Siis siinä tapauksessa, että vihreä Pekka ei pääse toiselle kierrokselle. Heittääkö voltin Pekka vai Antonio? Vai molemmat?
Toisaalta Tyrvään demarit mielellään mainostaa, että hoo-voltti kuuluu kaikille.
Kuka heittää voltin ??
20
389
Vastaukset
- Anonyymi
Antoniohan on asunut jo yli 2 vuoden ajan Saksassa. Presidenttiehdokas Pekalla taas on oma 24-vuotias poikaystävänsä Jeri ollut koko tämän ajan.
Nyt kun Haavisto hoksasi, että on presidentinvaalit tulossa Siksi hän houkutteli vihityn aviopuolisonsa. Antonion, vaalien puolisorekvisiitaksi takaisin Suomeen.
https://youtu.be/rNqX1kxM2YQ
Pekka kustansi Antoniolle upouuden kampaamon. Toki Jeri säilyy kuvioissa edelleen.- Anonyymi
Ihmeellistä potaskaa täällä jaksetaan kylvää.
Kannattaa nyt vaan hyväksyä Haaviston suosio. - Anonyymi
Mikä oli mielestäsi tuossa virheellisesti kerrottu? Nämä kolme asiaahan ovat varsin yleisesti tiedossa:
1. Antonio on asustellut Saksassa jo pari vuotta
2. Pekka Haavisto palkkasi Ulkoministeriöön nuoren Jerin, jonka kanssa hänellä on myös pitkäaikainen intiimi suhde.
3. Antonio tuli Pekan luokse Helsinkiin, ja hönelel avattiin uusi kampaamo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellistä potaskaa täällä jaksetaan kylvää.
Kannattaa nyt vaan hyväksyä Haaviston suosio.salagay artsi hyväksyy..
- Anonyymi
" Kannattaa nyt vaan hyväksyä Haaviston suosio. "
Se Haaviston suosion huippu sattui viime elokuu-syyskuun paikkeille. Pekan harmiksi juuri siihen aikaan ei ollut mitään presidentinvaaleja menossa.
Nyt kun vaalipäivä on ensi sunnuntaina, niin Pekak Haavisto joutuu painimaan jo Olli Rehnin kanssa, että saisi edes pronssisijansa säilytettyä.
Alamaissa ollut keskustapuoluekin tulee takaa nyt tosi kovaa. Siinä voi Pekka jäädä neloseksi, kun maaseudun heteroväen voima jyllää. - Anonyymi
salagay on jo äijänkivellä..
- Anonyymi
Sastamalan homokammoiset on volttelja heitelleet, aina keskustelupalstoista kaupunginvaltuuston kokouksiin.
- Anonyymi
Vielä 2020 vuonna paheksuttiin kaikkia Venäjän toimien arvostelijoita, ja sanottiin heidän potevan inhottavaa ja perätöntä russofobiaa.
--> Vaan kuinkas sitten kävikään.
Nyt 2023 kun paheksuu pieniin lapsiin vaikuttavia, nahkaremmien ja paljaiden per-seiden homoparaateja kaduilla, ja homoideologioan tyrkyttämistä, niin näiden kritisoijien sanotaan potevan inhottavaa ja perätöntä homofobiaa.
--> Vaan kuinkas sitten kävikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä 2020 vuonna paheksuttiin kaikkia Venäjän toimien arvostelijoita, ja sanottiin heidän potevan inhottavaa ja perätöntä russofobiaa.
--> Vaan kuinkas sitten kävikään.
Nyt 2023 kun paheksuu pieniin lapsiin vaikuttavia, nahkaremmien ja paljaiden per-seiden homoparaateja kaduilla, ja homoideologioan tyrkyttämistä, niin näiden kritisoijien sanotaan potevan inhottavaa ja perätöntä homofobiaa.
--> Vaan kuinkas sitten kävikään.Melkoinen sterotypia, huhhuh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen sterotypia, huhhuh!
Stereo siis
- Anonyymi
Homostelu ja lesbostelu tunnetusti lisäävät yli nelikymppisten parien masennusta ja kohottavat itsemurhan riskiä.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/2fa1efea-e111-48d7-8149-899a3e0fbcd2 - Anonyymi
Sähköjohdot sekasin jos kolmisin ovat.
- Anonyymi
Niinpä. Eihän kolmesta ♂️♂️♂️ vielä kummoista junaa saa aikaiseksi. Mutta syntyy vaikka kaksi vihreää veturia 🚂🚂ja yksi hiilivaunu 🚃 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Eihän kolmesta ♂️♂️♂️ vielä kummoista junaa saa aikaiseksi. Mutta syntyy vaikka kaksi vihreää veturia 🚂🚂ja yksi hiilivaunu 🚃 .
Kerroppas, miten tuo kolmen miehen symbioosi saa synnytettyä lapsen, kuten Antonio esitti ja visioi presidenttiehdokkaiden puolisoiden haastattelussa ... vai oliko Antonion sanat pelkkää vaalikiiman luomaa katteetonta sanahelinää. Olen pelkkänä korvana.
- Anonyymi
Kyllä se lapsi varmaan sinne syntyy, koska Antonio antoi pitkämielisesti asialle aikaa toteutua.
Antonio on nyt 45 vuotias, ja hän sanoi, että hän on valmis odottamaan sitä hänen ja Pekan yhteisen lapsen tuloa vaikka 50-vuotiaaksikin saakka.- Anonyymi
Tuoreena isänä Pekka Haavisto on silloin vasta 71 vuoden ikäinen. Kyllä tuon ikäinen isä pystyy hyvin vielä kopittelemaan poikensa kanssa pallolla Kulosaaressa olevan kodin puhamaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoreena isänä Pekka Haavisto on silloin vasta 71 vuoden ikäinen. Kyllä tuon ikäinen isä pystyy hyvin vielä kopittelemaan poikensa kanssa pallolla Kulosaaressa olevan kodin puhamaalla.
Tietenkin pystyy. Sauli Niinistö 75 v jaksaa kopitella pienen Aaro-poikansa kanssa. Miksei siis Pekkakin?!
- Anonyymi
Menkääs nyt kaikki äänestään, niin saadaan Pekka ja miesseuralaiset heitteleen voltteja.
Jotta näin käy, niin laittakaa lippuun vain yksinumeroisia lukua. Ehdokkailla
Li, Olli, Harry, Jussi, Jutta, Mika, Alexander ja Sari numerot on välillä 2-9. Kuinka ollakaan Pekan numero on 10, mutta se on kaksinumeroinen. - Anonyymi
> Tietenkin pystyy. Sauli Niinistö 75 v jaksaa kopitella pienen
> Aaro-poikansa kanssa. Miksei siis Pekkakin?!
Haaviston hikisenä kiiltävästä naamasta näkee, että tuo mies ei ole terve.
Haavisto ei pysyisi minuuttiakaan pystyssä luistimien päällä. Niinistö kävi viikko sitten just pelaamassa kaukalossa matsin kavereidensa kanssa.
Tällainen ero noiden kahden miehen terveyksien ja habitusten välillä on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279