Gallup esinahka ja poikuus

Anonyymi-ap

Minkä ikäisenä sait esinahan kokonaan terskan taakse?
Minkä ikäisenä menetit poikuutesi?
Jos sait esinahan taakse vasta sen jälkeen kun sinun oli mahdollista harrastaa seksiä, jätitkö koskaan tilaisuutta käyttämättä esinahkasi takia?

Itse sain esinahan taakse vasta 17 vuotiaana, olin jo melkein 18. Poikuus meni 22 vuotiaana. Jätin paljon tilaisuuksia käyttämättä, kun esinahan taakse vetäminen sattui ja hävetti kun en saanut sitä taakse.

16

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      7 vuotiaana ekan kerran taakse. Olisi varmaan mennyt ennenkin jos oisin kokeillut. Poikuus meni 20 vuotiaana. Ei siis mun tapauksessa esinahalla mitään vaikutusta.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      18-vuotiaana tehtiin ympärileikkaus, poikuus meni samana vuonna. Kahdesti jouduin lukioaikana kieltäytyy, kun en vaan kehdannut tiukkaa tytölle näyttää. Esinahka oli niin tiukka etten saanut kuin ihan vähän terskaa näkyviin. Harmittaa, että koululääkärit puhu vaan venyttelyistä ja odottamisesta. Ois pitäny leikata jo paljon aikasemmin.

      • Anonyymi

        Olisit kuohinu ittes satusetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit kuohinu ittes satusetä

        Mites sinä siinä eunukki onnistuit.


    • Anonyymi

      Muistan kuinka lapsena jo äitini kylvetti ja pesi minut ammeessa, vielä teininäkin tuli pesemään kun olin ensin kylpyvaahdossa aikani lillunut, tuntui ihanalta kun pesi selän ja peppuni, äiti käsillään pesi haaro välini ja myös kullini, sanoi usein että tämä pitää pestä hyvin ja veti aina varovasti esinahkaani terskan yli joka oli kyllä tiukka mutta osasi tehdä sen hyvin hellästi, sitten yhtenä kertana kun pesi niin minulla alkoi kulli seistä äidin pestessä ensin kiveksiäni ja sitten kun se otti kullini käteensä ja alkoi pestä sitä niin se tunne oli mahtavinta mitä oli ikinä tapahtunut, kullini sykki ja äitini jatkoi pesemistä lypsäen kulliani kunnes sain elämäni ensimmäisen orgasmin, spermaa sykki vielä pitkään, äiti kuiskasi sinusta on tullut jo mies, pidetään tämä hetki salaisuutena ja niin pidimmekin vaikka kaikkea kivaa sen jälkeen tapahtuikin.....

    • Anonyymi

      Rempseä täti mikä mua saunotti mua,aina kun pesi mua,höpötti että täytyy pestä pissat pois ja veti esinahan taakse,ensin oli tosi tiukka,täti aina sanoi sieltähän herkku tuli näkyviin

    • Anonyymi

      Jotain 10v pinnassa esinahka meni itsestään terskan taakse. Poikuus meni 19 vuotiaana.

      • Anonyymi

        Hyi saatana


    • Anonyymi

      Jo varhaisteini-iässä kullin päässä oli terska puoliksi näkyvissä, ja on ollut siitä lähtien.
      Joskus kylmissä oloissa ollessani penis kuroutuu niin lähelle vartaloa, että terska on piilossa, nutta muuten puoliksi näkyvissä. Sen muistan, miten poikana terska oli herkkä kusketuksille.
      Kerran aika kovassa pakkasessa hiihdin 30 km:n lenkin ja suihkuun mennessäni huomasin, että kullinpää oli erikoisen näköinen ja kylmä! Kulli muistutti tattia: terska oli suuri, niinkuin parhaassa erektiossa ja varsi oli pieni ja kurttuinen niinkuin yleensä pakkasessa.
      Läminm suihku normalisoi tilanteen eikä mitään jälkiseurauksia tästä muodomuutoksesta ei koitunut.
      Terskan tuntoherkkyys on alentunut jatkuvan esilläolon takia mutta eipä tule sitten niin nopeasti!
      Esinahka siis oli helppo vetää taakse jo pikkupoikana.

    • Anonyymi

      En muista ikää, jotain teini-ikä se oli, kun vedin esinahan ihan taakse Tatin yli. Se vähän repesi. Ja sen jälkeen nahka on liikkunut edes takaisin Tatin yli. Helppo runkata ja naisetkin tykkää kun pystyy hyvin rukkaamaan.

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


    • Anonyymi

      Minulla parikymppisenä tyttöystävä runkkasi öljyn kanssa niin usein että nahka meni taakse. Sitten pajaalla sisään kun oli saanut nahan toimimaan. Tätä ennen kumilla. Hyvän työn teki, runkkasi ja imi. Muistelen lämmöllä.

    • Anonyymi

      itsehän en koskaan ole saanut esinahkaa kokonaan taakse, vaikka olen koittanut venytellä nahkaa (ikää 22v). se ei tuota ongelmia masturbaatiossa tai virtsaamisessa, joten en ole liian huolestunut.

      poikuutta en ole vielä saanut menetettyä

    • Anonyymi

      U­­u­­s­­­i s­­ek­­­si­­tea­tteri ava­­utu­u Su­­ome­­en! Kutsu­mme kai­­­kk­­i­­. Ilmo­­­ittau­­­tum­­­ine­n ry­­­hmä­­­ämm­­e tääl­­­l­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/N5n1E4

    • Anonyymi

      Minulla on esinahka luonnostaan lyhyt, eli terska oli noin kolmasosaltaan näkyvissä jo 12 vuotiaasta asti. Se oli kovin tuntoherkkä ja alttiina hankaukselle. Saman ikäisenä sain sen vedettyä terskan taakse.
      Poikuus meni 21 vuotiaana.
      Koska terska oli osittain paljaana jatkuvasti, laski se tuntoherkkyyttä jonkin verran.
      Tästä ei ollut pelkästään haittaa, se mahdollisti pidemmät yhdynnät pienentyneen tuntoherkkyyden takia.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe