaakson Taksi vaatii turvallisuus- ja asiakasmukavuussyistä yrittäjiltään korkeintaan neljä vuotta vanhoja autoja, joissa on vähintään neljä ovea. Autot voivat olla polttomoottori-, sähkö- tai hybridiajoneuvoja. Merkillä ei ole väliä, mutta brändin mukaisesti värin tulisi olla musta tai valkoinen.

        Vakuutukset. Kymenlaakson Taksi tarjoaa yrittäjilleen yhteistä räätälöityä ammattiliikennevakuutusta yhteistyössä oman vakuutusyhtiönsä kanssa, mutta halutessaan yrittäjä voi ottaa oman yrityskohtaisen vakuutuksensa haluamastaan vakuutusyhtiöstä.

        Brändi. Sekä aloittavien että kokoneiden taksiyrittäjien kalusto teipataan Kymenlaakson Taksin mukaisesti. Teippaukset maksaa yrittäjä.

        Pitää olla hullu ja tyhmä että alkaa ylipäänsä minkään välityksen renkiautoilijaksi. Yrittäjän riskit ja ajokoiran tulot.


    • Anonyymi

      Joo, mulla on rakennusalalla ihan sama ongelma kun toimin alihankkijana: Jos oon tehnyt yhden kanssa sopimuksen niin en voi kesken päivän lähteä toisen rakennuttajan työmaalle. On se niin väärin, ja varmaan laitonta. Mix ei voi tehdä kaikille hommia samaan aikaan??

      • Anonyymi

        Huomaa, että olet saanaut monta kertaa vasarasta päähän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe