Laihdutuslääkettä ei ole juuri missään apteekissa

Anonyymi-ap

26

2061

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kauppojen heviosastot on täynnä laihdutuslääkkeitä

• Anonyymi

En kuuntele kyseistä sontaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

mee ulos ja liiku, syö oikein ja nuku hyvin. Et tarvitse mitään mömmöjä.

• Anonyymi

En jaksa liikkua, pitäisi ensin saada lihavuutta pois..n. 20 kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa liikkua, pitäisi ensin saada lihavuutta pois..n. 20 kg

Diabeetikot tarvitsevat lääkettä säilyäkseen hengissä. Hoitamaton diabetes tuhoaa munuaiset ja saattaa viedä liikuntakyvyn.

• Anonyymi

Myös diabeteksen hoitoon tarkoitettu pistos Ozempic on loppu usein apteekeista. Lääkärit määräävät tätä lääkettä myös laihduttajille.
      Lääkettä ei riitä diabetikoille.

• Anonyymi

Toi aloittajan mainitsema SAXENDA on samaa ainetta eri nimellä. Sama valmistaja Novo Nordisk tanskalainen firma myy sitä eri nimellä, kun jotkut lääkärit määrää ozempicia vain diabetekseen sen huonon saatavuuden vuoksi.

• Anonyymi

Syö vähemmän.

Tee seuraabat muutokset
      - sokerit pois
      - viljatuotteet pois
      - kohtuudella rasvoja koska rasvassa paljon kaloreita

Näet tuloksia jo parissa viikossa, haluat jatkaa ja laihdut lisää.

Salille rautaa nostamaan, muuta liikuntaa ei tarvi laihdutuksen aikana, eikä kannata, liikunta vaatii sokereita ja sokerit estää laihtumista.

Mulla ollu rasvaprossa alle 5 tommosella dieetillä, säkin pystyt.

Taas olis rarkoitus aloittaa kropan kiristäminen

• Mulla olis ylimääräisenä 3 arvaamatonta kynää. Ei sopinut minulle

• Anonyymi

Sopiiko kysyä, miten ei sopinut? :). Olen nyt toista päivää liraglutidikuurilla, 0,6 mg siis se annos aluksi..

• Anonyymi kirjoitti:

Sopiiko kysyä, miten ei sopinut? :). Olen nyt toista päivää liraglutidikuurilla, 0,6 mg siis se annos aluksi..

Pidin tauon sen kanssa ja kun aloitin uudelleen niin tuli huono olo ja se väsytti

• Anonyymi
        mikkens kirjoitti:

Pidin tauon sen kanssa ja kun aloitin uudelleen niin tuli huono olo ja se väsytti

Mihin lähtee?

• Anonyymi

Se on diabeteslääke. Kamalaa, että sitä myydään laihduttajille, kun toiset tarvii sitä elääkseen.

Laita sinä suu kiinni niin laihdut.

• Anonyymi

Taas sitä vastakkainasettelua....kysehän on tuotantokapasiteetista, se lienee ohimenevää, joten pullonkaula on voitettu.

Eikä sitä Saxendaa millään laihduttamistoiveella saa lääkäristä. BMI on oltava > 30 tai vähän alempi jos on diabetes.

"Laita sinä suu kiinni niin laihdut." Nyt puhutaan lihavuudesta sairautena. Ei kaikkien paino laske vain kaloreita vähentämällä. Ilmankos ne Painonvartijatkin katosivat.

• Anonyymi

Diabetes on myös usein itse hankittu omilla elämäntavoilla..liikasyönti, alkoholi jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diabetes on myös usein itse hankittu omilla elämäntavoilla..liikasyönti, alkoholi jne.

Diabetes on aineenvaihduntasairaus. Siihen voi olla myös perinnöllinen taipumus. Insuliinin tehtävänä on varastoida sokeria kehon kudoksiin ja sitä kautta laskea verensokeri normaalitasolle. Insuliiniresistenssissä kudokset eivät pysty varastoimaan sokeria, koska energian tarjonta ylittää solujen energian tarpeen. Verensokeri pysyy korkealla.

Jatkuva mussuttaminen on hyvä tapa aiheuttaa insuliiniresistenssi. Aterioilla pitäisikin olla noin 4 tunnin väli. Jos sekään ei toimi, niin pätkäpaasto voi rauhoittaa elimistön tilanteen. Olen aina syönyt terveellisesti, mutta silti verensokeri nousi. Nykyään syön ateriat 9-18 välillä, ja sen jälkeen en syö 13 tuntiin mitään. Olo on hyvä ja painokin putoaa ilman yrittämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diabetes on aineenvaihduntasairaus. Siihen voi olla myös perinnöllinen taipumus. Insuliinin tehtävänä on varastoida sokeria kehon kudoksiin ja sitä kautta laskea verensokeri normaalitasolle. Insuliiniresistenssissä kudokset eivät pysty varastoimaan sokeria, koska energian tarjonta ylittää solujen energian tarpeen. Verensokeri pysyy korkealla.

Jatkuva mussuttaminen on hyvä tapa aiheuttaa insuliiniresistenssi. Aterioilla pitäisikin olla noin 4 tunnin väli. Jos sekään ei toimi, niin pätkäpaasto voi rauhoittaa elimistön tilanteen. Olen aina syönyt terveellisesti, mutta silti verensokeri nousi. Nykyään syön ateriat 9-18 välillä, ja sen jälkeen en syö 13 tuntiin mitään. Olo on hyvä ja painokin putoaa ilman yrittämistä.

"Insuliinin tehtävänä on varastoida sokeria kehon kudoksiin.."

Nyt isäntä taisi kehittää aivan uuden määritelmän insuliinin toiminnalle..:)

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuosta aloituksen linkistä näkee kunkin suomalaisen apteekin sen hetken tilanteen saatavuudessa.

• Anonyymi

tuolta rautakaupasta ku ostat jeesjees teippiä ja vetelet siihen suun kohalle

että suu pysyy kiinni

niin kyllä laihtuu

yleensä kun pitää suunsa kiinni niin estyy lihomiselta

• Anonyymi

Poliisi sanoi Sydämen asialla-sarjassa Greengrassille tämän koirasta, että sille pitäisi laittaa kuonokoppa.
        Greengrass vastasi: "Kaikille poliiseille pitäisi myös laittaa kuonokoppa".

• Anonyymi

Mä en laihduta, muutan vain kehon koostumusta. Muutokseen motivoi ylimääräinen rasvakerros jota tulee kun syö liikaa viljatuotteita, sokerituotteita ja hedelmiä, käytännössä raju hiilarien vähehennys riittää ja kroppa aökaa muuttua jo muutamassa päivässä.

Ruolavalion muutos ei vaadi kuntoilemaan enemmän, vaan kuntoilua voi jopa vähentää ja silti kroppa palautuu läskistä lihaksikkaaksi. Painoharjoittelu riittää, ei tarvi juosta. Ilman suuria hiilarimääriä ei edes kannata urheilla kuin sopivasti, nälkäkin pysyy loitolla.

• Anonyymi

teillä youtubessa äänitys todella hiljaisella .
      säätäkää siellä isomaksi kuuntelijat säätää riittävän voimakuuden itse.

• Anonyymi

Pomminvarma neuvo: Älä syö enemmän kuin kulutat. Tuolla vältät lihomisen.
      Toinen neuvo: Syö vähön vähemmän kuin kulutat. Tuolla laihdut.

Voit toki syödä entiseen malliin ja istuskella odottamassa ihmelääkettäsi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5903
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2027
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1267
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1135
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1128
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1107
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe